Älä poista tätä

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Uusiluomus

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Se edellinen aloitus on siirretty tuonne palstan asiat puolelle , ei oo poistettu mitään, tuota asiaa kun puidaan niin kysy Jeesukselta oletko oikeassa paikassa hän tietää kyllä senkin ☺️ jaa toki unesi meille niin voidaan sanalla koetella onko se Jumalasta
Viimeksi muokannut Uusiluomus, 12 Joulu 2020, 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tämä on Kristuskeskein foorumi ja täällä saarnataan Herran Jeesuksen veren evankeliumia.

Jarmo mahdollisesti kertoo armollisella tavallaan, että minkälainen tämä foorumi on. Ole turvallisella mielellä.
Sinettisormus

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Todella on! Jos ei olisi .. en olisi täällä.
Minulle se on tärkeintä elämässä.
Vihaan ja olen varoittanutkin monasti kirjoituksissani kaikesta New Agesta ja muusta vastaavasta.
Ja Jumalan Sana on ainoa totuus mitään siihen lisäämättä eikä poistamatta. Siihen kuuluu kaikki mitä Raamatun kansien välissä on.
👑💖👑
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rauhassa vaan Armonlapsi, Herra on puolellasi ja tämän palstan puolella. Jos Jarmo voit lyhyesti tosiaan kommentoida, niin saadaan selvyyttä siltäkin osin.

Nyt täytyy mun alkaa "askareisiin" niin illalla varmaan on jo Rauha maassa, eikös joo.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Eero »

P.S. älyvapaa puhelintarkkailija
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kuvasiko tuo altaan pohjalla oleva mies sinua ? Olet itse päättänyt istua siellä pohjalla, jostakin syystä, mutta oikeasti haluaisit nousta ylös pinnalle.

1.Moos.1:2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.

Tällaiset tulivat mieleeni.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Voiko olla jokin valtionjohtaja ja sitten joku Kamala Harris tms. tuo nainen???
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tää voi olla monipiippuinen juttu, mutta komppaan AO:ta. Kristus on se, joka pelastaa ja pahoilainen se, joka yrittää estää.

Mutta voi tässä olla suureampiakin yhteyksiä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

armonlapsi kirjoitti: 12 Joulu 2020, 12:48 Olen uusi täällä niin minun takana on ehtinyt paljon tapahtua jonka kautta olen oppinut erottamaan mutta en ole se "mies". Olen se joka yritti sukeltaa ja pelastaa. Se nainen yritti vaientaa minua unen mukaan ja sitten uni loppui.
Ajattelen niin, että molemmat miehet siis kuvasivat sinua, sekä pohjalla istuva että mies joka yritti noutaa pohjalla olevan ylös. Nainen taas kuvasi pahaa, joka haluaisi pitää sinut edelleen siellä pohjalla yksinäsi, ja ehkä vihoissakin jollekin ?

Mitä tuo alkoholin kaataminen veteen sitten tarkoitti ? En tiedä. Se voi olla jotakin henkilökohtaista, ehkä alkoholi on osa tuota pohjalla istuvan miehen ongelmaa, eristäytymistä ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

armonlapsi kirjoitti: 12 Joulu 2020, 12:16 ...saatana osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi. Ne henkivallat olivat okkultismeihin verhoutuneita, niinkuin valkeuden enkeliksi tekeytyneitä.

Ne on lähestynyt hitaasti minua. Sitten ne on ollut minun ympärilläni. Ne on alkanut syyttää ja syyllistää minua herjaavin sanoin ja sanonut, että olen väärässä ja olen väärässä jostain asioista. Olen seisonut miettien ja ihmetellen rauhallisesti. Sitten yksi niistä on ollut minun selän takana ja se on ollut minua läheisempi, kuin muut, jotka on ollut ympärilläni. Yhtäkkiä se on repinyt hiuksiani. Olen käskenyt sanoen; Lopeta! Niissä sekunneissa se yhtäkkiä on lakannut ja yhtäkkiä paikka on ollut tyhjä.

Vain minä olen jäänyt jäljelle. Siten olen tuntenut, miten rauhan Herra eli Pyhä Henki on tullut luokseni ja Hänen ihmeellinen rauha on valloittanut minua ihanalla tavalla.
Minä olen kokenut vastaavia unessa ja puoliunessa. Mielestäni ne ovat oikeita demonien hyökkäyksiä, ja niitä tulee varsinkin öisin. Monet kärsivät niistä, mutta en tiedä, miksi niistä ei enempää puhuta.

Mua on auttanut alkaa hiljaisesti laulaa ylistyslaulua, esim. "Ylistän Herraa koko sydämestäni, minä ilmoitan kaikki ihmetekosi . . ." tai jo illalla etsin kännykkään tuubista vaikka tämän: https://www.youtube.com/watch?v=NAyI_texuJ4.

On ihme, miten nopeasti yö rauhoittuu ympärillä, ihan vilauksessa pahalaiset häipyy.

Ajoittain näitten ilmiöiden kanssa on ilmeisesti elettävä. Onneksi Herra on poistanut minusta kaiken pelon ja kammon. Varmaan sinustakin, niin toivon ja uskon.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Uusiluomus

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 12 Joulu 2020, 16:27 Mutta se ei ole sama asia. Kun sinä päivänä olin liittymässä, juuri siihen uni puuttui ja varoitti minua. Sitten päivällä sain vastoinkäymisiä ihmisiltä.... Väärä henki yrittää juovuttaa ja esittää Pyhää Henkiä ja toimii Sanan vastakohtaisesti.
Juurikin näin se väärä henki tekee tuhoa monessa seurakunnissakin näitä hengellisiä juoppoja on paljon ja ovat tavattoman suosittuja, järkyttävää että tätä ei monikaan ymmärrä vaikka siitä on varoitettu ja puhuttu paljon
Sinettisormus

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhä Henki äsken avasi minulle armonlapsi tuon unen. Laitoin tuonne rukouksiin rukouspyynnön josta äsken sain ymmärryksen että tämä uni kertoo veljestä joka tarvii nyt vahvaa rukous taistelua!! Olkaa valmiita!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Nyt kun oot Armonlapsi tullut tänne, niin Pelastetaan hänet yhdessä Herran kanssa.

Eli pelko ja ristiriidat pois niin pystymme toimimaan yhtenä Kristuksen Ruumiina.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Älä poista tätä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Jeesus on hyvä opettaja ja hänen tiet saattavat olla meille joskus hämmästyttävän omituisia, koska me emme näe toistemme sieluun saakka.
Vastaa Viestiin