Rakastettuna eläminen

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Huomenta! Kun elää rakkautta elämässään tuntien, haluaa unohtaa menneet ahdistuksen ajat. Kiittää jokaisesta uudesta päivästä.
Vanhemmiten yöt ovat muuttuneet. Unen laatu ei ole entisenkaltaista. Mutta Paavalin sanoin, olen oppinut oloihini tyytymään.
Enää en masennu tästä muutoksesta. Kiitän, että voin nukkua aamulla useimmiten pidempään. Kiitän, että yöllä saatoin keskittyä rukoilemiseen. Ollessani tyytyväinen, en huomaa univajeen vaikutusta.
Katsotaan, josko muutamat muutokset päivittäisissä käytännöissä auttaisivat.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Toivottavasti olet nukkunut hyvin. Rukoilin illalla unesi puolesta. Siunattua uutta viikkoa sinulle!
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Kulkija kirjoitti: 13 Helmi 2023, 06:53 Toivottavasti olet nukkunut hyvin. Rukoilin illalla unesi puolesta. Siunattua uutta viikkoa sinulle!
Kiitos että rukoilit. Hyvät ystävänpäiväntoivotukset huomiselle.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tuo on kyllä viheliäistä jos kärsii unettomuudesta. Itselle riittää yksi yö muutaman tunnin unilla ja koko viikko on sekaisin. Tarvitsen sen 8 tuntia että olen parempi ihminen muille ja itselle.
Mä olen yrittänyt opetella aikaistamaan rytmiä. Aamusta saa enemmän aikaiseksi, onhan se naurettavaa yrittää illasta haalia itselleen lisätunteja vuorokauteen kun ne sitten on pois seuraavan päivän jaksamisesta.

Tuo ajatusmallisi on kyllä loistava. Tyytyminen tämän hetkiseen ja sen kääntäminen joltain osaltaan positiiviseksi kyllä kantaa.

En tiedä arjestasi, joten muutoksissa en osaa niin neuvoa ja se tuntuu typerältä koska tiedän että olet minua vanhempi ja viisaampi.

Omaan kukkumiseen on vähän auttanut se, että ennen nukkumaan menoa luen. Jos roikun puhelimella, niin huomaan että tämä valo tekee sen ettei nukuta.
Elimistökin on viisas, se on tottunut valvomaan valosaan aikaan ja nukkumaan pimeällä. Sehän se toki ei uniongelmaista lämmitä. Vaikka olisi pimeässä huoneessa, niin ei välttämättä unesta ole tietoakaan.

Siispä rukousta täältäkin sinne 🙏 Ja ystävänpäivät!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Kiitos. Aurinkokin toivotti iloisesti ystävänpäivää.
Laululinkki Viisikielinen - kirjasta nro 35
https://m.youtube.com/watch?v=pH38au89NAM
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Hienoa kuulla, että ahdistus on väistynyt Ulkopuoliselta. Nyt elät elämääsi rakastettuna. Wilkerson ja Nicky Cruz, siinä ikimuistettava taistelupari viime vuosituhannelta ja edelleenkin heidät muistetaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

"Kaukaa ilmestyi minulle Herra ja sanoi: Ikuisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sen tähden olen vetänyt sinua puoleeni armosta” (Jer. 31: 3).
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Sanna »

20230226_175237.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN! AAAMEN! AAAMEN!💖👑
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 351
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen, kiitos Jeesus
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Unen laadustakin tässä ketjun alussa puhuimme. Semmoiseen törmäsin netissä, että suositeltiin huonounisille hyräilyä lääkkeeksi. No minähän kokeilin.
Peiton alla hiljaa hyristelin ja tunsin, kuinka ääniaallot hoitivat kehoani. Enkä mitään melodioita ehtinyt kehitellä, kun jo olin unten mailla. Jonkun äänen siinä vaan hyristelin. Tämä jää kyllä nyt päivittäisiin rutiineihin mukaan yhtä tärkeänä asiana kuin hampaitten pesu. Hoitava rukouslaulu, se se on!
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Laitanpa päivitystä tähän. Yöuneni laatu on parantunut, kiitos kun rukoilitte.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä muuten käytän Isä meidäm -rukousta nukahtamiseen ja rauhottumiseen. Joskus jos on talvella varpaat jäässä niin auttaa siihenkin, veri lähtee kiertämään eli sillä on vaikutusta sekä hengessä että ruumiissa.

Kysyin joskus Herralta, että saako käyttää näihin tarkoituksiin ja ymmärsin että se ei koskaan ole pahasta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rukoilen joka aamu Isä meidän rukouksen ennen kuin nousen ylös ja joka ikinen ilta nukkumaan käydessä. Se vain täytyy tehdä.. ilman sitä en voi olla. Monasti voin rukoilla sen päivälläkin. Sillä se on rukous jonka Jeesus kehoitti meidän rukoilemaan. Se on rukous jonka Taivaan Isä opetti. Ainut rukous joka meidän tulee osata. Siinä on kaikki tarvittava. Kyllä minä sen lisänä rukoilen aina muutakin, mutta Isä Meidän Rukousta ei voi jättää millään syyllä väliin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

MInulla on Isän meidän rukous mukana aamuvoimistelussa. Teen erilaisia liikkeitä rukousta kuvaillen. Niinkuin lasten kanssa hämä-hämähäkki-laululeikkiä leikkiessä. :D
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olet rakastettu.
Olet lunastettu.
Olet Jumalan iloksi luotu.

Älä unohda kuka olet.
Älä väärennä itseäsi.
Älä anna kenenkään toisen sitä tehdä.

Ole sitä, miksi sinut on luotu.
Kalliisti lunastettu
ja runsaasti rakastettu.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja jsj »

Tuija kirjoitti: 01 Loka 2023, 11:44 Olet rakastettu.
Olet lunastettu.
Olet Jumalan iloksi luotu.

Älä unohda kuka olet.
Älä väärennä itseäsi.
Älä anna kenenkään toisen sitä tehdä.

Ole sitä, miksi sinut on luotu.
Kalliisti lunastettu
ja runsaasti rakastettu.
Hyvä sana!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Rakastettuna eläminen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Löysin tuon pastori Mika Tuovisen sivulta. En tiedä onko hänen omansa, mutta niin hyvä ..
https://mikatuovinen.net/sinulle-joka-k ... akastettu/
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin