Ahdistaa

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Angelicus
Viestit: 414
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Olet sinäkin, rakas ulkopuolinen, Jumalan silmissä kaunis. Rukoile hengitysrukous: sisäänhengityksellä puhdas ja pyhä ilma virtaa sisääsi. Sitten uloshengittäessä poistuu kaikki likaantunut ilma pois. Näin joka aamu uudestaan pukeudu puhtaaseen Jeesuksen verellä pestyyn henkeen ja muista, teet sen aivan itsestään pitkin päivää kun hengität, elät todella Jumalan yhteydessä. Olet Hänelle rakas. Ole siunattu!
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen kirjoitti: 26 Maalis 2022, 22:01 Inhoan itseäni niin paljon😩 voisin vaan kuolla pois

Olin menossa nukkumaan, sängyllä rukoilin ja yhtäkkiä sä tulit mieleeni niin rukoilin sun puolestasi. Herra nostaa langenneen pystyyn eikä anna langenneen sortua maahan. Turvaudu sä tunnustaen ja tehden parannuksen Jeesuksen sovintoon jossa saat kaikki synnit anteeksi ja saat voimia pitämään huolen että tilivälit Herraan on aina lyhyt. 🙂 
Ps. 37:24 Jos hän lankeaa, ei hän maahan sorru, sillä Herra tukee hänen kättänsä.
Aatelen kysyä oletko joskus lukenut blogia facebookista ja blogin nimi on ”Kuninkaan tyttäret suomi”? Siinä on paljon rohkaisevia, lohdullisia ja vapauttavia totuudellisia sanoja joiden äärellä on hyvä lukea, ojentautua ja kasvaa kohti Vapahtajaa. Mä tykkään lukea siitä blogia. On rohkaistavaa lukea niin usko Herraa kohtaan vahvistuu. Blogi nostaa katseen Häneen päin ihan suoraan. ;)
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Harmittaa kun mun vastustuskyky synnille on heikko :( tuntuu että pilaan kaikki mahdollisuuteni pelastua. Musta on ihanaa että rukoilette puolestani ja uskon että Herra kuulee teidät ja minutkin. Mutta en ymmärrä miksei Hän voisi jo ilmestyä minulle ja pelastaa :( kunpa Herra kertoisi mitä pitäisi vielä tehdä niin tekisin sen. Ja pääsisin kasteelle että voisin haudata vanhan elämämi. Haluan elää Herralle. Rukoilen ettei Herra luovuta kohdallani vielä ja antaisi uuden mahdollisuuden ja armon päiviä pelastua.
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen kirjoitti: 28 Maalis 2022, 00:23 Harmittaa kun mun vastustuskyky synnille on heikko :( tuntuu että pilaan kaikki mahdollisuuteni pelastua. Musta on ihanaa että rukoilette puolestani ja uskon että Herra kuulee teidät ja minutkin. Mutta en ymmärrä miksei Hän voisi jo ilmestyä minulle ja pelastaa :( kunpa Herra kertoisi mitä pitäisi vielä tehdä niin tekisin sen. Ja pääsisin kasteelle että voisin haudata vanhan elämämi. Haluan elää Herralle. Rukoilen ettei Herra luovuta kohdallani vielä ja antaisi uuden mahdollisuuden ja armon päiviä pelastua.
Koska synti on ikäänkuin suuri vuori, ihmisvoimin ei pysty ylittämään sen vaikka on halukkuutta tulla vapaaksi siitä synnistä. Jumala näkee halukkuuden sydämessään.


Raamattu todistaa uskovien synnillisyydestä että me kaikki uskovat olemme syntisiä. Raamattu ei opeta synnittömyyttä. Niin uskovat voivat tahattomasti langeta syntiin koska ei ole voimia vastustamaan vereen asti sen mukaan kun he eivät ole vielä kasvaneet ja he ovat tietyssä uskonvaiheessa jossa he eivät ole vielä saaneet voittaa synnin. Uskovien synnillisyys löytyy 1Joh. 1 ja 2 luvusta.



Rukoilin puolestasi että Herra nostaa sua yläpuolelle ja auttaa sua. 🙏🏻 Älä katso syntiä. 🙂 Koska jos sitä syntiä katsoessaan synti tulee suureksi niinkuin taikina joka happanee ja kasaantuu. Niinkuin annetaan sille synnille pikkusormi, se vetää koko käden ja ihmisenkin.

Niin pidä huolen että katseesi pysyköön aina Jeesuksessa ja ajattele Häntä siihen asti kunnes unohdat synnin.🙂

Käytä sä rukousprosessia ja lue myös 1Joh. 1:9 ja omista tämä lohdullinen lupaus että kun sä tunnustat syntisi silloin Hän on uskollinen ja vanhurskas ja Hän antaa sulle kaikki synnit anteeksi ja puhdistaa sinut kaikesta vääryydestä.
1Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

On tärkeintä tunnustaa heti synti Herralle langettuaan syntiin. Silloin omatunto pysyy arkana ja se kuulee Herran ääntä joka toimii omantunnon ”kompassina”. Se paljastaa synnin synniksi. Jos lankeaa syntiin eikä tunnusta heti synti Herralle, siinä omatunto alkaa paatua silloin terve ”kompassi” häviää pois.

Sulla on puolustaja Jeesus joka tietää sun tilanteesi ja ymmärtää sua (1Joh. 2:1). Ja meillä ei ole sellainen ylipappi joka ei voi sääliä meidän, sinunkin heikkoutta. Niin sä voit rohkeasti mennä armahtavan Jumalan valtaistuimen eteen saadaksesi Häneltä avun silloin sitä tarvitset (Hepr. 4:15-16). 🙂

1Joh. 2:1 Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.

Hebr. 4:15 Sillä ei meillä ole sellainen ylimmäinen pappi, joka ei voi sääliä meidän heikkouksiamme, vaan joka on ollut kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä.

Hebr. 4:16 Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Rukoilin puolestasi ja muistan edelleen sua rukouksin. 🙂🙏🏻
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ulkopuolinen kirjoitti: 28 Maalis 2022, 00:23 Harmittaa kun mun vastustuskyky synnille on heikko :( tuntuu että pilaan kaikki mahdollisuuteni pelastua. Musta on ihanaa että rukoilette puolestani ja uskon että Herra kuulee teidät ja minutkin. Mutta en ymmärrä miksei Hän voisi jo ilmestyä minulle ja pelastaa :( kunpa Herra kertoisi mitä pitäisi vielä tehdä niin tekisin sen. Ja pääsisin kasteelle että voisin haudata vanhan elämämi. Haluan elää Herralle. Rukoilen ettei Herra luovuta kohdallani vielä ja antaisi uuden mahdollisuuden ja armon päiviä pelastua.
Herra vie sinut kasteelle. Ja sinä voit nyt alkaa kiittämään kasteen haudasta. ❤️🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

En ymmärrä miten pelastus voi olls yksin armosta ja silti pitäisi itse ponnistella pelastumisen eteen, enkä mitenkään pysty siihen. En mä osaa muuttaa itseäni vaikka haluaisinkin. En uskalla poistua omalta mukavuus alueeltani jos Herra ei autakaan tai teen jotain väärin. Ahdistaa kun sydämeni on täynnä vihaa enkä tiedä miten siitä pääsisi eroon. Oon rukoullut että Herra vapauttaisi minut mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. Päivittäin mua itkettää mutta itkeminenkin on raskasta enkä jaksaisi sitäkään ja taas tukahdutan tunteitani ja ne kerääntyy. :(.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Hei, lempeästi täältä kirjoitan sinulle ajatukseni, entä jos hieman siirrät fokusta, itsestäsi ja olosuhteista, Jeesukseen? Näen, kuinka hartaasti haluat hänen luokseen. Siis silloin, katse häneen joka on määränpääsi, vain häneen. Katsele millainen hän on. Lue mitä hän sanoi. Lue, mitä hänestä sanottiin. Rukoillessa voit pyytää häntä tulemaan luoksesi. Ajattele häntä. Kuvittele hänet vierellesi kaikkiin vuorokauden tapahtumiin. Hän on läsnä. Olet matkalla. Autoa ajaessakin katse on pidettävä suunnassa, mihin on menossa, samoin pyörällä ajaessa ja kävellessä. Samoin lähestyessäsi Jeesusta, keskity häneen. Häntä miettiessäsi ja jatkaessasi, päivästä päivään, hänen läsnäolossaan tapahtuu suuria asioita. Ihmeellisiä. Puhu hänelle. Aivan kaikesta.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Ulkopuolinen kirjoitti: 30 Maalis 2022, 21:10 En ymmärrä miten pelastus voi olls yksin armosta ja silti pitäisi itse ponnistella pelastumisen eteen, enkä mitenkään pysty siihen. En mä osaa muuttaa itseäni vaikka haluaisinkin. En uskalla poistua omalta mukavuus alueeltani jos Herra ei autakaan tai teen jotain väärin. Ahdistaa kun sydämeni on täynnä vihaa enkä tiedä miten siitä pääsisi eroon. Oon rukoullut että Herra vapauttaisi minut mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. Päivittäin mua itkettää mutta itkeminenkin on raskasta enkä jaksaisi sitäkään ja taas tukahdutan tunteitani ja ne kerääntyy. :(.
Sinulla on paljon toivoa, sillä Jumala on vastannut kysymyksiisi Hänen Sanassaan.

Tiesitkö, että kerran Jeesus kielsi opetuslapsiaan lähtemästä pois mukavuusalueeltaan?

Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet" (Apt 1:4)

Opetuslapset eivät lähteneet eivätkä murehtineet sitä, sillä he tiesivät tarvitsevansa jotain minkä Jumala oli luvannut. Niin he vain jäivät odottamaan, kunnes Jumala täytti lupauksensa. Sitten he vasta lähtivät. Ei omassa voima(ttomuude)ssaan, vaan Pyhän Hengen voimassa.

Jeesus kutsui ensin opetuslapset luoksensa, ja vietti heidän kanssansa aikaa. Sinäkin saat ensin tulla Jeesuksen luokse ja vain olla siinä, tekemättä yhtään mitään. Ja se on ainoa tapa päästä vapauteen ahdistuksesta, vihasta ja mistä tahansa tarvitaankin vapaus.

Sinun ei tarvitse tietää miten vapaudut, se on Jeesuksen työtä eikä sinun. Sinä vain rukoilet, eli puhut Hänelle. Ja vaikka luulet että mitään ei tapahdu, niin silloin koko ajan tapahtuu. Me ei itse huomata aina kaikkea mitä Jumala tekee. Mutta sinun viestejäsi lukemalla huomaa, että Jumala tekee työtä. Jumalan työ ei aina ole sellaista, mitä itse odottaisi. Kirurgikin joutuu tekemään viiltoja eli vahingoittamaan elimistöä, hoitaessaan ulospäin näkymättömiä vakavempia sairauksia. Jos lapsi joka ei ymmärrä elimistön sisäisistä sairauksista näkisi leikkauksen, luulisi hän vain että kirurgi satuttaa kun tekee viiltoja ihmisiin. Me ollaan kaikki tuollaisia lapsia, eikä sillä hetkellä nähdä eikä ymmärretä sitä miksi Jumala joskus tekee "viiltoja".

