Ahdistaa

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hienoa että tykkäät olla täällä. Nuo hylkäämisen ja menettämisen tunteet ovat ikäviä, siinä on kyse näin henkimaailmassa katsottuna orpoudenhenki. Sen irtisanoutumiseksi voi rukoilla.

Me voimme Jumalan perillisiä rukoilla että sen täytyy poistua elämästäsi, sillä se mitä se edustaa sinussa on valhe. Sillä ei ole sinuun mitään oikeutta, voit julistaa sille että Jeesus Kristus on sinun Herra ja sen on poistuttava.
Ja me voimme rukoilla, Raamatun sanoin,
Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on päästetty taivaissa(Matt.16:19).
Totisesti, orpoudenhenki, joka olet tässä ulkopuolisessa sisaressa, jonka Jumala tuntee, me sidomme sinut täällä maan päällä ja se on myös sidottu taivaassa ja Jeesus Kristus on noiden avaimien vartija eikä kukaan voi avata sitä minkä Hän on sulkenut!!!
Jeesuksen Kristuksen nimessä sinut on vapautettu sisareni!

Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rukoile/ rukoillaan tätä uskoen, tämä on uskon asia.

Toista rukousta aina kun tuo paha olo valtaa!

Vapauta Jeesus tämä sisar tästä orpouden hengestä. Se on tunnistettu ja sen on poistuttava, eikä sillä ole enää takaisin paluuta!
Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olet kokenut jossain vaiheessa jotain mikä on aiheuttanut tuon hylkäämisen tunteen, ilmeisesti joskus lapsuudessa ja se on muuttunut traumaksi elämääsi. Se on möykky sydämessäsi.
Sinä tunnistat sen ja voit puhua sille, että sillä ei ole valtaa sinuun.. jatka rukoillen.

Rukoilen täällä puolestasi.
🙇‍♀️👑🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hannu Surakka: Mitä Jeesus on tehnyt minun elämässä.
https://youtu.be/-jx86O6HNRs
Todistajat
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Tuija kirjoitti: 20 Touko 2022, 17:37 Hannu Surakka: Mitä Jeesus on tehnyt minun elämässä.
https://youtu.be/-jx86O6HNRs
Todistajat
Hyvä todistus👍🏻 Mä en osaa tai tiedä miten pitää antaa elämä Jeesukselle. Oon yrittänyt kyllä, mutta en tiiä mitä teen väärin..
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kyllähän noita rukouksia riittää, mutta Jeesus sanoi että emme tarvitse kuin Isä meidän rukouksen, siinä on se kaikista tärkein.
Niin moni on kertonut, että he ovat kaikessa yksinkertaisuudessa menneet Jeesuksen eteen, miten sen sitten haluaa tai halutkaa tehdä. Jotkut polvistuvat Hänen eteensä. Mutta tuo ei ole se tärkein, vaan se että ilmoitat Herrasi nimen, Jeesus Kristus, minä tulen nyt eteesi. Anna minun kaikki syntini anteeksi. Minä uskon Sinuun ja siihen että sovitut minunkin syntini ristillä. Minä tahdon olla Sinun omasi. Johdata ja ohjaa minua. Näytä minulle tiesi. Vahvista uskoni.


Amen.
Jotenkin näin ja voit sen kertoa ihan omin sanoin, ei siihen tarvita mitään tehtyjä kaavoja, vaan kerro se Jeesukselle mitä tunnet sydämessäsi.
Niin moni on saanut uskon ilmoittaen että tässä minä olen ...
Tuon kaiken jälkeen, ala kiittää Herraa ja usko ainoastaan.
Jeesus odottaa että sinä lähestyt Häntä, sillä Hän ei ota ketään väkisin ..

Ole siunattu uskosi tiellä. Rakkaus nousee sydämeeni tätä kirjoittaessa, rakkauden kyyneleet ja ne on Jeesukselta. Hän odottaa Sinun yhteyden ottoa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ole Hänen edessään oma itsesi sillä Hän kyllä tuntee sinut ..
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mark.11:24 Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
11:25 Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne."
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kiitos Tuija❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos sinulle... ulkopuolinen, mutta läheinen.
💜💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Outo ääni kehoitti rukoilemaan
https://youtu.be/soExbKM_Ioc
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rukousta:

Rakas Jumala! Kiitän Sinua, että lähetit Poikasi, Jeesuksen, maailmaan minunkin syntieni tähden! Kiitos Jeesus, että sovitit Golgatan ristillä kaikki syntini Isän Jumalan edessä! Jeesus, tahdon uskoa Sinuun. Pyydän, tule sydämeeni ja anna kaikki syntini anteeksi! Haluan olla Sinun omasi. Kiitos, Jeesus, että kuulit rukoukseni!


Rukoiluakin voi opetella. Herra ei usein rukouksen aikana kerkiä vaikuttamaan jos rukoilemme vain nopeasti.
Rukouksen kautta uskonelämäsi pysyy tuoreena ja elävänä. Näin vahvistut uskossasi. Pidä rukousta välttämättömänä asiana elämässäsi – kuin hengitystä luonnollisessa elämässäsi. Opettele puhumaan taivaalliselle Isällesi rukouksessa ja kuuntelemaan mitä Hän haluaa sinulle sanoa. Vietä aikaa Hänen edessään myös olemalla hiljaa. Kiitä, ylistä ja palvo Häntä. Ano, pyydä, kolkuta ja etsi Häneltä. Saat rukousvastauksia.

Sydämen usko Jeesukseen ja sen kertominen toisille tekee uskostasi elävän ja todellisen. Näin tunnustaudut ihmisten edessä Jeesuksen seuraajaksi. Kerro pian uskoontulosi jälkeen jollekin ratkaisustasi seurata Jeesusta. Näe alusta pitäen tärkeäksi kertoa toisille Jeesuksesta. Näin he kuulevat evankeliumin sanoman - sanoman Jeesuksesta ja pelastuvat. Älä ala piilottelemaan uskoasi. Näytä värisi.

https://www.saarijarvenvapaaseurakunta.fi/etsijat
Muista että sinä riität noin, juuri tuollaisena.
Riittää että sanot Jeesukselle tahdon, olen tässä ja käytössäsi ja matkasi alkaa. Jeesus näkee kyllä sydämeesi ja sen minkä kanssa kamppailet. Puhu Hänelle kuin parhaalle ystävällesi 🌺
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Miska Nyman: Rohkeasti muutokseen

https://youtu.be/S1BM6LuWRaY
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Oon välillä hätääntynyt omasta tilanteesta enkä osaa tehdä asialle mitään. Turhauttaa myös. Tunne kun olisi umpikujassa… tai labyrintissä enkä löydä oikeaa suuntaa.
Katsoin nuo videot ja niissä oli hyviä todistuksia. En osaa muuttaa omaa ajatus maailmaa positiivisemmaksi, tai osaan, mutta se tuntuu itsensä huijaamiselta. Mulla on kyllä hyvät defenssit käytössä suurimman osan ajasta. En tuedä voiko defenssit olla esteenä uskon elämässä?
Oon rukoillut jo monta kertaa ja oon silti edelleen tässä samassa tilanteessa. Epätoivo iskee kun en ymmärrä mitä teen väärin tai missä mättää. Olo on jo tosi levoton :(
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Miksi olet sieluni levoton? Odota Herraa.

Pelastus ei ole sinun oma työsi. Joskus on jättäydyttävä armon varaan, luotettava, että Isä Jumala todella on suuri ja voimakas ja pitää huolen, se ei ole tunteistani kiinni mutta hän kuulee minun valintani seurata Häntä ja Hän vastaa. Sinä tulet tuntemaan Hänet yjä enemmän ja enemmän. Luota. Ja lepää.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kulkija kirjoitti: 22 Touko 2022, 23:07 Miksi olet sieluni levoton? Odota Herraa.

Pelastus ei ole sinun oma työsi. Joskus on jättäydyttävä armon varaan, luotettava, että Isä Jumala todella on suuri ja voimakas ja pitää huolen, se ei ole tunteistani kiinni mutta hän kuulee minun valintani seurata Häntä ja Hän vastaa. Sinä tulet tuntemaan Hänet yjä enemmän ja enemmän. Luota. Ja lepää.


Juuri näin. Olen lapsesta asti uskonut toki en aina elänyt uskon elämää, itselle oli helppoa tuo että sanoin vaan tässä olen sinua varten. Mutta muistaakseni meni todella pitkään ennenkuin vahvistusta tuli. Päätin että uskon vaikka Herra ei ottaisikaan enään vastaan. Luin Raamattua ja jaoin sanaa. Ajattelin alussa että jos tämä menee hukkaan enkä pelastu, niin en ainakaan mitään menetä ja olen onnellinen siitä jos saan itseni kautta jonkun ihmisen Jeesuksen tykö. Vastaus kuitenkin tuli aikanaan ja Raamattuakin lukemalla löytyi samaistumiskohde, jonka kautta ymmärsin itsenikin olevan pelastuksen alla.

Meiltä vaaditaan luotamusta. Tähän sopisi se Raamatun kohta missä se yksi opetuslapsi(?) tökki Jeesusta kylkeen. (En muista Raamatun kohtaa)
Helppoa se on niille jotka ovat nähneet mutta autuaita on ne jotka uskovat näkemättä. Että uskotaan siihenkin että meille jokaiselle on annettu virka ja tarkoitus. Odottaminenkin on testaamista. Testataan että olemmeko tosissamme.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Niin moni huokaa ettei ymmärrä mikä on kusumuksensa? Mitä tulisi tehdä tällä uskon tiellä? Mikä on paikkani?
Mutta tämä kaikki on hyvin selkeästi kirjoitettu Jumalan Sanassa, Matt. 25. sieltä löytyy paljon tekemistä meille kaikille, kullekkin sopivaa. Tätä Jeesus meille toi eteemme. Mutta olemmeko sittenkään halukkaita tarttumaan noihin tehtäviin?
On syytä muistaa, että se minkä näistä teemme, teemme Hänelle. Ja sen minkä jätämme tekemättä, jätämme sen tekemättä Hänelle. Kuinka siis on laitamme?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nuo oli kysymyksiä joihin ei tarvitse vastata, mutta hyvä peilata omalla kohdallaan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Tervehdys👋 Kävin kasteella tänään ja nyt mietin mistä tietää kelpasiko se Jumalalle? Ja pitäisikö tuntua eriltä?
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ahdistaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Voi mikä riemu!!!
https://youtu.be/7QWPQGjShFY
Juhlan kunniaksi !!!
🤗❤️👑❤️
Iloitsen tästä aivan valtavasti! Nyt olet uudesti syntynyt. Jotkut saavat armolahjoja heti ja joillekkin niitä tulee hitaasti uskon kasvaessa. Nyt Jeesus johdattaa ja ohjaa sinua. Opettele olemaan avoin sille mitä ympärilläsi tapahtuu. Siinä kaikessa Jumala sinua opettaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin