Sanoma sinulle. Rakkaani!

Valvoja: katso7

Sinettisormus

Re: Sanoma sinulle. Rakkaani!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

(B: 436) :P
Eilen kävin Myrskylän kotikirkossa ja siellä oli Pääsiäisateria ja ehtoollinen.
Ehtoollisen jälkeen sai rukoilla tai sanoa ajatuksiaan, ennen kahvitusta.
Minulle nousi vahvasti sydämelle tämä katso7 viimeisin Sanoma ja päätin lukea se heille ääneen ja se otettiin Rakkaudella vastaan. Se oli täydellinen Sanoma ehtoollisen jälkeen.
Kiitos Jeesus Kristus!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, kiitos!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rakkaani minä olen viinipuu te olette oksat. Jokaisen oksan minussa joka kantaa hedelmää minä puhdistan ja jokaisen joka ei kanna hedelmää minä heitän pois ja poltan tulessa. Tule minun eteeni anna minun tehdä sinusta oksan joka kantaa hedelmää. Minä tahdon sinua puhdistaa että kantaisit paljon hedelmää. Vain minä saan sen aikaan koska minä itse Jeesus Kristus olen se viinipuu. Muista että minä saan aikaan kaiken. Ole nöyrä ja hiljainen minun edessäni niin kuin minä olen. Tule minun eteeni ja anna minun puhdistaa sinua. Sillä vain niin elävä vesi pysyy puhtaana. Tahdon käyttää vain puhtaita astioita ja henkesi on sellainen jos annat minun kaiken vaikuttaa.Sinun maljasi tulee olemaan ylitsevuotavainen ehjä astia jonka itse Kaikkivaltias on muovannut. Se on sinun sisäinen maljasi joka on henkesi . Minä kuljetan sinua askel askeleelta. Älä pelkää vaikka sinulla olisi vaikeuksia sillä niitä tulee olemaan. Opettele tuomaan askeleesi minun eteeni ja kysymään tahtoani niin et koskaan eksy tältä tieltä. Minä tulen pian ole uskollinen minulle ei ihmisille. Jos kutsusi on minusta sinulla tulee olemaan vastustajia. Mutta minä pidän huolen että saat olla minun lähettilääni. Vie sanoma niille jotka eivät sitä ole vastaanottaneet. Siitä minun sydämeni rieumuitsee kun uskosta osattomat saavat kuulla ilosanoman. Se sanoma on pelastajasta minusta Jeesuksesta Kristuksesta joka annoin henkeni jokaisen edestä. Iloitse hääjuhlat alkavat pian maailma on jo sysimusta mutta nouse ole kirkas sillä sinun valkeutesi tulee ja Herran kunnia loistaa ylitsesi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Amen, Jeesus, Rakkaani!

Kuva
katso7
Viesti:

Taivaassa iloitaan yhdestä syntisestä joka tekee parannuksen. Myös minä Jeesus iloitsen rakkaani kun teet täyttä totta elämässäsi. Jätä jo pois kaikki se mikä tekee sinun vaelluksesi vaikeaksi. Minä tahdon sinut kokonaan älä jätä mitään elämäsi aluetta minulta pois sillä tahdon sinut kokonaan. Vain niin voit olla astia minun käytössäni. Sillä kaksinaista sydäntä minä Herra en siedä. Teidän tulee laittaa pois kaikki mikä hidastaa kulkuanne sillä minä iloitsen siitä että saan tehdä sinulle hyvää. Jumala on rakkaus rakkauteni ulkopuolella ei ole mitään. Siksi aina kun minä toimin elämässäsi siinä on rakkauden merkki. Kuritan myös lapsiani rakkaudella sillä tahdon nähdä Kristusta sinussa. Kulje ja johdan sinua sillä tiellä jonka sinulle olen valmistanut. Vastedeskin minä nostan minä kannan ja minä pelastan. Minä olen sinulle uskollinen silloinkin kun sinä et. Jumala on rakkaus tässä on kaikki mitä jumalisuuteen tarvitset. Sinun sydämesi kuuluu minulle luomistyön nojalla älä anna paholaiselle valtaa. Olen sinua auttava ja tukeva kaikessa mitä elämässäsi teet. Kysy minulta niin minä neuvon sinulle elämän tien.Pidä vain jakamaton sydän minun edessäni ja anna se suurelle Jumalalle Jeesukselle Kristukselle. Golgatalla saatiin voitto myös sinun edestäsi.
Elämän tie on kaika tie jota harvat vain kulkea tahtoo...
Vaikka moni ei löydä tätä tietä minä olen sinut löytävä sillä minun silmäni tutkii kaikki ihmislapset. Olen suuri ja väkevä Jumala jolle mikään ei ole mahdotonta. Tahdothan tehdä minun kanssani työtä. Neuvon aina missä haluan sinua käyttää. Ole uskollinen ja kuuliainen minulle niin löydät syvän rauhan jota kukaan ei voi sinulta riistää. Älä vajoa tämän ajan aaltoihin vaan ole minun kanssani sinun myrskyssäsi niin tulet ulos voittajana. Minä olen voittaja minä Jeesus Kristus myös sinun elämässäsi.
Sinettisormus

Amen, rakkahin Jeesus!
Eero
Viesti:

Aamen!

katso7
Viesti:

Ota vain askel kerrallaan minä en avaa sinulle huomista päivää enkä anna huomisen voimia. Sillä jokainen päivä pitää murheen itsessään. Puen sinut voimalla tähän päivään askel kerrallaan. Sinä et voi elää eilisessä päivässä sillä sanon että älkää menneitä muistelko älkää meistä välittäkö. Minä Jeesus luon uutta tule minun tyköäni joka olen puettu nöyryydellä ja hiljaisuudella. Ota oppia minusta niin saat sisäisesti kasvaa hengen tuntemisessa minun sanassani. Minä olen sinun kanssasi saat kulkea rohkeasti sillä minä pidän sinusta kiinni oikeasta kädestäsi. Minä olen jokaiselle suunnitellut tien minun askelissani. Minä kuljen edessäsi ja avaan tien sinulle sillä olethan puettu Kristuksella. Näin pysyvät nämä kolme usko toivo ja rakkaus mutta suurin niistä on rakkaus. Pysyttele rakkaudessani siis minussa joka olen rakkaus Jeesuksessasi niin avaan sinulle verrattoman tien.
Sinettisormus

Tule kanssani Herra Jeesus,
tule siunaa päivän työ.
Tule illoin ja aamuin varhain,
tule vielä kun joutuu yö,
tule vielä kun joutuu yö.
Tule askele askeleelta
minun kanssani kulkemaan.
Sua ilman en saata olla,
pysy luonani ainiaan,
pysy luonani ainiaan.

virsi 548
katso7
Viesti:

Minä olen tie totuus ja elämä elämän tien löydät vain minussa siinä on sinun elämäsi jos elämää kaipaat jo tässä ajassa saat sen minulta se saatiin sinun osaksesi Golgatalla lunastukseksi on siinä voit turvallisin mielin jättää elämäsi minun käsiini minä pidä sinusta huolen olenhan sanonut en sinua jätä enkä hylkää kuljetan tahtoni tietä hylkää jo oma tiesi ja oma viisautesi sillä se ei ole minun tieni minun tieni on paljon korkeampi ja suunnitelmani sinua varten et koskaan voi ymmärtää täysin Jumalan teitä mutta luota minuun niin saat verrattoman tien minä olen sinussa ja sinä olet minussa siksi vien sinut perille kun pidät kiinni minusta minun lapsenani kiinni riipu minussa kiinni saat silloin tuntea läsnäoloni voiman elämän lahja on vuodatettu sinuun Pyhän Hengen kautta Golgata on Jumalan voima ja viisaus siksi kun kuljet ristin tietä kuljet minun perässäni elämää ei ole ulkopuolella minun tahtoni siispä saat nauttia minusta ja todellisen elämön lahjasta minun Sanassani on kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitset ole rojkea ja luja minussa itsessäsi olet heikko mutta heikoissa minä olen väkevä hyväksy se osaksesi jos uuvut tule minun rakkauteni ympäröimäksi silloin olet minussa eikä sinulla ole mitään syytä murehtia olenhan sinut nimeltä kutsunut sinä olet minun siispä Kaikkivaltias El Shaddai on kanssasi älä murehdi sillä murheita keräämällä tuotat vain itsellesi tappion mutta minulle kaikki asiat jätettynä saat kokea taivaan olethan asetettu taivaallisiin
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Jeesus 💖
Sinettisormus

Totisesti, Amen!
Huomasin, että tässä on tuo sama nöyryyden ja Jumalan tahdossa elämisen teema kuin Jaakobin kirje 1:ssä, joka tänään eteeni tuli. Hyvää pohdittavaa meille. Ottakaamme paini tuosta Jaakobin kirjeestä elämäämme.
Eero
Viesti:

Aamen, älä anna Herra minun ylpistyä, etten lähtisi tavoittelemaan omia teitäni!

katso7
Viesti:

Minä olen sinun taivaallinen Isäsi. Ei löydy maailmasta isää joka niin huolehtisi rakkaudella sinusta kuin minä. Tuo kaikki hankkeesi minun eteeni niin suunnitelmasi edistyvät. Älä jätä mitään minulle kertomatta sillä vain minussa löydät rauhan. Sanon sanassani että te tulette minun tyttärikseni ja pojikseni siispä asennoidu lapsen kaltaisuuteen ja kerro minulle kaikki mitä mikä sinua askarruttaa. Annan sinulle Jeesuksessa minun pojassani shalom rauhan. Se tulee pojalta Jeesukselta Kristukselta. Et voi käsittää kuinka suuri minä olen siksi annoin Jeesuksen että ymmärtäisit että minä olen se ensimmäinen ja viimeinen sinun Jumalasi. Palvele minua koko sydämmestäsi niin saat kerran perillä olla. Minä olen sinun rauhasi saat sen minulta kaiken ahdistuksen keskellä ja saat alkaa loistaa rauhaani niin että muutkin sen huomaavat. Kuljetan sinua tahtoni tietä ja kun annat tiesi minun eteeni niin tasoitan polkusi sinulle. Minä olen se joka raivaan tien sinun eteesi kukaan muu ei voi sitä tehdä siispä annan minun hoitaa asiat joihin et kykene. Huomaa kuinka pieni olet ja kuinka suuri on sinun Jumalasi joka on luonut taivaat ja maat. Etsi vain minun kasvojani niin saat löytää taivaallisen Jerusalemin jo täällä maan päällä sillä olethan asetettu taivaallisiin.
Sinettisormus

Kiitos Jeesus että saan kulkea luottaen kanssasi.
Katso7 veljeni, tämä on 99 sanoma Herralta! Halleluja!
katso7
Viesti:

Kiitos Sinetti Herra sinua runsaasti siunatkoon!
Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kuulin tänään mielenkiintoisen jutun: eräs uskova selitti, että kiovan rukouskonferenssissa oli joku pastori korostanut sitä, kuinka meidän Raamatussa puhutaan Jumalan lapseudesta(vai onko siellä sanaa Jumalan lapsi) ja olemme siis Jumalan lapsia. Kuulemma saatana hyväksyy sanan lapsi ja käyttää sitä sanaa ihmisten eksyttämisessä.noh. Bible King Jakob puhuu lapsen sanan tilalla pojista. tuota poika sanaa saatana karttaa, koska kyse on Jeesuksesta. eli siis haluan sanoa sitä, että meidän tulisi siis olla kaikkien poikia(jota myös tuo pastori korosti), koska olemme Jeesuksessa.(myös meidän naisten). jotenkin järkeenkäypä juttu, sillä joutuuhan miehetkin olemaan morsiamia ylösotossa.
Eero
Viesti:

Aamen! Ja kiitos Tuula, vertaukset ovat monet ja Herran edessä me todella tulemme tasa-arvoisiksi kaikki!

katso7
Viesti:

Tahdon täyttää sydämesi halajamiset. Sinä olet kutsuttu janoamaan elävää vettä. Anna sen tehdä se tehtävä sinun sydämessäsi joka vain voi täyttää sinun halajamiset. Minä olen se elävä vesi minä Jeesus Kristus. Tule minun luokseni sinä joka olet janoinen. Tahdon sen täyttää sanani virrasta. Saat kokea kuinka sydämesi ja sielusi virvoituuu lihavuuden ääressä. Kuinka se pesee ja virvoittaa sinun sieluasi ja parantaa sinut saamistasi iskuista sinut Siion jolla on nimenä hyljätty se josta kukaan ei välitä. Tahdon lohduttaa sinua rakkaudella siispä jos etsit elämää se löytyy Golgatan ristiltä. Tule sinne ja tunnusta minut omaksesi ja ala juomaan minun sanaani. Saat siitä parantumisen koko ruumillesi ja koe kuinka elämäsi tulee siunaus jonka vain minä voin antaa. Se tulee vain minulta minä ole sinun Herrasi minä Jeesus Kristus. Tunnusta minut ihmisten edessä niin saat kokea taivaan aukenevan ja minun siunaukseni tulevan sinun yllesi. Saat siitä rohkeutta koska vain otetut askeleet minä voin vahvistaa. Rohkene jo astua eteenpäin sillä hänessä me elämme olemme ja liikumme. Sinulla on voitto siis älä pelkää vihollisen joukkoja koska minä olen ne Golgatalla voittanut. Kuljen edelläsi ja tasoitan vuorimaat ja teen sinulle tien joka on suora. Älä enää mene mutkaisille poluille sillä siitä koituu vain haittaa sinun vaellukseesi. Minä kuljen edelläsi siis rohkeasti seuraa Ylkääsi niin saat kokea kuinka minä Jeesus olen sinua rakastanut iankaikkisella rakkaudella.
Sinettisormus

Halleluja! Kiitos Jeesus!!! Nyt olemme Sinulta saaneet täydet !00 Sanomaa!!! Kiitos, kunnia ja ylistys!

Kuva

(B: 481)
Vastaa Viestiin