Juttutuokio

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

En tiedä mihin palstalle tän kirjoittaisin, koska ei tää ole oikeen profetiakaan... tai oli jo ja meni.

Eli siis viime yönä nähty. Kello on nyt 7:56 kun kirjoitan tätä. Näin siis aamuyöllä unen Valtteri Bottaksesta, joka flirttaili tanssityttöjen kanssa ja mietin, että mitähän sen tyttöystävä Tiffany tästä vielä ajattelee. Tää ei hyvin päättyisi. Siihen uni päättyi.
Luin juuri uutisen: https://www.iltalehti.fi/formulat/a/93f ... 5e86f6f563
Ja hämmästelin kovasti näkemääni, nimittäin tässä oli täsmälleen sama tapahtuma ilman sitä, että kamera kääntyisi näyttämään Tiffanyn puistelemassa päätään.

En tiedä mitä ajattelette tästä mutta tämä on tosi asia ja näin sen juuri pari tuntia sitten unessa.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jos huumoria saa lyödä väliin nii liittyen alapuolella olevaan juttuun Bottaksesta, niin oisin tyytyväinen jos joku mun kankun kuvasta maksais 50k, ei tarttis vanhojen velkojen kanssa painia 🤣

Mutta joo. Raha ei tuo onnea, eikä takaa hyvää parisuhdetta ja vielä vähemmän taivaspaikkaa. Eikä meidän unetkaan aina välttämättä liity uskonasioihin. Herra voi vahvistaa itseään maallisten asioiden kauttakin. Tästä on itselläkin todistusta. Ne tosin monesti ymmärtää vasta jälkikäteen mutta saa vahvistuksen siitä että toimintayhteys on olemassa tuonne ylös. 😊
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Joo. Joskus ihmettelee noita unia tai kuvia.. mitä ne kulloinkin ovat.
Olen saanut joskus myös vastaavia. Esim. nousee mieleeni kuva jonka sain vuosia sitten. Siinä näin kerrostalon joka oli liekeissä. Taisin siitä silloin kirjoittaa suomi24 llä. Ja eipä mennyt kauaa kun näin aivan saman kuvan lehdessä. Tuo tulipalo oli jossakin Helsingissä.
Ehkä jotakin varoituksia .. en tiedä, tai sitten Herra näin haluaa herätellä että olehan tarkkana .. kohta tulee jotain vielä enemmän.
Hän näyttää että on taustalla mukana koko ajan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Oli kyllä viime yö vilkasuninen. Ihan julkisuuden henkilö VIPmiesTP oli mukana kanssani kissaa etsimässä jostain kellarista. Kun sen löysimme, isompi kissa kiusasi sitä ja tämä henkilö veti sen pienen kissan siitä erilleen. Enempää ei siitä.
Toisessa unessa olin oman kylän maisemissa muiden kanssa siivoamassa roskia ja ihmettelin, kun väki ei oikein osannut hommaa. Niin sitten otin johdon käsiini ja selitin, kuinka pitää toimia. Ohhohhoijaa...
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Outo uni täälläkin, liittyen palstalla olevaan "alabasteriin". Olin miettinyt kuka hän on? Hänen puhetyyliään ja tiesin hänen olevan naimisissa.. lopulta se selvisi, se jotenkin hengessä minulle kerrottiin ja se oli juuri niin kuin itsekkin olin ajatellut. Olin ihmeissäni ja yllättynyt siitä kuinka tuo minulle haluttiin ilmoittaa ... en avaa tuota sen enempää.
Että tuollainen uni ja vielä sitä olen tässä aamulla miettinyt, mutta en anna tuolle liioin mitään merkitystä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

-jarmo- kirjoitti: 02 Kesä 2022, 08:00 En tiedä mihin palstalle tän kirjoittaisin, koska ei tää ole oikeen profetiakaan... tai oli jo ja meni.

Eli siis viime yönä nähty. Kello on nyt 7:56 kun kirjoitan tätä. Näin siis aamuyöllä unen Valtteri Bottaksesta, joka flirttaili tanssityttöjen kanssa ja mietin, että mitähän sen tyttöystävä Tiffany tästä vielä ajattelee. Tää ei hyvin päättyisi. Siihen uni päättyi.
Luin juuri uutisen: https://www.iltalehti.fi/formulat/a/93f ... 5e86f6f563
Ja hämmästelin kovasti näkemääni, nimittäin tässä oli täsmälleen sama tapahtuma ilman sitä, että kamera kääntyisi näyttämään Tiffanyn puistelemassa päätään.

En tiedä mitä ajattelette tästä mutta tämä on tosi asia ja näin sen juuri pari tuntia sitten unessa.
Jumala puhui sulle unen kautta. :) Mulle kävi joskus samoin. Joku kesä sitten näin unta punkista joka voi tartuttaa borrelioosin tai puutiaisaivokuumeen vaaraa. Näin unta että sen selässä oli voimakkaan punainen vilkkuva valo. Se on ikäänkuin "varoitus". Se varoittava väri alkoi suurentaa.

Seuraavana päivänä menin retkelle. Huomasin että punkki käveli ihollani pitkin. Yhtäkkiä muistui uni joka varoittaa siitä punkista. Ehdin heti väistää kädelläni se pois iholtani. Sitten tajusin että Jumala taisi puhua mulle unen kautta punkista. :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Vielä siitä viime tiistain (31.5.2022) illasta....

Toissailtana siis viime tiistain iltana katsoin Suomen kauneinta kotia tv:sta. Se alkoi klo 21 aikaan. Sitten tuli tauko "jatkuu" niin siirryin läppäriin. Se tauko meni ohi. Sinä hetkellä tunsin raikkaan, hellän ja kevyen hengityksen päin mun kasvoani ja poskeani.

Musta tuntui niinkuin mä olisin Hänen sylissä ja Hän hengittäisi mun kasvoani päin.

Juuri siinä hetkellä nostin katseeni tv-ohjelmaa päin ja huomasin että ohjelmassa esitettiin mun ex-asuinkuntani. :shock:

Mietin ihmetellen miten se liittyy mun ex-asuinkuntaan vai Jumala tahtoi vain pitää mua sylissä ja hengitti mun kasvoani ja poskeani päin.

Täällä huoneessa ikkuna ei ollut auki eikä täällä ole yhtään vetoisa paikka. Tunsin ihan selvästi hengityksen joka hyväili mun kasvoani ja poskeani ihan hellästi. :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Oletteko menossa juhannuskonffaan tai suvipäiville? :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hei oletko katsonut siunatut sanat -rukouspäiväkirjaa? En ole ennen kokeillut sitä.

https://www.youtube.com/watch?v=RKl7iLVMKLU
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Minä kävin Jämijärvellä,Mertiörannassa Helluntaikansan Juhannusjuhlissa.
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Sateinen päivä ja kotiaskartelu
tekemäni.jpg
Vastaa Viestiin