Jumalan Sana on ainoa apu, sieltä näemme ja voimme ymmärtää nämä asiat. Kannattaa lukea Raamattua, ja rukoilla että Jumala johtaa lukemista ja avaa ymmärryksellesi Pyhällä Hengellä kirjoituksia.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Kulkija kirjoitti: 30 Maalis 2022, 21:38 Hei, lempeästi täältä kirjoitan sinulle ajatukseni, entä jos hieman siirrät fokusta, itsestäsi ja olosuhteista, Jeesukseen? Näen, kuinka hartaasti haluat hänen luokseen. Siis silloin, katse häneen joka on määränpääsi, vain häneen. Katsele millainen hän on. Lue mitä hän sanoi. Lue, mitä hänestä sanottiin. Rukoillessa voit pyytää häntä tulemaan luoksesi. Ajattele häntä. Kuvittele hänet vierellesi kaikkiin vuorokauden tapahtumiin. Hän on läsnä. Olet matkalla. Autoa ajaessakin katse on pidettävä suunnassa, mihin on menossa, samoin pyörällä ajaessa ja kävellessä. Samoin lähestyessäsi Jeesusta, keskity häneen. Häntä miettiessäsi ja jatkaessasi, päivästä päivään, hänen läsnäolossaan tapahtuu suuria asioita. Ihmeellisiä. Puhu hänelle. Aivan kaikesta.
Aamen, halleluja! Tämä Kulkijan viesti oli tullut silläaikaa kun kirjoitin omaani. Ihanasti samoja asioita näissä viesteissämme. Ulkopuolinen, voit ottaa nämä Jumalan puheena sinulle. "Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava" (2 Kor 13:1)
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Hes33, aamen aamen🙌🙏 ihana Pyhä Henki puhuu lapsilleen samaa ja kuitenkin erilaisin näkökulmin täydennämme Kristuksen ruumiissa viestiämme. Ulkopuolinen, sinua kutsutaan ihan lähelle Jeesuksen vierelle!

Tänään on mielessä ollut Luukkaan 2. luku, kuinka Jeesus oli kiinnostunut nuorena jo kirjoituksista ja sanoi vanhemmilleen niiden äärellä, että hänen on oltava isän luona. ❤️ Esimerkki jonka huomaan vasta nyt.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

❤️
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen, Jumalan lapsi joka on uskon alkutaipaleella, on edelleen Jumalan lapsi vaikka välillä lankeaa tahattomasti. 😊 Jumalan lapsena voi turvautua sovintoon tunnustaen syntiä ja pyytää Herralta puhdistusta niin tilinvälit pysyy lyhyeinä.

Muistan hyvin että uskon alkutaipaleella mun edelläni oli eri kokoisia vuoria, otin aluksi suuren vuoren mutta siinä epäonnistuin. Mulle sanottiin että ota aluksi se pienin ”vuori” ylittäväksi, silloin kykenin itse ylittämään se ensimmäinen pienin ”vuori”. Huomasin että kykenin siihen. Se on synti, esikuvallinen vuori.

Siten kun on jo ylittänyt tämän pienin vuori, kykenee ylittämään seuraavan vähän isomman vuoren. Se suuri vuori voi jättää viimeiseksi kun on ensin saanut kasvaa ja vahvistua uskossa siihen asti niin kykenee ylittämään se vuori.

Mutta vuorella ei ole mitään tekemistä suorituspaineen kanssa voidakseen ylittää.

Kun se vuori tulee nenän eteen niin ensin kasvaa ja vahvistuu uskossa, sitten kykenee itse ylittämään se vuori.

Jumalan lapsen luonne on osa siitä että on syntinen. Sitä ei voi poistaa. 1Joh. 1 luku puhuu siitä että Jumalan lapset ovat syntisiä ja he voivat joskus tahattomasti langeta syntiin.

Jeesukseen katsoessaan ei ahdistu ajatuksesta että on syntinen. 😄

Zoomilla eräs uskonsisko kertoi meille tutkineensa kreikankieltä ja hepreaa mitä ”synti” tarkoittaa. Se tarkoittaa että ampuu maalia ohi ja epäonnistuu.

Syntinen -sana varmaan myöhemmin selitetään zoomilla. Mun näkemyksen mukaan syntinen -sana voi tarkoittaa että me olemme syntiinlankeemuksen seurauksesta johtuen syntisiä. Pelastettu ihminen on edelleen syntinen.

Ei siitä tartte ahdistua mitään kun katse pysyy tiiviisti Kristuksessa ja ajatellaan Häntä ja omistetaan tämä pelastus Hänen kautta.

Ei siihen tartte suorituspainetta ponnistaakseen mitään eikä tartte ottaa suurempi vuori voidakseen ylittää eikä tartte ottaa iso askel. Pieni askel riittää hyvin ja oma vajavaisuus siinä pienin askelin riittää hyvin.

Älä kuuntele saatanan syytöksiä, se tahtoo onnistua ja saada sinussa aikaan tappiota ja ahdistusta, saatana tavoittaa juuri sitä. Mutta älä sinä avaa korviasi saatanan syytöksille koska Jumala katsoo sinuun, Hän ei ainoastaan näe sinua vaan Hän näkee rakkaansa Poikansa sinussa ja siitä syystä Jumala on sinusta erityisen ylpeä, erityisen mielissään. 😍

Olisi hyvä täyttää mielesi totuudella ja Jumalan Sanalla, ettei sinuun jää tilaa saatanan valheille. 📖 😊
Uusiluomus

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Armo ja rauha lisääntyy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta, ja tämäkin kipuilu on tuttua myös minulle ja se kuuluu meidän kaikkien vaellukseen

Kun ymmärrämme että pelastus on kiinni vain ja yksin siitä mitä Jeesus teki meidän puolestamme niin silloin rauha kasvaa ja saa vahvistua armosta, itsestämme emme voi olla varmoja ja lihaan ei voi luottaa mutta Herra on uskollinen ja pelastus on täydellinen lahja armosta meille syntisille ihmisille

Ei miltä meistä tuntuu tai mitä muut sanoo vaan niinkuin on kirjoitettu ja vain sillä on väliä

Muistan rukouksissa sinua , laita vaan rohkeasti kaikki luotto Herraan Jeesukseen , se on vaikeaa sillä liha on lain alainen ja järki laittaa vastaan ja saatana kiljuu vierellä että ei se nyt noin voi olla että jotain pitäisi vielä tehdä että pelastut , mutta kiitos Herralle että me emme voi lisätä mitään tähän suureen täytettyyn työhön ristillä, vain yksin uskosta että se olisi armosta. Ja armo kasvattaa meitä hylkäämään jumalattomuuden ja kaikki se pyhitys ja hyvä hedelmä on armoa armon päälle ja yksin Jumalan teko
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kulkija kirjoitti: 30 Maalis 2022, 21:38 Hei, lempeästi täältä kirjoitan sinulle ajatukseni, entä jos hieman siirrät fokusta, itsestäsi ja olosuhteista, Jeesukseen? Näen, kuinka hartaasti haluat hänen luokseen. Siis silloin, katse häneen joka on määränpääsi, vain häneen. Katsele millainen hän on. Lue mitä hän sanoi. Lue, mitä hänestä sanottiin. Rukoillessa voit pyytää häntä tulemaan luoksesi. Ajattele häntä. Kuvittele hänet vierellesi kaikkiin vuorokauden tapahtumiin. Hän on läsnä. Olet matkalla. Autoa ajaessakin katse on pidettävä suunnassa, mihin on menossa, samoin pyörällä ajaessa ja kävellessä. Samoin lähestyessäsi Jeesusta, keskity häneen. Häntä miettiessäsi ja jatkaessasi, päivästä päivään, hänen läsnäolossaan tapahtuu suuria asioita. Ihmeellisiä. Puhu hänelle. Aivan kaikesta.
❤️🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Auttaisipa Herra mua😭
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Voisitko, Ulkopuolinen, kertoa mikä aiheutti sinussa ahdistuksen, jos haluat kertoa?

Lainaan tekstiä mitä elävässä uutisessa luetaan;
Fil. 4:6 Älkää kantako huolta mistään vaan rukoilkaa sen sijaan kaikkea Jumalalta. Kertokaa hänelle hätänne älkääkä unohtako kiittää häntä hänen vastauksestaan.

7 Jos teette näin, saatte kokea Jumalan rauhaa, joka on ihmeellisempää kuin mikään, mitä ihmisjärki voi käsittää. Hänen rauhansa pitää teidän ajatuksenne ja sydämenne sellaisina kuin Kristus tahtoo niiden olevan.

8 Päättäessäni nyt tätä kirjettä (Paavali) haluaisin sanoa, veljet, vielä yhden asian: kiinnittäkää ajatuksenne siihen, mikä on totta, hyvää ja oikeaa. Ajatelkaa sellaista, mikä on puhdasta ja rakastettavaa, ja nähkää ihmisistä heidän hyvät puolensa. Ajatelkaa kaikkea sitä, mistä voitte ylistää Jumalaa ja olla iloisia.

9 Toteuttakaa jatkuvasti käytännössä, mitä olette oppineet minulta ja nähneet minun tekevän. Rauhan Jumala on teidän kanssanne. Elävä uutinen
Rukoilen että Jumalan rauha joka on kaikkea kaikkea ymmärrystä ylempi, varjelee sun sydämesi ja ajatuksesi Kristuksessa Jeesuksessa. 🙏🏻
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

alabasteripullo kirjoitti: 03 Huhti 2022, 20:34 Voisitko, Ulkopuolinen, kertoa mikä aiheutti sinussa ahdistuksen, jos haluat kertoa?

Lainaan tekstiä mitä elävässä uutisessa luetaan;
Fil. 4:6 Älkää kantako huolta mistään vaan rukoilkaa sen sijaan kaikkea Jumalalta. Kertokaa hänelle hätänne älkääkä unohtako kiittää häntä hänen vastauksestaan.

7 Jos teette näin, saatte kokea Jumalan rauhaa, joka on ihmeellisempää kuin mikään, mitä ihmisjärki voi käsittää. Hänen rauhansa pitää teidän ajatuksenne ja sydämenne sellaisina kuin Kristus tahtoo niiden olevan.

8 Päättäessäni nyt tätä kirjettä (Paavali) haluaisin sanoa, veljet, vielä yhden asian: kiinnittäkää ajatuksenne siihen, mikä on totta, hyvää ja oikeaa. Ajatelkaa sellaista, mikä on puhdasta ja rakastettavaa, ja nähkää ihmisistä heidän hyvät puolensa. Ajatelkaa kaikkea sitä, mistä voitte ylistää Jumalaa ja olla iloisia.

9 Toteuttakaa jatkuvasti käytännössä, mitä olette oppineet minulta ja nähneet minun tekevän. Rauhan Jumala on teidän kanssanne. Elävä uutinen
Rukoilen että Jumalan rauha joka on kaikkea kaikkea ymmärrystä ylempi, varjelee sun sydämesi ja ajatuksesi Kristuksessa Jeesuksessa. 🙏🏻
Synti minussa ahdistaa. Ja muutama muu asia myös.
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ok, Ulkopuolinen, kumpaako tarkoitat, että olet syntinen tai olet langennut syntiin? 🙂
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen, haluaisin kysyä, ymmärrätkö että me kaikki uskovat olemme syntisiä mutta silti armahdettuja ja pelastuneita. Jos sä tarkoitat sitä että podet synnillisyyttä, sitä ei kannata tehdä koska Raamattu ei opeta synnittömyysoppia. Älä usko sitä.

Muista, olet jo Jumalan armon sisäpuolella ja Jumalan armo kantaa ja kasvattaa sua. Mitä sun tulisi tarvita tehdä, siis sun tarvii vaeltaa Jumalan armossa. Lue tämä Raamatun kohta, siinä luetaan; ”Jumalan armossa”.
2Kor. 1:12 Sillä meidän kerskauksemme on tämä: meidän omantuntomme todistus siitä, että me maailmassa ja varsinkin teidän luonanne olemme vaeltaneet Jumalan pyhyydessä ja puhtaudessa, emme lihallisessa viisaudessa, vaan Jumalan armossa.
Jos sä tarkoitat syntiä johon olet langennut, kannattaisi heti tunnustaa se synti Herralle ja tehdä parannus. Sun olisi hyvä lukea pari lohdullista Raamatun kohtaa ja omistaa nää kohdat.
1Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

1Joh. 2:1 Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.

🙏🏻 🙂
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen, mulle tuli äsken mieleen että tarvitsetko sielunhoitoapua? Olen saanut sielunhoidon sähköpostitse. Mutta se on nykyään harvinaista että sielunhoito löytyy vain sähköpostitse.

Kysymys; kuka täällä keskustelupalstassa tietää mistä saa sielunhoidon - sähköpostin kautta?
Vastaa Viestiin