Aamen!Sanna kirjoitti: ↑Tänään, 18:46 Joo muistan kun aikanani luin näitä kuin ennen uskoontuloa ja yöunet meni moneksi viikkoa, toki oli siitä massiivista hyötyäkin, löysin Jeesuksen elämääni. Ymmärrän siis kyllä, miksi monet kokevat ahdistavaksi nämä aiheet.
En ole itse koskaan toivonut olevani enempää väärässä, kun näiden asioiden kanssa. Ei ole montaa vuotta kun näistä 'kivitettiin' foliohattuna ja nykyään nämä samat asiat on uutisotsikoissa ja pressan puheessa uutena normaalina.
Olisiko joku oikeesti aikanaan Salaiset kansiot ohjelmaa katsonut uskonut, että se on valtio joka tulee sanomaan että ufot on totta? Olisiko joku uskonut että maassa missä on saavutettu sananvapaus, sitä ruetaan rajoittamaan mitä ihmeellisin keinoin? Olisiko joku uskonut, että Sodoman synnit on lain ja kirkon hyväksymä uusi normaali kristillisessä hyvinvointi valtiossa, missä köyhät laitetaan päättäjien toimesta kyykkyyn?
Ja tähänhän varmaan tämä kaikki tähtää, tuolla toisessa ketjussa mainittu uskontunnustuksen uusiminen, äiti ja isä termien poistaminen käytöstä, digi lompakot, kela uudistukset ja tulevat kansalaisrahat![]()
Pikku hiljaa hivutetaan Jeesus pois, lait ja normit pois. Tarpeeksi sitkeää ja täsmällistä pohjatyötä alle, niin kukaan ei kohta enää kyseenalaista tulevaa.
Jos uskovat ei näistä varoittele niin kuka sitten varoittelee? Jos uskovat ei rukoile asioiden puolesta niin kuka sitten rukoilee?
Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.
-
Näkymätön Ninni
Re: Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.
Tosi on.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rukoillaan Mel Gibsonille ja elokuvan tuotantotiimille perhekuntineen aitoa uskoa ja suojelusta.
Kun tuo paljastuselokuva nimeltään Lapset saarella tulee ulos, epäilen saarikultin yrittävän hänet hoidella tai todennäköisesti jo ennen elokuvan julkistusta.
Gibson aikoo puhua asioista ihan nimillä.
https://youtu.be/k2ayvB1oeh8?is=o82MJm3VPzDl0VwC
Kun tuo paljastuselokuva nimeltään Lapset saarella tulee ulos, epäilen saarikultin yrittävän hänet hoidella tai todennäköisesti jo ennen elokuvan julkistusta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Näkymätön Ninni
Aamen!Rutger kirjoitti: ↑20 minuuttia sitten Rukoillaan Mel Gibsonille ja elokuvan tuotantotiimille perhekuntineen aitoa uskoa ja suojelusta.
Kun tuo paljastuselokuva nimeltään Lapset saarella tulee ulos, epäilen saarikultin yrittävän hänet hoidella.