Missä Riikka Halko?

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
rauhansoturi

Re: Missä Riikka Halko?

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Palataan vielä Riikkaan. En muista, missä olen kuullut tai olen lukenut jossain sen asian. Se taisi olla jossain lehtipalstassa. Muistan vain asian sisältöä eli kertomusta. Aluksi seurakunnan kokouksessa hän saarnasi synnittömyyttä, niin seuraavaksi seurakunta sulki hänet pois, eikä antanut Riikkaa tulla seurakuntaan synnittömyyden takia.

Riikka oli minun FB-kaveri, niin muistan kiivaan keskustelun Riikan kanssa. En itse ollut mukana siinä kiivaassa keskustelussa. Se keskustelu näkyi FB-seinällä. Siitä on ajat sitten. Ehkä tilanne on muuttunut, tai ehkä hän on tehnyt parannuksen, kuten minulle on käynyt samoin totuuden tuntemisen kautta. Rukoillaan tämän asian puolesta. Herra tietää paremmin, kuin me.
Tuula1

Re: Missä Riikka Halko?

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mä sanoin Jeesukselle. älä anna minulle noita arabeja. minä en vain jaksa niiden tapoja enkä toimia ja miten he käsittelevät kristittyjä. kunnes tällä viikolla uninäkynä sain, että minun tehtävä on evankelioida muslimeja. tuossa uninäyssä Jeesus tuli luokseni ja Hänen ristinsä alkoi loistamaan kirkkaana. sitten tuohon uninäkyyn tuli eteeni meidän osaston muslimi hoitajat, jotka näkivät minun kauttani tuon Jeesuksen ristin ja että vain Hän on tie, totuus ja elämä. mä jatkan vielä tähän senverran, että minullehan vuosia sitten profetoitiin että minun tehtävä on evankelioida muslimeja. siitä tämä vahvistus minulle, kun olen nykyään kysellyt, mikä minun tehtävä täällä ajassa oikein on.elämä on komediaa.
rauhansoturi

Re: Missä Riikka Halko?

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Tuula1, että jaoit ihanan kertomuksen! :) Herran siunausta ja varjelusta sinun kanssasi tulevassa evankelioinnin tehtävässä! :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Missä Riikka Halko?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

WAU! Amen Tuula1. Mä tiedän kun tunnen sua jo vuosien taakaa, että mitä sä mietit tästä.
Vastaa Viestiin