Ahdistaa

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Rukoilen että Herra parantaa minut, että nuha lähtisi eikä tulisi yskää. Kunpa olisin terve huomenna. Kävin saunassa ja toivon että siitä oli jotain apua enkä vaan pahentanu omaa tilannetta.
Ja että uskaltaisin mennä kasteelle. Ahdistaa olla minä. Ahdistaa asua kotona. Ahdistaa mun elämä kun siinä ei oo mitään sisältöä.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

alabasteripullo kirjoitti: 06 Huhti 2022, 08:31 😀 Haluaisin kysyä jos sopii, luitko positiivisin silmin? 🙂 

Mulla on yksi kaveri joka on autistinen uskova. Kerroin hänelle positiivisia asioista Raamatun näkemyksestä, mutta huomasin että hän ei korviin ottanut. Aatelin vähän testata ja kertoa negatiivisista asioista, hän otti heti korviin. Hän alkoi elää peläten ja oli pitkään peloissaan ja oli ahdistunut.

Pelko ja ahdistus kasvoi ja kasvoi, kunnes ne muuttui raskaaksi. Hän ei enää jaksanut jatkaa vaellusta. Hän aina kiinnitti vain ainoastaan negatiivisiin asioihin. Positiiviset asiat mitkä voi vapauttaa häntä kokonaan, jäi kokonaan pois.

En lakannut kertomasta aina positiivisia asioita. Vähän aikaa sitten me tapasimme zoomissa ja huomasin positiivista muutosta ja oli ilahduttavaa nähdä häntä ja hänen iloista ilmeensä. 🙂

Mä vähän vitsailin, hän nauroi, en ole koskaan ennen nähnyt sitä naurua kuin vasta nyt. 😃

Mun serkku otti vastaan Jeesuksen Herraksi ja Vapahtajaksi. Siten annoin omani Raamatun hänelle. Hänen kuoleman jälkeen pappi otti omani Raamatun mukaan ja tutki sitä Raamattua kotona ja huomasi miten mä alleviivoitin aina positiivisia asioita Raamatusta.

Muistotilaisuudessa pappi saarnasi mun alleviivoittamista kohdista ja kertoi että mä johdatin serkkuni positiivisilla asioilla elävään uskoon. Mun kaikki sukulaiseni oli mukana kuuntelemassa sitä. Äitini kuuli sen myös. Pappi julisti ihan julkisesti sen minkä mä alleviivoitin.📖 Olin vähän nolona heh… ☺️

Uskon että Jumala johdatti tämän asian ja halusi näyttää että tulisi lukea positiivisin silmin Raamattua. 📖 🙂

Hyvä kokemus jaettavaksi Alabasteripullo, kiitos siitä. Tässä sunnuntaille kirjoitukseesi sopiva jae:
Suunsa hän avaa viisauden sanoihin, hänen kielellään on lempeä opetus. (Sananl. 31:26)
Kun Herra antoi ennen meitä kaikensa, niin me emme voi kuin rakastaa Häntä. Ilman Jeesustahan me emme pelastuisi, koska emme olisi koskaan otollisia. Mutta koska Jeesus oli synnitön ja täytti kaiken vanhurskauden, saamme olla Jeesukseen uskovia ilosta käsin. Sillä kuka meistä voisi antaa kaiken mitä hänellä on, ellei hän olisi myynyt ensin entisen pois? Mutta kun Jeesuskin teki sen, ajatelkaa mikä armo on, että mekin sentään saimme jotain tehdä. Saimme itse astua kasteelle.
Jeesus kuoli puolestamme ja Jumala on luvannut korottaa meidät armon kautta, mutta ylpeys oli sielunvihollisen ansa, jossa se sanoi, että emme voi tehdä niin. Sillä se tiesi, että erottautumalla maailmasta me emme ole enää koskaan sellaisia, kuin ennen olimme. Kaikki kuona on nyt poissa, koska usko sai meissä sijaa. Vapaus on tullut ja ilojen ilo on vasta alkamassa! ❤️ 🙏

Kiitän sydämestäni Herraa Jeesusta Kristusta ja Jumalaani, että olen arvollinen yksin armosta ja kiitos vielä kerran Jeesus, että olen saanut uudestaan syntyä ylhäältä Golgatalla tehdyn työn tähden. Kiitos myös Pyhästä Hengestä, jonka sain lahjaksi ja sen merkiksi sain uudet kielet. Kiitos, että Pyhä Henki johti minut tuntemaan totuuden ja sain ymmärtää että jos uskon Jeesusta, niin kuin Raamattu sanoo, ja otan kasteen, pelastun. Ja minulle suurin kuningas on nyt Jeesus Kristus!

Jumalan tekojen edestä esteet poistuu, kun pukeudumme Jeesukseen Kristukseen 🙏

Aina, kun me todistamme, sielunvihollinen vihaa sitä, mutta Jeesus on sen arvoinen, että annamme kaiken kunnian Hänelle, koska Jeesus on Herra ja Hän on voittanut maailman.

Kunnia yksin Jeesukselle Kristukselle ja Jumalalle, joka antoi syntisen (minun) tulla armahdetuksi! Siunattu on Hän, kaikkein korkein, Hän aina hallitsee 👑
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Maria, aamen! 👍 :)

Ulkopuolinen kirjoitti: 09 Huhti 2022, 22:30 Rukoilen että Herra parantaa minut, että nuha lähtisi eikä tulisi yskää. Kunpa olisin terve huomenna. Kävin saunassa ja toivon että siitä oli jotain apua enkä vaan pahentanu omaa tilannetta.
Ja että uskaltaisin mennä kasteelle. Ahdistaa olla minä. Ahdistaa asua kotona. Ahdistaa mun elämä kun siinä ei oo mitään sisältöä.
Ulkopuolinen, ei kannata mennä kasteelle kun olet tuossa kunnossa. Jos flunssa ei mene ohi, kannattaisi mennä lääkäriin.

Onko inkivääri tuttu asia sulle? Mä käytän aina inkivääriä leivän ja kuuman teekupin kanssa. Se vahvistaa vastustuskykyä. Syön myös sitruunalakritsanmakuista sinkkiä, se antaa vahvaa vastustuskykyä. Mutta en ole kokeillut tätä tehokuuria flunssaan koska en ole vielä saanut flunssaa.

https://www.apteekkituotteet.fi/WebRoot ... tsi_ml.jpg

Kerran mulle tuli nuha, söin muutamaa tablettia vaikka sen ohjeen mukaan vuorokausiannos on 1-2 tablettia päivässä. Huomasin että nuha lakkasi.

Voisitko pitää huolen että ailahteleva tunnetaso ei alkaisi hallita sua vaan annat itseäsi juurtua Jumalan Sanoihin? Meillä uskovilla on aina ailahteleva tunnetaso, meidän pelastumisemme ei perustu tunnetasoon vaan Jumalan Sanoihin.

Jos jaksat lukea, voisitko lukea huolellisesti ja rauhallisesti rukoillen ymmärrystä mitä ne Raamatun paikat sanoo. Jos et nyt jaksa, voit myöhemmin lukea nämä Raamatun kohdat.

Room. 8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

2Tim. 1:7 Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen.

1Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

Jaak. 1:18 Tahtonsa mukaan hän synnytti meidät totuuden sanalla, ollaksemme hänen luotujensa esikoiset.

Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.



Lepoa ja ole armollinen itsellesi, älä ole ankara itseäsi kohtaan. :) Rukoilen tervehtymistä puolestasi. 🙏🏻
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

alabasteripullo kirjoitti: 10 Huhti 2022, 12:36

Voisitko pitää huolen että ailahteleva tunnetaso ei alkaisi hallita sua vaan annat itseäsi juurtua Jumalan Sanoihin? Meillä uskovilla on aina ailahteleva tunnetaso, meidän pelastumisemme ei perustu tunnetasoon vaan Jumalan Sanoihin.

Jos jaksat lukea, voisitko lukea huolellisesti ja rauhallisesti rukoillen ymmärrystä mitä ne Raamatun paikat sanoo. Jos et nyt jaksa, voit myöhemmin lukea nämä Raamatun kohdat.

Room. 8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

2Tim. 1:7 Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen.

1Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

Jaak. 1:18 Tahtonsa mukaan hän synnytti meidät totuuden sanalla, ollaksemme hänen luotujensa esikoiset.

Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.



Lepoa ja ole armollinen itsellesi, älä ole ankara itseäsi kohtaan. :) Rukoilen tervehtymistä puolestasi. 🙏🏻
Huomasin että unohdin mainita sen. Koska Jumalan Sana on tie, jota tulee kulkea. Se tarkoittaa että Sanat nostaa meitä kaikkien kuten ailahtelevan tunnetason yläpuolelle. Se on suora ja tasainen tie, jolla ei kompastu ja voi juosta kompastumatta. :D

Ps. 119:105 Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kävin ostamassa sinkkiä ja toivon että se auttaa. Inkivääriä oon syöny jo pitkään lähes päivittäin.

Usko on tuonut mun elämään vaan pelkoa ja ahdistusta. Pelkään myös asioita mitä en ennen pelännyt kuten sairauksia, kuolemaa, onnettomuuksia jne…

Haluan silti käydä kasteella mahdollisimman pian ja haudata vanhan elämän. Haluaisin alottaa uuden elämän.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Haluan silti käydä kasteella mahdollisimman pian ja haudata vanhan elämän. Haluaisin alottaa uuden elämän.
Olet ilmaissut halusi ja tahtosi kasteelle menosta ja se samalla ilmoittaa että olet valmis siihen. Aika on kypsynyt siihen. Nyt rukoile että Jeesus johdattaa ja ohjaa sinut siihen. Ja kun se tapahtuu Jumalan tahdossa, Hän myös sen toteuttaa. Kiitos Jeesus että Sinä näet tämän sisaremme joka tahtoo tehdä Sinun esimerkkisi mukaan. Johdata Hänet siihen ja Poista kaikki esteet jotka yrittävät estää kasteen. Iloitsen tästä tahdon ilmauksesta.

Amen. 🙇‍♀️👑💛
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen kirjoitti: 10 Huhti 2022, 14:25
Usko on tuonut mun elämään vaan pelkoa ja ahdistusta. Pelkään myös asioita mitä en ennen pelännyt kuten sairauksia, kuolemaa, onnettomuuksia jne…
Itseasiassa se (sun usko) on Jeesuksen omavarainen usko - lahjaksi sulle ja sä elät Jeesuksen omavaraisessa uskossa. Se tarkoittaa että Jeesuksen omavarainen usko kantaa sua. Lueppa Gal. 2:20. :)

Ja mitä samaan Jeesuksen omavaraiseen uskoon tulee; Jeesus on uskon alkaja ja täyttäjä. Se tarkoittaa että uskon alkaja Jeesus on antanut sulle uskon ja myös Hän sen täyttää sun sydämessäsi. Siksi Hän on uskon alkaja ja täyttäjä. Lueppa jos jaksat Hepr. 12:2. :)

Gal. 2:20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.

Hebr. 12:2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.



Ja Jumala vaikuttaa sinussa uskoa. Eli uskoit Sanaan, sen vaikutus alkoi näkyä sinussa. Se on Jumalan työtä sinussa siksi sun usko ei perustu ihmisten viisauteen vaan Jumalan voimaan.

Sun pelastumisesi perustuu Jumalan voimaan joka vaikuttaa sinussa uskoa. Lueppa jos jaksat, 1Tess. 2:15 ja 1Kor. 2:5. :) Niin uskon kautta olet jo Jumalan lapsi Kristuksessa, silloin sulla on rauha Jumalan kanssa Kristuksen kautta (Gal. 3:26 ja Room. 5:1).
1Tess. 2:13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte.

1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Gal. 3:26 Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.

Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,



Mulle sattui onnettomuus mutta varjelluin ja selviydyin, se oli ikäänkuin ihmekauppa. Se avasi ymmärrystä mulle että se ei ollut mun aika kuolla koska Jumala on tietoinen milloin mun on aika kuolla. Siksi Jumala ei sallinut sen tapahtuvan mulle. Ja Jumala myös vapautti mua kuolemanpelosta. Jos tulee se aika jolloin kuolen, silloin Jumala sen sallii ja on läsnä kanssani loppuun asti, niin tajusin ettei mulla ole mitään pelättävää. ;)

Rukoilen puolestasi että Jumala vapauttaa sua kuolemanpelosta. 🙏🏻





Aamen, Hadassa. 🙏🏻
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Saata minut kalliolle, joka on minulle liian korkea 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

1 Veisuunjohtajalle; kielisoittimilla; Daavidin virsi.
2 Kuule, Jumala, minun huutoni, huomaa minun rukoukseni.
3 Maan ääristä minä sinua huudan, kun sydämeni nääntyy. Saata minut kalliolle, joka on minulle liian korkea.
4 Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan.
5 Suo minun asua sinun majassasi iankaikkisesti, turvautua sinun siipiesi suojaan. Sela.
6 Sillä sinä, Jumala, kuulet minun lupaukseni, sinä annat perinnön niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät.
7 Sinä lisäät kuninkaalle päiviä päiviin; hänen vuotensa jatkukoot polvesta polveen.
8 Hallitkoon hän iankaikkisesti Jumalan kasvojen edessä; säädä armo ja totuus häntä varjelemaan.
9 Niin minä veisaan iankaikkisesti sinun nimesi kiitosta, täytän lupaukseni päivästä päivään.

(Ps. 61:1-9)
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kaipaan rakkautta ja turvaa :( auta Jeesus.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Nytkään et ole yksin 🏡

Viesti Kirjoittaja Maria »

Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää. (Ps. 25:5)

Kuule minun rukousteni ääni, kun minä sinua avuksi huudan, kun minä käteni nostan sinun kaikkeinpyhintäsi kohti. (Ps. 28:2)

Hän juo purosta tien varrelta; sentähden hän kohottaa päänsä. (Ps. 110:7)
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kiitos Maria❤️
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

💕
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Mulla on niin levoton ja tyhjä olo :( ahdistaa oma tilanne. Ahdistaa myös perheen ja muiden sukulaisten ja tuttujen pelastumisen puolesta. Harmittaa olla kipeänä. Haluaisin mennä kasteelle mutta en tiedä miten edetä. Ahdistaa jos kasteen jälkeen ei tapahdukaan mitään ja elän tässä samassa tilanteessa. Ahdistaa oma terveyden tilanne. En osaa lukea Raamattua enkä ymmärrä sitä. Mun mielikuva Jumalasta on kaikkea muuta kuin rakastava ja sekin ahdistaa :(. Rukoilu tuntuu turhauttavalta.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Joskus olen epäröinyt ja epäillyt. Se on epäuskoa. Rakkaus karkoittaa esteet, joita me itse annamme elämämme yllä olla. Me pääsemme eteenpäin yhdessä Herran kanssa. "Auta", tämä jo riittää moneen. ❤️
Muistatko tämän kohdan?

20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: te joudutte itkemään ja valittamaan, mutta maailma on iloitseva; te tulette murheellisiksi, mutta teidän murheenne on muuttuva iloksi.

21 Kun vaimo synnyttää, on hänellä murhe, koska hänen hetkensä on tullut; mutta kun hän on synnyttänyt lapsen, ei hän enää muista ahdistustaan sen ilon tähden, että ihminen on syntynyt maailmaan.

22 Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on iloitseva, eikä kukaan ota teiltä pois teidän iloanne.

23 Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni. (Joh. 16:20-23)
Jaakob oli myös kolmen päivän päässä Laabanista. Israelin kansa joutui lähtemään kolmen päivän päähän Egyptistä voidakseen uhrata Herralle. Mutta siellä missä on Egypti, eli maailma, siellä on aina pimeää.

Vanhurskaus tulee Jumalan lahjana ja vanhurskasten polku kirkastuu sydänpäivään saakka 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ulkopuolinen, rukousvastaus tulee Jumalan aikataulun mukaan silleen tarkemmin kun silloin Jumala näkee sun parhaan mukaan. Jumala yksin tietää mikä on sun parasta niin silloin kasvat ja rakennut Jumalan armossa. Jumala kuuli rukouksesi ja tietää vastaavan sulle oikean ajan mukaan. :)

Vääristynyt Jumalan kuva tulee lapsuuden rikkinäisyydestä. Seurakunnan yhteys on myös tärkeintä niin siellä saadaan terveen uskonkasvun jonka kautta Jumalan kuva alkaa aueta Sanan valossa ja siinä ojentaudutaan kaikella ymmärryksellä. Tällä tavalla kasvaa ulos lapsuuden rikkinäisyydestä.

Olet nyt siinä vaiheessa, siihen tarvii seurakuntayhteyttä ja tervehenkistä Sanan opetusta ja sanan väärentämätöntä maitoa. Auttaisiko jos ajattelet Golgatan ristiä joka on Isän rakkauden suurin osoitus? 💖 :)

Jos jaksat, voisitko lukea rauhallisesti ja huolellisesti rukoillen ymmärrystä alleviivoitettua tekstiä mitä siinä lukee?
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

1Joh. 4:16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.

1Joh. 4:19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.


Älä stressaannu, yritä tervehtyä ja levätä. Rukoilen puolestasi. 🙏🏻
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Ahdisstaa kun mitään ei tapahdu😩 en tiiä mitä mun pitäis tehä ja mitä teen väärin :(. Miksei Herra auta.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jos et halua Raamattua lukea, et ikinä opi tuntemaan sitä rakastavaa ja armahtavaa Jumalaa mikä sieltä löytyy. Ehkä voisit myös etsiä läheltäsi seurakunnan josta löytyy keskusteluapua?
Paholainen haluaa minun luopuvan toivosta ja hän löytää liittolaisen minussa asuvasta synnistä. Tänä päivänä tällainen puhe kuulostaa monen korvaan ahdistavalta tai keskiaikaiselta muinaisjäänteeltä. Minusta se on kuitenkin rohkaisevaa, sillä se auttaa näkemään, että vika ei ole Jumalassa.
https://uusitie.com/mita-voimme-oppia-r ... ilijoilta/
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Rosita kirjoitti: 12 Huhti 2022, 12:22 Jos et halua Raamattua lukea, et ikinä opi tuntemaan sitä rakastavaa ja armahtavaa Jumalaa mikä sieltä löytyy. Ehkä voisit myös etsiä läheltäsi seurakunnan josta löytyy keskusteluapua?
Paholainen haluaa minun luopuvan toivosta ja hän löytää liittolaisen minussa asuvasta synnistä. Tänä päivänä tällainen puhe kuulostaa monen korvaan ahdistavalta tai keskiaikaiselta muinaisjäänteeltä. Minusta se on kuitenkin rohkaisevaa, sillä se auttaa näkemään, että vika ei ole Jumalassa.
https://uusitie.com/mita-voimme-oppia-r ... ilijoilta/
En oo sanonut etten halua lukea Raamattua. Oon kyllä lukenut päivittäin..
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ulkopuolinen kirjoitti: 12 Huhti 2022, 12:30
Rosita kirjoitti: 12 Huhti 2022, 12:22 Jos et halua Raamattua lukea, et ikinä opi tuntemaan sitä rakastavaa ja armahtavaa Jumalaa mikä sieltä löytyy. Ehkä voisit myös etsiä läheltäsi seurakunnan josta löytyy keskusteluapua?
Paholainen haluaa minun luopuvan toivosta ja hän löytää liittolaisen minussa asuvasta synnistä. Tänä päivänä tällainen puhe kuulostaa monen korvaan ahdistavalta tai keskiaikaiselta muinaisjäänteeltä. Minusta se on kuitenkin rohkaisevaa, sillä se auttaa näkemään, että vika ei ole Jumalassa.
https://uusitie.com/mita-voimme-oppia-r ... ilijoilta/
En oo sanonut etten halua lukea Raamattua. Oon kyllä lukenut päivittäin..
Jumalan tekojen edestä esteet poistuu Jeesuksen nimessä ja Hänen kanssaan ❤️🙏

Olet täällä rukouksissamme! Juuri nyt tuli tämä eteeni:

viewtopic.php?p=43429#p43429

Löytyykö sieltä jotain, mitä janoat, mutta et osaa sanoa ääneen? Joskus on todella niin, että me emme ymmärrä miksi olemme tällä paikalla ja mietimme, että onko jotain sellaista, mitä emme voi saada, koska ja kun ja siksi että...

Jeesus on kuitenkin armosta rikas ja Hänen kauttaan tie vie kyllä perille! Uusia asioitahan ei voi ymmärtää ilman uutta näkökulmaa. Jeesus auttaa tässäkin! ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin