Apuja

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY

Hebrew Worship // Come and Let Us Return to the Lord // Lechu Venashuva // לְכוּ וְנָשׁוּבָה

Lyrics: Hosea 6:1-2, 3a

Come, and let us return to the Lord
He has stricken,
But He will bind us up

After two days
He will revive us
On the third day
He will raise us up

After two days
He will revive us
That we may live in His sight

Let us know
Let us pursue
The knowledge of the Lord

Hoosea:
6:1-3 Tulkaa, palatkaamme Herran tykö, sillä hän on raadellut meitä, ja parantaa meidät, hän on lyönyt meitä, ja sitoo meidät. Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä. Niin tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.

Rukouslaulu
Sinettisormus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomenta ja siunausta tähän päivään.
Olkoon Herran läsnäolo ja Pyhä Henki tänäänkin yllämme. Virvoitutaan Hänessä. Ei ole muuta rakkaampaa kuin Jeesus Kristus!

Hurmannut olet minut
https://youtu.be/stPWP8jrYmg

Tuolla Asannalla on paljon hyviä lauluja joita suosittelen. 💖👑💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuopa levy minulla onkin. Taisi olla jokin muutaman euron löytö.

Ilm. 3:18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

Rinnakkaisviitteet
Jes. 55:1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
Matt. 13:44 Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
1Piet. 1:7 että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.
Ilm. 7:13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
Ilm. 16:15 - Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -
Ilm. 19:8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Iltaa.
Hyviä lauluja kaikki. Olen aikaisemmin kuunnellut vain englanninkielistä gospel musiikkia mutta suomalainen koskettaa enemmän.
Uusiluomus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

https://youtu.be/A7Oy_Gh-edU

Tässä on Pyhän hengen voimassa laulettu laulu
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Olen ollut Viikilän kokouksessa.
Pyhän Hengen läsnäolo oli valtava
Uusiluomus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 18 Elo 2021, 10:10 Olen ollut Viikilän kokouksessa.
Pyhän Hengen läsnäolo oli valtava
Aamen , minäkin monesti olen ollut ja täytyy sanoa että se Jumalan Hengen läsnäolon voima on jotain aivan uskomattoman henkeä salpaava näissä kokouksissa , tulee mieleen väinöstä aina apostoli
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pietari?
Uusiluomus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 18 Elo 2021, 10:22 Pietari?
Johannes , Väinö elää niin lähellä Jeesusta hänessä on jotakin samaa mitä johanneksessa
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pyhityselämä - eli kunpa voisimme päästä sisälle pyhityselämään salaiseen paikkaan Kristuksessa, jossa vain ja ainoastaan ilo ja rauha.

Muistetaan tänään Suomen lapsia rukouksin

Juuri äsken luin

Koronakapina Facebookissa kyynelehtivä nainen kertoo, että eräällä paikkakunnalla 20 lasta luokasta oli joutunut jäämään lepäämään injektion jälkeen ja osa oli viety ambulansilla pois.
Ella
Viestit: 748
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jeesus! Auta Suomen lapsia.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 18 Elo 2021, 10:54 Pyhityselämä - eli kunpa voisimme päästä sisälle pyhityselämään salaiseen paikkaan Kristuksessa, jossa vain ja ainoastaan ilo ja rauha.

Muistetaan tänään Suomen lapsia rukouksin

Juuri äsken luin

Koronakapina Facebookissa kyynelehtivä nainen kertoo, että eräällä paikkakunnalla 20 lasta luokasta oli joutunut jäämään lepäämään injektion jälkeen ja osa oli viety ambulansilla pois.
En ymmärrä miten niin moni on uskaltanut Suomessa rokottaa lapsensa. Tällä hetkellä jo n. 20% 12-15 vuotiasta on saanut ensimmäisen annoksen ja omasta ikäryhmästäni 16-19 vuotiaista rokotettuja on 66% :(
Uusiluomus

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Maaret

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 18 Elo 2021, 10:54 Pyhityselämä - eli kunpa voisimme päästä sisälle pyhityselämään salaiseen paikkaan Kristuksessa, jossa vain ja ainoastaan ilo ja rauha.

Muistetaan tänään Suomen lapsia rukouksin

Juuri äsken luin

Koronakapina Facebookissa kyynelehtivä nainen kertoo, että eräällä paikkakunnalla 20 lasta luokasta oli joutunut jäämään lepäämään injektion jälkeen ja osa oli viety ambulansilla pois.
Tuollaiset paikkakunnat missä saatetaan ihmisiä tahalliseen hengenvaaraan on julkaistava nimeltä !!
Avatar
Marie
Viestit: 362
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rukoillaan lasten puolesta että säästyvät rokotuksilta, Rukoillaan myös aikuisten puolesta samaa. Ja rukoillaan että jokainen joka on ottanut rokotuksen luottaen viranomaisiin ja eduskuntaan, hallitukseen, presidenttiin, terveysviranomaisiin, mediaan, ym.ym. että hänen kehonsa tulee puhdistetuksi rokotteen myrkyistä täydellisesti. Vapahda Herra Jeesus Suomen kansa saatanan otteesta. Kukista pahat Herra.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Marie kirjoitti: 18 Elo 2021, 21:48 Rukoillaan lasten puolesta että säästyvät rokotuksilta, Rukoillaan myös aikuisten puolesta samaa. Ja rukoillaan että jokainen joka on ottanut rokotuksen luottaen viranomaisiin ja eduskuntaan, hallitukseen, presidenttiin, terveysviranomaisiin, mediaan, ym.ym. että hänen kehonsa tulee puhdistetuksi rokotteen myrkyistä täydellisesti. Vapahda Herra Jeesus Suomen kansa saatanan otteesta. Kukista pahat Herra.
Tämä on tärkeä rukousaihe. En osaa itse rukoilla.. ainakinn luulen etten osaa.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Apuja Herralta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Jumalalle, että Hän tekee nyt meissä uutta. Kiitos Jeesus kaikesta avustasi tämän vuoden aikana ja kiitos Jeesus, että kosketit meitä tänään monin tavoin. Siunaa Marieta, joka toi ihanan laulun meille. Siunaa Uutta luomusta, joka Sanan kautta vahvisti Sinun tekosi tänään. Kiitos Jeesus, että siunaat veljiä ja siskoja, jotka rakastavat lapsia ja tahtovat tehdä Jumalan Sanan mukaan. Anna sen näkyä heidän kauttaan. Anna Herra Sinun Siunaus niiden ylle, jotka ottavat tykönsä yhden näistä pienimmistä, sillä he ottavat heitä puolustaen tykönsä Sinut. Herra me otamme syliimme ja sydämiimme kaikki Elävän Jumalan luomat lapset. Anna heille iankaikkisen elämän Sanat. Vedä heidät valkeuteen. Sinä näet miten paha on maailma tämän päivän lapsille, mutta Herra Sinä olet rukouksia kuuleva Jumala. Jumala, me vetoamme Sinun lupaukseen, että antaessaan saa, etsiessään löytää ja kolkuttavalle avataan. Ojenna Herra Sinä jokaiselle lapselle tänään yhteys yli pimeyden henkivaltojen, että Sinun luomasi lapset saisivat tänään periä Taivasten valtakunnan. Ota myös Herramme Kallis tiukasti kiinni noista aikamme ihmisistä, jotka eivät tiedä mitä he tekevät. Herra Sinä näet mikä juopa on kansamme keskelle. Herätä kaikki Jumalan Sanan mukaiseen synnintuntoon. Raamattu sanoo: Älä tapa. Herra Sinä et luo yhtään ainutta lääkitystä, joka tappaa ihmistaimen. Itsekkyys ja pelko tappavat, mutta Jumalan pelko ei koskaan tuhoa. Jumalan pelko luo uutta viljapeltoa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja maahan vuotaneessa veressä. Jeesus kuoli Golgatalla, että ei yksikään pieni, suuri tai keskikokoinen ihmistaimi lopunaikoina uupuisi kesken matkan. Jeesus Kristus nousi kuoleman jälkeen ylös, koska kuolema ei voinut Häntä pitää. Laita siis elämäsi ja toivosi kuka ikinä oletkin, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen ja usko Hänen ristillä tehtyyn sovitustyöhönsä, niin saat elää. Nyt ja iankaikkisesti. Anna Hänen olla Sinun rauhasi välikappale.

Niin kuin olet Sinä Jeesus: "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti." Anna rakkauden olla meitä lähellä. Ole Sinä Jeesus levittämässä tätä totuuden ilosanomaa valheen keskelle. Iankaikkinen Elämä ja yltäkylläisyys on iankaikkista iloa, rauhaa ja vanhurskautta. Ei kyyneleitä, ei tuskia, ei toivottomuutta. Maista jo tänään tätä ihanaa Jeesus-elämää. Et tarvitse muuta kuin halun sanoa kyllä, tässä olen. Omin sanoin voit kertoa syntisi Hänelle. Hän antaa ne sinulle juuri sillä hetkellä anteeksi kun niitä anot. Et tarvitse siihen opetusta tai koulutusta, ristillä on jo kaikki tehty sinulle valmiiksi. Ota Jeesus vastaan omana Vapahtajanasi ja saat iankaikkisen ilon, rauhan ja vapauden. Olet uusi Luomus Kristuksessa. Hän pesee sinut puhtaaksi aivan kaikista synneistäsi. Armo on se, että juuri sellaisenaan saat tulla Hänen eteen. Ilman hintaa, ilman cv:tä, ilman suosittelijoita, olet juuri oikeanlainen Hänelle. Ja jos nyt luit tämän kaiken ja koit, että haluat ottaa ensiaskeleesi Jeesuksen kautta Jumalan luo, niin otit juuri elämäsi Parhaan askeleen. Tämä Päivä on silloin sinun päivä! Olet nyt Jumalan lapsi. Tervetuloa mukaan Jumalan valtatielle ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ulkopuolinen kirjoitti: 18 Elo 2021, 22:01
Marie kirjoitti: 18 Elo 2021, 21:48 Rukoillaan lasten puolesta että säästyvät rokotuksilta, Rukoillaan myös aikuisten puolesta samaa. Ja rukoillaan että jokainen joka on ottanut rokotuksen luottaen viranomaisiin ja eduskuntaan, hallitukseen, presidenttiin, terveysviranomaisiin, mediaan, ym.ym. että hänen kehonsa tulee puhdistetuksi rokotteen myrkyistä täydellisesti. Vapahda Herra Jeesus Suomen kansa saatanan otteesta. Kukista pahat Herra.
Tämä on tärkeä rukousaihe. En osaa itse rukoilla.. ainakinn luulen etten osaa.
Kiitos Jeesukselle, että tästä päivästä eteenpäin sinä et ole enää ulkopuolella, vaan sisäpuolella. Herra avaa Pyhän Hengen lahjan sinussa ja saat täyttyä Pyhällä Hengellä ja puhua uusin kielin. 🙏❤️

Kun Herra on lahjoittanut sinulle sen mitä saat, ota se kiitoksella vastaan. 🤗 Ala vain kiittämään, kiitos, ylistys, halleluja! Kiitos Herra Sinä olet Pyhä. Tässä hetkessä minä olen saanut Isä sinulta lahjana Pyhän Hengen kasteen. Kiitos Jeesus, että minä olen sinun omasi ja sinä olet pessyt minut verelläsi puhtaaksi. Halleluja! Halleluja! Halleluja! Kiitos ja ylistys Herra! Me kiitämme ja ylistämme sinun pyhää nimeäsi Jeesus.

Siunattu olet sinä Herran pieni! ❤️ 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Maria »

Hän levitti suojaksi pilven ja tulen valaisemaan yötä.
Ps. 105:39

Silloin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Hengen.
Ap.t. 8:17
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Apuja

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Maria kirjoitti: 18 Elo 2021, 22:47
Ulkopuolinen kirjoitti: 18 Elo 2021, 22:01
Marie kirjoitti: 18 Elo 2021, 21:48 Rukoillaan lasten puolesta että säästyvät rokotuksilta, Rukoillaan myös aikuisten puolesta samaa. Ja rukoillaan että jokainen joka on ottanut rokotuksen luottaen viranomaisiin ja eduskuntaan, hallitukseen, presidenttiin, terveysviranomaisiin, mediaan, ym.ym. että hänen kehonsa tulee puhdistetuksi rokotteen myrkyistä täydellisesti. Vapahda Herra Jeesus Suomen kansa saatanan otteesta. Kukista pahat Herra.
Tämä on tärkeä rukousaihe. En osaa itse rukoilla.. ainakinn luulen etten osaa.
Kiitos Jeesukselle, että tästä päivästä eteenpäin sinä et ole enää ulkopuolella, vaan sisäpuolella. Herra avaa Pyhän Hengen lahjan sinussa ja saat täyttyä Pyhällä Hengellä ja puhua uusin kielin. 🙏❤️

Kun Herra on lahjoittanut sinulle sen mitä saat, ota se kiitoksella vastaan. 🤗 Ala vain kiittämään, kiitos, ylistys, halleluja! Kiitos Herra Sinä olet Pyhä. Tässä hetkessä minä olen saanut Isä sinulta lahjana Pyhän Hengen kasteen. Kiitos Jeesus, että minä olen sinun omasi ja sinä olet pessyt minut verelläsi puhtaaksi. Halleluja! Halleluja! Halleluja! Kiitos ja ylistys Herra! Me kiitämme ja ylistämme sinun pyhää nimeäsi Jeesus.

Siunattu olet sinä Herran pieni! ❤️ 🙏
Kiitos Maria :) ❤️
Vastaa Viestiin