Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Keskustelua pelastussanoman sisällöstä
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Angelicus! On ollut tunne ja sanaakin siitä että meidät kulutetaan loppuun, ettei voi toimia enää kuin Herran voimasta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin minäkin uskon. Moni uskova on joutunut kuolemaankin uskonsa edestä ja niin on vastakin.
Mutta vaikka kuolema meidät yrittäisi viedä, niin olemme voittajia kun emme anna periksi. Lopulta saavumme kotiin joka on voitto palkintomme.
Saatana riehuu eteisessä mutta sisintämme se ei saa jos olemme Herran, Jeesuksen Kristuksen omia ja pidämme Hänestä tiukasti kiinni.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Aion sanoa itseni irti!
En ole kirjautunut kuin tälle foorumille.
Sananlaskujen kirjan mukaan jokaisella työllä on aikansa. Minun työni vastedes painottuu vieläkin enemmän Sanaan ja rukoilemiseen. Vähennän maailman vaikutteita elämänpiiristäni.
Mikäli vaalit joskus vielä pidetään, aion kyllä äänestää!
Kiitokset kuluneesta yhteisestä matkanteosta.
Siunattua jatkoa foorumilaisille, niin ylläpidolle, kirjoittajille kuin lukijoillekin. Jääkää Herran haltuun!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tulinko paikalle juuri seitsemännellä hetkellä, sillä 7 minuuttia oli kulunut viestistäsi.

Oi, ystävä pysy vaan kanssamme täällä.

Tämähän se kuitenkin on turvallisin maailmanmenon seuranta-alusta.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tällä iällä on opeteltava luopumista. Siitäkin, mikä on rakasta. Yksi suruviesti eiliseltä minut pysäytti.
Sinettisormus

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On valtava menetys Pelastussanomalle kun/ jos lähdet. Sinulla on sitä hyvää elämän tuomaa kokemusta.
Olet tullut rakkaaksi meille, mutta päätös on sinun.
Ymmärrän hyvin, sillä olen jojoillut tuon saman asian kanssa jo pitkään. On vaikea lähteä kun täällä olevat siskot ja veljet ovat tulleet rakkaiksi, niin kuin sinäkin, Angelicus.
Jos todella päätät lähteä, mitä en toivo, Siunaan sinua ja elämääsi Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Minä olen väsynyt, äärimmäisen väsynyt

Viesti Kirjoittaja Eero »

Harmillista jos olet lähdössä Angelicus, eihän sitä tarvitse kokonaan poistua, mäkin pidän aina välillä taukoja jos Herra siihen kehottaa tai ei vaan ole sanottavaa.

Mutta jos päätät lähteä, niin jätä ihmeessä nimimerkkisi tänne voimaan, siitä ei siis ole mitään haittaakaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin