"vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Rutger
Site Admin

"vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Efes 5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Re: "vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!

Kunpa me muistaisimme miten valtava siunaus on, jos veli tai sisar nuhtelee meitä, kun huomaan sen tarpeelliseksi! Helposti me otamme vastaan kunniaa ja kiitosta, mutta nuhtelusta loukkaannutaan!
Tässä on ainakin itselläni paljon opittavaa!
Rutger
Site Admin

Keir Starmer uhkaa pistää Britannian lockdowniin vaalien ajaksi, koska liikkeellä väitetysti meningiittiä.
Kysymys. Mistäköhän tämä meningiitti nyt yhtäkkiä putkahti vai olisiko seurausta jostain aiemmasta?
Kysymys. Miten voidaan järjestää vapaat vaalit ellei ulkona saa liikkua?

20260321_193539.jpg

https://x.com/i/status/2035363120655585556
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Vuosi on 2026 ja Benny Hinn jatkaa huijausoperaatiotaan kaatelemalla ihmisiä.
Rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Pimeyden töitä.
https://x.com/i/status/2035326258150621188
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Vieläkö tämä karmea harhaopettaja Benny Hinn saa täällä edelleen mellestää! 🙈🙉🙊
Rutger
Site Admin

Näkymätön Ninni kirjoitti: 21 Maalis 2026, 21:58 Vieläkö tämä karmea harhaopettaja Benny Hinn saa täällä edelleen mellestää! 🙈🙉🙊
Tottahan toki. Kukapa eksyttäjää estäisi eksyneessä maailmassa.
Rutger
Site Admin

Nais"pappi" on alkanut kaupalliseen yhteistyöhön se*sikaupan kanssa. Voitot tästä yhteistyöstä ohjataan Planned Parenthoodille.
Planned Parenthood on suurin massamu*haaja nykyaikana.
Pimeyden töitä.

https://x.com/i/status/2035449681027686549
Rutger
Site Admin

Paikka jossa CERN sijaitsee oli nimeltään Appolliacum muinaisessa historiassa ja siellä sijaitsi Apollon temppeli.
Jostain syystä sijainti koettiin ideaaliksi maailman suurimmalle hiukkaskiihdyttimelle vaikka tässä paikassa se sijoittuukin kahden valtion alueelle.
Tokihan tuo viittaus Apolloon, Ilmestyskirjassa Abaddon/Apollyon, on pelkkää sattumaa.
Nämä hankkeen ideoijat muuten vaan keksivät myös avajaisseremoniassaan tanssittaa pukinpäistä demonihahmoa ja pystyttää CERNin etupihalle kosmista tanssiaan tanssivan Shiva maailmojen tuhoaja patsaan intialaisesta jumaltarustosta.

LHC:n sivuilla on tavanomaisen tutkimusjargonin seassa muutamia mielenkiintoisia tutkimustavoitteita.
Löytää ns jumalpartikkeli joka aikaansaa painovoiman.
Tutkia kyseistä hiukkasta ja opetella tämän ulottuvuuksia läpäisevän partikkelin avulla lähettämään viestejä ulottuvuuksien verhon läpi ja saada vastauksia ulottuvuusverhon takaa.
Ellei tämä ole teknologisoitua noituutta ja henkien manaamista, niin mikä sitten on?
Erittäin kiellettyä toimintaa Raamatun mukaan. Pimeyden töitä.

Katsokaapa nyt CERN:in logoa.
Logossa on kolme kuutosta, 666 ja kaksi lyhyempää viivaa jotka osoittavat eri suuntaan kuin kuutoset. Lyhyimmät kaksi viivaa ovat pelkkää hämäystä.

CERN-Logo.png
Rutger
Site Admin

Rutger kirjoitti: Eilen, 09:10 Tässä evankelis-luterilaisen kirkon ykköstykki pähkinänkuoressa.

Luoma kannattaa naisten määrän nostamista kirkon huippuvirkoihin. Yhtenä tapana muutoksen ajamiseen hän on nähnyt naisten kannustamista pätevöitymään kirkon johtotehtäviin.

Vuonna 2018 Luoma kertoi avioliittokannakseen, että pitää avioliittoa miehen ja naisen välisenä suhteena. Hän on korostanut, ettei halua kieltää samaa sukupuolta olevien parien onnea ja iloa, mutta avioliiton käsite kirkollisen vihkimisen yhteydessä ei tuntunut hänestä luontevalta.[15] Luoma on perustellut kantaansa kirkon kannan mukaisena, mutta kertonut olevansa valmis mukautumaan muunkinlaiseen menettelyyn, mikäli niin aikanaan päätetään.

