Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1140
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Olipa hyvä. 👍
Amen.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

En tiedä uskonko enää mihinkään mutta tämä laulu rupes soimaan mielessä en sitä you tubesta löytänyt:
Kuulen heidän ain sanovan aika nuoruuden on hetki ihanin ihmisen Miksi oon onneton?Toisinaan aivan yllättäin valtaa tyhjyys elämäin. Vaikka kaiken mä saanut oon puuttuu jotain sittenkin.
Siihen kun vastausta hain, Jeesuksen kohdata sain. Hän uudeks sydämeni loi ja sykkeen eämääni toi. Hän kaiken muuttanut on kadonnut entinen on. Vaikk joskus kuljen yksinäin Hän on mun vierelläin.
Kun sydämeni salakammioon joskus hiljaa raotan,toivon ehkä joku ymmärtää, vaan kohtaan kylmän maailman. Miksi sieluni tyhjyyteen usein katsoa saan? Sykkii kaipaus rinnassain kehää kuljenko vain? Siihen kun vastausta hain Jeesuksen kohdata sain. Hän uudeks sydämeni loi ja sykkeen elämääni toi. Hän kaiken muuttanut on, kadonnut entinen on. Vaikk joskus kuljen yksinäin hän on mun vierelläin.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen noille laulun sanoille jotka hyvin kauniit.
Ainut totuus meille; Jeesus on tie, totuus ja elämä.
🙏💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mikä on saanut aikaan tuon uskon menetyksen? Jos tuo sitä on? Tunnistatko lähteen? Jos tunnistat? Voimme kaikki yhdessä nousta tuota vastaan! Herra näytti minulle tuon vanhan haarniskan.
Se taas kertoo ketä tai mitä vastaan meillä on taistelu.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Me emme taistele lihaa emme verta vastaan, emme Jumalaa vastaan. VAAN AVARUUDEN HENKIVALTOJA VASTAAN!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Näin tuon vanhurskauden haarniskan. Jumala ryhtyi pelastustehtävään. Hän puki ylleen vanhurskauden, eli oikeudenmukaisuuden ja oikeamielisyyden rintapanssarin, ja ryhtyi sotaan vihollista vastaan. Meidän luottamuksemme ei tule olla omassa voimassamme, vaan soturikuninkaassamme Jeesuksessa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Pukeutukaa vanhurskauden haarniskaan" (Ef 6:14). Kun pyrimme entistä suurempaan totuudellisuuteen suhteessa omaan itseemme, näemme yhä selvemmin oman valheellisuutemme. Silloin ainoa mahdollisuutemme säilyttää rohkeus ja jatkaa taistelua on uppoutua uutiseen, joka osoittaa, että Kristus "tuli synniksi meidän tähtemme, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi" (2 Kor 5:21). Itse emme täytä mittaa. Jumala on kuitenkin sanassaan luvannut vanhurskauttaa meidät jumalattomina, kunhan vain uskallamme uskoa häneen (Room 4:5). Meillä ei kertakaikkiaan ole muuta mahdollisuutta kuin asettaa koko toivomme yksin Kristukseen. Hän on täyttänyt puolestamme kaikki aidon ja oikean elämän vaatimukset. Nyt saamme luottaen katsoa tähän Sijaiseemme.

Kristus puki yllensä Jesajan profetian mukaan vanhurskauden kuin rintahaarniskan (Jes 59:17). Saaman haarniskan hän nyt pukee myös meidän yllemme. Siksi Jumala näkee meidät täydellisinä. Saatana syyttäjänä ei pääse enää syyttämään ja masentamaan meitä. Todellinen syntisyytemme ja syyllisyytemme ei revi meitä hajalle. Ihmeellinen haarniska. Se suojaa keskeistä osaa koko olemassaolostamme.

"Syntien anteeksisaaminen on kallein aarteemme, josta riippuu koko hyvinvointimme ja pelastuksemme" (Luther). "Minun elämäni ja tekoni voivat olla mitä tahansa, mutta minun täytyy ja minä tahdon joka tapauksessa pelastua vain erään Toisen tekojen kautta. Hän on antanut itsensä minun puolestani. Se on kaiken Jumalan sanan tärkein totuus, ja se kelpaa tuhat kertaa paremmin kuin kaikki, mitä minussa tai muissa ihmisissä on. Siihen minä luotan. Siksi jätän elämäni kokonaan omaan arvoonsa ja otan sen sijaan esille kilven, joka voi peittää ja suojata sekä minut että elämäni. Koska Kristus on "antanut lihansa maailman elämän puolesta" (Joh 6:51), niin tiedän varmasti, että tässä on kysymys paljon enemmästä kuin kaikki mitä minussa on. Hänen lihansa, joka on minun edestäni annettu, on kilpi, jonka asetan kaikkia sinun (Saatana) syytöstesi palavia nuolia vastaan" (Rosenius).
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4818
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Näin se on meille kaikille mihinkään ulkoa näkyvään katsomatta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin