Samoja asioita hokeva ystävä

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Samoja asioita hokeva ystävä

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Ystäväni, jonka kanssa olen sähköisissä yhteyksissä, kertoo joka kerran samat asiat, jotka olen kuullut sata kertaa. Tämä rasittaa hermojani valtavasti. Se loukkaakin, koska hän ei välitä muistaa, mitä on jutellut minulle. Hän ei ole höppänä eikä muistisairas, ja olimme samassa seurakunnassa Helsingin aikanani.

Miten voisi huomauttaa samojen asioiden toistamisesta ystävällisesti ja loukkaamatta?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Samoja asioita hokeva ystävä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kokeile ; " Sinähän olet kertonut tuon jo ainakin sata kertaa "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Samoja asioita hokeva ystävä

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 05 Maalis 2021, 09:02 Kokeile ; " Sinähän olet kertonut tuon jo ainakin sata kertaa "
En haluaisi hänen kanssaan välejä poikki, koska meillä on yhteisiäkin asioita ja harrastuksia, ja saadaan toisiltamme ideoita ja innoitusta. Keskusteluissamme vain tuppaa olemaan 80% näitä toistoja.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Tuula1

Re: Samoja asioita hokeva ystävä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Minun mieheni on välillä samanlainen enkä pidä sitä pahana. pidän vain hieman hassuna
Vastaa Viestiin