Mitä meille syötetään?

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sanna
Site Admin

Re: Mitä meille syötetään?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mitääh 😮😩
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Voimme luottaa vain Jumalaan, ja pyytää viisautta terveytemme ylläpitämiseen, kuin kaikkeen muuhunkin elämässämme.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Marie kirjoitti: 21 Joulu 2024, 07:01 Täytyy jertoa että toi terveyskeskusten lääkkeiden tuputtaminen on todellista. Minulla oli rasva arvot koholla, ne oli 6,9 pari vuotta sitten .Trvk. halusi aloittaa kolesterolilääkityksen. Pistin vastaan ja kerroin että yritän luonnon keinoin ensin ja menetelmin katsoa alentuuko arvot.
Pudotin painoani ja jätin enimmät roskaruoat syömättä. Vuoden kuluttua sain lähetteen labraan ja arvot mitattiin, nyt oli 5,9. Olin tosi tyytyväinen että homma toimii. Sitten trvk oltiin yhteydessä minuun ja sairanhoitaja (tällä kertaa miespuolinen) sanoi että minun tarvii aloittaa kolesterolilääkitys. Sanoin että en aloita lkoska arvot on jo laskenu. Tämä sairaanhoitaja sanoi että jos en aloita lääkitystä niin tänne trvk:seen ei ole mitään asiaa 5:teen vuoteen. Sanoin että selvä.
Tuosta sinun täytyy tehdä ilmoitus viranomaisille. Ei kukaan hoitaja, tai lääkäri, omaa oikeutta kieltää sinua menemästä terveyskeskukseen, jos sinulla olisi siihen tarvetta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

:o Jo on aikoihin eletty, ei sitä päivää ettei jotain hämmästeltävää/kummasteltavaa tule vastaan ... no niitä lopun aikojahan nämä ovat, se me tiedetään ja osataan suhtautua...
Luen parhaillaan Antti Heikkilän kirjaa Lääkkeetön elämä, ja olen kyllä samaa mieltä hänen ajatuksiinsa tästä keto-ruokavaliosta. Aion Joulun jälkeen kokeilla sitä ainakin kuukauden ja katsoa miltä olo alkaa tuntumaan. Pientä ylipainoa on ja verenpaineet koholla, plus jotain vähän semmoisia 'epämääräisempiä' kremppoja. Laitan sitten tietoa josko tuloksia tulee.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Oon ajatellu niin että kun nyt oon lähdössä poois täältä Järvenpäästä jos se on Herran tahto, ni en nosta tästä mitään uttua, oon muutenkin sellainen etten ole osannut ikinä pitää puoliani missään. Jätin tämänkin Jeesukselle.
Marie

Lähdin kauppa hakemaan luomumaitoa riisipuuroa varten, ei löytynyt Lidlistä eikä Järvenpään cittarista. Kyllä harmitti. Ostin sitten punaista Bowaer -maitoa kun ei muuta ollut.
Angelicus

Olen saanut tietoa viljelijäpiireistä, että lehmien tuotos laskee tuon aineen lisäämisen myötä, eikä toivottua tulosta synny metaanin tuottoon liittyen.
Marie

Pitää yrittää löytää tällainen ruokapiiri jossa saa myös maitoa. Jos olisi omaa maata ja peltoa ostaisin lehmän.
Mirjami

Minä käytän Valion Luomu vanhanajan täysmaitoa, Luomu-tiloillahan ei voi käyttää Bovaer-rehua. Tätä on saanut pienimmistäkin marketeista, ja siinä on vielä se etu että se on homogenoimatonta: rasvahappoja ei oli pilkottu, joten on elimistöllemme paremmin sulava.
Marie

Joo luomumaito on terveellisempää mutta sekin on pastöroitu. Vuosia sitten sai ostaa käsittelemätöntä tuoremaitoa Hakaniemen kauppahallista, ja keskustassa oli kanssa luonumyymälä josta tätä sai ostaa. Sitten kielleettin tuoremaidon myynti.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mä muistan, että jokunen vuosi sitten alkoi töissä kuulua puhetta, että käsittelemätön maito voi sisältää punkkitauteja ja vaikka mitä ja että se on vaarallista.

Taisi olla ruokateollisuuden kampanjan tulosta nämä puheet ja nimikin oli valmiina, ”raakamaito”, aivan kuin se kaipaisi vielä jotain käsittelyä. Aitomaito voisi olla parempi nimi eli se millä meidän esi-isämme ovat selvinneet.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Marie

Näin on. Aitomaito on hieno nimi. Kuulin että maitotillallisetkaan ei saa enää tiloiltaan myydä aitomaitoa. Ennen sai käydä ostamassa suoraan heiltä omaan kannuun. Meiltä kielletään kaikki se mikä on meille terveellistä ja käsketään syödä epäterveellistä ruokaa. Eliitin rahakekisari kla...schw.,b syö itse naudanlihapihvejä jotka maksaa yli 200 dollaria kappale (juttu netissä) ja käskee kansan syödä toukkia ja hyönteisiä.
Tietääkö kukaan onko se totta että etelä-Suomeen on rakennettu tehdas joka valmistaa lihaa laboratoriomenetelmillä.
kilvoittelija

Viesti Kirjoittaja kilvoittelija »

En sairastunut varhaisteini-iässä, kun menin kesäkuumalla naapurista hakemaan vastalypsettyä lämmintä maitoa, jonka tonkassa kannoin.

Melkein suoraan lehmän utareista. ;)
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Marie

Kun tässä on just ollut juttua lehmistä ja maidosta niin eilen illalla satuin näkemään Brandom Biggsin kertovan lehmistä.
Hän kertoi että lehmät tulevat maitonsa kautta tartuttamaan ihmisiin tarttuvan sika-tai lintuinfluenssan. Siis pahat ihmiset ovat sairastuttaneet lehmät tahallaan ihmisiin tarttuvilla kehitetyillä bio-aseilla.

Eliitillä on omat lehmänsä ja ruokansa turvassa. Onko aika tullut että ihmisiltä otetaan pois kaikki ruokavara?
Mirjami

Täytyypä katsoa tuo video jos löydän. Voi näitä aikoja :(
Löysin karppaus-sivustolta lisätietoa turvallisista tuottajista: Maitokolmio, Maitomaa, Koivulan maito, Satamaito, Ålands meijerit, Porlammin meijeri, Saloniemen juusto, Heikkilän juusto, HKFoods, Saarioinen, Snellman, Kivikylän palvaamo, Jymy-jäätelöt

Tuolla listalla oli myös Arlan kotimaiset, mutta en ole varma mitä sillä tarkoitetaan, ehkä vielä laitan tuonne kyselyn että jos Arlan tuotteessa on käytetty suomalaista maitoa niin onko se tuolloin B...-vapaata - vai tarkoittaako tuo sitä S-ryhmän kotimaista brandia ?

Juustoportti ei kuulemma voi taata että kaikki heidän maidontuottajat ovat Bovaer-vapaita !
Salakis-tuotemerkillä sama juttu: eivät voi kieltää rehun käyttöä maidontuottajiltaan.
Ja pienten juustonvalmistajien kanssa joutuu kyllä varmistelemaan mistä maitonsa ottavat, nyt tiedän ainakin että Kuusamon juusto sallii rehun käytön, ja Riitan Herkku saa maitonsa Valiolta, sen kysyin sieltä ihan itte sähköpostitse, ja heti vastasivat. Minä vastasin siihen että sittenpä en heidän tuotteitaan enää osta ! ;)
Marie

Kitos kun olet selvittänyt näitä, suurin osa näistä ovat kyllä tuntemattomia, täytyy ottaa tämä lista mukaan kauppaan.
Bannasit Valion maiidon, koskeeko tämä Valion luomu-maitoakin?

Syön kreikkalaista tai turkkilaista jogurttia melkein päivittäin. Eilen hain Cittarin tarjouksesta 1 kg jortti "ämpärin" .
Huomasin eilen vasta että jogurtti on tehty Saksassa ja Pirkka-purkitettu Suomessa. Mistä tietää mitä tämäkin turvalliseksi luulemani tuote sisältää?
Mirjami

Luomu-maitotuotteet on aina turvallisia, ne tuottaja-tilat on käsittääkseni sitoutuneet antamaan lehmille vain luomukasvatettua rehua, ja onhan niillä valvontaakin. Sama juttu minullakin että tykkäisin näistä paksuista kermaisista luonnonjugurteista, mutta valinnanvaraa ei paljoa jää...
Itse en luota enää näihin tuotteisiin mitkä on tehty Saksassa, varsinkin jos hintakin on edullinen niin se kertoo jo jotain laadusta. Valiolla on ainakin yksi luomu turkkilainen jugurtti, tietysti sitten suhteessa kalliimpi kuin nämä isot ämpärit.
Mirjami

Vielä lisään tuohon edelliseen, että asun pienellä paikkakunnalla keskisessä Suomessa, ja täällä saa Lidlistä Maitokolmion voita, huomasin vastikään ja ostin tietysti. Täytyypä vielä tarkistella onko Lidlin jugurteissakin näiden pienempien Bovaer-vapaiden meijerien tuotteita !
Marie

Kiitos "tutkijan" työstä, harmittaa kun samalla kauppareissulla hakiessani jogurttia ostin myös 2 pakettia Valion voita jotka oli tarjouksessa. Luomua pitäisi ostaa mutta se tulee käy kukkarolle, ja syödä kuitenkin pitää. Tarkoitus oli että teen voista gheetä ensimmäistä kertaa
Angelicus

Luomulehmillä on metaanipäästöjen tutkinnassa saatu tuloksia, että ulkoruokinnassa päästöt ovat pienemmät, riippuen myös laitumesta. Luomulehmät saavat vapaasti valita ollako sisällä vai ulkona myös näin talvella, mutta ruokkiahan ne pitää kuivatulla ja säilötyllä appeella. Eräs ei-luomuviljelijä sanoi, että kyllä valitettavasti joutuvat käyttämään muitakin "myrkkyjä" joilla torjua esim. hometta. Luin jostain aihetta koskevasta somekeskustelusta tuon. Luomuviljely ei kuitenkaan kaikkia kiinnosta, ennakkoluulojen takia useimmiten.
Viimeksi muokannut Angelicus, 12 Tammi 2025, 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin