Kivoja juttuja

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Kotimatkailija

Kivoja juttuja

Viesti Kirjoittaja Kotimatkailija »

Mikä sinua ilahduttaa tänään? Tai mitä kivaa teet/teit tänään?
RISE AND SHINE !
Rutger
Site Admin

Re: Kivoja juttuja

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Minua ilahdutti aivan mahtava tuokio Jumalan seurassa. Meinasin siitä ihan kirjoittaa tänne, mutta olitkin sopivasti tehnyt avauksen. Se rauha oli jotakin selittämätöntä. Istuskelin yksikseni, niin tunsin kuinka rauha tuli ympärilleni. Olen sen kokenut ennenkin mutta silti se säväyttää joka ikinen kerta.
Vaikka en tietääkseni paljon pelkäile enkä huoli vaikka seuraankin ajan merkkejä tosi tiiviisti, niin Herran huomiosta kun saa osansa, niin siitä ei halua poistua. Sanaton viesti oli, että "Minulla on kaikki hallinnassa". Hieman oli silmäkulmassa kosteutta isolla ukollakin siinä istuskellessa.
Olin hetkeä aiemmin rukoillut taas, että puhu Herra.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

🙏✝️👑
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rakastettu

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Ei mikään
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rutger kirjoitti: 28 Kesä 2024, 13:26 Minua ilahdutti aivan mahtava tuokio Jumalan seurassa. Meinasin siitä ihan kirjoittaa tänne, mutta olitkin sopivasti tehnyt avauksen. Se rauha oli jotakin selittämätöntä. Istuskelin yksikseni, niin tunsin kuinka rauha tuli ympärilleni. Olen sen kokenut ennenkin mutta silti se säväyttää joka ikinen kerta.
Vaikka en tietääkseni paljon pelkäile enkä huoli vaikka seuraankin ajan merkkejä tosi tiiviisti, niin Herran huomiosta kun saa osansa, niin siitä ei halua poistua. Sanaton viesti oli, että "Minulla on kaikki hallinnassa". Hieman oli silmäkulmassa kosteutta isolla ukollakin siinä istuskellessa.
Juu tuo on kyllä niin parasta, ei sanoja tarvita 🥹

Eilen ilahdutti Vanha Testamentti kun aukesi taas uusi kohta. Ei jaksa kyllästyä hämmästekemään Raamatun ihmeellisyyttä 🥳

Tänään ilahdutti luonnon hoitamat pihakasvit. Jos jonkin näköstä kukkaa ilmestynyt pihalle. Vaikka pitkŵälti nuo ilonaiheet on nykyään suoraan tai epäsuorasti Jumalaan liittyviä. Ja välillä niitä joutuu pohtimaan tällaisten kysymysten pohjalta. Mitäs Kotimatkailijan päivään?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Amen
Kotimatkailija

Viesti Kirjoittaja Kotimatkailija »

Sanna kirjoitti: 28 Kesä 2024, 23:08
Rutger kirjoitti: 28 Kesä 2024, 13:26 Minua ilahdutti aivan mahtava tuokio Jumalan seurassa. Meinasin siitä ihan kirjoittaa tänne, mutta olitkin sopivasti tehnyt avauksen. Se rauha oli jotakin selittämätöntä. Istuskelin yksikseni, niin tunsin kuinka rauha tuli ympärilleni. Olen sen kokenut ennenkin mutta silti se säväyttää joka ikinen kerta.
Juu tuo on kyllä niin parasta, ei sanoja tarvita 🥹

Eilen ilahdutti Vanha Testamentti kun aukesi taas uusi kohta. Ei jaksa kyllästyä hämmästekemään Raamatun ihmeellisyyttä 🥳

Tänään ilahdutti luonnon hoitamat pihakasvit. Jos jonkin näköstä kukkaa ilmestynyt pihalle. Vaikka pitkŵälti nuo ilonaiheet on nykyään suoraan tai epäsuorasti Jumalaan liittyviä. Ja välillä niitä joutuu pohtimaan tällaisten kysymysten pohjalta. Mitäs Kotimatkailijan päivään?
Joka aamuinen Raamatunluku ilahduttaa, tulee loistavia yhtymäkohtia kun paljon lukee. Välillä Henki koskettaa voimalla, kun osuu ja uppoaa - tämän varmaan tietävät kaikki.

Joka päivä ilahduttaa Boogie Woogie -tanssit Youtuubissa. Ei hengellistä, mutta ovat täynnä energiaa, hauskuutta ja elämäniloa ;)

Tänään ilahduttaa säätila, helteet ovat ohi toivon mukaan vuodeksi. Pyöräilin paljon eri puolille asuinkaupunkiani. Tein pari pientä löytöä pihakirppikseltä. Toinen oli vuonna 1874 tehty puinen rasia, maksoi 1 euron.
Pieniä ovat ilot, kun on asennetta nähdä ne.
RISE AND SHINE !
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kotimatkailija kirjoitti: 29 Kesä 2024, 17:41 Joka aamuinen Raamatunluku ilahduttaa, tulee loistavia yhtymäkohtia kun paljon lukee. Välillä Henki koskettaa voimalla, kun osuu ja uppoaa - tämän varmaan tietävät kaikki.

Juu siinä on pieni ihminen ihmeissään, kun Jumala tulee Raamatun sivujen läpi, eikä meinaa itse tuolissa pysyä 🤣🤣

pexels-photo-10327950.jpeg

Olen alkanut pitää myös siitä, että Jumala huomauttaa sanansa kautta. Tai että joku sana minkä olet lukenut jo moneen kertaan lyö läpi ja näyttää oman virheellisyytesi.

Ja sitä vielä joskus luuli Raamatun pariin kertaan lukeneena että osaa jo kaiken, että mitä siitä nyt enää voisi avautua 🤣🤣🤣
Nyt kun on muutama lukukerta lisää, niin ymmärtää, ettei oikeastaan osaa mitään 😅
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Maallisista asioista iloa tuo hyvin kasvava pottu ja kasvimaa sekä kauniilta näyttävä puutarha. Tämä on vuoden parasta aikaa käyskennellä puutarhassaan.
Kaikki on keritty fiksata ja kaikki kukkii. Kiva lisä on myös huomata, että dartsissa tikat alkavat osua taas siihen mihin haluaa.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, todella mukava lukea tätä ketjua.

Tänään kerättiin metsämansikoita ja niitä on paljon, sen näki jo kukkien määrästä aikaisemmin ja se oli ilo huomata että luontoa voi oppia lukemaan vaikka näin pienessä asiassa. Tajusin myös, että pistänpä sen pienen määrän mansikoita pakkaseenn, siitä saa pojan 5v synttärikakkuun hyvän keskustan.

Ja pihapiirissä tosiaan kun käyskentelee niin voi ymmärtää häivähdyksen siitä millaiseksi Herra on maailman tarkoittanut ja että Hän nauttii siitä meidän kanssamme niin kuin joskus nautti ja tulee vielä nauttimaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Kyllä. 👍
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Täällä maalla on nyt hetki joka on kovin "MAALLINEN". Maanviljelijä tuossa harvase päivä tekee rehua elukoille ja levittää lietettä pelloille. Näin helteellä " tuoksut " melkoiset. 🫢😂
Mutta lapsena aina sanoivat että hajussa " KASVAA". TULKOON VAHVAA HENKELLISTÄ KASVUA! JEESUKSESSA KRISTUKSESSA ! Amen 🙏

Kotikokouksen paikka? 😂
Rutger
Site Admin

😂 Kasvun paikka 😂
Vastaa Viestiin