Kiittäkää Herraa joka tilassa

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Uusiluomus

Kiittäkää Herraa joka tilassa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Moniko teistä tähän pystyy oikeasti? Miten käsitätte tämän asian?

Itse ymmärrän että ihminen on vajavainen ja masennukset ja huonot päivät ovat arkea myös uskovaiselle joten jos välillä osaan napista niin kuitenkin se suurin kiitos on sisimmässä siitä että olen pelastettu ja kun täältä pääsee pois niin on autuas iänkaikkisuus edessä

Toki pitäisi osata myös kiittää vastoinkäymisistäkin ja ahdistuksesta sillä kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat ja joita Jumala rakastaa

Tämä on varmasti sellainen asia jossa on jokaisella parannuksen varaa ja johon harvemmin kiinnitetään huomiota ja välillä kun napisen niin Jumala ottaa kiinni ja muistuttaa että mitä väliä sillä että jos tässä ajassa on puutetta kun saan iänkaikkisuuden periä
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kiittäkää Herraa joka tilassa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Olen kuullut tähän selityksen, että kiittäkää joka tilasSa, ei tilasTa.

Eli vaikkapa sairaana en kiitä sairaudesta, vaan kiitän Herraa sairaana kuten muulloinkin.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiittäkää Herraa joka tilassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Se on joskus vaikeeta vaikka vastoinkäymisen edessä, mutta kun ne kiitoksen sanat sanoo, niin yleensä alkaa heti ainakin vähän helpottaa. Se siirtää asiat Herran haltuun. Sulla on Uusiluomis suruaika, siihen kuuluukin kyseenalaistaminen, mutta niin kuin itse sanot, tiedät että olet Herrassa, niin Herra paraa sinut siitäkin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin