Sanoma rakkaalleni 3

Valvoja: katso7

Marie

Re: Sanoma rakkaalleni 3

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakkaudestasi rakas Jeesus. Aamen
katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tulen takaisin ja otan teidät luokseni. Siksi turvaudu minuun minä tahdon sinut temmata taivaaseen ja aika koittaa pian. Jeesus se on minun nimeni tahdothan koko sydämesi antautuvan minulle. Vien sinut perille kukaan ei voi sinulta ikuista elämää riistää siksi turvaudu minuun. Kuljethan minun kanssani tämän elämän tien. Vien sinut perille sinun ei tarvitse riippua kiinni maallisissa vaan minussa joka olen sinun elämäsi tallentanut taivaan kirjaan. Minä olen tie totuus ja elämä. Raamatun kautta minä opetan sinua ja kuljetan lampaani juuri sinulle sopivaa tietä pitkin. Jaan sinulle taivaan osuutta jo täällä ajassa. Saat luottaa minuun sillä minulle on annettu kaikki valta. Kuljetan sinua taivaan tietä siksi et voi eksyä. Minä rakastan sinua ja myös isäni tekee samoin. Taivaallisissa saat olla ja minä täytän sinut runsaudellani. Jaan sinulle taivaan osuuden. Ruokin sinua taivaan leivällä ja vedellä. Vihmon päällesi puhdasta vettä niin saat puhdistua. Saat olla villanvalkoinen minun edessäni. Kuljethan minun kanssani. Vain niin saat iloa ja todellista onnea. Ruokin sinua lampaani.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuija »

OI KIITOS JEESUS TÄSTÄ SANOMASTA!!! Minä tahdon antautua täydellisesti sinulle ja kulkea kanssasi kotiin asti! TULE!!!!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!! Kyllä kuljen parhaani mukaan. Kiitos tästä🙏❤️
alabasteripullo

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

💕🙏👆
Sanna
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Sanna »

"Vien sinut perille kukaan ei voi sinulta ikuista elämää riistää siksi turvaudu minuun."

Aamen tämä ja koko teksti 🙏✝️
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
..
- Minä annan heille ikuisen elämän -
Johannes 10:28
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Yövartio kuittaa myös

Nimim. Vilppu
Marie

Kiitos rakas Jeesus
Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus! Koko tien hän kanssain kulkee, perille Isän kotiin.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
katso7
Viesti:

Sinun sielusi janoaa Jumalaa. Näen sen ja kastelen sinua taivaan vedellä. Saat kastella sielusi minun kasteestani. Sinun tulee olla minun edessäni avoimin sydämin. tulen sinun luoksesi kasteessa taivaaan veden. Ymmärrä ja tunne minut sinun Jumalanasi. Olen jeesus Kristus joka täytän sinun tarpeesi . Kun minun tyköni olet tullut saat kokea taivaan sydämessäsi. Kukaan ei sinua riistä minun kädestäni. Olethan lähellä minun sydäntäni. Kun minun tyköni tulet en sinua heitä ulos. Saat olla taivaan kansalainen koko elämäsi ajan. Tartun sinun käteesi ja vien sinut taivaan kirkkauteen. Siellä on sinun paikkasi ja olen sanonut että menen valmistamaan sinulle sijaa. Tahdothan minun lähellesi. Kuljetan sinua taivaan tietä. Ethän hylkää minua sillä minulla on avaimet sinun sydämeesi. saat iloita ja riemuita niinkuin peura halajaa vesipuroille niin saat halajamisesi tyydyttää hänen hyvyydellään. Vien sinut vesipuroille siellä saat juoda elävää vettä. Se vesi tulee sinussa ikuisen elämän lähteeksi. Tulethan rakkaani
Tuija
Viesti:

Kiitos Jeesus tästä ihanasta ihanampaan sanomaan.
Mielenkiintoista on nuo avaimet sanomassa joista olen joka rukouksessa nyt maininnut rukoilessa katso7 veljen puolesta.
Amen.
👑
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Sanna
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Herran apu olkoon sinullekin ylitse vuotava 🙏

"Psalmi 94

17 Ellei Herra olisi minun apuni,
pian minun sieluni asuisi hiljaisuuden maassa.
18 Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu",
niin sinun armosi, Herra, minua tukee.
19 Kun minulla on sydämessäni paljon murheita,
niin sinun lohdutuksesi ilahuttaa minun sieluni."
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
..
- Minä annan heille ikuisen elämän -
Johannes 10:28
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Kaunis sanoma🙏❤️
alabasteripullo

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos Herra Kristus, Sinulla on avaimet mun sydämeeni. ❤️
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Marie

Kiitos rakas Jeesus jokaisesta sanastasi. Aanen
katso7
Viesti:

Sinä saat kokea minun rakkauteni. Sillä olen sinun Kuninkaasi Jeesus Kristus. Tukeuduthan vain minuun vain niin saat voiman vallata ne alueet elämässäsi jotka vihollinen on riistänyt. Minä olen sinun kanssasi tässä ahdingon ja kuoleman varjoin laaksossa. Kun kuljet minun kanssani saat kokea että minä sinua autan. Golgatalla mursin kaiken pimeyden voiman ja saat nauttia ylösnousemusvoimaa jo tässä ajassa. Iloitse sillä nimesi on kirjoitettu teurastetun Karitsan kirjaan. Vihdoinkin saat tulla minun tyköni kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi. Halajan sinun sydäntäsi tulevcaksi minun läsnöäoloni kirkkkauteeen. Tahdothan tehdä minun tahtoni elämässäsii vain niin saat voimaa tulevalle päivälle. Jos tiesi vie alss kuoleman laaksoon sielläkin minä olen sinun kanssani. Muista en koskaan jätä tai hylkää sinua. Voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa kuljetan ja johdan sinut taivaan paratiisiin. Siellä saat iloita ja riemuita loppuelämäsi sillä minä totisesti vien sinut perille sinne missä minun valtaistuimeni on.
Tuija
Viesti:

Amen. Kiitos Jeesus!
💙👑💙
..jaettu myös blogiini. (sopimus)
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... 72022.html
Tuija
Viesti:

Kiitos katso7 veli, että tuot myös meille nämä lohduttavat Sanomat Jeesukselta.
Vastaa Viestiin