Minimalismi alkoi kiinnostaa koska Sananlaskuissa sanotaan; tavaranpaljous tuo levottomuuden ja aiheuttaa riitaa.
Miten uskovien keskellä voi ottaa huomioon minimalistinen juttu? Mä huomasin että saippuapala (jonka ohjeessa lukee että on myös hiuksiin tarkoitettu saippuapala) riittää myös hiusten pesuun. Olen testannut ja huomasin että hiuksiini ei jätetty rasvaa ollenkaan. Olen myös testannut tavallista saippuapalaa, kyllä se jätettiin hiuksiini rasvaa.Sananl. 15:16 Parempi vähän Herran pelossa kuin runsaat varastot levottomuudessa. Raamattu kansalle
Sananl. 28:25 Tavaranahne nostaa riidan, mutta Herraan luottavainen tulee ravituksi.
Olen aiemmin testannut mäntysaippuapalaa koska shampoo on unohtunut. En halua ostaa yleispesuaineita erikseen vessaan, keittiöön ja yleiseen käyttöön. Siivouskaapissa olisi täynnä muovisia ja erillisiä yleispesuaineita. Se tuntuu järjettömältä. Niin ostin ympäristöystävällisen ja lapsiystävällisen siivoussaippuapalan kaikkiin tarkoituksiin. Yksi saippuapala kevenee mukavasti.

Siunattua sapatti-aamupäivää kaikille!