Ajankohtaiset maailmantapahtumat
Re: Ajankohtaiset maailmantapahtumat
Maranatha 
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Venäjä kuljetti Bashar al-Assadin, joka syrjäytettiin Syyrian presidenttiydestä kapinallisten salamahyökkäyksen seurauksena, erittäin turvallisesti Venäjälle, maan varaulkoministeri Sergei Rjabkov kertoi NBC Newsille.
Eli Al-Assadin kapinallisten yllä u-käännöksen tehnyt ja tutkapinnan alle nopeasti tippunut tai lentänyt lentokone oli savuverho todelliselle toiminnalle, eli Venäjä haki marionettinsa Moskovaan turvaan.
En sitten tiedä paraniko tilanne juurikaan. Nyt Syyrian johdossa istuu Turkin Erdoganin ja USAn varjohallituksen tukema terroristi.
Tämä terroristi kerkesi jo uhkaamaan yrittävänsä valloittaa Jerusalemin.
Israel, jolla muuten on jo panssarit Syyriassa, ei kauaa katsele tuota pullistelijaa.
Heitän veikkauksen ettei tuo kaveri kauaa nauti enää sokeriteetä.
Eli Al-Assadin kapinallisten yllä u-käännöksen tehnyt ja tutkapinnan alle nopeasti tippunut tai lentänyt lentokone oli savuverho todelliselle toiminnalle, eli Venäjä haki marionettinsa Moskovaan turvaan.
En sitten tiedä paraniko tilanne juurikaan. Nyt Syyrian johdossa istuu Turkin Erdoganin ja USAn varjohallituksen tukema terroristi.
Tämä terroristi kerkesi jo uhkaamaan yrittävänsä valloittaa Jerusalemin.
Israel, jolla muuten on jo panssarit Syyriassa, ei kauaa katsele tuota pullistelijaa.
Heitän veikkauksen ettei tuo kaveri kauaa nauti enää sokeriteetä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Damaskos tuhoutuu? Jaakobin ahdistus?
Josh Peck analysoi.
https://youtu.be/ugXG1zgvdn4?si=EnJsxBTXICsB1I18
Josh Peck analysoi.
https://youtu.be/ugXG1zgvdn4?si=EnJsxBTXICsB1I18
Eikös ole niin että Israel olisi tekemässä maajoukolla liikkeitä sinne päin? Eilen ainakin X:ssä näin uumoiltiin, mutta en tiedä oliko arvelua vaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
En ole tänään vielä kerinnyt kovin uutisiin perehtyä. Vasta aloittelen kun tuli ilta ja hommat aikalailla valmiit.
Eilen olivat Hermon-vuoren Syyrian puolella parkissa.
Hermon-vuori on muuten erittäin mielenkiintoinen paikka.
Tälle vuorelle laskeutuivat langenneet enkelit tullessaan saastuttamaan maan. Tällä vuorella Jeesus kirkastettiin ja tällä vuorella Jeesus ilahtui opetuslapsen sanoessa, että Jeesus on Jumala. Jeesus sanoikin ettei tuo tieto tullut ihmisestä vaan Pyhä Henki sen sinulle kertoi.
Ei tarkka lainaus.
Hermonilla on myös YK:n tarkkailuasema tarkkailemassa mitä? Ja ellen ihan väärin muista, vuoren sijaintiin liittyy maantieteellisesti useita kertoja luku 33.
Oma käsitykseni on, että Hermonilla verho on ns. ohut.
Mutta nyt tarkkailemaan tapahtumia.
Eilen olivat Hermon-vuoren Syyrian puolella parkissa.
Hermon-vuori on muuten erittäin mielenkiintoinen paikka.
Tälle vuorelle laskeutuivat langenneet enkelit tullessaan saastuttamaan maan. Tällä vuorella Jeesus kirkastettiin ja tällä vuorella Jeesus ilahtui opetuslapsen sanoessa, että Jeesus on Jumala. Jeesus sanoikin ettei tuo tieto tullut ihmisestä vaan Pyhä Henki sen sinulle kertoi.
Ei tarkka lainaus.
Hermonilla on myös YK:n tarkkailuasema tarkkailemassa mitä? Ja ellen ihan väärin muista, vuoren sijaintiin liittyy maantieteellisesti useita kertoja luku 33.
Oma käsitykseni on, että Hermonilla verho on ns. ohut.
Mutta nyt tarkkailemaan tapahtumia.