Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

FB:ssa puhuttiin vihan maljasta niin sen vuoksi halusin kysyä missä vaiheessa. Kiitos, Eero!
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Lukekaamme yhdessä kokonainen luku huolellisesti rukoillen ymmärrystä. Jumalan Sanat Pyhän Hengen avulla itse puhukoon.


1.Tessalonikalaiskirje:
5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
5:2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

5:4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5:5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.

5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
5:10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
5:11 Sentähden kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niinkuin teettekin.

————————————

1Tess. 5:3 Sillä kuin he sanovat: nyt on rauha ja ei mitään hätää, silloin kadotus lankee äkisti heidän päällensä, niinkuin raskaan vaimon kipu, ja ei he suinkaan saa paeta. Biblia 1776

3Kun ihmiset sanovat: ”Nyt on rauha, ei mitään hätää” , silloin turmio yllättää heidät yhtäkkiä niin kuin synnytyskipu raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon. Raamattu kansalle

Siunausta iltaan! :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aivan, se on hyvä kysymys myös että onko tuo hetki nyt kun sota on puhjennut vai mihin tuolla turmiolla viitataan. Kuudennen sinetin kohdalla myös maalliset ihmiset tunnistavat missä ajassa olemme:
Ilm. 6:16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
Tämän jälkeen Taivaaseen ilmestyy lukematon joukko ihmisiä eri kansoista ja kielistä:
Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Ainakin tämän käännöksen mukaan he siis tulevat siitä Suuresta Ahdistuksesta eli ei sen tai ainakaan vihan jälkeen. Jos tuossa kohdassa siis viitataan Kristuksen Morsiameen.

Mutta monet Raamatunkohdat ovat tosiaan monimutkaisia ja tärkeintä on olla valmiina Herran suhteen koko ajan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Okei, Eero. Luin äsken toista Raamatun käännöstä, se on Raamattu kansalle (RK). Haluaisin laittaa nämä kohdat tänne.

Matt. 24:3 Kun Jeesus istui yksin Öljymäellä, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kysyivät: ”Sano meille, milloin se tapahtuu. Mikä on sinun tulemisesi ja tämän aikakauden päättymisen merkki?”

4 Jeesus vastasi heille: ”Varokaa, ettei kukaan eksytä teitä.

5 Sillä monet tulevat minun nimessäni ja sanovat: ’Minä olen Kristus’, ja he eksyttävät monia.

6 Te saatte kuulla sodan ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää pelästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei vielä ole loppu.

7 Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja monin paikoin tulee nälänhätää ja maanjäristyksiä.

8 Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

9 Silloin te joudutte ahdistukseen, monia teistä tapetaan, ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

10 Silloin monet luopuvat, ilmiantavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

11 Monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monia.

12 Ja koska laittomuus lisääntyy, kylmenee monien rakkaus.

13 Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

14 Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan koko maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu.”

Suuri ahdistus

15 ”Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta profeetta Daniel on puhunut, seisovan pyhässä paikassa” – lukija huomatkoon tämän –

16 ”silloin ne, jotka ovat Juudeassa, paetkoot vuorille.

17 Joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan mitään sisältä talostaan,

18 ja joka on pellolla, älköön palatko noutamaan viittaansa.

19 Voi niitä, jotka noina päivinä ovat raskaana tai imettävät!

20 Rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.

21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta tähän asti eikä tule koskaan olemaan.

22 Ellei niitä päiviä lyhennettäisi, yksikään ihminen ei pelastuisi. Mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

23 Jos joku silloin sanoo teille: ’Katso, täällä on Kristus’ tai ’Tuolla’, älkää uskoko.

24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

25 Tämän minä olen teille ennalta ilmoittanut.

26 Jos siis teille sanotaan: ’Katso, hän on autiomaassa’, älkää menkö sinne, tai jos sanotaan: ’Hän on kammioissa’, älkää uskoko sitä.

27 Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja näkyy länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

28 Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.”




Kysymys; jos on Juudeassa, paetaan vuorille. Jos on katolla ja pellolla, älä mene sisälle taloon hakeakseen mitään. Imettäjät ja raskaana olevat naiset eivät voi paeta mitään. Voi heitä! Rukoillaan että pako ei tapahdu talvella ja sapattina (Matt. 24:16-20). Miten temmatuksen laita on?

Matt. 24:21 kohdassa suuri ahdistus mainitaan ja se viittaa Dan. 12:1 kohtaan jonka mukaan se on ahdistuksen aika.

Dan. 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo kansasi lasten suojana. Se on oleva ahdistuksen aika, jollaista ei ole ollut siitä alkaen, kun kansoja on ollut, aina siihen aikaan asti. Sinä aikana pelastetaan sinun kansasi, jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis tässä on se mahdollisuus, että Matteus 24:ssa puhutaan juutalaisista, jos siis ajatellaan, että Suuren Ahdistuksen ajan tarkoitus on ennen kaikkea tuoda Israel takaisin Herran yhteyteen.

Tästä on keskusteltu palstalla aikaisemminkin, ainakin täällä:

viewtopic.php?p=30698#p30698
Öljymäellä Jeesus vastaa opetuslapsille kysymyksiin Jerusalemin Temppelin tuhosta, Hänen Toisen Tulemuksensa ja maailman lopun merkeistä aikana jolloin seurakuntaa ei vielä ollut olemassa. Jerusalemin Temppelin osalta Hänen sanansa ovat jo toteutuneet, mutta Toisen Tulemuksen osalta eivät eli Hänen vastauksensa kattaa todella pitkän ajanjakson, ellei Temppeliä sitten rakenneta uudestaan.

Jeesus puhuu Suuresta Ahdistuksesta, jolloin Jumala keskittyy lähinnä Israelin saattamiseen takaisin Hänen yhteyteensä eli on mahdollista, että valitut tarkoittavat tässä yhteydessä israelilaisia. Ilmestyskirjassa kuun ja auringon pimentymisen jälkeen enkelit merkitsevät ihmisiä kaikista Israelin sukukunnista:

1. Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
2. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
3. ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
4. Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Ilm. 7

Mutta en siis osaa tuon tarkemmin sanoa, onko Tempausta kuvattu Matteus 24:ssa vai ei. Joka tapauksessa Jeesus kertoi siitä Paavalille vasta Ylösnousemuksensa jälkeen, eikä Hän myöskään ollut vielä antanut Ilmestystään Johannekselle.
Mutta mä ehkä pidättäydyn keskustelemasta enempää, koska jos meidän tulee olla jakamaton seurakunta, niin tästä asiasta puolin ja toisin väittely juuri helposti johtaa siihen.

Pidetään siis Jeesus ykkösenä, ei se miten tai milloin Hän meidät hakee, koska sen Hän on joka tapauksessa luvannut tehdä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ok kiitos, Eero! Jakamaton seurakunta. ❤️ 🙏

Mulla yksi kysymys mutta sun, Eero, ei tartte vastata siihen kysymykseen ja voit levätä. :)

Mietin ihmetellen. Se on niin jännittävä juttu että uusi Jerusalem laskeutuu vanhan maan päälle tuhatvuotiseksi valtakunnaksi. Mietin myös hallitsevatko temmatut uskovat uudessa Jerusalemissa vanhan maan päällä vai taivaassa?

Ilta on vielä nuori. :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ahaa, Herrassahan meillä on aina lepohetki :)

Tähänkin kysymykseen löytyy varmasti vastaus Raamatun lehdiltä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Heh, no en tiedä missä lehdessä se on mutta anti olla. ;)

Yllätyin että Ukrainan presidentti on itse juutalainen. :shock:


.
.
Hyvää yötä Jeesus myötä!
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hei, valvoja vai ylläpitäjä, tuli uusi profetia mutta se ei ole ylläpitäjän hallinnassa vaan joku mies joka on mukana ryhmässä. Hän laittoi sen profetian. Se profetia tuli Norjan sananpalvelijalta Remy Andre Hornesilta. Riittääkö nimi ilman linkkiä? Sitä kannattaa lukea jos se löytyy googleesta. Remy Andre Hornes 27.2.22.

https://www.youtube.com/watch?v=AAkFtpaAzPM
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

alabasteripullo kirjoitti: 09 Maalis 2022, 13:37 Hei, valvoja vai ylläpitäjä, tuli uusi profetia mutta se ei ole ylläpitäjän hallinnassa vaan joku mies joka on mukana ryhmässä. Hän laittoi sen profetian. Se profetia tuli Norjan sananpalvelijalta Remy Andre Hornesilta. Riittääkö nimi ilman linkkiä? Sitä kannattaa lukea jos se löytyy googleesta. Remy Andre Hornes 27.2.22.
Tarkoitat varmaan tätä. Nimi on siinä alla joten ei varmaan tarvita erillistä linkkiä (?)

