Apuja

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samoin. Koen sinuun vahvaa yhteyttä. Se tulee Pyhän Hengen kautta. Meillä on sama Henki.
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En tiedä oletko sisko vaiko veli. Sillä ei sinällään ole väliä, mutta koen että olet sisko. Sisko olen minäkin. 🤗
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Olen nuori 19 vuotias siskosi Herrassa. :) hyvin arvattu tai sitten henki paljasti...
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Tiesin myös että olet nuori. Minä taas olen jo vanha mummu ..kohta 61 v. 😄
Uskon että Henki kertoi.🕊
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Et ole vanha. Isäni ikäinen. Heh :)
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos 😍😘
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt tämä mummu käy nukkumaan, rukous hetken kautta. On ollut raskas, mutta niin ihana päivä!
Hyvää yötä, Jeesus myötä.
Huomiseen.
😴💭💭💭
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Hyvää yötä! Huomiseen :)
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Maria »

Tervetuloa nimimerkki Ulkopuolinen ❤️🙏
Olet Taivaan kansalainen ja me muistamme sinua!
https://youtu.be/arSKLbte8Sk
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Maria kirjoitti: 15 Elo 2021, 23:39 Tervetuloa nimimerkki Ulkopuolinen ❤️🙏
Olet Taivaan kansalainen ja me muistamme sinua!
https://youtu.be/arSKLbte8Sk
Kiitos :)
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ulkopuolinen kirjoitti: 16 Elo 2021, 10:56
Maria kirjoitti: 15 Elo 2021, 23:39 Tervetuloa nimimerkki Ulkopuolinen ❤️🙏
Olet Taivaan kansalainen ja me muistamme sinua!
https://youtu.be/arSKLbte8Sk
Kiitos :)
❤️

Siunausta päivääsi! Tässä on muutama Sanankohta, jotka sain Herralta tähän päivään. Ota itsellesi se, mikä on hyvää🙏


Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut.'
Luuk. 15:6

"Sillä te olitte "eksyksissä niinkuin lampaat", mutta nyt te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan tykö."
1. Piet. 2:25

Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
Joh. 15:7

13. Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitosta.
14. Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
15. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
17. Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
18. Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
Jaak. 5:13-18

Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
Mark. 11:24
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen 💖 Amen! Todella hyviä sananpaikkoja💖
Kiitos Jeesus! 💖👑
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kiitos😁
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4823
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 15 Elo 2021, 21:22 Samoin. Koen sinuun vahvaa yhteyttä. Se tulee Pyhän Hengen kautta. Meillä on sama Henki.
Aivankuin yhteydessä Sinettiin näin virtuaalisesti avautuisivat profeetallisen palvelusviran ukset ja oviaukot niin, että Hengen uudessa tilassa saisin sanottavaksi sen mikä on Herralta.

Profeetta sananjulistuksen ja voimatekojen saroilla.

Uskollisuus on sinun salaisuutesi ja kammiorukoukset apusi. Tultani olet sinäkin jo pian levittämässä tähän maahan sillä Minä käyskentelen Siionissasi ja kansassasi elävien vetten virrat mukanani tuoden.

Etsin uskollisia, kuolemaan asti uskollisia, palvelijoita.

Nyt Minä Herra Jumala nousen vanhurskaitteni huudon tähden ja saatan oikeuteensa ne, jotka ovat saaneet valheenlevittäjän maineen.

Syntitaakkasi Suomi Minä Herra Sinun Jumalasi kyllä kostan, mutta samalla Minä sinut armahdat. Pian olet vapaa Suomi.

Lastesi tähden Minä Herra Sinun Jumalasi nyt nousen ja säästän lapsiasi kuoloon nukkumasta murhaajiensa käsissä.

Antakaa anteeksi niille, jotka ovat teitä vastaan rikkoneet ja armahtakaa minun omiani eduskunnassa kun media tulevina päivinä vyöryttää syytösten tulvan heidän yllensä.

Käykää tänään puolustussotaan so. olkaa nopeat ajattelemaan ja hitaat puhumaan. Olkaa sanankuulijoita mutta samalla myös sanantekijöitä.

Suomi, olen nähnyt vaelluksesi.

Tänään Minä Herra sinun Jumalasi nousen lastesi tähden.

Amen.
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Uskon Jeesukseen tästä. Amen! Amen! Amen!.
Tuntui että Pyhä Henki liikkui sydämessä. Se on ollut nyt vahvasti läsnä. Eilisen jälkeen on ollut väsymys. Hengen täyteyden väsymys, mutta nyt tuo profetia/ sanoma nostattaa sitä uudelleen!
Herra,Jeesus Kristus, TULE!!
Sinun Siionisi odottaa sinua!!!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kävin välillä Leveli kanavalla. Räppäri ja kaupungin- valtuutettu Milad Dehghan puolustaa kanavallaan lasten ja nuorten oikeuksia maski- ja rokotuspakkoa vastaan.

"Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."

Luuk.
19:38-44 sanoen: "Siunattu olkoon hän, joka tulee, Kuningas Herran nimessä; rauha taivaassa ja kunnia korkeuksissa!" Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi." Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat." Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta; ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Voiko uskova olla masentunut?
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi olla. Minulla on monesti niitäkin päiviä.
Ei Jeesus luvannut meille ruusutarhaa.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Mistä johtuu, että Jumalan sana aiheutta enemmän surua ja tuskaa kuin iloa ja lohdutusta? :(
Vastaa Viestiin