USA:n vaalistudio

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 31 Joulu 2020, 13:32 Ella lähetti tämän kauttani tänne sähköpostilla

Aihe: Katso Johdossa oleva pelinappula kaatuu Donald Trump -
Profetaalinen sanoma 10.10.2020 YouTubessa

https://youtu.be/3wV7Hsj16e4
Johdossa oleva pelinappula, joka kaatuu, on Donald Trump

Sanoma Jeff Byerly:lle

10.10.2020

Lapseni, kaikki ei ole miltä se näyttää. Edes monet valituistani eivät osaa koetella maailman tapahtumia selkästi ja oikein. Minun tuomioni ovat nyt koko maailman yllä, mutta silti monet eivät usko sitä. He kaipaavat aikoja, jotka eivät enää milloinkaan palaa. Tämä kaipaus tulee viemään monet kadotukseen, sillä he eivät etsi Minua ja Minun valtakuntaani, vaan omaansa. Monet ovat antautuneet maallisten tavoitteiden saastuttamiksi, kuten materiaalisen rikkauden, menestyksen ja palavien asioiden tavoittelulle. Vielä muutamia kuukausia sitten useimmilla länsimaalaisilla ihmisillä oli enemmän rikkautta kuin koskaan ennen, mutta heillä oli hyvin vähän, jos lainkaan, rikkauksia säilöttynä taivaaseen, missä sitä ei voi tämän maailman korruptio tuhota: koi, ruoste, tuli, tulva, varas tai mikään katastrofi. Osa vihollisen suunnitelmaa on talousjärjestelmän kaatamisen kautta ottaa pois ne asiat, joilla hän on houkutellut ihmisiä. Monien rikkaudet on jo viety pois ja heidät on tehty näin riippuvaisiksi maailman hallitusten antamista tuista, mutta nämäkin edut pian käytetään loppuun. Totaalinen ja täydellinen romahdus on tulossa hyvin pian.

Jo nyt ne asiat, mitä valtamediassa käsitellään, tulevat vähitellen johtamaan tuohon talouskriisiin. Monista teistä tuntuu, kuin te katsoisitte sivusta TV-sarjaa tai elokuvaa - tuo tunne ei ole sattumaa. Tämän maailman hallitsevat voimat ovat kirjoittaneet ja suunnitelleet juonia ja tarinoita, joita te olette katselleet. Tosin vain harvat ymmärtävät, että nämä tahot ovat myös niitä, jotka kontrolloivat tätä kollektiivisesti koettua fyysistä todellisuutta. He haluavat teidän uskovan ”hyvät vastaan pahikset” skenaarioon, mutta he ovat kaikki samalla puolella saman agendan ja tavoitteiden saavuttamiseksi. He ovat kaikki isästään saatanasta: jotkut heistä tietävät palvovansa saatanaa, mutta useimmat eivät. He palvovat häntä tekemällä hänen tahtonsa, ihan kuten ne, jotka tekevät Minun tahtoni palvovat Minua. Huono siemen ei tuota hyvää puuta ja hyvä siemen ei tuota huonoa puuta. Huono puu ei tuota hyvää hedelmää ja hyvä puu ei tuota huonoa hedelmää. Lähde ei voi tuottaa sekä katkeraa että makeaa vettä. He, joilla on Minun Pyhä Henkeni sisällään vaeltavat Minun teilläni ja ne, joilla on antikristuksen henki vaeltavat saatanan teillä.

Poikani, vuosien saatossa on ollut tapahtumia, joita hyvin harva näki tulevaksi. Samoin pian tulee tapahtumia, joita harvat tietävät ennalta. Useimmat eivät kiinnitä huomiota siihen, mitä Minun todelliset ääneni kuulevat Minulta, sillä he eivät ole ihmisten suosiossa. Heillä ei ole suuria palvelustehtäviä miljoonine seuraajineen tai suuria rakennuksia tai muita asioita, joita maailma pitää menestyksen mittareina. Lähes 3 vuotta sitten annoin sinulle selvän sanoman jaettavaksi omilleni näistä politiikan ”pelinappuloista” sekä vihollisen suunnitelmista, joilla hän aikoo tuoda uuden maailmanjärjestyksen koko maailmaan. En antanut sinulle kaikkia yksityiskohtia tästä suunnitelmasta. En anna kenenkään tietoon koko vihollisen suunnitelmaa, ihan kuten en anna kenenkään tietoon koko Minun lopun ajan suunnitelmaa. Sinun tulee nyt, enemmän kuin koskaan, luottaa Minuun ja vaeltaa uskossa sekä Sanassani Minun Henkeni voimalla. Etsi Minua ja älä anna vihollisen valheiden verkkojen eksyttää itseäsi. Minä olen totuus. Edessä olevat ajat ovat pimeitä, mutta Minun valoni valaisee polkusi, jos etsit Minua.

Lapseni, paljastan sinulle nyt hiukan lisää vihollisen suunnitelmasta, sillä tämä aika on pian tulossa päällesi. Olen kertonut sinulle jo aiemminkin, että mahtavat merivoimien lentotukialukset Ronald Reagan sekä Abraham Lincoln saavat iskun, mikä ajaa Amerikan massiiviseen konfliktiin. Moniin muihinkin merivoimien aluksiin tullaan iskemään, jolloin Amerikan valta-aseman aika merellä on ohi. Tämä tulee olemaan lavastettu isku (tämä tarkoittaa, että se maa, jonka raportoidaan olevan iskujen tekijä ei ole todellinen iskujen aiheuttaja). Amerikka tulee sitten kostamaan sille maalle, jonka annetaan ymmärtää olevan iskujen aiheuttaja. Tämän jälkeen New Yorkin tulinen isku tapahtuu, jossa myös Donald Trumpin nimeä kantava torni palaa ja tuhoutuu iskun kohteena. Tämäkin on lavastettu isku, joka saadaan näyttämään siltä, kuin olisi käytetty ydinasetta USA:ta vastaan. Tämä tapahtuma saa myös kansan uskomaan, että Donald Trump on menehtynyt, mutta kuten olen kertonut jo sinulle, niin hän on vain pelinappula näytelmässä. Pelinappulan tarkoitus on vain näytellä roolia, että hänet on haavoitettu tai jopa tapettu. Tämä sama ilmiö tapahtuu niin näytelmälavalla kuin oikeassa elämässä.

Johtava pelinappula näytelmässä on Donald Trump. Tänä syksynä hän kaatuu, mikä on yksi syy sille, miksi kutsun häntä tuolla ”fall guy” nimellä. Olen myös kutsunut häntä Raamatun kuningas Sauliksi sekä Beshhazzariksi, sillä hänellä on samoja ominaisuuksia heidän kanssa. Hänet on valittu maailman eliitin toimesta ja hänet on korotettu asemaansa ihmisten toimesta. Olen sallinut hänen olla asemassaan testatakseni ihmisten sydämet ja useimmat eivät ole läpäisseet testiä. Jotkut ovat pitäneet häntä pelastajanaan, joka tuo takaisin hyvät ajat, ja jotkut jopa nyt ajattelevat, että hän on antikristus. Hän ei ole kumpaakaan, hän on vain näyttelijä, pelinappula, joka näyttelee sitä roolia, joka hänelle annettiin niiden toimesta, jotka ovat hänen yläpuolellaan. Hän on ollut kokoajan ja on yhä vihollisen suuren suunnitelman rikoskumppanina. Häntä on kontrolloinut taustalta se, joka palaa pian maailman näyttämölle, eli Barack Hussein Obama, lopullinen antikristus. Trump otetaan pois vallasta ja myös dollari romahtaa, minkä seurauksena koko maailman talousjärjestelmä romahtaa, sillä Amerikan dollari on ollut sen johtotähtenä. Tämä romahdus antaa tilaa uudelle globaalille digitaaliselle valuutalle, minkä Obama ja hänen merkkinsä tulee tuomaan voimaan. Tulee nälänhätää, mallakoita, kaaosta, poikkeustila, sisällissota ja kuolemaa joka puolelle, varsinkin suuriin kaupunkeihin. Kun Obama palaa, niin sitä seuraa kaikkein pahin vaino, mitä Minun ruumiini on koskaan joutunut kokemaan. Minä varjelen Minun valittujani, 144 000 todistajaa, sillä he tulevat auttamaan Minua suuressa elonkorjuussa, sillä öljyä ja viiniä ei saa vahingoittaa.

Ihmisen tekemä tauti, koronavirus tai covid-19, on se mitä on käytetty ja tullaan käyttämään tämän suunnitelman läpiviemiseksi. Monet teistä tietävät, että tämä tauti on ollut paljon lievempi kuin mitä maailman johtajat olivat suunnitelleet. Silti useat heidän tavoitteistaan on saavutettu tällä ”harjoituskierroksella”. Tämän maailman valtaapitävät tahot ovat yrittäneet pitää tämän petoksen, valheet ja pelon voimassa, mutta yhä useammat ovat saaneet totuuden siitä selville. Sosiaalinen eristäminen, pakolliset maskit sekä yritysten ja koulujen sulkeminen ovat saaneet useimmat pelokkaiksi, mikä juurikin on heidän suunnitelmansa. Maailma on parhaillaan menossa siihen, mitä he kutsuvat pandemian ”toiseksi aalloksi”.

