Ei mitään rajaa......

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Ei mitään rajaa......

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Joko olette käyneet katsomassa Pihon uudet profetiat, lähinnä itsestään :shock: :shock: :shock:

Ei ainakaan itseluottamusta mieheltä puutu....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ei mitään rajaa......

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

2.Piet.2:1

Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Ei mitään rajaa......

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jossakin näin haastattelun tai keskustelun jossa piholta kysyi joku että opetatko edelleen tuota universalismioppia niin hän sanoi, että en opeta.tiedä sitten, puhuiko lämpimikseen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ei mitään rajaa......

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, mä oon kauhistellu. Lähteny paisuun ja korottaan itteensä.
Mut mun täytyy kertoo, että olin Pihon kans jonkun sortin kaveri vielä kymmenkunta vuotta sitten ja komppasin häntä mutta havaitsin kohta, että hän pitää itseään Jumalan suurena miehenä ja odottaa olevansa se Tukholman profetian suuri profeetta ja mitä vielä, Suomen tulevan johtaja. Mä moitin häntä tästä ilmiöstä hänessä ja kooitin nätisti sanoa, että palvele, älä ota asemaa Jumalan suunnitelmien ohi. Hän ei minua kuunnellut, vaan loukkaantui, eikä enää vastaillut mulle mitään. Hän tiesi, että olen myös saanut profetian ko. Suomen profeetasta ja se ei käynyt yksiin hänen ajatustensa kanssa. Mulla on vaan se hyvä puoli, ettei minun tarvitse korottaa ketään, eikä ainakaan itteeni. Minun ei tarttenu ku kertoa, että tämä profeetta ilmestyy Inarin järveltä ja hän tulee olemaan nöyristä nöyrin ja katuvista katuvin. Ei siis johtaja eikä itsensäkorottaja.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ei mitään rajaa......

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuula1 kirjoitti: 27 Kesä 2020, 10:22 Jossakin näin haastattelun tai keskustelun jossa piholta kysyi joku että opetatko edelleen tuota universalismioppia niin hän sanoi, että en opeta.tiedä sitten, puhuiko lämpimikseen.
Kyllä joo... Piho on ollut universalismin ja menestysteologin kannattaja. Kaikki pelastuu ja siinä on Jeesuksen rooli turha. Muutenkin hän rakentaa mielessään "jumalan valtakuntaa" ilman Jeesusta maan päälle. Hän puhuu suursuomesta vaikkei ymmärrä, ettei Jeesuksen tullessa ole enää kuin yksi valtio ja se on Israelin kansa, elikkä me. Suuri babylon on kukistunut!
Vastaa Viestiin