Ahdistaa

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Tuija
Viestit: 2876
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 260
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Ahdistaa kun en tiedä onko minulla Pyhää Henkeä kun en pysty kutsumaan Jumalaa isäksi :(
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4900
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Älä murehdi näistä asioista, kaikki on Herran kädessä niin sanotusti, eikä niitä voi itse pakottaa. Mene vaan sen mukaan miltä tuntuu ja vältä syntiä, Herra pitää sinusta huolta kyllä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2876
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Juuri näin 🌾🌿😇❤️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 260
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Miksi mulla ei oo koskaan ollut rauhaa tai rakkautta kun oon uskoon tullut. Pelkkää ahdistusta ja kauhua ja pelkoa tulevaisuudesta😔 niin tuskainen olo.
Angelicus
Viestit: 424
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Vain Jumala tietää kristitynkin ahdistuksen. Toiset ihmiset eivät toistensa ahdistuksia pohjiaan myöten voi tuntea. Lapsuudessa saamme mukaamme keinot selviytyä elämässä. Moni asia vaikuttaa siihen, millaiset eväät elämään saamme.
Mutta on kertomuksia, että vaikeistakin olosuhteista on ponnistettu hyvään elämään.
Itse saan ahdistukseeni avun, kun muistan, miten Jeesus ilmestyi lukkojen takana oleville opetuslapsille. Hänellä oli toinen olomuoto, mutta kuitenkin hahmoltaan tunnistettava. Meidän lukkomme ovat paljolti näitä maanpäällisiä tunnetiloja, jäämme helposti niihin vangeiksi. Tulevaisuus on siellä, missä Jeesus on nyt valmistamassa meille sijaa. Kotimme on siellä, tätä nykyistä vajavaisuutta nyt vain kukin meistä omalla laillaan yrittää kestää. Ylistä ja kiitä Herraa, silloin ei ole tilaa murehtimiselle. Käännä katseesi Jeesukseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4900
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin