Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
alabasteripullo

Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

TOTUUS ALKAA VIHDOIN TULLA JULKI (pala palalta) !

Moni on yrittänyt tästä varoittaa jo aiemmin, mutta saanut vain foliohatun leiman!
Nyt tähän ihmisen oman immuunipuutoksen vaaraan on vihdoin herätty laajemmin
EU:n lääkeviranomaisen taholta!
https://tekniikanmaailma.fi/toistuvat-t ... OxBO8QMBqU

Kiitos Herralle! Herra nousi ja
ajoi totuuden puolesta voittoon ja
puhdisti totuuden maineen.

Rukoillaan jatkossa totuuden puolesta,
kiittäen Häntä! 🙏
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Saatana ei voi taistella ja voittaa Jumalan totuutta vastaan! Olkoon Jumalan Armo, Rakkaus, Totuus ja Tahto!
Vyötetään itsemme tiukasti Jumalan Totuuden vyöhön. (Efes.6)
Tämän syksyn aikana olen opetellut rukoilemaan noissa voimissa, en omassani. Rukousvastauksia on tullut. Itsessäni en voi mitään ja siksi olen opetellut irroittamaan sen mikä on oma tahtoni. Jumala tahdossaan tietää mikä on meille parasta, vaikkemme sitä aina heti ymmärräkkään. Tämä on Jumalan TOTUUS! Pimeys ja valhe väistyköön!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä on kaiken tämän koronahöykytyksen keskellä merkittävä uutinen, kiitos siitä Alabasteripullo. Voisi melkeenpä nostaa tuonne lopunajan uutisiin, katson löytyykö muita lähteitä suomeksi vielä.

Eihän tämä tietenkään poista itse taudin vaarallisuutta, mutta jos rokote vaarantaa täysin terveitten ihmisten (eli suurin osa maapallon asukkaista), niin tämä on silloin hyvin huono juttu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eräs uskova veli laittoi minulle tällaisen Bill Gatesin lausuman:

"Bill Gates on sanonut: "rokottamalla 7 mrd ihmistä tullaan kaatamaan runsaat 2 mrd ihmistä"

En tiedä mistä tuon otti, mutta jos totta niin se on paljon kertovaa.
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On laittanut minulle myös tämän:
https://rumble.com/vqsja4-pandemia-lopp ... kytss.html
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Aimee »

Toi partisaanin artikkeli on vuoden takaa, että kuolleita on jo paljon enempi...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rukoillaan, että Herra Jeesus auttaa
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 13 Tammi 2022, 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
alabasteripullo

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Pyytäisin että tää osio
pidetään uskoa elvyttävää -osiona
niin saisi uskoa rukoilla totuuden puolesta.

Uskoa on jo tarpeeksi koeteltu.
Toivoisin ymmärrystä tään
osion kanssa.

Siksi loin tään osion
jolla on tällainen otsikko
totuuden puolesta.

Kiitos jo etukäteen!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Erityisesti jae 13 nousi mieleen efesolaiskirjeestä liittyentähän aikaan:

Valkeus tulee paljastamaan pimeyden, että se tulisi tuomittavaksi. Jumala tahtoo, että me valkeuden lapset haemme tässä
ajassa pimeydestä ihmisiä sisälle pelastukseen veren evankeliumia julistamalla.

Efesolaiskirje:
5:12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
5:13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.

Lisäksi jaekokonaisuus, johon tuo jae(/jakeet) liittyy

Efesolaiskirje:
5:6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
5:7 älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
5:8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
5:9 - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä -
5:10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
5:12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
5:13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.

SEKÄ:

2.Korinttolaiskirje:
4:1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
4:2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
4:8 Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat,
4:9 vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.
4:10 Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
4:11 Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin.
4:12 Niinpä siis kuolema tekee työtään meissä, mutta elämä teissä.
4:13 Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
4:14 tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.
4:15 Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.
4:16 Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,
4:18 meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.

Laitoin koko luvun niin että sitä voi tarkastella kokonaisuutena
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Maria »

alabasteripullo kirjoitti: 13 Tammi 2022, 22:23 Pyytäisin että tää osio
pidetään uskoa elvyttävää -osiona
niin saisi uskoa rukoilla totuuden puolesta.