Monet julkisuuden henkilöt ja maailman johtajat ovat tulleet tai ovat tulossa tämän vihollisen uuden maailmanjärjestyksen pelinappuloiksi. Näiden pelinappuloiden niin sanotut sairastumiset ovat osana heidän suunnitelmaa edistää uuden maailmanjärjestyksen tuloa. Jälleen kerran Donald Trump on hyvä esimerkki tästä petoksesta. Näiden petosten ja valheiden avulla he saavat ihmiset uskomaan, että he tarvitsevat uusia hoitoja tai tappavia rokotteita, jotka ovat myrkkyä ja joiden tarkoitus on saada tuhottua Adamin puhdas rotu (suomentajan lisäyksenä: koska rokotteet mm. sisältävät elimistöämme saastuttavia retroviruksia eli eläinperäisiä viruksia). Tämä suunnitelma ei onnistunut ihan niin kuin he ovat toivoneet. Siksi he tulevat kaupunkiasutuksissa vapauttamaan enemmän tappavia tauteja, jotta he saavat aikaan sen reaktion kansassa, mitä he haluavat, eli enemmän paniikkia ja pelkoa. He tulevat sanomaan, että covid-19 on mutaatioitunut, mutta todellisuudessa nämä vapautetut virukset ovat useita muita tauteja kuten ebolaa ja verenvuotokuumetta, joka on tappavampi ja tarttuvampi kuin mikään, mitä maailma on vielä nähnyt. Minun omieni ei tule pelätä, sillä mikään rutto ei heitä kosketa, jos Minä saan olla heille se salainen suoja, jonka siipien alla he viipyvät. Mutta niille, jotka eivät tunne Minua tai luota Minuun, nuo rutot tulevat aiheuttamaan paljon enemmän pelkoa kuin koskaan aiemmin. He tulevat pitämään meteliä ja jopa vaatimaan noita tappavia ja myrkyllisiä hoitoja ja rokotteita. Tuleva rokote tulee sisältämään neljännen sinetin taudit ja rutot ja ne tulevat leviämään nopeasti ympäri maailmaa. Tämän jälkeen he tulevat tarjoamaan ihmisille ratkaisun, kaikkein lupaavimman hoidon, mikä tulee olemaan pedon merkki. Tämä pedon merkki tulee tietenkin tarjoamaan useita hyötyjä tulevalle pedon järjestelmälle. Kukaan ei voi ostaa, myydä tai käydä kauppaa uudessa järjestelmässä ilman pedon merkkiä. Minä tulen suojelemaan ja pitämään huolen valituistani ja heillä ei ole mitään tarvetta merkille, sillä he eivät ole osana pedon järjestelmää. Heidän tulee luottaa Minuun kaikissa asioissa enemmän kuin koskaan aiemmin.

Minä merkitsen omani heidän otsaansa ja vihollinen merkitsee omansa heidän otsaansa tai oikeaan käteensä. Minä muutan silmänräpäyksessä jokaisen, joka on syntynyt Minun Hengestäni ja jonka sisällä Minä asun. Vihollinen yrittää tehdä tämän saman teknologian avulla, joka tullaan laittamaan jokaiseen ihmiseen, joka on hänen oma ja osana pedon järjestelmää. Minä kommunikoin omieni kanssa Henkeni kautta. Vihollinen yrittää kopioida tätä tekoälyn sekä avaruusolioiden/langenneiden enkeleiden teknologian kautta - tuon viidennen, kuudennen ja seitsemännen sukupolven teknologian kautta, jota tullaan käyttämään yhdessä hänen merkkinsä kanssa. Vihollinen haluaa tietää jokaisen ihmisen ajatukset ja hän haluaa kontrolloida heitä. Minä tiedän jokaisen ihmisen ajatukset. Minä näen ne kaikki, mutta annan jokaiselle ihmisille vapaan tahdon valita, että kumpaa herraa he haluavat seurata ikuisuuteen.

Tämän kaiken ajoitus on Minun asettama. Kuten olen kertonut sinulle aiemmin, niin sinä näet merkit taivaassa: aurinkon, kuun ja tähdet, jotka ennustavat kansojen tuhoajan tuloa ja näet jopa ihmisen Pojan tulemuksen merkin. Hyvin pian näet merkkejä siitä, mitä kukaan ei osaa odottaa. Tämän tarkoitus on saada ihmiset näkemään, missä ajassa he elävät ja monet tulevat olemaan pelossa. Minun lapseni, jotka ovat valvoneet ja rukoilleet, eivät tule pelkäämään tämän nähdessään. Sitten sinä näet, että kaikki mitä Minä olen sinulle kertonut on totta ja että suuren voitelun ja muuttumisen aika on käsillä. Pahuuden omat tietävät, että se suuri tuho, jota he eivät voi estää on tulossa maailmaan ja he ovat valmistatutuneet siihen, mutta he eivät voi paeta. Minä tuhoan heidät, sillä en ole heidän kanssaan. Lapseni, olen kehoittanut teitä valmistautumaan ja sanon uudelleen, että valmistautukaa varaamalla vettä, ruokaa, suojaa ja muita tarvikkeita tämän lyhyen ajan sisällä, mitä teillä on aikaa valmistautua. Olette Minun Henkeni ohjauksessa. Minä olen kanssanne aina ja ikuisesti! Olette ajan lopun kynnyksellä ja tulette tuntemaan Minut vieläkin intiimimmin kuin koskaan aiemmin, jos etsitte Minua koko sydämestänne. Tehkää parannus ja kääntykää, jotta teidän synnit pestäisiin pois Minun verelläni ja jotta te näkisitte Minut, kun uudistuksen aika tulee. Silloin Minun Henkeni saa täydellisesti ja kokonaan vallata sinut ja muuttaa sinut sen kaltaiseksi, miksi sinut on tarkoitettukin aikojen alusta. Älä luovuta, vaan voita ja kestä loppuun asti Minun Hengelläni!

Sinun pelastajasi ja sielusi rakastaja,

Jeesus Kristus

Yahshua Ha Mashiach
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Byerlyn toinen sanoma koeteltavaksi:

Herran päivä ja sitä edeltävät tapahtumat, profeetaalinen sana 18.10.2017

18.10.2017 Sanoma Herralta lopun aikaan, vastaanottajana Jeff Byerly

Tämä sanoma Herralta on annettu minulle usean kuukauden aikana vuonna 2017, jolloin Herra puhui minulle näistä tulevista tapahtumista. Olen nyt 100% varma, että tämä on Herrasta, silä Hän on sen minulle vahvistanut ja antanut minulle nyt luvan julkaista sen myös teille. Pyydän, että viet tämän itse myös Herran eteen ja koettelet kaikki viestit, mitä ihmisille annetaan.

”Poikani, haluan puhua sinulle hyvin selvästi, jotta Minun omani eivät ole hämmennyksen vallassa, kun nämä asiat, joista sinulle nyt kerron alkavat tapahtua. Maailmassa on nyt niin paljon ristiriitaisia ääniä, varsinkin valtamediassa eli radiossa, TV:ssä ja internetissä. Useimmat ihmiset ovat hämmentyneitä sen valheiden verkon vuoksi, jota vihollinen kutoo. Se mitä Minä puhun ei hämmennä. Se mitä Minä sanon antaa järjestystä ja mielenrauhaa. Puhun rakkaudesta käsin. On myös niitä, jotka väittävät kuulevansa Minulta, mutta jotka levittävät pelon ja hämmennyksen viestejä. En tahdo sitä. Kun Minä puhun, niin tahdon, että te voitte kasvaa viisaudessa ja tiedon määrässä, jotta te ette olisi pelossa. Pelko ei ole Minusta. Ainut pelko mikä teillä tulee olla on Herran pelko, jotta ette pelkää mitään muuta kuin Minua. Minä suojelen omiani, jotka pelkäävät Minua. Teidän koko toivonne tulee levätä Minussa eikä missään mikä on tästä maailmasta, sillä kaikki mikä on tästä maailmasta palaa tuhkaksi. Edes tätä teidän ei tarvitse pelätä, jos tunnette Minut.

Tahdon teidän näkevän sen suunnitelmallisen vihan, ihmisten jakaantumisen, kaaoksen, tappelun ja sekasorron, mitä näette maailmassa. Teidän vihollisenne saa aikaan sotaa ja kuolemaa kaikkialla ympärillänne ja se tulee vain pahentumaan. Vaikkakaan vihollinen ei tule onnistumaan, niin hänen suunnitelmansa on tappaa koko ihmiskunta niin, että yhtään ihmistä ei jää jäljelle maan päälle. Maailma tulee pimenemään päivä päivältä ja pian ainut valo mikä on jäljellä maailmassa on se valo, joka loistaa Pyhän Hengen kautta niissä ihmisissä, joilla on Minun Henkeni heidän sisällään. He tulevat olemaan Minun jäännös-morsiameni ja vaikka heitä on määrällisesti vähän, niin Minä suojelen heitä. Vihollinen ei pysty koskettamaan yhtäkään hiussortuvaakaan heidän päässään. Se mitä näette tällä hetkellä maailmassa on suuri illuusio. Sen luojat saavat ihmiset uskomaan valheelliseen ajatusmalliin hyviksistä vastaan pahiksista, jotka taistelevat tässä maailmassa, mutta Minä kerron, että kaikki he ovat vihollisen puolella.

He ovat asettaneet kaksi ihmistä heidän syntipukeikseen ja näin he peittelevät ne pahat aikomuksensa, joita he suunnittelevat näiden ihmisten taustalla. He ovat kuin nukketeatterin naruja vetelevä taho, joka saa aikaan ihmisten keskinäiset väittelyt, väkivallan, murhat, kaaoksen ja sekaannuksen. He ovat niitä, jotka myös kontrolloivat Donald Trumpia, Vladimir Putinia, Xi Jinpingia ja Kim Jon Unia, sekä jokaista tässä maailmassa valtaapitävää päättäjää. Nämä valtaapitävät ihmiset eivät käsitä, että pimeys on niin syvällä. Vaikka he luulevat tekevänsä hyvää, niin he ovat todellisuudessa syvällä pimeydessä. Heidän johtaja saatana yhdistää kaikkia kansoja jokaisesta heimosta, kielestä ja valtiosta kääntymään Minua vastaan yrittämällä saada Minut pois vallasta, mutta hän ei tule onnistumaan, sillä Minä olen jo voittanut taistelun.

Olen kertonut sinulle useita kertoja, että pian tulee se tapahtuma, joka aloittaa ketjureaktion lopun ajan tuhoille ja mullistuksille, joita seuraa Minun vihani vuodatus maailmaan. Olen jo kertonut sinulle monia asioita tästä tapahtumasta: se tulee olemaan kuin lähtölaukaus monille muille tapahtumille, jotka tulevat olemaan monin kerroin pahempia. Tämä tapahtuma tulee tapahtumaan Yhdysvalloissa ja tulee olemaan 10 kertaa tuhoisampi kuin mikään, mitä tuo maa on vielä kokenut. Tämän tapahtuman jälkeen Yhdysvaltojen talousjärjestelmä, sekä koko maailman talous, tulee kokonaan sortumaan. Se ei tapahdu yhdessä yössä, mutta se tapahtuu nopeasti.

Tapahtuma tulee olemaan petollinen ja itse aiheutettu huijaushyökkäys, jonka synnyttäjänä on todellisuudessa ne pimeyden ruhtinaat, jotka nykyisin tunnetaan nimellä ”varjohallitus”. He piileksivät taustalla, mutta Minä näen heidät ja tulen paljastamaan heidät sen jälkeen kun olen ensin sallinut heidän tehdä heidän pahat tekonsa, jotka ovat osana Minun tuomiotani tätä katumatonta ja syntistä ihmiskuntaa vastaan. Tämän sallimalla vedän ihmiset Minua kohti, avoimeen syliini. Ymmärrä, että kaikkien näiden tulevien tuomioiden tarkoitus on saada aikaan parannuksentekoa sekä lunastusta tälle pahalle sukupolvelle, joka ei ole seurannut Minua. Tuomiot tulevat pahenemaan ja pahenemaan sitä mukaan kun maailma ei suostu katumaan syntejään.

Tämä valheellinen tapahtuma pitää sisällään tulta, mutta ei semmoista tulta mitä te luulette. Jälleen kerran, kuten syyskuun 11.päivän tapahtumissa, tämä tuho saadaan aikaan kehittyneemmillä aseilla, ns ”avaruusteknologialla”, jonka olemassaolosta useimmat teistä eivät edes tiedä. Tapahtuma saadaan näyttämään siltä, kuin yksi syntipukeista olisi saanut sen aikaan, mutta todellisuudesta se tulee piilossa olevalta viholliselta. Toinen noista kahdesta syntipukeista tulee kostamaan ja näin tämä tapahtuma saa alkunsa. Yhdysvallat aloitti toisen maailmansodan vastaavalla tavalla valheellisen, itse aiheutetun hyökkäyksen seurauksena (Pearl Harbor) ja tulee samalla lailla astumaan kolmanteen maailmansotaan. Yhdysvallat tulee huomaamaan, että Minä Jumala en enää taistele hänen edellään, vaan se tulee kärsimään nöyryyttävän ja tuhoisan tappion, koska se ei enää seuraa Minua.

Talousromahduksen jälkeen alkaa Yhdysvalloissa sisällissota, koska kaikki ne edut ja mukavudet, joita ihmiset ovat tottuneet saamaan ja rakastamaan ovat poissa. Vain ne, jotka seuraavat Minua läheisessä suhteessa tulevat saamaan yliluonnollisen avun. Tämä tulee olemaan suuri testaus myös Minun lapsilleni, että antavatko he ruokansa ja Minulta saamansa avun niille, jotka ovat eksyneet ja avun tarpeessa. Tällä tavoin antamalla omastasi moni tulee sisälle Minun valtakuntaani, epäitsekkäiden ja rakastavien tekojen kautta, joita Minun lapseni tekevät kärsiville ihmisille. Tällä tavoit sinä näytät uskosi teoillasi ja ne jotka eivät tee näin tulevat huomaamaan, että he eivät todellisuudessa tunteneetkaan Minua niin kuin he luulivat tuntevansa. Donald Trump ei voi pelastaa Amerikkaa, Minä olen ainut, joka voi koskaan sen pelastaa, mutta tuo eksynyt maa ei ole ottanut Minua vastaan. Donald on osana pahuden suunnitelmia ja hän ottaa vastaan käskyjä tuolta pahuudelta. Vaikka hänellä oli alunperin erilaiset suunnitelmat Amerikalle, niin hän on nyt rikoskumppanina tuossa suunnitelmassa.

Tuon tulisen tapahtuman jälkeen amerikkalaiset alkavat huutaa avukseen heidän entistä johtajaansa Barack Obamaa. Hän palaa näyttämölle, mutta ei enää vaalien kautta. Amerikan kansa tulee rakastamaan häntä enemmän kuin koskaan aiemmin. Hän tulee olemaan heidän toivonsa. Ihmiset menevät hänen pahojen suunnitelmiensa mukaan, sillä Obama tulee olemaan saatanallisten voimien vallassa. Hän tulee karismallaan sokaisemaan ja viettelemään ihmiset hänen palvontaan, sekä hän tulee valehtelemaan ihmisille ja tekemään monia ihmeitä ja merkkejä. Useimmat tulevat ottamaan hänen merkkinsä suurien maahan iskevien maanjäristysten ja tsunamien jälkeen. Tuolloin Amerikan suurena seisseet kaupungit tulevat tuhoutumaan täysin hänen vihollistensa voimasta ja Suuri Babylon tulee tuhoutumaan yhdessä tunnissa. Tämä tapahtuu Amerikan vihollisten lähettämien ydinaseiden voimasta, sekä maan sisäisten vihollisten että ulkopuolisten vihollisten. Obama tulee siirtymään sitten koko maailman valtiaaksi, kun hän on ensin saanut päätökseen suunnitelmansa tuhota Yhdysvallat.

Tästä tuhosta hän tulee syyttämään yhtä syntipukkiaan. Hän tulee asettamaan pedon hallituksen samalla kuin langenneet enkelit, joita tullaan kutsumaan avaruusolioiksi, työnnetään maan päälle pimeydestä. Obama tulee olemaan heidän johtajansa, sillä hän on yksi heistä, langenneista demoneista, mikä tarkoittaa, että hän ei ole Adamin sukukuntaa. Nämä langenneet näyttäytyvät hyväntahtoisina kun he tulevat putsaamaan pois atomipommien aikaansaaman säteilyn, mutta heidän tarkoitusperänäsä ovat saatanalliset. He tulevat sanomaan ihmisille, että he ovat heidän luojiaan, ja tulevat jopa tarjoamaan valheellisia todisteita. Tämä on se suuri eksytys, johon useimmat ihmiset lankeavat. Nämä voimat tulevat luomaan pedon merkin ja järjestelmän ostamiseen, myymiseen ja kaupantekoon.

Pedon merkki tulee sisältämään ihmisen ulkoisessa kehossa näkyvän merkin. Tämä saa aikaan suuren luopumuksen Minusta, Herrasta ja pelastajasta Jeesuksesta, sekä synnyttää liiton pedon kanssa, joka on Obama. Järjestelmä tulee sisältämään myös mikrosirun otsaan tai oikeaan käteen, mikä muuttaa ihmisen DNA:ta niin, että merkin ottanut ihminen ei ole enää osana Adamin sukukuntaa ja täten hänet tuomitaan ikuisesti tuliseen mereen. He pyrkivät kaikkien ihmisten tuntemiseen ja kontrolliin, mutta vain Minun Isäni kykenee siihen, sillä Hän on El Elyon, Suuri Jumala, ja kukaan ei vedä vertoja Hänelle!

Tulee myös suuri maailmanlaajuinen maanjäristys ja aurinko tulee menemään kokonaan ja totaalisen mustaksi ja kuu muuttuu veren punaiseksi (sinetti 6 Ilm. 6), sekä taivaan tähdet putoavat maahan niin hengellisesti kuin fyysisesti, ihan kuten viikunapuu pudottaa viimeiset hedelmänsä, kun sitä ravistelee väkevä tuuli. Tällöin taivas väistyy pois niin kuin kirjakäärö, joka kääritään kasaan ja jokainen vuori ja saari siirtyy pois sijoiltaan. Tällöin tulee kolme pimeää päivää ja Minun jäännös-morsian muuttuu kirkastettuihin ruumiisiinsa. Tämän jälkeen heidät lähetetään ulos keräämään suuri viimeinen elonkorjuu kaikkialta maailmaa. Kun se tehtävä on saavutettu ja pakanoiden luku tulee täyteen, niin sitten Minä kohtaan heidät pilvissä ja heidät säästetään Minun vihani vuodatukselta. Sillä kukaan ei voi kestää Minun vihani päivänä. Kaikki polvet tulevat taipumaan Kuningasten kuninkaan ja Herrojen Herran edessä. Pyydän sinua nöyrtymään edessäni NYT, jotta voit pelastua ennen tulevaa Herran päivää. Ota vaari näistä varoituksista, sillä se päivä tulee nopeasti!

Yeshua Ha Mashiach

Jeesus Kristus”
Tuula1

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

aamen. joo. en minäkään ole minään hyväntekijänä trumppia pitänyt, mutta näin kansalaisen näkökohdasta katsottuna hän vaikuttaa hyväntekijältä obamaan ja muihin verrattuna. jotenkin henki minulle sanonut kokoajan, että älä luota trumppiin
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mielipiteitä kahdesta Byerlyn viestistä ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

No, vaikkapa tässä ;

"Aadamin puhdas rotu ". <----> Ihminen, eli Aadam, EI OLE PUHDAS.


" Minä merkitsen omani heidän otsaansa ja vihollinen merkitsee omansa heidän otsaansa tai oikeaan käteensä." ----->

Efe.4:30 " Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka ON teille ANNETTU sinetiksi lunastuksen päivään saakka."

<------ Jumalan omat ovat niitä, siis jotka ovat merkitty. Ei heitä enää uudestaan merkitä. Ihmiset, joissa on Pyhä Henki.

Viestistä saa käsityksen, että Jumalan omat ikäänkuin "uudelleen merkittäisiin".

-----------------------------------------

Tammikuussa tulemme, ilmeisesti, näkemään päätöksen presidentinvaalin loppuhuipennuksesta, eli uusi presidentti vannoo virkavalansa 21.1.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ilm. 7 :1 - 3
"Sen jälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.

Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."

Myös tämä: Ef. 1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

Vaalit: Ilmeisesti jo 6.1.2020, kongressi valtsee presidentin?

Mielestäni kannattaa huomioida myös Trumpin häviön mahdillisuus; hänen valintansahan ei tuo ratkaisua Yhsysvaltain ja sen seurakunnan syntiongelmaan. Jumala todennäköisesti murehtii, että ihmiset nostavat ihmisen hänen sijaansa ongelmien ratkaisijaksi.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuo Ilmestyskirjan kohta tarkoittaa aivan samaa asiaa kuin Paavalin kirjeissäkin puhuttu Pyhän Hengen sinetin saaminen. Ilmestyskirja ei kerro siis mitään "uutta" asiaa.

Äänestykseen menee, koska ainakin yksi rebublikaanisenaattori sitä vaatii, ja se yksikin riittää.

Kaikki on mahdollista, melkein kaikki. Coverstonen yhdessä viestissä sanottiin, " ettei ilmiselvä voittaja olekaan niin ilmiselvä", jne.

Ja niin kuin tiedämme, tuossa vaalissahan ei ole kysymys Trumpista tai Bidenistä, vaan arvoista.

Mainitsin aiemmin, ettei Paavola ole Jumala, mutta ei sitä ole Trumpikaan, mutta Trumpia Jumala haluaa käyttää osana Jumalan omia suunnitelmia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis Raamattu on onneksi kolmiulotteinen kirja, eikä sen ennustuksetkaan ole yksiselitteisiä. Miksi muuten pitäisi Raamatussa, jota Jumala itse valvoo, lukee ennustuksia, jotka on jo toteutunut vain siksi, että joku näkee, että no niin onkin. Kaiken lisäksi kun niiden toteutumisen jälkeen ennustuksessa lukee, että tämä koskee viimeisiä päiviä. Noh, Jeesuskin sanoi, että tulee pian ja nyt on viimeiset ajat. No mutta kyllä silti pitää joku roti olla, jos meillä on selkeitä muita sanoja, joilla kerrotaan, ettemme sentään ole tyhmiä kun näemme ne päivät, jolloin ne kaikki alkaa tapahtua. Siis mitä kaikki? No just ne...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Käyttää Paavolaa - meitäkin. Uskoontulevia merkitään edelleenkin.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Juu, niin merkitään, ja se on hyvä juttu se. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

...öööö....kovin sekavalta vaikuttaa. :shock:

Eihän tosta ota Eerokaan selvää. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Saas nähdä kuinka käy. Ei voi ainakaan väittää, ettei olisi profetian kanssa ristiriitainen "tieto".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Eero »

Onkohan tähän nyt ihan oikea mahdollisuus?

”Yhdysvaltain entisten puolustusministerien yhteisvetoomus: Armeijan ei pidä sekaantua vaalien kulkuun”
https://yle.fi/uutiset/3-11722937
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella, onko tämä edelleen median asettumista Trumppia vastaan vai onko Trumputti häikäilemätön peluri? Se ainakin tiedetään, että hän turvaa Jeesukseen ja demokraatit taas eivät... mutta onko vallassa pysymyinen tärkeämpää kuitenkin? Kohta se tietenkin nähdään. Voihan vaakakupissa painaa sekin, että Trumppi tietää Amerikan menevän todella huonoon suuntaan demoktraattien käsissä ja koittaa "pelastaa maansa".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Niin on saatana vihannut maailmaa,että lähetti oman "poikansa", antikristuksen, Barack Hussein Obaman. Synnin ihminen, hävityksen poika. Laiton, vastustaja.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 04 Tammi 2021, 15:06 Voiko siis olla niin BHO olisi tuo mainittu? Tämän laitoin jo toisaallekin, mutta käydessäni tavaratalossa huomasin Obaman muistelmateoksen mainosplakaatin. Tuon teoksen nimi on Luvattu maa - Nomen est omen; onko kirjan nimi enne? Israel - Luvattu maa, jonne laittomuuden ihminen asettuisi asumaan.
Onhan tuosta Obamasta montakin profetiaa/unta laitettu tuonne profetia-osastolle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Marie »

Tää on nyt toinen yritys lähettää viesti. Ensimmmäinen hävisi kummasti. Oli vaikeuksia sisäänkirjautumisessa meni vajaa 20 minsaa ennenkuin pääsin sisälle
Asia on tämä: älkää uskoko puheita mitä valhemedia syöttää uusisissa Trumpista. Että olisi muka kiristänyt ja pakottamnut että saisi ääniä . Koko maailmalle on nyt julistettu valhetta hänestä ja juuri ennekuin on senaatin päätökset keskiviikkona niin on mustamaalattu ja varmaankin pysyvästi.
Luin aamulla netistä AAMUVARTISTA että Trumpin pitämästä puheesta joka kesti n. 1 tunnin on liimaa-leikkaa-yhdistä menetelmällä tehty tämä puhe jonka hänen vastustajansa on lähettänyt maailmalle.
Tästä aiheutuu tietenkin kamalat oikeusjutut korvausvaateineen , mutta vaikka hänet todistetaan syyttömäksi tuleeko valhemedia koskaan puhumaan ja kertomaan asiasta. Ja ihmiset jäävät valheelliseen tietoon.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kun katson tuota USA:n Trumpin puolesta käytävää mielenosoitusta ja kuuntelee siellä puhuvia puhujia, niin ei ole ollenkaan varma, onko tämä poliittinen tilaisuus vai jokin Kristittyjen todistustapahtuma: https://www.youtube.com/watch?v=s5ScxwgOxAg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin kuin Eero tuolla palstan asiat osiossa totesi, että:
näyttäis siltä että demokraatit ovat nyt saamassa sen ”värisuoran” eli presidenttiyden sekä kongressin ylä- ja alahuoneen ja pääsevät tekemään haluamiaan päätöksiä esteettä. Jos näin käy niin on varmaankin riemu ylinnä monessa paikassa, myös maailmalla.
Ja kyllä jos nämä jumalattomat saavat nuo kaikki kolme, presidentin virkaa myöden vallan USA:ssa, niin se kyllä on katastrofi koko maailmalle ja varsinkin Israelille, joka juuri nyt rakentaa konkreettisesti rauhaa lähes kaikkien Lähi-Idän maiden kanssa.
Mutta näin kuuluukin tapahtua, sillä laittomuuden on saatava valta, muuten ei profetiat pääse toteutumaan, emmekä me pääse täältä pois.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: USA:n vaalistudio

Viesti Kirjoittaja Eero »

Samoja ajatuksia, saa nähdä kuinka kauan kestää tämä tila ennen kuin alkavat näkyä ne hedelmät joista tämä rakentuu. Tietenkin se tarkoittaa, että myös meidän vapautuksemme hetki lähestyy, jos nyt on niin että laittomuus ryöstäytyy valtaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin