Juttutuokio

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hes33 kirjoitti: 14 Touko 2022, 10:14
alabasteripullo kirjoitti: 13 Touko 2022, 08:52 En tiedä pitäiskö mainita yksi outo juttu johon mä törmäsin fb:ssa. En tiedä kuinka usein mutta itse törmäsin siihen samaan juttuun kaksi kertaa.

FB-ryhmä on tarkoitettu asunnon juttuihin kuten mökkivuokraus, asunnon myynti, asuntovuokraus ja asunnon osto.

Niin siihen ryhmään kuulumaton postaus ulkomaalaiselta naiselta laitettiin sinne ja mainittiin englanninkielisen maailmanlopun joka alkaa toukokuussa eli tässä kuussa. Siinä on konekääntäjä mukana. Siinä on muita linkkejä ja kuvia sodasta / sodista ja tappavasta kemikaaliaseesta jne.

Se nainen joka postautti siihen ryhmään, sanoi että Jeesus tulee pian ja toivotti Jumalan siunausta.

Ryhmän jäsenet nauroivat sille postaukselle. Ylläpitäjä joutui poistamaan sen. :shock: :roll:
Olen nähnyt näitä monessa ryhmässä. Ovat selkeästi huijausviestejä ja valeprofiileja. Ei kannata klikata.
Olet oikeassa. Tänään se sama postaus toisella eri nikillä tuli. Se puhuu;
maailmanlopun neljän ratsumiehen ennustus on toteutunut eikä aikaa ole paljoa. Katso tämä video älä odota huomiseen. Ota meihin yhteyttä messengerissä. Varoitus kahdeksan ihmisen selviytymisestä, viime päivien merkki: mikä on tiemme ulos hallitsemattoman ruton edessä? Jos haluat koko perheesi selviävän katastrofista, katso tämä elokuva kerralla, älä odota huomiseen. Jumala siunatkoon sinua.
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Se postaus joka eri nimellä tuli, on botti.
Botti on käyttäjältä kaapattu profiili. Sen taustalla toimii haittaohjelma joka lähettelee ryhmiin sinne kuulumatonta materiaalia, mainoksia, lisää haittaohjelmia sisältäviä linkkejä joilla saastutetaan ihmisten koneita.

Botti blokkaa käyttäjän pois omasta facebook profiilistaan vaihtamalla salasanan. Ja näin käy kun ihmiset vastailee "testeihin" joissa kysellään kaikki tarvittavat tiedot joita face käyttää turvakysymyksissään. (Tekstit lainattu sieltä.)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

En tarkoita motata tai juoruilla omista uskonsiskoista ja veljistä mutta olen huolissani.

Joku uusi menetelmä jolla rikastutaan äkisti, on saanut muutamat heistä koukkuun. Mun fb-kaverini on ollut hyvin esimerkillinen uskonveli joka on vaeltanut uskonkuuliaisena Jumalan Sanalle.

Yhtenä päivänä hän on jo sisällä sen menetelmän sisällä ja julisti sen menetelmän riemuissaan. :shock: :? 😢

Lopunajan viimeisinä päivinä rahat ovat ansaksi ja langettaa luopumusta uskosta Herraan. Sokaisevan rahanahneuden kautta mieli turmelee ja mielen mukainen käsitys synnistä on vääristänyt silloin menettää kyvyn eikä enää tiedetä mikä on totta.

Jos olet onnellinen uskossasi, olet jo rikas. Sillä on enemmän merkitystä kuin taloudellinen äkillinen rikkaus, se ei tee ketään onnelliseksi.

Emme saa täältä penniäkään mukaamme, kun kuolemme. Siksi meidän pitäisi olla tyytyväisiä, jos meillä vain on tarpeeksi ruokaa ja vaatteita. Ne, jotka haluaisivat olla rikkaita, ryhtyvät helposti hankkimaan rahaa väärin keinoin.

Näin he joutuvat turmioon ja päätyvät lopulta kadotukseen. Rahanhimo on ensimmäinen askel moneen syntiin. Jotkut on rahanahneus saanut jopa luopumaan Jumalasta, ja näin he ovat joutuneet monenlaiseen tuskaan.
1Tim. 6:

5 alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mieleltään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen.

6 Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.

7 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;

8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.

9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.

10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

11 Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.

12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
Jos joku uskovista joutuu sen menetelmän koukkuun ja laittaa linkki joka on kuulumaton uskovien FB-ryhmään. Ei kannata klikata se linkki auki, se voi olla ansa.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jotenkin tulee tästä mieleen Juudaksen tekemä kavallus 30 hopearahasta. Mehän emme voi palvella kahta Jumalaa ja toinen niistä on mammona.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

En ole vielä löytänyt etsimäni kohdan Raamatusta enkä nyt muista missä kohdassa se on. 🤔

Muistan jotain hämärästi että sille hylätylle jonka oma mies tai vaimo hylkää, Jumala puhui että palaa ja rakasta häntä niinkuin Olen rakastanut Israelia joka on hylännyt Minua.

Muistatko missä kohdassa se on?
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Nyt löysin.
Hoos. 3:1 Herra sanoi minulle: »Sinun tulee vielä rakastaa naista, jolla nyt on rakastaja ja joka rikkoo avion. Samoin minä, Herra, rakastan israelilaisia, vaikka he kääntyvät muiden jumalien puoleen ja rakastavat rypälekakkuja, joita tuovat uhrilahjoiksi.» -92


Hoos. 3:1 Sitten Herra sanoi minulle: ”Mene vielä ja rakasta naista, vaikka hänellä on rakastaja, ja hän rikkoo avion. Rakasta häntä niin kuin Herra rakastaa israelilaisia, vaikka nämä kääntyvät muiden jumalien puoleen ja rakastavat rypälekakkuja.” Raamattu kansalle

Hoos. 3:1 Sitten sanoi Herra minulle: "Mene vielä ja rakasta naista, jota hänen puolisonsa rakastaa, mutta joka rikkoo avion, niinkuin Herra rakastaa israelilaisia, mutta nämä kääntyvät muiden jumalien puoleen ja rakastavat rypälekakkuja." 33/38
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eikös tää Hoosean kirja oo että väärän rakkauden lumossa tallotaan Jumalan rakkaus jalkoihin. Meidäthän on uskossa liitetty Jumalaan vähän niinkuin mies on vaimoonsa🤔

Sopii siis tuohon rahakuvioonkin
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Niin, Rosita. Muuten se Raamatun kohta liittyi tämän illan raamattupiiriin zoomilla.

Viime keskiviikkona keskustelu zoomilla oli ihan kuumana kun se liittyi huoruuteen. Tänään ennen raamattupiiriä mulle muistui yksi hämärä Raamatun kohta jota halusin tarkistaa ja katsoa mitä siinä luetaan.

Hoos. 3:1 puhuu profeetan avioliitosta kuvauksena Israelin pitkäaikaisesta kurituksesta jota seuraa kääntymys. Eli Herra halusi osoittaa että rakkaudella saa kääntymys aikaan
Herran puoleen. :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Katsoin äsken toista käännöstä, se on Raamattu kansalle -käännös. Siinä luetaan; "profeetta ja aviorikkojavaimo".

Hyppään tästä asiasta yli toiseen keskustelun aiheeseen. Mua liikuttaa miten rakkaudella voittaa eksyneen tai aviorikoksen tehneen ihmisen takas.

Mulla rakkaus ei siihen varmaan riitä mutta jonkulla rakkaus on valtava asia ja pystyy antamaan kokosydämisesti anteeksi ja voittaa hänet takas valtavalla rakkaudella. Nostan hattua sille. 👒

Herra varmaan antaa siihen isoa rakkauden annosta jolla voitetaan hänet takas ja vielä Herran antaman anteeksiantamuksen voiman kanssaan.

Pelkästään tää ajatus mua liikuttaa. 🥲 ❤️‍🩹 💖
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Sanna »

En tiedä halusitko aiheesta jatkaa, mutta tuo rakkaus on kyllä asia, mikä pätee moneen asiaan elämässä. Aika moni riitapukarikin on sen edessä aseeton.

Tuo Jumalan rakkaus on kyllä suurta. Siitä on saarnattu liian vähän, väittäisin että uskovia olisi enemmän jos siitä olisi puhuttu enemmän.

Rakkaus riisuu aseista, itse olen elämäni aikana antanut aika paljon anteeksi. Sellaistakin mitä maallisin silmin ei tarvitsi. En tiedä mistä tämä rakkaus tulee tai onko se välillä ollut tyhmyyttäkin, mutta luulisin että sinäkin sen edessä pystyt. Siis rakkauden. Ja Herra varmasti auttaa tarvittaessa niitä, ketkä asian kanssa painivat.

Ja sitähän me kaikki tarvitaan, rakkautta ja hyväksyntää. Ehkä siksi Jumalan rakkaus on niin elämän muuttavaa, kun sen edessä saa levätä ilman pelkoa riittävyydestä. Mutta joo pysyäkseni asiassa tuo Jumalan rakkaus kyllä puhuttaa.

Itse ymmärrän muuten tuon jakeen parhaiten biblia käännöksen kautta.
3:1 Ja Herra sanoi minulle: mene vielä ja rakasta salavuoteista vaimoa ja porttoa, niinkuin Herra rakastaa Israelin lapsia, jotka kuitenkin kääntyivät muukalaisten jumalain tykö, ja rakastavat viinaleiliä.

En tiedä onko sulla lapsia mutta aika monihan tekee lastensa eteen mitä vaan, vaikka ne olisivat täysin kelvottomia. Ehkä se on jotain samanlaista Jumalalla. Tai tietenkin suurempaa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mitä rakkauteen tulee, puhe rakkaudesta kuulostaa helpolta mutta se ei ole niin mustavalkoinen juttu. Kun tulee tositilanne paikalleen, vasta sydäntila paljastuu.

Riippuu yksilöistä ja uskonkasvusta ja siitä vaelletaanko kunnolla anteeksiantamuksessa ja siitä millainen tositilanne on.

Tositilanne paljastaa sydämentilan ja sen pystyykö todella antamaan anteeksi.

Mun ystävä joka on seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena, pystyy edelleen vaeltamaan anteeksiantamuksessa. Mielestäni hän on selviytynyt ja voittanut urheasti ja pystyy nauttimaan puhtaasta lähimmäisenrakkaudesta ja palvelee edelleen Herraa täydellä sydämellä.

Hyvää yötä Jeesus myötä! 🙂😴
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

alabasteripullo kirjoitti: 18 Touko 2022, 21:46 Hyppään tästä asiasta yli toiseen keskustelun aiheeseen. Mua liikuttaa miten rakkaudella voittaa eksyneen tai aviorikoksen tehneen ihmisen takas.

Mulla rakkaus ei siihen varmaan riitä mutta jonkulla rakkaus on valtava asia ja pystyy antamaan kokosydämisesti anteeksi ja voittaa hänet takas valtavalla rakkaudella. Nostan hattua sille. 👒

Herra varmaan antaa siihen isoa rakkauden annosta jolla voitetaan hänet takas ja vielä Herran antaman anteeksiantamuksen voiman kanssaan.

Pelkästään tää ajatus mua liikuttaa. 🥲 ❤️‍🩹 💖
Ajattelen että aviorikoksen tehnyt osapuoli on se, jonka tulee yrittää voittaa takaisin pettämänsä puoliso. Aviorikos on johtanut siihen että pettäjä on menettänyt luottamuksen, ja hänen tehtävänsä on voittaa se takaisin. Petetyn osapuolen ei tarvitse yrittää voittaa mitään, eikä anteeksianto ole yritys voittaa aviorikoksen tehnyttä takaisin, vaan anteeksianto on ainoa vaihtoehto jos haluaa pysyä uskossa.
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hes33 kirjoitti: 18 Touko 2022, 23:24
alabasteripullo kirjoitti: 18 Touko 2022, 21:46 Hyppään tästä asiasta yli toiseen keskustelun aiheeseen. Mua liikuttaa miten rakkaudella voittaa eksyneen tai aviorikoksen tehneen ihmisen takas.

Mulla rakkaus ei siihen varmaan riitä mutta jonkulla rakkaus on valtava asia ja pystyy antamaan kokosydämisesti anteeksi ja voittaa hänet takas valtavalla rakkaudella. Nostan hattua sille. 👒

Herra varmaan antaa siihen isoa rakkauden annosta jolla voitetaan hänet takas ja vielä Herran antaman anteeksiantamuksen voiman kanssaan.

Pelkästään tää ajatus mua liikuttaa. 🥲 ❤️‍🩹 💖
Ajattelen että aviorikoksen tehnyt osapuoli on se, jonka tulee yrittää voittaa takaisin pettämänsä puoliso. Aviorikos on johtanut siihen että pettäjä on menettänyt luottamuksen, ja hänen tehtävänsä on voittaa se takaisin. Petetyn osapuolen ei tarvitse yrittää voittaa mitään, eikä anteeksianto ole yritys voittaa aviorikoksen tehnyttä takaisin, vaan anteeksianto on ainoa vaihtoehto jos haluaa pysyä uskossa.
Sorry, mulla kestää kauan vastaus... Voisitko (jos haluat) avata miten pettäjä on menettänyt luottamuksen kun hän itse on tehnyt aviorikoksen?

Olen kuunnellut koskettavaa pari uskovan pariskunnan todistusta kuinka Herra johdatti heidät takaisin yhteen. Herra on todella ihmeellinen ja pystyy korjaamaan avioliitto kuntoon. :)

No tiedän yhden tapauksen. Se oli puhtaasti vahinko, ei etukäteen harkittu suunnitelma. Aviopuoliso ei voinut etukäteen tietää että ulkopuolinen vieras ihminen yritti hajota hänen avioliiton.

Se vieras onnistui tuhoamaan hänen avioliiton ja onnistui että vilpitön aviopuoliso luisui ihan sinisilmäisesti uskottomuuden tielle ja jälkeenpäin tajusi tehneensä aviorikoksen ja kauhistui ja katui silmittömästi.

Hän meni aviopuolison luokse ja tunnusti heti kaiken mitä oli tehnyt. Syytön osapuoli menetti luottamuksen mutta he molemmat aviopuolisot kävivät läpi raskasta ja vaikeaa keskustelua. Syytön osapuoli sai Herralta uskomattoman paljon anteeksiantamuksen voimaa voidakseen antaa anteeksi.

Ihan vahingossa uskottomuuden tielle luisunut osapuoli viisastui ja pitää joka päivä huolen ettei taas luisu pois uskottomuuden tielle. Nyt he elävät onnellisesti ja ovat uskossaan Jeesukseen.

Se sama vieras ihminen yritti myös mun miestäni. Mieheni tiesi ja kertoi mulle. Se vieras tuli juttelemaan kanssani. Käyttäydyin sen mukaan että olin hänelle vain kaveri. Jutellessani huomasin ihmetellen että se ei ymmärrä mitä hän oli tehnyt. Hän nauttii siitä. :shock:

Sanassa sanotaan; "minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." Se vieras ei siitä piitannut vaan nauttii tuhoakseen monen avioliittoa. Hän käyttäytyi mua kohtaan että olisimme niin kuin kavereita. En häntä ymmärrä ja olin ihmeissäni. :roll:
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Muuten siitä 'Isän sydän' -koulusta vielä....

Tänään oli 'Isän sydän' -koulu zoomilla, 6 osa.

Että ennen syntiinlankeemusta Jumala loi miehen ja naisen, hepreankielen mukaan se ei ole joko yläpuolella tai alapuolella, siis epätasa-arvoinen vaan se on tasa-arvoinen heprean sanan mukaan. Mies ja nainen oli täydellisesti tasa-arvoisia ennen syntiinlankeemusta. Se mua vielä jää puhuttamaan. :roll:
1Moos. 1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

alabasteripullo kirjoitti: 23 Touko 2022, 22:12 Sorry, mulla kestää kauan vastaus... Voisitko (jos haluat) avata miten pettäjä on menettänyt luottamuksen kun hän itse on tehnyt aviorikoksen?
Hän on menettänyt aviopuolisonsa luottamuksen. Eli hänen aviopuolisonsa ei luota häneen enää.
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hes33 kirjoitti: 23 Touko 2022, 22:58
alabasteripullo kirjoitti: 23 Touko 2022, 22:12 Sorry, mulla kestää kauan vastaus... Voisitko (jos haluat) avata miten pettäjä on menettänyt luottamuksen kun hän itse on tehnyt aviorikoksen?
Hän on menettänyt aviopuolisonsa luottamuksen. Eli hänen aviopuolisonsa ei luota häneen enää.
Ok asia ymmärretty. Kiitos että oikaisit oikeaan ymmärrykseen. :)

Totta, se ei ole aina helppoa mutta se vaatii paljon töitä Pyhän Hengen kanssa voittaakseen petetyn aviopuolison luottamuksen takas.

Olen kuullut yhtä tapausta että syyttömän ja petetyn aviopuolison päätöstä tarvittiin myös. Eli se suostui ja päätti että yrittää luottaa.

Ensin silta tuhottiin. Pettäjä ei voi yksin rakentaa uuden sillan. Siihen tarvittiin toisen osapuolen joka on menettänyt luottamuksen.

Syytön osapuoli päätti rakentaa pettäjän kanssa uuden sillan. Uuden sillan kautta luottamus rakentui pettäjään päin. :)

Silta on esikuvallinen opetus että luottamus rakentuu ja lujittuu. :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tänään raskaan kuorma-auton rengas räjähti ja savusi pahasti. Eka kerta nähdä semmosta tapausta. :shock: :) Rengas taisi ylikuumentaa niin se räjähti ja lensi oikealle nurmikkoa päin. Se ei tullut suoraan meitä päin vaan lensi suoraan oikealle nurmikkoa päin.


Tämän vuoden sisällä ehti tapahtua vielä toinen tapaus, raskaan kuorma-auton takapuolessa puhjennut rengas paloi koko matkan koska se hankasi pitkin asfalttia niin aiheutti palon.

Mieheni ohitti ja mä vilkutin kuljettajaa ja osoitin sormella ajamaan tien sivuun. Kuljettaja ymmärsi ja ajoi tien sivuun. Mieheni nousi autosta ja meni kertomaan että takapuolessa palaa.

Sitten kuljettaja ja mieheni menivät katsomaan sitä paloa.
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mielenkiintoista. :) *ero havaittu*

Yleensä istuessani nukahdan niin pää oikealle puolelle kallistuu. Mieheni myös nukahtaa istuessaan nojatuolilla, hänen pää oikealle puolelle kallistuu mutta mun veljeni istuessaan nukahtaa ja hänen pää kallistuu vasemmalle puolelle. :shock:

Mietin ihmetellen johtuuko aivopuoliskosta, kumpiko on enemmän painava niin kallistuu joko oikealle tai vasemmalle puolelle.

Entä sun pää? Vasemmalleko puolelle kallistuu vai oikealle? :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Huomasin että ailahtelevat mielipiteet ja tunteet ohjaavat uskovia laittamaan Raamatun kohtia. Olen oppinut valvomaan ettei ne saa hallita mua vaan pidän huolen siitä että sisäiset korvat ovat aina höröllä Jumalan äänelle. :)

No tärkeintä olisi opetella erottamaan niin silloin Pyhä Henki pääsee ohjaamaan meitä ja Hän puhuu meille Sanaa.

En ole sellainen uskova että mua ohjattaisiin ailahtelevat mielipiteet ja tunteet. Olen oppinut juurtumaan Jumalan Sanoihin joilla seisomalla en horju. Joskus uskoa koetellaan koska Jumala tahtoo koetella ja katsoa seisonko mä Jumalan Sanojen kanssa.

Naiset ovat herkempiä kuin miehet. Naisia hallitaan usein tunnepuoli mutta miehiä järkipuoli. :) Mä pidän huolen että mua hallitaan vain Jumalan Sanat joilla Herra toimii ja puhuu mulle. :)
alabasteripullo

Re: Juttutuokio

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

1Tess. 3:11 Mutta hän itse, meidän Jumalamme ja Isämme, ja meidän Herramme Jeesus ohjatkoon meidän tiemme teidän tykönne.

12 Ja teille Herra antakoon yhä enemmän ja runsaammin rakkautta toisianne kohtaan ja kaikkia kohtaan, niinkuin meilläkin on teitä kohtaan,

13 vahvistaaksensa teidän sydämenne nuhteettomiksi pyhyydessä meidän Jumalamme ja Isämme edessä, meidän Herramme Jeesuksen tulemuksessa, kun hän tulee kaikkien pyhiensä kanssa.
Vastaa Viestiin