Uskoa on jo tarpeeksi koeteltu.
Toivoisin ymmärrystä tään
osion kanssa.

Siksi loin tään osion
jolla on tällainen otsikko
totuuden puolesta.

Kiitos jo etukäteen!
Aamen! Tarvitsemme todella Herraa , että elvymme.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Onneksi Jumalalla on sotaväkeä käytettävissään enemmän kuin Putinilla tai yhdelläkään hallitsijalla maan päällä. Hänen sotajoukkonsa ovat voimallisemmat kuin Putinin armeija tai yksikään maailman armeijoista. Hänen aseensa ovat voimallisemmat kuin mitkään ydinohjukset.

"...Hän on ristillä riistänyt aseet hallituksilta ja valloilta ja asettanut heidät julkisen häpeän alaisiksi ja saanut heistä hänen kauttaan voiton riemun." "Hänet on asetettu korkeammalle kaikkea hallitusta, valtaa, voimaa, herrautta ja jokaista nimeä joka mainitaan, ei vain tässä maailman ajassa vaan myös tulevassa.."

Tätä julistamme Euroopan ylle, Putinin armeijan ylle, Ukrainan ylle! Rukoillaan että Jeesus, Rauhan Ruhtinas, tuo rauhan! Hän on polkenut rikki käärmeen pään! Hän yksin on Voittaja!

Karoliina Korpela 🙏🏻
Kol. 2:15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
Ef. 1:21 korkeammalle kaikkea hallitusta ja valtaa ja voimaa ja herrautta ja jokaista nimeä, mikä mainitaan, ei ainoastaan tässä maailmanajassa, vaan myös tulevassa.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mielenkiintoinen yhteys Espanjan tautiin:

"Pandemioita tai paremminkin sanottuna eliitin junailemia pandemioita on ollut kautta aikojen. Espanjantautia on tituleerattu kaikkein pahimmaksi pandemiaksi, johon kerrotaan kuolleen yli 50 miljoonaa ihmistä.

Mutta kuka olikaan vastuussa massarokotusohjelmasta espanjantaudin aikaan? Rockefeller-instituutti. Ja kuka oli päävastuussa oleva tutkija tuolloin? Tohtori Frederick L. Gates. Tämä lyhyt video kertoo hämmästyttävistä yhtäläisyyksistä vuosien 1918-20 espanjantaudin ja nykyisen koronavouhotuksen välillä. Sattumaako?”

Juttu: https://mvlehti.net/2022/01/15/paivan- ... olivat/

Lähde: mv lehti

Tiedän että mv lehti on kyseenalainen alusta mutta valtamediakaan ei näitä julkaise.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Pitäisi valita tuo otsikon nimi niin ymmärrettäisiin että
tää osio on rohkaisuksi ja lohdutukseksi totuuden puolesta.

En itse jaksa seurata noita uutisia paitsi rohkaistavaa ja
lohdullista profetiaa ja lohdullisia ilouutisia totuuden
puolesta.
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Luin just uutista ( mikä ei ollut minulle uutinen vaan vahvistus) että nyt tutkijat ihmettelee miksi osa ihmisistä ei sairastu millään koronaan? Ihmisiä on yritetty tartuttaa mutta ei ole tarttunut. Uskon että he, eli me, jotka emme ole ottaneet edes tavallista influenssa rokotusta, olemme saaneet paremman oman, luontaisen immuniteetin. Mutta suurin osa, jolle on jaettu keinotekoista immuniteettia, sairastuu. Näin se varmasti on ja tähän vakaasti uskon. Minä ja mieheni ollaan todella harvoin missään flunssassa. En edes muista koska ollaan oikein sairastettu. Lääketiede on nyt pahasti eksynyt. 🙈🙉🙊
Uusisuomi tuosta uutisoi...
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/erikoi ... f6c834bc97

Nyky ihminen rokotetaan jos mihin ja kaikki pitää desinfioida, mutta meille opetettiin että pienen lapsenkin pitää saada laittaa suuhun vaikka mitä hiekkalaatikolla tms. sillä se kasvattaa vain immuniteettia. Mutta tänä päivänä sitä katsotaan vääräksi. Kaikki on liian puhdasta.
Sinettisormus

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minua pisti vihaksi lukea tuota asiaa joka on itselle ollut itsestäänselvyys. 😣 Mihin ihmiskuntaa ollaan viemässä?
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Maria »

alabasteripullo kirjoitti: 12 Helmi 2022, 08:34 Pitäisi valita tuo otsikon nimi niin ymmärrettäisiin että
tää osio on rohkaisuksi ja lohdutukseksi totuuden puolesta.

En itse jaksa seurata noita uutisia paitsi rohkaistavaa ja
lohdullista profetiaa ja lohdullisia ilouutisia totuuden
puolesta.
Kiitos, on hyvä tosiaan muistaa löytää rohkaisua kaiken muun uutisoinnin seassa. Hieman alamaissa voisi olla, mutta kiitän Jeesusta tässä. Edelleen sairaana, mutta Hän on ollut kanssani. Kiitos Jeesus, että puolestani on runsaasti rukoiltu ja sitten vielä se itse otsikkoon liittyvä... Minusta tuntuu, että kun olen tässä sairastellut pidempään, niin olen ollut sellaisessa armossa, että jotain uutta ymmärrystä tähän kaikkeen nyt tapahtuvaan on tullut. Herra ikäänkuin näytti, miten pimeyden puolella olevat vievät tätä joukko mukanaan. Sitten Hän näytti miten se kaava toimii. Mutta Hän näytti sen myös toiseen suuntaan. Olin siitä aika hämmentynyt. Ja en voinut muuta, kuin rukoilla. Ja kun rukoilin, Hän toi mieleeni Sanasta eri kohtia joita olin lukenut ja Hän antoi ymmärtää lisää.

Tavallaan onni on siinä, että olen sairas, en voi toimia, en jaksa, mutta Herran Henki toimii. Sana elää minussa, vaikka olisin kuinka sairas ja kuumeessa. En siitä siis voi lannistua, kun voin vain kiittää Herraa siitä, että Hän kirkasti asioita. Nyt vain rukoilen niiden puolesta. Tyhjät kädet riittivät.

Jos olisin ollut terve, olisin toiminut toisin. Nyt tiedäm, että Jumala tekee sen mitä pyydämme. Rukous on liikkeelle paneva voima. Terveenä sitten taas tehdään enemmän.
Valheet tulevat ilmi, Jumala pitää siitä huolen. Hän pitää meistä huolen. Hän on se hyvä uutinen tänäänkin ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sanna »

alabasteripullo kirjoitti: 12 Helmi 2022, 08:34 Pitäisi valita tuo otsikon nimi niin ymmärrettäisiin että
tää osio on rohkaisuksi ja lohdutukseksi totuuden puolesta.

En itse jaksa seurata noita uutisia paitsi rohkaistavaa ja
lohdullista profetiaa ja lohdullisia ilouutisia totuuden
puolesta.

Tuohon otsikon sulkeisiinhan voisi vaihtaa hyvät uutiset jos niin haluatte? Ja keskittää muut jutut muualle. Itse ajattelin omaa linkittämääni juttua ja tuota taisiko olla sinetin juttua hyvänä uutisena sen puolesta että se totuus alkaa tulla ilmi. Minkä itse on jo tiennyt, mitä muut pitää valheena, alkaakin tulla mediassa esille.

En tiedä kuinka moni teistä on lukenut noita suunnitelmia mitä maailmaan ollaan ajamassa mutta on hyvä tietää että kaikki tullaan kääntämään päin vastoin. Oikea vääräksi, väärä oikeaksi ja hyvä pahaksi jne. Tähän on hyvä varautua niin tulee jaksamaan jatkossa paremmin.

Itse pahoitin tästä pitkään mieleni kunnes aloin ymmärtää että elämme profetaalisessa ajassa ja Herra ei halua meidän surevan.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Totuus alkaa vihdoin tulla julki (pala palalta)

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ja Marialle edelleen voimia sairasteluun ja hienoa että olet saanut jakaa sen Herran tuessa ja armossa 🥰 Ehkä tulet vielä meitä paljonkin viisastuttamaan kun paranet :D
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin