ja syttyi

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sinettisormus

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAMEN!!!
Siunattua kesää myös sinulle mautsa .
Jeesus Kristus on VOITTAJA, VAIN YKSIN HÄN!!!!
Ja me olemme VOITTAJAN puolella.
💖👑💖
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunauksin, hyvää kesää myös Mautsa-veli! Saatanan valta on murettu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

MITÄ? Mautsa, senkin rakas vanha kolli... :) voi hyvänen aika. Kiitos Herralle Jeesukselle!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä oon ymmärtänyt, että omassa voimassa tekeminen tarkottaa sitä, että ”puskee läpi” jonkun asian, vaikka selvästi ”tietää” että Herra ei sitä suosi. Vaikka, että ”mähän meen ja sanon sille suorat sanat”, vaikka kuulee että Herra sanoo että älä mene.

Näin mä tän ymmärrän, mutta en mä tiedä onko se oikein ymmärretty, ehkä joku muu osaa sanoa paremmin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Älä välitä, kyllä muutkin ovat huomanneet eri alustoilla ettei ihminen heille mitään merkitse vaikka sanovat olevansa uskovia. Rumat lauseet siivotaan pois kaunista nettisivustoa sottaamasta ikäänkuin Jumala katsoisi nettisivun puhtautta eikä sydämen puhtautta.

Vaikka youtubeen kirjoittaa kommentiksi varoituksen vaarasta (5G) niin se on niin ruma lause että siivotaan pian pois.

Mutta en ota sitä itseeni. Jos eivät välitä ihmisten sairastuvan aina vain lisääntyvästä ympäristön säteilykuormista niin sairastukoot sitten.

Jumala kyllä auttaa niitä jotka Häntä avuksi huutavat.
Maaret

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

mautsa kirjoitti: 08 Kesä 2021, 00:35 kysymys luonteisesti: Mitä tarkoittaa omassa voimassa kulkeminen?. Jos vyötärön ympärys on 42" ja sen pitäis olla 36" ja haluan vatsa läskeistä eroon. On siinä myös "se" toinen puoli.
seuraava kysymys: mitä tarkoittaa neurologinen tuntohöiriö? Täh.
On tällaistakin ehdotettu, oman 18-vuoden kokemuksen kautta toteaisin: kyseinen henkilö on asiasta täysin pihalla vaikka on läheinen, Rakastan toki. Mutta jos minä rupean taistelemaan, vedänkö sen omassa voimassani?, tietysti vedän siinä missä pystyn tuntien kuitenkin oman vajavaisuuteni.
En ole lääkäri mutta ymmärrän että neurologinen tuntohäiriö on hermoratojen ärsyke joka "tapahtuu itsestään". Eli ihminen voi kokea esim että jalkaan osuu jotain kylmää mutta kun katsoo alas niin jalkaan ei osu mitään.

Toinen mahdollisuus on että hermoradat menee "väärään paikkaan". Eli jos joku hipaisee sinua kädellä niin se sattuu.
Tavallinen kosketusärsytys meneekin siis kipuärsytykseen.

En tiedä meneekö hermoradat oikeasti väärään aivokeskukseen vai onko vain aivot oppineet "ymmärtämään" ärsykkeet väärin.
Kukaan ei tiedä koska sen tutkiminen lienee mahdotonta. Siksi lääkärit keksii vain teorioita vaikuttaakseen edes hieman viisailta.

Mutta Jumala voi parantaa minkä tahansa aivohäiriön, joten pyydän että rukoilette apua Jeesukselta.

Itselleni on pienestä pitäen tuottanut kipua ihmisten kosketus enkä ole siksi koskaan oppinut pitämään ihmisten läheisyydestä. En tiedä johtuuko se hermojen herkkyydestä vai lihaskudoksen heikkoudesta. Jos lihakset ei suojaa hermoja niin nehän vahingoittuu pienestäkin puristuksesta tai lyönnistä.

Jeesus armahtakoon Mautsaa ja hänen ystäväänsä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sä voit olla Mautsa oikeassa, että tuota Danielin kirjan kohtaa on tulkittu väärin, että se on Jeesus, joka lakkauttaa ruokauhrin eli tekee sen tarpeettomaksi omalla kertakaikkisella uhrillaan ja, että pedon aika maan päällä on vain 3,5 vuotta, eikä ruokauhreja aloiteta uudestaan, eikä uutta fyysistä Temppeliä tule, vaikka juutalaiset sitä yrittävät rakentaa.

Mutta eihän tämä mitään muuta, miksi sä takerrut siihen?

Ja Ilmestyskirjassa on kyllä havaittavissa tällainen seitsemän vuoden jakso, maailmahan kulkee Herran säätämänä joka tapauksessa näin. Säkkipukuiset todistajat profetoivat 3,5 vuoden ajan ja sen jälkeen syvyydestä nouseva peto tappaa heidät ja peto itse saa vallan 3,5 vuodeksi. Vaikka Ilmestyskirja ei välttämättä kulje aikajärjestyksessä, niin siitä saa sen käsityksen, että kaksi todistajaa ja peto eivät tee tekojaan yhtä aikaa. Jos niiden ajat ovat peräkkäin niin siitä tulee se 7 vuotta. Todistajat ovat säkki-, eli katujan puvuissa ja maan päällä on jonkinlainen ahdistus. Ei se ole vielä vihan aikaa, mutta ei siis normaalia aikaakaan enää.

Ilm. 11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan.

Tässä on 3,5 vuotta.

Ilm. 11:7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.

Ilm. 13:5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

Tässä on toiset 3,5 vuotta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mua ei kiinnosta nuo vuosiviikot eikä mulla siksi ole "opettajaa". Miksi tuollaisista vielä riidellä jos arkikin on jo riittävän vaikeeta?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Maaret kirjoitti: 08 Kesä 2021, 12:43 Mua ei kiinnosta nuo vuosiviikot eikä mulla siksi ole "opettajaa". Miksi tuollaisista vielä riidellä jos arkikin on jo riittävän vaikeeta?
Ei Maaret sisar rakas kannata miettii. En minäkään paljon yleensä, ellei Herra anna jotain sanottavaa. On oikeen hyvä olla ihan vaan levossa Herran kämmenellä, rukouksessa ja luottamuksessa. Noi mm. vuosiviikot ovat monille sellainen harrastus, jolla valetaan itselle uskoa. Ei se pahasta ole, päin vastoin, joillekin se sopii mainiosti ja toisille se taas ei ole ollenkaan relevanttia. Kukkikoon kukkaset :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ja syttyi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi mautsa ku oot alkanu näköjään taas dokaa ku tulee tolasta ikävää tekstiä. Siunausta elämääsi ja korkki kii.
Vastaa Viestiin