Väsymys

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Väsymys

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

En ole lääketieteen asiantuntija, mutta kylläkin omaan kokemusperäistä tietoa väsymyksen hoidosta.
Perunapainotteinen ruoka kannattaa nauttia päivällisellä, koska siihen aikaan piakkoin laittaudutaan yöpuulle. Pasta ei ihan niin paljon väsytä. Sokeria kannattaa tietoisesti vähentää. Talouden pääkokille ohjeistusta, että voisiko sokerimäärän puolittaa. Kakku onnistuu kyllä jopa neljäsosalla ohjeen sokerimäärästä. Tottuu siihen, ja vieraalle voi kertoa, että meillä tästäkin määrästä sokeria lapsilla jo ilmenee sokerihumalaa, aikuisista puhumattakaan...Kyllä meillä vieraiden kanssa sitä sokerisempaa versiota nautitaan. Paitsi, että tänä aikana ei ole vierailleet edes omat lapset. Myös lapsien sokerinsaantia kannattaa tarkkailla. Kohtuus kaikessa.
Kalanmaksaöljystä saa d-vitamiinia. Makua voi itsekin tuunata, vaikkapa jollain mehulla.
kasvua edistävä
Viestit: 39
Liittynyt: 06 Loka 2020, 23:52

Re: Väsymys

Viesti Kirjoittaja kasvua edistävä »

Minä olin aikoinaan lopen väsynyt ja ajoin itseni työn pakottamana loppuun palamiseen. Syyksi osoittautui kilpirauhasen vajaatoiminta. Sitten tyroksiini korvaushoidolla olen jaksanut aina tähän päivään saakka. Samoin kaksi kuudesta lapsestani.
Tottakai on eroja uupumuksen ja uupumuksien välillä, mutta jokatapauksessa kannattaa tarkistuttaa tämä helposti verikokeella.
Vastaa Viestiin