Pink Floydia soimaan

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Rutger
Site Admin

Pink Floydia soimaan

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Mielenkiintoinen tutkimus. Mennyt jotenkin itseltä ohi.
Tämä siis vuodelta 2023.

A 2023 study published in the journal PLOS Biology demonstrated that listening to Pink Floyd is useful for neuroscience research, specifically for recreating music from human brain activity.
Nature
Nature
+4
Researchers at UC Berkeley and Albany Medical Center analyzed data from 29 patients with epilepsy who listened to the song "Another Brick in the Wall (Part 1)". Using AI, the team successfully reconstructed the song from electrical activity in the auditory cortex, providing insights that could aid in developing brain-computer interfaces for patients with communication disorders.
The Guardian
The Guardian
+2
Key Findings from the Study:
Reconstructing Sound: By decoding neural activity, the researchers were able to reproduce a recognizable, albeit muffled, version of the song, marking the first time a recognizable song was reconstructed from direct brain recordings.
Locating Rhythm Perception: The study identified a specific area in the brain's temporal lobe that reacts to the guitar groove and rhythm, which could assist in treating patients who cannot speak.
Why Pink Floyd? The researchers chose the 1979 track because it is "very layered" and popular among the, often older, patient demographic.
The Guardian
The Guardian
+4
Other Findings:
Music Therapy: Research has identified songs by Pink Floyd as highly effective in music therapy settings.
Cognitive Impact: The band's music is noted for its ability to create immersive, atmospheric experiences that can help with relaxation and thinking.
Future Applications: The findings could help improve "speech prosthetics" for people suffering from neurological conditions like strokes or ALS.
The Guardian
The Guardian
+4
The study suggests that the complex, layered nature of Pink Floyd's music makes it an ideal, and useful, tool for mapping how the brain processes, interprets, and feels music.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Mirjami

Re: Pink Floydia soimaan

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Hmmm... vastikään löysin netistä sivuston, jossa kerrotaan musiikin alan eri "super-tähtien" saatanallisista yhteyksistä.
Ja tämmöinenkin sieltä löytyi:
https://www.jesus-is-savior.com/Evils%2 ... _floyd.htm
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Taisi tämä ensimmäinen yhtyeen laulaja kärsiä "mielenterveys" ongelmista... Ja mistäköhän johtunee!
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Musiikkiteollisuuden saatanallisuudesta on tiedetty ja puhuttu varmaan lähemmäs 50 vuotta.
Albumin masterkopio josta ennen ainakin kopioitiin kaikki mahdolliset miljoonat myytävät albumit, kirottiin studion takahuoneessa, kuulemma.
Tällä pyrittiin/pyritään asettamaan kuuntelija loitsun alle.
Samaa tapahtuu kuulemma leffa- ja teevee alalla.
Pidin tätä tietoutta itsestäänselvyytenä lukijoiden keskuudessa, mutta hyvä että tuli puheeksi.
Minä uskon Pyhän Hengen varjelevan omansa piilotetuilta kirouksilta, uskosta osattomille nuo poppajutut voivat aiheuttaa ongelmia, en ihmettelisi koska heillä ei ole tätä parasta Suojelijaa.

Tutkimus on kuitenkin mielenkiintoinen ja johdattaa ainakin omat ajatukseni siihen suuntaan miten Sana sanoo, että Jeesus puhuu kaiken olevaksi. Kyseessä on siis taajuudet.
Tutkimus siis on havainnut tämän yhden kuuluisan kappaleen kuuluisalta yhtyeeltä virittävän monitasoisuudellaan ihmisen aivot tilaan jossa ne on helppo lääketieteellisesti kartoittaa.

Otsikointini olisi voinut toki olla järkevämpi vaikka sen tulkinta riippuukin lukijasta.

Pyromaani palaa rikospaikalle jne.

Jeesuksen Kristuksen varjelusta ja johdatusta 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Pidin tätä tietoutta itsestäänselvyytenä lukijoiden keskuudessa, mutta hyvä että tuli puheeksi.

Minulle ei ole tämä musiikki-asia ollut vielä kovinkaan kauan selvillä, ja paljon muitakin hyviä asioita olen tältäkin sivustolta oppinut! Toki tiedän että kaikki pitää koetella ja arvioida, kenenkään sanomisiin/kirjoitteluun ei voi nykypäivänä suoraan luottaa. Siksipä olen välillä tännekin jotain havaintoja laitellut, koeteltaviksi...Ja tietysti viedä ne myös rukouksella Herrallemme.
Näkymätön Ninni

Albumin masterkopio josta ennen ainakin kopioitiin kaikki mahdolliset miljoonat myytävät albumit, kirottiin studion takahuoneessa, kuulemma.
Tällä pyrittiin/pyritään asettamaan kuuntelija loitsun alle.
Samaa tapahtuu kuulemma leffa- ja teevee alalla.
Pidin tätä tietoutta itsestäänselvyytenä lukijoiden keskuudessa, mutta hyvä että tuli puheeksi
Eipä ollut itsestäänselvää tämä asia minulle.
Tosin en ole koskaan pitänyt metallimusiikista, joten vähän olen joutunut sitä kuuntelemaan.

Muistan kyllä että yläasteella oli englannin opettaja, joka oli jotain luokkaa varoittanut metallimusiikin saatanallisuudesta.

Siihen maailman aikaan 80-luvun puolivälissä en vielä ollut uskossa ja elin elämääni ei uskovassa perheessä.
Ja oikeastaan isä suhtautui melko tympeästi kaikkea uskontoon liittyvää kohtaan. Kuitenkin jonkinlainen lapsen usko minulla on aina ollut, kun mummoni opetti iltarukouksen ym...

Metallimusiikin kanssa olen ollut hyvin vähän tekemisissä, enkä ole siihen perehtynyt.
Joten ei siis ollut itsestäänselvyys. Hyvä että tuli esille.
Aina voi oppia uutta.
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Kun nyt tuli puheeksi, niin metallissa on aitoja kirkonpolttaja saatanisteja ja sitten on ihan täysiä larppaajia jotka tienaavat murrosikäisten nuorten angstilla. Molemmat toki tekevät myyräntyötä nuorison päässä.
Metalli ei kuitenkaan ole kuulemma läheskään pahin vaan räppi ja kantri kuulemma ovat.
Nämä tiedot ovat yhdeltä uskovalta kaverilta joka on tehnyt pitkän uran tutkiessaan musiikkiteollisuuden hämäriä puolia.
En valitettavasti muista nyt hänen nimeään mutta miettikää, että se "viaton" ruutupaitainen ja kesämekkoinen rento musiikki onkin ehkä syvemmällä suossa kuin joku avoimesti antikristillinen räminä.
Netistä löytyy paljon näitä videoita missä muusikko tunnustaa menestyksensä alkaneen vasta siitä kun hän on kirjaimellisesti myynyt sielunsa. Esimerkkeinä Bob Dylan ja nyt erittäin kuuluisa Katy Perry joka alkujaan oli gospel laulaja mutta ei omien sanojensa mukaan osannut laulaa, niin hän myi sielunsa menestyksen tähden.
Sitten on eräs uskoon tullut tumma räppäri joka kertoo tarkkaan miten hän tuli urallaan pisteeseen jossa hänet vietiin takahuoneeseen allekirjoittamaan sopimusta omalla verellään ja tilaan kuulemma ilmestyi ihan näkyvästi entiteetti ottamaan signeerausta vastaan.
Se oli onneksi kaverille liikaa ja hän poistui paikalta. Samassa loppui hänen siihen astisen uransa tasoinenkin menestys. Kukaan ei enään halunnut kuunnella häntä.
Voi kuulostaa äkkinäisestä liian hurjalta ollakseen totta, mutta minä uskon näiden huippusuosittujen oikeasti tehneen diilin.
Eiväthän he osaa yhtään edes laulaa mutta suosio on ihmeellisen isoa, aivan kuin nuoriso olisi edellä mainitun loitsun alaisia.

Rakas Jeesus. Murra kaikki pahuuden kiroukset, taiat ja loitsut. Vapauta kaikki ihmiset näistä ikeistä ja avaa heidän silmänsä, Amen 🙏
Näkymätön Ninni

Kiitos valaisusta Rutger. 🙏

Tosiaan olen hyvin vähän perehtynyt tuohon musiikki maailmaan. Eikä tule hirveemmin kuunneltuakaan.

Olenkin ihmetellyt joskus mielessäni tuota Katy Perryä, kun kuulin jostain että hän olisi uskovasta perheestä ja ehkä ollut joskus uskossa, mutta nyt meno on megaluokkaa ja rahaa virtaa ovista ja ikkunoista. Videot on isolla rahalla tehtyjä. Menestys ja mammona puhuu!
Avioerojakin taitaa olla takana.

Aika vähän tulee itse nykyään kuunneltua maailman musiikkia, ennemminkin etsii hyviä hengellisiä kappaleita.

Kiitos Jeesus että Sinä varjelee ja johdat ja ohjaat meitä! 🕊️🙏✝️🙏
Rakas Jeesus. Murra kaikki pahuuden kiroukset, taiat ja loitsut. Vapauta kaikki ihmiset näistä ikeistä ja avaa heidän silmänsä, Amen 🙏
Aamen! 🕊️🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin