Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen langennut niin pahasti eikä mulla ole enää kanttia julistaa näitä tekstejä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Angelicus
Viestit: 414
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tässä on tapahtunut paha erehdys. Sinun ei tule kuunnella pahan hengen puheita, koska jos kuuntelet, sinua johdetaan harhaan. Vielä voit ne kirjoitukset palauttaa takaisin. Sano itsellesi ääneen: Jeesus on minut totisesti kaikesta pelastanut, niin menneistä lankeemuksista kuin tästä viimeisimmästäkin. Jeesus minua rakastaa. Ja komenna paha henki lähtemään pois. Rukouksessa tämän asian puolesta, Angelicus.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4820
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Älä veli hyvä hätiköi, niin kuin tuossa edellä Angelicus sanoi, tämä on vihollisen hyökkäystä kovimmillaan ja me olemme syntisiä kaikki tyynni ja se saa meidät murtumaan kyllä, se ei ole sinun vikasi. Me teemme päivittäin sitä mitä emme haluaisi!

Mutta Jeesus on sen voittanut ja nämä sanomat ovat Häneltä meille kaikille, siksi sinua kohtaan hyökätään, etteivät ne tavoittaisi enää ketään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Älä rakas veli usko vihollisen puhetta. Jeesus on sulle sanansa jakanut ja vaikka lankeisit viidesti, ne sanat ja tekstit on silti sulle uskottu ja tarkoitettu jaettavaksi 🩷
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen syvästi murheellinen ja järkytetty. Olen täysin homouden hengen vallassa ollut jo 2 viikkoa. Joko Jumalaa ei ole ja homous on ok tai sitten Jumala on ja vapaus on pidettävissä elämässä. Miten tämä on mahdollista. Kaikki on ollut hyvin jo pitkän aikaa ja olen kokenut Jumalan ihmeellistä apua ja johdatusta ja nyt saastaiset henget riivaa mua. En voi koskaan hyväksyä homoutta ja uskoa ne eivät vain sovi yhteen niinkuin jotkut ajattelevat. Himot riivaa mua ihan kauheesti.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Vastusta vihollista, niin se pakenee! Päätäsi yritetään pyörittää sillä koska vihollinen tietää että sinulla on tärkeä paikka Kuninkaan joukoissa tässä ajassa jota läpikäymme. Rukoilen. Jeesus on voimasi! Hänen ristinsä juurella on rauha.
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen, katso 7 veli, yhdyn näiden kaikkien kommentoihin. Nyt nostat pään ja sanot viholliselle että se on tunnistettu ! Olet sille liian vaarallinen!
Minulla on kyllä sinun tekstit tallessa ja jaettuna blogissani. Minä en laske sinusta irti rakas veli, olet siihen liian arvokas ja vihollinen sen myös tietää
Älä kumarra sen edessä !
Olet rukouksissa. 🙏❤️‍🔥✝️
Viimeksi muokannut Tuija, 19 Marras 2023, 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!
Jaakobin kirje 1:12. 33/38
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja jsj »

Jatkan Tuijan antamaa sananpaikkaa:
1: 13
Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

1: 14
Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;

1: 15
kun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman.

1: 16
Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
Kun erilaiset himot vaivaavat, keskittyy helposti vain ajatukseen siitä hetkestä, kun himo saa täyttymyksensä. Mutta elämää kokeneina ihmisinä me voimme katsoa myös askeleen siitä pidemmälle, siihen seuravaan hetkeen, jossa odottaa vain tyhjyys ja häpeä. Jumalalla on tarjota parempaa.

Silti, kun himo saa otteen, tuo ajatus ei välttämättä ole riittävä sitä estämään. En tiedä onko mitään väkevämpää lääkettä silloin, kuin mennä Jeesuksen ristin juurelle ja katsoa miten Jeesuksen veri virtaa päällesi.

Laulun sanoin:
Ristin luona kiusatulla, langenneella vaivatulla paras paikka on, paras paikka on. Siksi älä koskaan lähde, älä minkään synnin tähden ristin luota pois, ristin luota pois. Ristin luona ainoastaan synnin turmelusta vastaan voitto saatu on. Ristin luona ainoastaan Isä armahtavi lastaan, rauhan julistaa, rauhan julistaa. Ristin luona kiusatulla paras paikka on.
Viimeksi muokannut jsj, 19 Marras 2023, 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Voimaksi ja viisaudeksi:

Ps. 19:13 Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.

Sananl. 24:16 Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen.

Rinnakkaisviitteet
Ps. 34:20 Monta on vanhurskaalla kärsimystä, mutta Herra vapahtaa hänet niistä kaikista.
Ps. 37:24 Jos hän lankeaa, ei hän maahan sorru, sillä Herra tukee hänen kättänsä.
Miika 7:8 Älkää iloitko, minun viholliseni, minusta: jos minä olen langennut, niin minä nousen; jos istun pimeydessä, on Herra minun valkeuteni.

1.Johanneksen kirje:
2:1 Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
2:2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!!!!!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4820
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sä et ole rakas veli yksin näitten asioiden kanssa, se on sama olemmeko heteroita vai homoja, haureus on sama molemmilla. Et ole yksin!

Aloita vaikka Isä meidän -rukouksella, tiedän että se voi tuntua yhdentekeväktä nyt ja että haureuden synnin jälkeen vihollinen hyökkää ja sanoo, ettei Jumalaa ole olemassa tai että sillä ei ole merkitystä, vaan että ruumiin himon täyttäminen olisi se ainut, jolla on merkitystä. Sen tiedämme valeeksi, sillä ruumis katoaaka ja sielu saa autuuden Herran kuona.

Niin kuin veli Jsj tuossa hyvin sanoi, että siitä pääsee eteenpäin ja se väistyy ja ymmärtää, että Herra on silti. Olo voi olla kurja hetken aikaa, mutta Herra on silti, eikä päästä irti.

Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.

Tässä on kaikki mitä tarvitsemme ja veljien ja siskojen tuen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Katso7 älä anna periksi. Syntisiä olemme kaikki. Vastusta perkelettä, niin se joutuu pakenemaan! Jeesuksen nimessä!
Laita tekstit takaisin ja julista niitä vielä vain kovemmin🙏❤️ Jeesus on luvannut pitää sinusta kiinni ja pitää lupauksensa, älä sinäkään irrota otetta hänestä! Olet rukouksessa rakas veljemme!
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Me emme sinua hylkää eikä Jeesus!
Me näemme tuon kaiken yli. Me tiedämme vihollisen valheet.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Job 2:3 Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa. Vielä hän pysyy hurskaudessansa, ja sinä olet yllyttänyt minut häntä vastaan, tuhoamaan hänet syyttömästi."


Sä olet valittu ja vihollinen tietää sen.Vihollinen juuri haluaa sinun poistavan kaiken, se uskottelee, ettei Jumala ole mielistynyt sinuun, mutta se on valetta. Se uskottelee, ettei synti ole synti ja iskee juuri ennen tai jälkeen Jumalan siunausten. Mutta Jumala ei ole sinua hylännyt!

Käänny ylistämään, vihollinen ei kestä sitä kuunnella. Tuo Isä meidän rukous on hyvä. Jos kestät Veskua kuunnella laita Isä meidän kappale soimaan ja ylistä. Kuuntelen ite tota sillä voluumilla, että villakoiratkin katolla tietää ketä täällä palvellaan. Itkien ylistän Herraa, kun tuntuu, että vihollinen saa kaiken hallintavallan.

https://youtu.be/VRR6mZfQSjY?si=DmeydK8-JAPnHkyy
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4820
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja sitten vaan katse huomiseen, mä tiedän että siellä on varmasti jokin asia, joka pitää saada hoidetuksi, siihen vaan kiinni!

Mutta sitä ennen, ehkä koko palsta pitää ylistysten illan. Jeesus on Voittanut ja siinä on meidän voittomme! Aamen Halleluja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuolla bloggerissa päivitin sivujani ja katso7 tekstejä ja tämä tuli vastaan ja voi kuinka siinä näin vahvaa puhetta Herralta itseltään katso7 veljelle. Älä heitä tätä hukkaan, sitä se vihollinen tahtoo että alat väheksymään näitä Sanomia.
Nyt nouse täydellä voimalla Jeesuksen vierelle, äläkä siitä enää väisty. Tiedän että se kuiskuttelee ikäviä asioita, mutta ne on valhetta. Jeesus ottaa aina tuhlaaja Pojan iloiten vastaan:

Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 2.10.2023.

Tiedän ettei tiesi ole ollut helppo mutta muista että minä olen aina ollut tukenasi ja tulen olemaan. Vihollinen tuo käärme kiertää sinua ja yrittää ympyröidä sinut kauhullaan mutta sen yritys jää vain yritykseksi sillä sinä olet turvannut kaikkivaltiaaseen Jumalaan. Jeesus Kristus Hän on sinun voimasi ja tukesi kaikilla teille. Älä lähde mutkaisille poluille ja synnin teille varoitan sinua että saisit kaikessa kokea minun läsnäoloani. Synti tuo kavala asia vie sinut pois luotani mutta jos lankeat aina saat palata luokseni ja vereni pesee sinut puhtaaksi. Katsahda minun puoleeni niin saat kokea kuinka minä sinua eteenpäin vien. Huuto joka kaikui Golgatan ristiltä Se on täytetty. Se oli Karitsan huuto ja silloin vavahtivat vihollisen voimat ja henget pelosta sillä niille se oli kadotustuomio. Lähde kanssani kulkemaan suoraa tietä katso minuun älä vilkuile vasemmalle ja oikealle kaikki niitä vihollisen voimia jotka tahtovat sinut tuhota.

****** ****** ******

Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Voimaksi 🙏
Ymmärtänette oikealla tavalla.

Polish_20231119_222833395.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4820
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Angelicus
Viestit: 414
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Lähimmäisten tuki on tärkeä, mutta sen tuen merkityksen huomaa vasta sitten, kun sitä ei enää ole. Olet kenties ollut liian kauan omissa oloissasi. Kuka kulkisi rinnallasi nyt, kun koet pudonneesi monttuun? Kyllä, Jeesus. Muista että täällä rukoillaan, et ole yksin. Sinua kannetaan.
Vastaa Viestiin