Kehitysvammaiset

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Solissa

Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Joutuuko kehitysvammaiset, cp vammaiset tms sellaiset kadotukseen,, en löytänyt raamatullista kohtaa siitä on jos pahasti vammainen Jumala kironnut äidin joka synnyttää kehitysvammaisen lapsen vai onko paholaisen temppu?

Jos ei kehitysvammainen tiedosta muutenkaan mitään arkipäivän asioita, ei osaa kunnolla yms, niin miten voi tiedostaa olevansa syntinen?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä kysymys, mä luulen että on kyse maailman vajavaisuudesta, elämme kuolevaisessa ruumiissa, johon kuuluvat myös kehityksessä tapahtuvat häiriöt. Jos on viaton niin kuin lapsi, niin rankaisisiko Herra heitä siitä?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen ajatellut että he ovat kuin lapsen kaltaiset ja siksi Jumala heitä rakastaa.
💗💗💗
Solissa

Re: Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Ainakin lapsen tasolla, olin eräässä kohteessa siivoojana joka oli kehitysvammaisten hoitoyksikkö jotkut oli pahemmin vammaisia kuin toiset,, todella Herttaisia ja suloisia!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Autuaat ovat hengellisesti köyhät, sillä heillä on taivastenvaltakunta Matteus 3:5 tai 5:3 en muista.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ps.51:5 " Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt."

1.Sam.2:2 " Ei kukaan ole pyhä niinkuin Herra...."

Tuo Matteus 5:3 olisi minun mielstäni käännettävä ;

" Köyhät ovat onnellisia hengellisesti, sillä heidän on Taivasten Valtakunta".

Eivät kehitysvammaisetkaan, tai kuurot, sokeat, halvautuneet, mykät, jne. ole ns. taivaskelpoisia jonkin ominaisuutensa ansiosta, tai niiden puutteesta.

Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti Minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kehitysvammaiset

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 01 Marras 2020, 00:18 Ps.51:5 " Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt."
1.Sam.2:2 " Ei kukaan ole pyhä niinkuin Herra...."
Tuo mitä sanoit, on täysin totta! Kukaan ei synny taivaskelpoiseksi tähän maailmaan, vaan jokainen tulee sen ainoan Jeesus oven kautta sinne.
Vastaa Viestiin