Priden isä on itse saatana.
Priden kummisetänä voidaan pitää ranskalaista filosofi Michel Foucaultia.
Tämän avoimesti homoseksuaalina eläneen pedofiilin ja sadomasokistin kirjoilla on ollut suuri vaikutus useilla eri tutkimusaloilla, etenkin yhteiskuntatieteissä, historiantutkimuksessa ja tieteenhistoriassa.
Suomessa Foucault on vaikuttanut erityisesti sosiologien, politiikan tutkijoiden, filosofien, taiteentutkijoiden ja naistutkijoiden ajatteluun.
Foucault, Jean-Paul Sartre, Jacques Derrida ja eräät muut intellektuellit allekirjoittivat vuonna 1977 vetoomuksen parlamentille kaikkien lasten ja aikuisten välisten suostumuksellisten seksisuhteiden laillistamiseksi.
Foucaltilla oli professorikaverinsa kertoman mukaan tapana seksuaalisesti hyväksikäyttää 8 -10-vuotiaita poikia.
Le Monde -lehteen hän kirjoitti kolmen seksistä lasten kanssa tuomitun puolustuskirjeen.
Nykyisin ihmetellään miten homoseksuaali ja Iranin shialaisuuden korkein uskonnollinen johtaja saattoivat olla ystäviä, kuten Foucault ja Iranin ensimmäinen ajatollah, Ruhollah Khomeini olivat tai miksi vasemmistolaiset woket pridettavät palestiinalaismarsseissa.
No, he molemmat vastustivat ja pridewoket ja islamistit vastustavat tänäpäivänä Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa ja Hänen asettamiaan sääntöjä ja elämänohjeita.
Ideologian perustajan vähintäänkin kyseenalainen suhde pikkulapsen kanssa olisi esimerkiksi Suomen lain mukaan vakava rikos.
Eli priden, sosialismin, humanismin kuin kuuepäjumalankin palvonnan takana on sama entiteetti.
Tästä syystä pridewoken lgbtxyzetat tuntevat vetoa länsimaita ja sen judeo-kristillisiä arvoja vihaavia islamisteja kohtaan, vaikka tietävätkin tuon ideologian väkivaltaisen suhtautumisen homoseksuaalisuuteen.
Tämän entiteetin oppeja levitetään lähi-idässä islamismin sateenvarjon alla ja länsimaissa suvaitsevaisuuden ja woken kirjavan lgbtxyz varjon alla.
Sodomiitti Foucault kuoli lopulta AIDSiin.
Lähteinä mm. Wikipedia.
Pridewoken ja islamistien yhteys
Pridewoken ja islamistien yhteys
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!