Sanoma sinulle. Rakkaani!

Valvoja: katso7

katso7
Viesti:

Re: Sanoma sinulle. Rakkaani!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rakkaani jos tulen läpi käyt ei liekki sinua polta. Älä pyristele vastaan vaan anna sen tehdä tehtävänsä. Teen sinussa jotain erittäin arvokasta. Sinusta tulee helmi minun valtakuntani lähettiläänä. Niin monet pakenevat kärsimystä mutta isä kurittaa jokaista lastaan jonka hän ottaa huomaansa olette unohtaneet tämän. Tahdon siunaamalla sinua siunata ja enentämällä sinua enentää. Loista minun valtakuntani kirkkautta pahat henget sitä pakenevat. Tule minun hopea ja kultaharkokseni aarteeksi taivaan valtakunnan astiana. Tule tänäänkin ja joka päivä minun eteeni ja pysyttele minun sanani äärellä niin saat kokea sitä myös sydämessäsi. Monet ovat joutuneet eksyksiin mutta minä teidät palautan eksymyksen tieltä sillä olen rakkaus Jeesus Kristus
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen <3
( blogi katsonta: 306) :P
Pi_O

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Aamen!
katso7
Viesti:

Totinen valkeus on tullut maailmaan. Anna minun Jeesuksen Kristuksen tuoda elämästäsi valoon ne asiat joita en olen saanut vielä puhdistaa. Anna hekeni Pyhän Hengen tehdä ihanaa työtä elämässäsi. Tahdon puhtaan astian käyttööni. Anna minulle lupa työstää sinua joskus ahdistuksenkin kautta . Me emme ole maailmaan mitään tuoneet emme voi myöskään mitä sieltä viedä. Sinun tehtäväsi on tuoda minulle kaikki mitä elämässäsi on sillä tahdon sinut kokonaan. Anna minun tehdä työtä sinussa .Ilman uskoa ilman Jeesusta joka uskon sinun sydämeesi antaa olla mahdoton olla otollinen. Kun saan syttyttää uskon sydämessäsi silloin alkavat taivaan tuliset vaunut liikkua hengen maailmoissa sinun hyväksesi. Älä katso näkyväisia katso iankaikkisia sillä iankaikkiset elävät ainiaan. Tahdon vuodattaa henkeäni kansani ylle tahdon teidän tahtonne kuuluvan minulle. Minä Jeesus Kristus tulen pian pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Loista ilosta loista valkkeutta pue päällesi Jeesus Kristus niin kaikki pimeyden vomiat väistyvät elämästäsi olet ainaisessa sodassa perkelettä vastaan mutta minut yllesi pukeneena olet iankaikkisen voittajan puolella. Jos jumala on meidän puolellamme kuka voi olla meitä vastaan. Rakkaani ei kukaan. Rohkaise nyt mielesi ja ala elää voitto elämää johdatan sinut paikalle ja annan sinLle valtakuntani tehtäviäi jos itse siihen suostut. Minun tieni ei ole teidän teitänne. Olen iankaikkisuuden laittanut sydämeesi halajan jokaista lastani palamaan minun luokseni koko sydämestänsä niin totisesti käännä teidän kohtalonne ja teen teille hyvää.
Sinettisormus

Amen.
Puhdista minut Jeesus! Tee minusta sellainen, jollainen Sinä haluat minun olevan.
Pi_O

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Jeesus Kristus, kirkasta minunkin ajatukseni, sydämeni ja koko habitukseni.
Aamen!

1. Joh. 5:4 Sillä kaikki, mitä Jumalasta syntynyt on, se voittaa maailman, ja meidän uskomme on se voitto, joka maailman voitti.

Hyvä kirjoitus Mr. katso7. Nämä ovat rohkaisevia, kun maailmassa velloo jne.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tässä on niin monta hyvää asiaa, ahdistuskaan ei ole pahasta, koska Herra on valmistanut meille tien, joka on varma. Kiittäkää joka tilassa! Eikä ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Jeesukseen turvaavat ja Häntä seuraavat. Näin on ihan jokapäiväisissäkin tilanteissa.

Sitten toinen asia, mitä Sinetti sanoi muualla täällä palstalla, että Herra johdattaa kunhan vain etsii Häntä, ei pelkästään sitä johdatusta :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viesti:

Kutsun sinua rakkaakseni sillä rakastan sinua intohimoisella rakkaudella. Kun otat rakkauteni vastaan jota sinulle tarjoan mikään voima ei voi sinua repiä pois minusta. Siispä rakkaani antaudu minulle saat kokea minun läsnäoloani kaikkina elämäsi päivinä. Tahdon sinut kokonaan sillä minä olen sinut lunastanut. Halajan henkeä jonka olen sinulle antanut. Kuulut lunatuksen perusteella minulle siis älä kieltäydy kutsustani sillä tarvitsen siihen sinun suostumuksesi. Ojenna elämäsi minun sanojeni mukaan. Sitä mukaan kun olet minun omani saat kokea myös voimaani. Minun sanassani on voima ja ristin väkevyys. Voima tulee ristiltä. Siinä on Jumalan voima ja viisaus. Minä Jeesus Kristus olen sinut lunastanutja verelläni ostanut. Älä pakene enää minua. Kun kuljet tätä teitä pue minut yllesi se on sinun sota-asusi. Opetan ja neuvon sinua sillä olet minulle rakas olen Kaikkiriittävä Jumala sinun hyväksesi saat levätä minun rakkaudessani. Tule luottamuksella eteeni kerro sydämesi ahdistukset minulle älä ihmisille sillä ihminen voi auttaa vain vähän. Minä olen sinun rakas Mestarisi kuulen ja tiedän sinun ahdistuksesi siksi kerro ja vuodata sydämesi minun eteeni. Vapautan sinut rakaudellani sillä rakkaus peittää sinun ahdistuksesi. Vihollinen pakene rakkautta sillä siitä se ei mitään tiedä. Vihollisen valtakunnassa ei ole rakkautta minun valtakunta on täynnä rakkautta sillä Jumala on rakkaus. Iloitse minun hyvyydestäni ja rakkaudestani. Ala uudella tavalla rakastaa ja tutkia minun sanaani sillä sieltä elämä lähtee. Anna minulle parhaimmat aikasi niin osoitat minulle että sinä minua myös kaikesta sydämestäsi rakastat.
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Kiitos näistä lohdutuksen, toivon ja rakkauden sanoista!
Sinettisormus

Amen! <3 <3 <3
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tämäpä onkin pitkä ketju. Lukemiseen taitaa mennä tovi.
Mutta tuolta alusta nousi huomioon tämä osa profetiaa : " Älkää katsoko älkääkä lukeko vihollisen tekoja."

Nykyäänhän jopa uutiset ovat täynnä tuota pahuutta ja vihollisen tekoja, joten on aika vaikea valita missä kohtaa tulee tietää uutisia ja missä ei.
Vai tuleeko kokonaan olla katsomatta TVtä ja lehtiuutisia? :(

Onko se kahden tien kulkemista jos päivittäin katsoo jonkin elokuvan? Toisaalta välillä saa huonon omantunnon joka asiasta ja sitten on arka tekemään yhtään mitään. Pysyy "puhtaana" kun istuu yksin kotona lukee Raamattua ja siivoaa välillä. Sitten tulee huono omatunto ettei ole "leiviskä" käytössä kun ei tee mitään? Miksi profetiat usein pelottelee nälänhädällä josta kuitenkaan jumalattomat eivät välitä. Ikäänkuin uskovien pitäisi aina elää lopun pelossa ja sitten sanotaan ettei saa pelätä. Jos pelkää niin ei pelastu. Kaikenlaista sekamelskaa on liikkeellä. Joka päiväinen taistelu tuntuu olevan vain se että minkä asian ottaa todesta ja minkä ei.

Kun on yksin eikä lue eikä puhu kenenkään kanssa niin silloin on rauha mutta aina kun joutuu ihmisten kanssa tekemisiin niin ristiriitoja riittää joka suuntaan.
Sinettisormus

Matt 6:25-34:

”Sen tähden minä sanon teille:
älkää huolehtiko hengestänne, siitä mitä söisitte tai joisitte, älkää ruumiistanne, siitä millä sen vaatettaisitte.
Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne.
Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut! Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa?

”Mitä te vaatetuksesta huolehditte! Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää.
Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä.
Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin,
niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!

”Älkää siis murehtiko: ’Mitä me nyt syömme?’ tai ’Mitä me juomme?’ tai ’Mistä me saamme vaatteet?’
Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä.
Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin.
Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen.
Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Sinetti.

Itse asiassa minua pelotti se profetia jossa sanottiin että tulee miljoonia ihmisiä ja ruuasta pulaa niin että "arvostetaan leipäpalaakin".

Kun tuota mietin ja voihkin niin rupesin muistamaan kuinka viime vuonna olin leipäjonossa ja sieltä sai kovan patongin. Silloin arvostin leipäpalaakin vaikka ihmettelin ettei rikkaalla kaupungilla ole varaa jakaa edes tuoretta leipää vaan kivikovia.

Nyt on tilanteeni paljon parempi. Ruokaa on kaapissa yllinkyllin vaikka en paljoa edes osta. 😊
Niin tuosta muistelemisesta rohkaistuin ikäänkuin ajattelemaan että olenhan tuota profetiaa jo kokenut. 😐 ....ja selvinnyt.
Sinettisormus

Amen, uskotaan ja luotetaan niihin moniin lupauksiin jotka Raamatussa sanovat: " Älä pelkää - Jumala pitää huolta omistaan."
Hän antaa aina juuri sen verran kuin tarvitsemme, ei enempää eikä liioin vähempää. :P
Olet rakas siskoni.

Jes. 41:10 – Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi — minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.

Raamatussa sanotaan 365 kertaa: " ÄLÄ PELKÄÄ".

Kuva
Sinettisormus

Maailma ei ole helppo paikka ja vaikeammaksi käy, se on valitettava totuus, mutta samalla kertoo siitä, että Raamatun ennustukset ovat alkaneet käydä toteen. Saatana kiljuu joka paikassa kuin jalopeura, sillä se tietää että sillä on kiire. Se huutaa meidän kaikkien elämässä, mutta sillä ei ole meihin muuta valtaa kuin pelko ja Jumalan omina, meidän ei tarvitse sitä pelätä, vaan osoittaa sille että sillä ei ole meihin valtaa, sillä ei ole taivaallista perintö osuutta, niin kuin meillä Jumalan omilla on.
Se kyllä huutaa " eteisessämme", mutta sen pitemmälle se ei pääse, sillä olemme Jumalan omia.
Voimme sitä välillä muistuttaa, aivan ääneen, että kuka on meidän Herramme - Hän ON JEESUS KRISTUS!!!
Puetaan sota-asu yllemme, eli Jeesus Kristus!
Kiitetty ja Ylistetty olkoon Hän, meidän Herramme, Jeesus Kristus!
Amen.
Eero
Viesti:

Aamen! Hyviä kysymyksiä Maaret ja tervetuloa siis palstalle, ole Siunattu! Lyhyesti sanottuna mulla on sellainen tunne, että nykypäivänä tv:ssä käsitellään liian vaikeita aiheita liian "helposti" ja liian paljon, olis se sitten faktaa tai fiktiota. Se arkipäiväistää nämä aiheet ihmisten mielessä. Itse en katso jotain, jos siitä tulee huono olo.

Sinetti sanoi hyvin, että Herran sota-asussa maailman kohtaaminen on turvallista, eikä tarvitse pelätä, vaikka väsyttävää se kyllä on!

katso7
Viesti:

Rakkaani tahdothan että sydämesi on lujana minun puoleeni. Silloin ei mikään voima maailmassa saa sinua kääntymään vihollisen puolelle. Iloitsen kun näen sinun sydämesi maaperän. Se on otollinen minun edessäni. Tule aina minun eteeni saat omistaa valtakuntani täyteyden kaikessa ihanuudessa. Minun sanani iloitsee sydämessäsi.Se hyppii kuin lapsi kohdussa sillä minä iloitsen että sydämesi on kääntynyt puoleeni. Silloin minunkin sydämeni iloitsee kun sydämesi viisastuu. Etsi minun kaikesta sydämestäsi niin myös minut löydät. Aikaa ei ole paljon siksi riennä nyt joutuisaan minun eteeni. Tahdothan kerran seistä edessäni kun kirjat avataan. Tee jo nyt parannuksen soveliaita hedelmiä. Kerää aarteita taivaaseen sillä sinä keräät elämäsi ja tulevaisuutesi varalle jo nyt sillä keräämme aarteita taivaaseen. Kaikki sinä voit minussa joka sinua vahvistan. Ole iloinen sillä minun sydämeni riemuitsee sinusta.Kuljetan ja johdan sinua sillä tiellä joka on edessäsi. Ota askeleita ota niitä eteenpäin ei taaksepäin. Valinta on sinun sillä olen Jumala joka kuljetan sinua aina voittosaatossa. Minun valtakunnassani ei mennä taaksepäin sillä me olemme Kristuksessa aina voittosaatossa. Jos otat askeleita taaksepäin muista nopeasti palata minun tyköni suoralle tielle joka vie aina eteenpäin. Paljon olet nähnyt mutta avaa sydämesi silmät näkemään vain minun maailmani niin et joudu syrjäisille poluille jotka eivät vie sinua eteenpäin. Katsele asioita minun taivaastani sillä olet asetettu taivaallisiin. Haluan antaa sinulle Hengen silmät. Silloin näet asiat minun silmilläni ja elämäsi tulee paljon toivoa lupausta ja iloa. Minun silmäni näkevät vain hyvää sitä tahdon myös sinun elämällesi. Luovu asioista jotka eivät kuulu valtakuntaani. Ne vaikeuttavat sinun kulkuasi tällä tiellä. Pidä itseäsi synnille kuolleena. Ole aina ristinnaulittu Kristuksen kanssa niin saat verrattoman tien joka kerran avaa sinulle taivaan portit. Ne avautuvat sinulle kun pidät Jeesuksen ristin aina edessäsi ja itsesi synnille kuolleena. Riipu kiinni minun laissani sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi. Tämä sanan joka on sinun edessäsi on elämän sana lue kirjastani Raamatusta kaikki ne elämän lupukset jotka löytyvät Kristuksessa. Elämä joka on Jeesuksessa anna sen saada tilaa sinussa niin saat paljon voimaa ja Pyhän Hengen täyteyttä. Vihollinen haluaa sinun menetystä minä haluan sinun menestystä taivaallisissa.
Sinettisormus

Amen.
Sinettisormus

Kuva
Eero
Viesti:

Aamen! Nämä sanat ovat todella puhdistavia, aina kun alkaa lukemaan, tulee hieman raskas olo, uskon että se on Pyhä Henki, joka "työntää pois" arkisen mielen. Ja sitten sanoma onkin yhtä Hengellistä "ilotulitusta", kiitos Herra Jeesus! Halleluja, tule pian!

Vastaa Viestiin