'Haluan puhua teille ajasta jossa nyt elätte. Älkää luulko, että ravistelut tulevat loppumaan. Minä olen ilmoittanut Sanassani, että ennen tulemistani tullaan koko maailmaa ravistelemaan. Se minkä näette tapahtuvan Ukrainassa, on vain alkua sille mikä on tulossa. Mutta Minä olen omieni kanssa Ukrainassa, sanoo Herra. Putin on Minun hallinnassani. Jos kykenet tämän ymmärtämään, niin hän toteuttaa lopulta vain Minun tahtoani. Minulla on suunnitelma siinä mitä nyt on tapahtumassa. Ja Minä tahdon että sinä tulet lähelle Minua, niin että voin kuiskata sinun korvaasi mitä Minä olen tekemässä. Älä seuraa tapahtumia uutisten näkökulmasta, vaan Minun näkökulmastani. Sillä Minä olen liikkeellä. Minä olen tekemässä työtä. Etkö sitä näe? sanoo Herra. Etkö ymmärrä, että se olen Minä joka olen liikkumassa? Siksi tahdon, että sinä tulet Minua lähelle, niin että voin vahvistaa Minun luonnettani sinussa, ja pysyt pystyssä näissä ravisteluissa. Sillä koko Eurooppa käännetään ylösalaisin, sanoo Herra. Koko Eurooppa saa kohdata Minun ravisteluni, sillä he ovat kääntäneet Minulle selkänsä. Mutta näiden ravistelujen keskellä Minä annan Henkeni laskeutua. Ja tulee sadonkorjuu. Sillä ympäri Eurooppaa on paljon Minun valitsemiani, jotka eivät vielä usko. Heitä Minä kutsun, sanoo Herra. Heidät minä kokoan sisään Hengelläni. Mutta lapseni täällä, tietäkää että aikaa on vähän kunnes Minä tulen. Ravistelut tulevat voimistumaan. Älkää katselko ympärillenne pelossa, sillä Minä olen kanssanne. Minä pidän kaikkia omiani pystyssä vanhurskauden kohotetulla kädelläni. Minä vahvistan Minun omiani Ukrainassa, sillä katsokaa kuinka he ovat polvillaan ja huutavat Minun puoleeni. He tulevat käynnistämään herätyksen. Minulla on kaikki hallinnassa. Mutta samalla tavalla haluan saada otteen myös teidän sydämistänne, sanoo Herra. Sillä Minä tahdon käynnistää herätyksen myös Norjassa. Eläkää ja pysykää lähellä Minua. Sillä tulen pian. Minä tulen pian, sanoo Herra.' (Remy Andre Hornes 27.2.22)

https://www.youtube.com/watch?v=AAkFtpaAzPM

Kiitos käännöskirjoituksesta ! Silti on aina suositeltavaa laittaa linkki alkuperäiseen lähteeseen, jos sellainen on saatavissa.
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos, Hes33! Joo, tarkoitan sitä. :)

Siinä muutamat kohdat puhuttaa mua. Poimin lainattavaksi tietyt kohdat mitkä puhuttaa mua. :)
Ja Minä tahdon että sinä tulet lähelle Minua, niin että voin kuiskata sinun korvaasi mitä Minä olen tekemässä. Älä seuraa tapahtumia uutisten näkökulmasta, vaan Minun näkökulmastani. Sillä Minä olen liikkeellä. Minä olen tekemässä työtä. Etkö sitä näe? sanoo Herra.

Etkö ymmärrä, että se olen Minä joka olen liikkumassa? Siksi tahdon, että sinä tulet Minua lähelle, niin että voin vahvistaa Minun luonnettani sinussa, ja pysyt pystyssä näissä ravisteluissa.

Älkää katselko ympärillenne pelossa, sillä Minä olen kanssanne. Minä pidän kaikkia omiani pystyssä vanhurskauden kohotetulla kädelläni.

Mutta samalla tavalla haluan saada otteen myös teidän sydämistänne, sanoo Herra.

