Trumpin touhut
Re: Trumpin touhut
Aivan. Hyvä yhteenveto.
Paljon hyvää ja sitten pitää olla se "paljon pahaa" hankekin. Tämä AI/mRNA taitaa olla se tämän kauden iso moka, juuri samoin oli ensimmäisellä kaudella.
Paljon hyviä juttuja ja yksi täydellistä ymmärtämättömyyttä osoittava Abraham Accord.
Paljon hyvää ja sitten pitää olla se "paljon pahaa" hankekin. Tämä AI/mRNA taitaa olla se tämän kauden iso moka, juuri samoin oli ensimmäisellä kaudella.
Paljon hyviä juttuja ja yksi täydellistä ymmärtämättömyyttä osoittava Abraham Accord.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Elämä on jatkuva kamppailu hyvän ja pahan välillä, ja usein se ei ole niin mustavalkoista kuin haluaisimme. Meidän on vaikea ymmärtää, kuinka läheiset voivat kääntyä meitä vastaan ja aiheuttaa meille suurinta kipua, vaikka heidän pitäisi olla tukemme. Se herättää kysymyksiä: miksi annamme toisille niin paljon, ja miksi joskus he, joiden pitäisi rakastaa ja suojella, voivat satuttaa meitä syvällä?
Tässä ristiriidassa syntyy toivo, mutta myös epätoivo. Joskus tuntuu, että kaikki on hajonnut, eikä totuus riitä korjaamaan vahinkoa. Mutta toivo on kuin lanka, joka pitää meidät hengissä, vaikka kaikki ympärillämme muuttuu. Se muistuttaa meitä siitä, että vaikka elämme pimeässä hetkessä, voimme silti löytää valon, jos uskallamme katsoa syvemmälle itseemme ja ympäröivään maailmaan.
Elämä opettaa meille, että pahaa ei voida poistaa kokonaan, mutta hyvän löytäminen pimeydestä voi olla meille voimavara. On tärkeää valita itse, miten reagoimme, kuinka rakastamme ja kuinka annamme anteeksi – sillä juuri nämä valinnat tekevät meistä vahvempia ja valmiimpia kohtaamaan elämän kauniit ja vaikeat hetket.
Tässä ristiriidassa syntyy toivo, mutta myös epätoivo. Joskus tuntuu, että kaikki on hajonnut, eikä totuus riitä korjaamaan vahinkoa. Mutta toivo on kuin lanka, joka pitää meidät hengissä, vaikka kaikki ympärillämme muuttuu. Se muistuttaa meitä siitä, että vaikka elämme pimeässä hetkessä, voimme silti löytää valon, jos uskallamme katsoa syvemmälle itseemme ja ympäröivään maailmaan.
Elämä opettaa meille, että pahaa ei voida poistaa kokonaan, mutta hyvän löytäminen pimeydestä voi olla meille voimavara. On tärkeää valita itse, miten reagoimme, kuinka rakastamme ja kuinka annamme anteeksi – sillä juuri nämä valinnat tekevät meistä vahvempia ja valmiimpia kohtaamaan elämän kauniit ja vaikeat hetket.
???
Viimeksi muokannut Roope83, 24 Tammi 2025, 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Executive Order (EO).
Kaikkien viranomaisten tulee tunnustaa Pohjois Karoliinan Lumbee heimo. Mielestäni hyvä.
Sähköauto velvoite poistetaan. Ihmisen tulee saada päättää minkälaisella autolla ajaa. Erinomainen asetus.
Kaikki DEI ohjelmat lakkautetaan. Yhdysvalloissa ihmiset tulee valita osaamisen eikä sukupuolen, suuntautumisen tai rodun perusteella. Erinomainen asetus.
Yhdysvalloista tehdään maailman AI johtaja. En näe huonona itsessään. Ennemmin USA kuin Kiina. Toki, kaikkea voidaan käyttää pahaan jonkun toimesta.
Yhdysvalloista tehdään maailman kryptojohtaja. En ole kryptointoilija. Hieman näen kryptoissa uhkaa horisontissa.
Kaikki valtion hallussa oleva materiaali J.F Kennedyn, Bobby Kennedyn ja Luther King Jr:n salamurhista julkistetaan yleisölle. Hyvä asetus, joskin tiedämme, että monet dokumentit tulevat sisältämään pelkkää mustaa peitenauhaa. Salaliittolaisia lienee vielä elossa.
Aika hyvä nippu.
Kaikkien viranomaisten tulee tunnustaa Pohjois Karoliinan Lumbee heimo. Mielestäni hyvä.
Sähköauto velvoite poistetaan. Ihmisen tulee saada päättää minkälaisella autolla ajaa. Erinomainen asetus.
Kaikki DEI ohjelmat lakkautetaan. Yhdysvalloissa ihmiset tulee valita osaamisen eikä sukupuolen, suuntautumisen tai rodun perusteella. Erinomainen asetus.
Yhdysvalloista tehdään maailman AI johtaja. En näe huonona itsessään. Ennemmin USA kuin Kiina. Toki, kaikkea voidaan käyttää pahaan jonkun toimesta.
Yhdysvalloista tehdään maailman kryptojohtaja. En ole kryptointoilija. Hieman näen kryptoissa uhkaa horisontissa.
Kaikki valtion hallussa oleva materiaali J.F Kennedyn, Bobby Kennedyn ja Luther King Jr:n salamurhista julkistetaan yleisölle. Hyvä asetus, joskin tiedämme, että monet dokumentit tulevat sisältämään pelkkää mustaa peitenauhaa. Salaliittolaisia lienee vielä elossa.
Aika hyvä nippu.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rauhaa
Minua on todella vaivannut ja tuntunut pahalle kuluneet 4 vuotta kun uutisissa on ollut puhetta Trumpista niin aina on jollain tavalla mollattu häntä. Mietin että onko muutkin ihmiset huomanneet tämän. Niin selvästi on näkynyt kenen "leipää" yle ja media syövät. Saa nähdä kääntyykö kelkka nyt kun Trump on presidentti.
Katsoiko kukaan oman pressamme viimeisiä vaalipuheita (anteeksi huono esiintuonti) joka meni USA.han.
UMV lehti kertoi että valitun pressamme työoöydällä olisi ollut tällöin Hararin kirjoittama kirja osoittamassa että hän kuuluu jengiin.
Olisin iloinen jos Trump kieltäisi kaikki salaseurat, vapaamuurarit ym ja tekisi niistä laittomia.
Minua on todella vaivannut ja tuntunut pahalle kuluneet 4 vuotta kun uutisissa on ollut puhetta Trumpista niin aina on jollain tavalla mollattu häntä. Mietin että onko muutkin ihmiset huomanneet tämän. Niin selvästi on näkynyt kenen "leipää" yle ja media syövät. Saa nähdä kääntyykö kelkka nyt kun Trump on presidentti.
Katsoiko kukaan oman pressamme viimeisiä vaalipuheita (anteeksi huono esiintuonti) joka meni USA.han.
UMV lehti kertoi että valitun pressamme työoöydällä olisi ollut tällöin Hararin kirjoittama kirja osoittamassa että hän kuuluu jengiin.
Olisin iloinen jos Trump kieltäisi kaikki salaseurat, vapaamuurarit ym ja tekisi niistä laittomia.
- Uskon Jeesukseen
Transsukupuoliset naisvangit (naisia teeskentelevät miehet) kaikkialla Yhdysvalloissa siirretään miesten vankilaan, johon he kuuluvat.
Tämä johtuu presidentti Trumpin allekirjoittamasta toimeenpanomääräyksestä.
ShalomMarie kirjoitti: ↑24 Tammi 2025, 07:14 Rauhaa
Kyllä on ollut räikeää touhu myös Suomen mediassa. Suomen mediahan on CNN:n äänitorvia hyvin pitkälti.
Olen ollut Trumpin kannattaja alusta asti. On toki asioita jotka hän on tehnyt mielestäni väärin, mutta sanoisin, että 9/10 oikein.
Tehtävänsä, eli USAn kansan edun ajaminen, hän on hoitanut pääosin erinomaisesti.
Mokiin kuuluu Operation Warpspeed, Abraham Accord sekä tämä vuorokauden takainen Stargate, siis minun mielestäni.
Mitä tulee Stubbiin, tämä ihannoi Hararia. Se selviää katsomalla Stubbin Twitter/X postauksia.
Harari on sodomiitti ja WEF globo. Vaarallinen tyyppi.
Katselin mielissäni eilistä Trumpin soittoa WEF:iin. Kyllä oli WEF globot nöyrää poikaa kun vapaan maailman todellinen johtaja kertoi miten USA:ssa irtaudutaan "kaikesta" siitä mitä globot ajavat.
Rukoilen usein sitä, että Trump, Vance, Musk ja heidän perhekuntansa herätettäisiin aitoon uskoon ja Trumpin ympäriltä ajettaisiin pois jesuiitat, katoliset, nwot, wefit ja erityisesti illuminaatit ja rapparit.
Hyvä asetus.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑24 Tammi 2025, 09:09 Transsukupuoliset naisvangit (naisia teeskentelevät miehet) kaikkialla Yhdysvalloissa siirretään miesten vankilaan, johon he kuuluvat.
Samoin EO, miehet eivät saa osallistua naisten sarjoihin.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Suhtaudu suurella varauksella mitä tuo "UMV"-media lukijoilleen tarjoilee.....Marie kirjoitti: ↑24 Tammi 2025, 07:14 Rauhaa
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Joo, tuo UMV on Venäjän äänitorvi, siitä ei ole epäilystäkään, totuus lienee siinä puolivälissä, jos sielläkään.
Mutta onneksi meillä on Pyhän Hengen media, johon voi aina luottaa alati pimenevässä maailmassa.
Mutta onneksi meillä on Pyhän Hengen media, johon voi aina luottaa alati pimenevässä maailmassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
UMV on mitä on. En lue sitä ollenkaan. Saa olla ihan omissa oloissaan. En edes tiennyt, että UMV on kertonut Stubb Harari kuviosta.
Se mitä kerroin Stubbista ja Hararista on oma havaintoni seurattuani Cai-Göranin Twitter-, nyk. X-tiliä.
Stubbin Harari ihannointi on sangen voimakasta.
Se mitä kerroin Stubbista ja Hararista on oma havaintoni seurattuani Cai-Göranin Twitter-, nyk. X-tiliä.
Stubbin Harari ihannointi on sangen voimakasta.
Väitetään, että JFK:n, RFK:n ja MLK Jr:n salamurhia koskevat dokumentit julkistetaan ilman minkäänlaista sensuuria. Se olisi kyllä ensimmäinen kerta historiassa. Tähänkin pitää todeta, että ei dokumenteista tietenkään löydy raskauttavia todisteita tekijöistä sillä tekijät ovat mitä todennäköisimmin itse olleet myös suorittamassa tutkimukset. Vahva kollektiivinen käsitys USA:ssa on, että tekojen taustalta löytyy CIA ja tai FBI.
Sama sakki lienee Trumpin salamurha yritysten takana.
Sama sakki lienee Trumpin salamurha yritysten takana.
- Uskon Jeesukseen
Uusin:
KYLLÄ!!!
Bevelyn Williams, joka syytettiin ja vangittiin aborttiklinikan ulkopuolella rukoilemisesta, on vapautettu presidentti Trumpin armahduksen ansiosta!
KYLLÄ!!!
Bevelyn Williams, joka syytettiin ja vangittiin aborttiklinikan ulkopuolella rukoilemisesta, on vapautettu presidentti Trumpin armahduksen ansiosta!
- Uskon Jeesukseen
BREAKING MARINES NOW ON THE BORDER WITH MEXICO! SOFT INVASION HAPPENING NOW? TRUMP GOING INTO MEXICO WITH MILITARY NOW. VIDEO HERE Marines on the border now! Soft incursion into Mexico https://youtu.be/QEOpx0uCuwQ
Usan joukotko Meksikoon?
Usan joukotko Meksikoon?
Joo oon huomannut että umv -lehti (tarkoituksella pienillä kirjaimilla) tuntuu vetävän itään päin, lisäksi se puhuu pahaa Israelista ja on palistiinalaisten puolella. Tämä jo kertoo tarvittavan. Mutta sieltäkin löytyy tärkeitä asioita joita vastaan Herra haluaa minun rukoilevan. Oon varovainen tämän lehden kanssa.
Trump määräsi joukkoja rajalle, totta. Liittyy EO:iin. Kansallinen hätätila eteläisellä rajalla.
Joukkojen tarkoitus on pysäyttää laiton rajanylitys kunnes raja-aita saadaan valmiiksi.
Jos tehokas raja-alueen suojelu vaatii hieman koukkimista Meksikoonkin, yhteistyössä Meksikon kanssa, se on ihan okei.
Sitä on tapahtunut ennenkin, kuten Suomen ja Ruotsin viranomaisetkin toimivat, yhteistyössä.
USA:lla ei ole halua eikä tarvetta vallata Meksikoa sen paremmin kuin Kanadaakaan. Ihmiset itse haluavat näistä maista USA:han.
Meillä ei tietääkseni edes ole uutisoitu siitä, että kanukkia lappaa salaa rajan yli Amerikkaan. Vertaa Trudeaun ja Trumpin hallintoja.
Toinen edustaa nykypäivän diktatuuria pankkitilien jäädyttämisineen ja toinen edustaa ihmisten vapautta asioissa.
Trump juu armahti 24 pro-life aktivistia jotka olivat rukoilleet Planned Parenthood (lue Molokin palvontarakennusten) rakennuksien lähellä.
Osalle rukoilijoista oli langetettu vuosien vankeustuomio rukoilusta kadulla. Törkeää toimintaa Bidenin hallinnon ajalta.
Armahdus oli oikea toimi ja Trumpina määräisin kyseiset tuomarit tutkinnan kohteiksi kristittyjen vainosta.
Joukkojen tarkoitus on pysäyttää laiton rajanylitys kunnes raja-aita saadaan valmiiksi.
Jos tehokas raja-alueen suojelu vaatii hieman koukkimista Meksikoonkin, yhteistyössä Meksikon kanssa, se on ihan okei.
Sitä on tapahtunut ennenkin, kuten Suomen ja Ruotsin viranomaisetkin toimivat, yhteistyössä.
USA:lla ei ole halua eikä tarvetta vallata Meksikoa sen paremmin kuin Kanadaakaan. Ihmiset itse haluavat näistä maista USA:han.
Meillä ei tietääkseni edes ole uutisoitu siitä, että kanukkia lappaa salaa rajan yli Amerikkaan. Vertaa Trudeaun ja Trumpin hallintoja.
Toinen edustaa nykypäivän diktatuuria pankkitilien jäädyttämisineen ja toinen edustaa ihmisten vapautta asioissa.
Trump juu armahti 24 pro-life aktivistia jotka olivat rukoilleet Planned Parenthood (lue Molokin palvontarakennusten) rakennuksien lähellä.
Osalle rukoilijoista oli langetettu vuosien vankeustuomio rukoilusta kadulla. Törkeää toimintaa Bidenin hallinnon ajalta.
Armahdus oli oikea toimi ja Trumpina määräisin kyseiset tuomarit tutkinnan kohteiksi kristittyjen vainosta.
- Uskon Jeesukseen
Jossain oli että tuon rajajutun yhtenä tarkoituksena olisi lopulta tuoda esiin oliko se nyt biometrinen digi-ID yms. tunnistaminen rajoilla ..
Toisaalta Raamattu *VT:ssä puhuu siitä ettei muukalaista tule sortaa jne.... elikkä voiko tuon Raamatun kohdan ideaa soveltaa nykyään esim. laittomiin maahanmuuttajiin... periaatteessahan ihmiset ovat tulleet edellisen hallinnon sallimana ja organisoimana laillisesti.... oikea ratkaisuhan olisi saada nuo ihmiset evankeliumin kuuloon ja sisälle pelastettujen joukkoon...
* https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr
5 Moos. 10:17 Sillä Herra, teidän Jumalanne, on jumalain Jumala ja herrain Herra, suuri, voimallinen ja peljättävä Jumala, joka ei katso henkilöön eikä ota lahjusta,
10:18 joka hankkii orvolle ja leskelle oikeuden ja joka rakastaa muukalaista ja antaa hänelle ruuan ja vaatteen.
10:19 Sentähden rakastakaa muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa.
10:20 Herraa, sinun Jumalaasi, pelkää, häntä palvele, hänessä riipu kiinni ja vanno hänen nimeensä.
10:21 Hän on sinun ylistyksesi, ja hän on sinun Jumalasi, joka on tehnyt sinulle ne suuret ja peljättävät teot, jotka sinun silmäsi ovat nähneet

Toisaalta Raamattu *VT:ssä puhuu siitä ettei muukalaista tule sortaa jne.... elikkä voiko tuon Raamatun kohdan ideaa soveltaa nykyään esim. laittomiin maahanmuuttajiin... periaatteessahan ihmiset ovat tulleet edellisen hallinnon sallimana ja organisoimana laillisesti.... oikea ratkaisuhan olisi saada nuo ihmiset evankeliumin kuuloon ja sisälle pelastettujen joukkoon...
* https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr
5 Moos. 10:17 Sillä Herra, teidän Jumalanne, on jumalain Jumala ja herrain Herra, suuri, voimallinen ja peljättävä Jumala, joka ei katso henkilöön eikä ota lahjusta,
10:18 joka hankkii orvolle ja leskelle oikeuden ja joka rakastaa muukalaista ja antaa hänelle ruuan ja vaatteen.
10:19 Sentähden rakastakaa muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa.
10:20 Herraa, sinun Jumalaasi, pelkää, häntä palvele, hänessä riipu kiinni ja vanno hänen nimeensä.
10:21 Hän on sinun ylistyksesi, ja hän on sinun Jumalasi, joka on tehnyt sinulle ne suuret ja peljättävät teot, jotka sinun silmäsi ovat nähneet

- Uskon Jeesukseen
Bombshell: perustuslakimuutos esitetään kongressille, mikä antaisi Trumpille mahdollisuuden toimia kolmannella kaudella...
- Uskon Jeesukseen
President Donald J. Trump's FULL message to the March for Life 
"In my second term, we will again stand proudly for families and for life."
https://twitter.com/TrumpWarRoom/status ... 3740239918
"In my second term, we will again stand proudly for families and for life."
https://twitter.com/TrumpWarRoom/status ... 3740239918
- Uskon Jeesukseen
President Trump allows Hurricane Helene victims in North Carolina to tell their heartbreaking stories in front of the nation.
The forgotten men and women of this country are forgotten no more.
https://x.com/TrumpWarRoom/status/1882862866728095749
The forgotten men and women of this country are forgotten no more.
https://x.com/TrumpWarRoom/status/1882862866728095749