Isän sydän -kirja

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
alabasteripullo

Isän sydän -kirja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Oletko lukenut tämän kirjan "Isän sydän"? Tänään zoomilla oli 2 osa Isä sydän -opetuksesta. Suosittelen osallistumaan mukaan kuuntelemaan oman paikkakunnan seurakuntaan joka pitää Isän sydän -luennon. Tai on mahdollista lukea kirja 'Isän sydän'. Tosi hyvä aihe, rakkaussuhde Isään syventyy ja oikea ymmärrys kirkastaa rakastavaa Isää. ❤️😍😘💕🥰

En ole lukenut sitä kirjaa mutta en ole varma onko tämä sama kirja? https://www.suomalainen.com/products/isan-sydan
alabasteripullo

Re: Isän sydän -kirja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Viime maanantaina oli 2 osa Isän sydän -luennosta zoomilla. Olin mukana alusta saakka eli 1 osa ja 2 osa. Yhteensä 9 kertaa ja se loppuu kesäkuun 13 päivänä. Mitä Isän sydän -opetukseen tulee; Jeesus tuli maan päälle ja palautti yhteyden Isään. Isä on rakastava Jumala ja kaipaa lasten yhteyttä niinkuin sinä päivänä rakastava Isä Jumala illan viilentyessä laski ja seurusteli Aatamin kanssa. Niin sen takia Jeesus tuli maan päälle ja teki Isän tahdon mukaan palauttaakseen yhteyden Isään niin Isän rakkaussuhde lasten kanssa syventyy.

Oletteko käyneet oman paikkakunnan seurakunnan luennossa siitä Isän sydän -opetuksesta? Tai olette lukeneet kirjan "Isän sydän"? En ole käynyt molemmissa mutta olen ekakertalainen zoomin kautta. Tosi hyvä ja koskettava aihe. Olen liikuttunut kun zoomilla opetettiin siitä. Suosittelen menemään kuuntelemaan jos sitä järjestetään omanne kotipuolen seurakunnassa.

Isän rukous, Isää rukoileminen, kanaemo kokoaa poikansa siipiensä alle, jne, se osoittaa Isän rakkaudesta lasta kohti. Siksi Jeesus palauttaa yhteyttä Isään jotta Isän rakkaussuhde lasten kanssa syventyy ja samalla kasvaa ulos vääränlaisesta Isän kuvasta joka on muka ankara.

❤️ 💕 🥰 😍
alabasteripullo

Re: Isän sydän -kirja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Isä käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Hän vielä käyskentelee Pyhän Hengen kautta. Tunsin ihan selvästi miten Hän käyskenteli. Ensin mulle alkoi aueta se Isän sydän niin ymmärsin että Isä kaipaa lasta läheisyyteen, keskusteluun ja seurusteluun. Tunnen vielä Hänen läsnäoloaan Pyhässä Hengessä. Eilen tunsin ja mulla mieli teki nostaa kädet ylös ja olla Hänen kanssaan. Tuntui ihanalta olla läheisyydessä Hänen kanssaan Pyhässä Hengessä. :)
alabasteripullo

Re: Isän sydän -kirja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tänään oli Isän sydän -koulu zoomilla, 5 osa. Orpouden henki puhuttaa mua. Joku tahansa uskova voi kokea olevansa hylätty tai orpo syystä lapsuuden haavasta jonka takia ei pääse kokemaan autuaallista Jumalan lapseuden henkeä aidoksi.

Isä Jumala omii kaikki tyttäret ja pojat omakseen siksi he kaikki ovat Isän omia. Isä sanoo heitä tyttäriksensa ja pojiksensa.

Kun joku tahansa uskova kasvaa ulos haavasta ja saa vasta kokea aidoksi Jumalan lapseuden jossa huutaa Isälle; "Abba, Isä".
Room. 8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
Oli tänään keskustelua pohtien siitä että kun kuka tahansa nainen tulee raskaaksi ja lapsi on "ei-toivottu", lapsi äidin kohdussa voi kokea hylkiön. Lapsi aistii hylkiön jo äidin kohdussa.

Kun lapsi syntyy ja kasvaa, kokee olevansa orpo vaikka on yhdessä siskojen ja veljien kanssaan, on yhdessä vanhempien kanssa ja on yhdessä muiden ihmisten kanssaan mutta orpouden henki häntä vielä vaivaa.

Hän ei vielä kokenut Jumalan lapseuden hengen aidoksi. Pyhän Hengen työn ja eheytymisprosessin kautta vasta uskova kokee Jumalan lapseuden hengen aidoksi.
alabasteripullo

Re: Isän sydän -kirja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Zoomilla Isän sydän -luento osa 7, eilen keskiviikkona.

Jer. 1:4 Minulle tuli tämä Herran sana:

5 "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi."

Jo ennen syntymää Jumala tunsi sinut. Se on lohdullisinta. Se on totuus että sinut Jumala tunsi jo ennen sun syntymää. Ihaninta! :)
Vastaa Viestiin