Eläkää ja pysykää lähellä Minua. Sillä tulen pian. Minä tulen pian, sanoo Herra.'
Herra sanoo; älä seuraa tapahtumia uutisten näkökulmasta vaan Minun näkökulmastani. Voisiko joku avata mitä tää tarkoittaa?
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

alabasteripullo kirjoitti: 09 Maalis 2022, 14:12
Herra sanoo; älä seuraa tapahtumia uutisten näkökulmasta vaan Minun näkökulmastani. Voisiko joku avata mitä tää tarkoittaa?
Luulen ymmärtäväni mitä Herra tarkoittaa. Hän ei tahdo että uskomme uutisiin mitä uutisissa sanotaan.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

alabasteripullo kirjoitti: 09 Maalis 2022, 14:12 Herra sanoo; älä seuraa tapahtumia uutisten näkökulmasta vaan Minun näkökulmastani. Voisiko joku avata mitä tää tarkoittaa?
Vastaan sen mukaan kuin itse olen tuon asian suhteen kokenut.

Tiedämme, että maailma on pahan vallassa (1 Joh 5:19). Ja tiedämme, että laittomuuden tulemus tapahtuu kaikella valheen voimalla (2 Tess. 2:9).

Minä uskon ja koen, että maailmalliset tiedotusvälineet ovat nyt jo hyvin pitkälle saatanan hallinnassa. Sekä lännessä että idässä, molemmissa vain eri agendaa ja perspektiiviä esittäen. Saatana on tuhansien juonten mestari, eikä sille ole mikään temppu saada ihmiset eri paikoissa uskomaan täysin päinvastaisia valheita.

Siksi olen itse myös kokenut ja tuo profetia resonoi vahvasti siitä, että emme voi enää uskoa oikein mihinkään mitä mediassa tai viranomaisten tiedotuksissa sanotaan. Pelkästään niiden varassa ei kannata muodostaa mielipiteitä, vaan rukoilla että Herra kirkastaa totuuden kaikesta siitä, mitä meidän on tarpeellista tietää.
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Niin justiin, Hes33.

Ja äsken ihan sattumalta törmäsin erään uskovan postaukseen, siinä lukee; uskonnollisuuden ja maallisen politikoinnin/oman edun tavoittelun yhdistelmän vaarana on juonia Jumalan toimintaa vastaan. Niin Jeesus kutsuu omansa läheiseen yhteyteen, erottautumaan muista voidakseen todella oppia ja seurata Häntä. Ja kuunnella Häntä.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Koen, että meidät on kutsuttu kuuntelemaan ainoastaan, mitä Jumala meille kertoo. Ihan erityisesti, juuri nyt, Jumalan yhteydessä eläminen, hänen etsiminen, ylistäminen, on tärkeää. Uutiset ihan työkseen ruokkivat pelkoa, meidät on kutsuttu nostamaan päämme ylös, olemme menossa Jumalan yhteyteen ja voimme elää ja virkistyä tuossa yhteydessä jo nyt❤️ mikään ei erota meitä Kristuksen rakkaudesta.
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kulkija kirjoitti: 09 Maalis 2022, 14:51 Koen, että meidät on kutsuttu kuuntelemaan ainoastaan, mitä Jumala meille kertoo. Ihan erityisesti, juuri nyt, Jumalan yhteydessä eläminen, hänen etsiminen, ylistäminen, on tärkeää. Uutiset ihan työkseen ruokkivat pelkoa, meidät on kutsuttu nostamaan päämme ylös, olemme menossa Jumalan yhteyteen ja voimme elää ja virkistyä tuossa yhteydessä jo nyt❤️ mikään ei erota meitä Kristuksen rakkaudesta.
Aamen! ❤️
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Hes33 kirjoitti: 09 Maalis 2022, 14:39
alabasteripullo kirjoitti: 09 Maalis 2022, 14:12 Herra sanoo; älä seuraa tapahtumia uutisten näkökulmasta vaan Minun näkökulmastani. Voisiko joku avata mitä tää tarkoittaa?
Vastaan sen mukaan kuin itse olen tuon asian suhteen kokenut.

Tiedämme, että maailma on pahan vallassa (1 Joh 5:19). Ja tiedämme, että laittomuuden tulemus tapahtuu kaikella valheen voimalla (2 Tess. 2:9).

Minä uskon ja koen, että maailmalliset tiedotusvälineet ovat nyt jo hyvin pitkälle saatanan hallinnassa. Sekä lännessä että idässä, molemmissa vain eri agendaa ja perspektiiviä esittäen. Saatana on tuhansien juonten mestari, eikä sille ole mikään temppu saada ihmiset eri paikoissa uskomaan täysin päinvastaisia valheita.

Siksi olen itse myös kokenut ja tuo profetia resonoi vahvasti siitä, että emme voi enää uskoa oikein mihinkään mitä mediassa tai viranomaisten tiedotuksissa sanotaan. Pelkästään niiden varassa ei kannata muodostaa mielipiteitä, vaan rukoilla että Herra kirkastaa totuuden kaikesta siitä, mitä meidän on tarpeellista tietää.
Komppaan ylläolevaa ja lisään vielä siihen karkealla kädellä ja tiedoksi ei kirjautuneille lukijoillekkin että meidän pitää uskoa vain Jumalan ilmoittamaan totuuteen joka on ilmoitettu Raamatussa ja muutamassa oikeassa profetiassa ja näyssä.

Me emme saa uskoa maailmaa joka sanoo että evoluutio on totta, synnit ok ja kaikkea mitä media sanoo koska maailma on pahan vallassa. Meillä ei ole niitä laseja, millä näemme kaikesta mikä on totta ja mikä ei.

Meidän pitää turvata vain Herraan, koska jos emme ole katse kiinnitettynä Häneen, voimme eksyä ja alkaa pelätä. Kaikki on Hänen käsissään.

Luin jostain, en muista mistä. Voin tulla lisäämään kun löydän mutta oli joku profetia siitä että

"kun kuulette että, Venäjän joukot valtaavat Krimin, messiaaninen aika on alkanut ja Hänen askeleet alkavat kuulua.

Kun kuulette että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa päällenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa että Messias tulee hetkenä minä hyvänsä."

Mulla oli tosta vaan kuvakaappaus puhelimessa, enkä tiedä profetian totuuden perästä. Mutta ymmärtääkseni ennen kaikkia maailmanhistoriassa tapahtuneita suuria asioita, on edeltänyt joku tärkeä juttu mikä vaikuttaa juutalaisiin. Esimerkiksi tämä Googin sota on oltava ennen ahdistusta ja tempausta.
Pyhävaatteita ei enää ahdistuksessa pueta.

Mutta niinkuin muutama onkin kommentoinu, niin tuo tempaus on asia johon kaikki ei usko ja älkäämme siitä lähtekö väittelemään.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Niin mäkin komppaan Hes.38:ta. ;)

Haluaisin huomauttaa ettei kannattaisi juuttua omaan ja kenenkään oikeassa olemiseen koska se estää Pyhän Hengen toimintaa jolla Hän vie kaikkeen totuuteen ja avata ymmärrystä kaikkeen. :)

Ennen kaikkea on tärkeintä ottaa vastaan rakkautta totuuteen niin tällä tavalla Hän ”pääsee” viemään kaikkeen totuuteen ja avata ymmärrystä. :)

Riittää hyvin yksi Raamatun kohta jonka mukaan ei tartte tietää aikakausista ja määrähetkistä. :) Pidetään huolen siitä että emme jää paikoillemme vaan jatkamme uskovaellusta Jeesuksen tuntemisen rinnalla Raamatun äärellä koska tulee aika jolloin saamme lisää ymmärrystä Raamattuun Jeesuksen tuntemisen rinnalla. :)

Ja pidetään huolen siitä että asetutaan eteen valmiiksi Ylkää varten pyhänä ja nuhteettomana ilman tahraa ja ryppyä. Emme tiedä milloin Jeesus tulee noutamaan meitä ja olkaamme aina valmiina kun Hän tulee noutamaan meitä. :)
1Tess. 5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rauhaa,

Pyhän hengen toiminta ei ole kyllä riippuvainen ihmisen teoista tai oikeassa olemisesta. Meille kyllä kerrotaan kun teemme väärin.

Tämä on keskustelupalsta ja emme varmaan tarvitse keskusteluvalikkoa ajankohtaisille tapahtumille jos niistä ei saa keskustella.😊
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tarkoitan että oikeassa olemalla estää kuulla Pyhää Henkeä, Totuuden Henkeä.
Vastaa Viestiin