Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Hanne

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Sinettisormus kirjoitti: 29 Huhti 2020, 19:04 Amen katso7 veli! Amen!
Koen, että tämä on Hannelle (toki muillekkin) ja nousi sydämelle, että voisitko kertoa ja todistaa Hannelle uskoon tulosi. Se on ihmeellinen todistus, joka todella tapahtui Jumalan voimassa, ei itsemme vaikka taistelu oli kova.
Minua kiinnostaa tietää miten Jumala kohtasi, olen kuunnellut ihmisten uskoontulo kokemuksista ja lukenut, toivoisin että Jumala voisi minutkin kohdata väkevällä tavalla, parantaisi sielun haavat, pääsisi riipouvuuksista eroon, saisi Kristuksen mielenlaadun
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

katso7 veli pyysi laittamaan videonsa todistuksestaan, jonka Jarmon kanssa tekivät. Hain sen blogi sivultani: https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... vahva.html
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Olisikohan jo nyt Taivasten valtakunta niin lähellä, että askel enää ja Herra ottaa Hänen omansa sisään? Herra puhdista Sinun omasi ja auta astumaan se viimeinen askel, vaikka horjuen maaliin. Ei sen väliä, onko se ensimmäinen vai viimeinen askel, kunhan sen otat. Ei minun tahtoni, vaan Herra Sinun tahtosi, ei mitään mikä on minun, sillä Kaikki on Sinun. Ilman Sinua ei olisi mitään, Sinun kanssasi on Kaikki.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Eero
Viesti:

Tuo veli Katso7:n todistus kannattaa kuunnella, siinä on perspektiivissä se, miten Herra voi muuttaa ihmisen elämän täysin.

Hanne

Enkai ole ihan toivoton tapaus jos homoseksuaali vapautuu niin miksi en minä

Jumala ei tosin ole puhunut minulle mitään, lapsuudessa koin vain painajais unia yms

Jospa Jeesuskin ottaisi minut omakseen
Hanne

Toinen siskoni on seurustellut aina miesten kanssa, mut noin 1 tai 2 sitten rupesi seurustelemaan naisen kanssa... Asuvat yhdessä ja aikovat naimisiin, musta tuntuu tai ainakin luulen tietäväni miksi siskoni on kääntynyt naisiin päin (isäsuhde kanssa, eivät ole tällä hetkellä väleissä), kyllä mä sanon että isäsuhde vaikuttaa erittäin paljon,

olen itsekin joskus ihastunut naisiin, mutta en ole seurustellut naisen kanssa tai tuntenut seksuaalista vetovoimaa ainoastaan ihastusta, olen kyllä ihan hetero, yhden ainoan kerran koko 30 Vuotisen elämäni aikana miehen kanssa seurustellut, raamattu sanoo että ei seksiä ennen avioliittoa, sitä oli tosi paljon meillä ja eron jälkeenkin, luulen että vaikutti hänen uskoonsa aika paljon ja itse näin joka kerta aivan kauheita painajais unia.

Nykyään meillä ei ole enää sitä, ollaan pysytty ystävinä ja hän on erittäin ihana ja luotettava ystävä😊

Vaikka ei nyt periaatteessa liity tuohon todistukseen, niin ei seksiä ennen avioliittoa asian kanssa olen kamppaillut koska niin moni muuttaa yhteen menemättä naimisiin... Joskus jotkut menee sit naimisiin vaikka pitkään asuvat sillain ettei ole naimisissa

Olen päättänyt että itse en enää seurustele Ja jos joskus seurustelen niin sen ihmisen pitäisi olla oikea jonka kanssa menee naimisiin
Sinettisormus

Amen. Tuon uskoon tulon jälkeen, katso7 veli kävi uskonkasteella ja sen jälkeen Pyhä Henki alkoi hänelle antamaan näitä sanomia jotka jakaa meille täällä. Ja ensimmäisistä on tehty kirjakin. Tuon kirjan teossa oli myös vahvasti Pyhä Henki mukana. Se valmistui ennätys vauhtia, vaikka näytti mahdottomalta. Rahaa ei liioin ollut mutta sitä löytyi aina juuri sen hetken tarpeen mukaan.
Alussa kävimme täällä kovaa taistoa pimeyden valtaoja vastaan. Veli kirjoitteli usein jos missä aineissa, ja kielen käyttö oli hurjaa. Koin kuitenkin että nyt ei pidä päästää irti ja oikeassa olin, Herra antoi tässä mitä ihmeellisimmän voittonsa.
Tämä veli on tänään täysin muuttunu mies, ei uskoisi samaksi. Hän on herkkä ja rakastava.
Ja olen saanut hänet ja Jarmon kerran tavatakkin, kun kutsuin heidät kotikokoukseeni.
Se oli iloinen tapaaminen.
Sinettisormus

Näissä Sanomissa Jeesus puhuu veljelle ja meille suoraan Henkensä kautta.
Katso7 veli kirjoittaa ne sitä mukaa ylös kun saa niitä ja sitten tuo jakoon meille.
Sinettisormus

Eikä Eero veljeä sovi unohtaa tästä pois. Hän avusti kirjan tekemisessä ja ulos tulossa.
Hän sai Pyhän Hengen ohjauksessa tuon kirjan kansikuvan ..
Samoin Jarmo oli auttamassa.
Meille on siis täällä todella tapahtunut mitä ihmeellisimpiä asioita.
Sinettisormus

Kirja löytyy palstan alimmaisesta osiosta; annetaan ja vaihdetaan kristillisesti.
Kirjan nimi Sanoma rakkaalleni.
Eero
Viesti:

Aamen. Kyllä oon itsekin ihmetellyt, että tuo kirja tosiaan tehtiin, en mä siitä oikeastaan enää edes muista mitään, yritin antaa Hengen ohjata ja kyllä Herra sitä antoi! Herralle kiitos kaikesta!

Sinettisormus

Tästä lähtien jaan nämä Sanomat blogini etusivulla, kirjoitukseni loppuun ja jos sinä päivänä kun sanoma ilmestyy ei ole itselläni jaettavaa, jaan silloin etusivulla vain sanoman ja lopuksi vien ne myös arkistoon/ sivulle; sanoma rakkaalle, missä ne on tähänkin asti ollut.
Tämän teen yleisön pyynnöstä ja myös omasta tahdosta. Saamme näin Sanomille paremmin näkyvyyttä.
https://sinettisormus.blogspot.com/2020 ... ykkii.html
katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rakkaani mä seison viimeisenä multien päälle. Tilanteesi ei ole minulle mahdoton. Tahdon sinua viedä uusiin tehtäviin. Saat riippua minussa kiinni. Minä taistelen sinun taistelusi. Sinä saat vain luottaa minuun. Minä tuon sinut ulos kaikista vaikeuksista. Kunpa luottaisi kuoleman voittaneeseen kuninkaaseesi Jeesukseen Kristukseen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

AAAAAMEN!!!
Juuri äsken nousin tuolilta ylös ja väsyneenä huokaisin Herrani puoleen:
- " Jeesus anna jotain! Anna tapahtua jotain uutta! .."
Kävelin kohti läppäriä ja katsoin oliko tänne tullut viestejä ja samalla näin tämän Sanoman, joka oli tullut paria minuuttia aiemmin ja oli kuin vastaus Jeesukselta tuohon äskeiseen huokaukseen. Nuo ovat kuin sanat suoraan minulle, mutta niin monelle yhtäaikaa!
Kiitos Jeesus!

Sanoma:
Rakkaani mä seison viimeisenä multien päälle. Tilanteesi ei ole minulle mahdoton. Tahdon sinua viedä uusiin tehtäviin. Saat riippua minussa kiinni. Minä taistelen sinun taistelusi. Sinä saat vain luottaa minuun. Minä tuon sinut ulos kaikista vaikeuksista. Kunpa luottaisi kuoleman voittaneeseen kuninkaaseesi Jeesukseen Kristukseen.
Eero
Viesti:

Aamen! Oon myös ollut viime päivät väsynyt ja turhautunut ja vihulainen on yrittänyt kuiskutella korvaan. Sen kaiken keskellä on kuitenkin ollut jotakin uutta, Herra on sanonut, että Hän on kantanut kaikki meidän syntimme, kaikki! Ja kuten sanoman mukaan, saamme riippua Hänessä kiinni, ei ole mitään muuta mitä voimme tehdä. Tule Herra Jeesus!

Uusiluomus

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Jeesus rakas sinun haavojen kautta olemme paratut!
Eero
Viesti:

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minä annan sinulle voiman kullekin päivälle. Saat iloita minun voimasta sen puen päällesi. Kaiken silnä voit hänessä joka sinua vahvistaa. Vaikka tummat pilvet peittävät taivaan niiden läpi loistaa luojan aurinko. Aina on sinulle rakkaani avoin taivas. Saat iloita minun läheisydestäni sillä minä olen voimallinen Jumala mikään ei ole minulle mahdotonta. Rakkaani minä laitan sanat sinun suuhusi ja saat uskolla puhua minusta ja todistaa siitä kuinka uskollinen ole. Sanani saa itää sinussa ja se tuottaa uskon hedelmää. Vaikka et näe huomiseen luota minuun sillä saat joka päivä iloita minun edessäni. Ei kukaan joka laskee kätensä auraan ja katsoo taakseen ole sovelis taivasten valtakuntaan. Älä mieti menneitä muista vain ne armoteot Jeesuksessa joka olen pelastanut siniset syvästä synnin suosta. Rakkaani eikö olekin ihana seisoa Kristus kalliolla. Se ei koskaan murru. Saat seisoa vakaana ja lujana. Muista kukaan ei voi murtaa sinua kun sydämesi kuuluu Jeesukselle. Sinä saat juurtua syvälle Kristukseen ja olla todistuksena monille. Iloitse aina saat avun ylhäältä. Juo sitä elävää vettä joka virtailee armon istuimesta sinun hyväksesi. Kun juot elävää vettä sinun ei koskaan enää tule jano. Lähde parhain kumpuilee sinun hyväksesi tartu kiinni elämän lähteeseen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Amen!
Eero
Viesti:

Aamen!

Vastaa Viestiin