Hän toivoo, että kirkossa sallittaisiin samaa sukupuolta olevien parien vihkiminen niille papeille, jotka sen haluavat tehdä.

Luoma on antanut tukensa myös eheytyshoidot kieltävälle kansalaisaloitteelle.

Hän on muistuttanut, ettei kirkon virallisissa kannanotoissa homoseksuaalisuutta ole enää vuosikymmeniin sanottu synniksi.

Luoma on kritisoinut että Raamatun kirjaimellinen tulkinta johtaa monenlaisiin ongelmiin, joista yhtenä hän pitää kreationismia.

Luoma on pitänyt myös hallitusohjelman maahanmuuttopoliittisia kirjauksia huolestuttavina.

Hänen mukaansa evankelis-luterilainen kirkko kannattaa kahden valtion mallia.

Vuonna 2025 Luoma ilmaisi, että Suomen tulisi tunnustaa Palestiinan valtio.

Joulun alla 2025 Luoma toi esille käsitteen kristillinen nationalismi, jota pitää pelottavana.
Sen hän katsoo juontuvan Yhdysvaltojen MAGA-liikkeestä ja uusoikeistolaisuuden leviämisestä Suomessakin ja katsoo näkyvän muun muassa naispappeuden vastustamisessa ja samaa sukupuolta olevien avioliittoon vihkimisen kategorisessa kieltämisessä. Luoma pitää ilmiötä luterilaisuudelle vieraana.

2 Kor 6:17-18 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".
☝️
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

On sovittu ettei samaa viestiä laiteta kuin yhteen ketjuun.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Rutger
Site Admin

Kävin lisäämässä emojin. Nyt se on eri viesti. En ole tietoinen tuommoisesta sopimuksesta.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Rutger kirjoitti: Eilen, 11:21 Kävin lisäämässä emojin. Nyt se on eri viesti. En ole tietoinen tuommoisesta sopimuksesta.
Sen tarkoitus on estää että yksi nimimerkki lähettää samaa aihetta useammalle eri keskusteluketjulle, juuri niin kuin sinä teit. Kun joku on "liian innokas" ja haluaa että hänen nostamansa asia saa varmasti huomiota.

Jos kaikki lähettäisivät saman viesti kaksi, tai useamman kerran eri alueille foorumista tulisi sellainen sekamelska ettei paremmasta väliä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

Rutger
Site Admin

Ymmärrän kyllä, että aihe on koskettava mutta otetaan iisisti.
Kirjoitin sen alunperin lopunajan harhat ketjuun ja jälkeenpäin hoksasin, että tuohan on malliesimerkki pimeyden töistä.
Toisaalla siinä on jo vastaus joten ketjua ei viitsi rikkoa.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Rutger kirjoitti: Eilen, 14:50 Ymmärrän kyllä, että aihe on koskettava mutta otetaan iisisti.
Kirjoitin sen alunperin lopunajan harhat ketjuun ja jälkeenpäin hoksasin, että tuohan on malliesimerkki pimeyden töistä.
Toisaalla siinä on jo vastaus joten ketjua ei viitsi rikkoa.
Niin, itse aiheesta minulla ei siis ole kommentoitavaa, vaan huomasin että sama viesti oli kahdesti eri alueilla, siksi mainitsin asiasta.

Rutger
Site Admin

Ok
Rutger
Site Admin

Bill Gates: "For every disease that we don't have vaccines, we will try mRNA".

"We just need to mess around. There's a lot of lipid nanoparticles, and some are very self assembling."

Bill Gates: "Jokaiseen tautiin, johon meillä ei ole rokotteita, kokeilemme mRNA:ta".

"Meidän täytyy vain sotkea ja sekoilla ympäriinsä. Lipidi nanohiukkasia on paljon, ja jotkut niistä järjestyvät hyvin itsekseen."

https://x.com/i/status/2035816341957947783

"Omaksi kuvakseen Hän heidät loi" ei kelpaa tälle eugenikolle.
Pimeyden töitä.
Rutger
Site Admin

Oikeasti iljettävää touhua.
Nais"pappi" saarnaa saarnastuolista miten Jeesus olisi tänä päivänä klinikkasaattaja eli saattamassa naisia aborttiklinikalle mu*haamaan oman vauvansa.
Tämän eksyneen eksyttäjän mukaan Jeesus opettaisi, että "siunattu on hän joka päättää raskautensa".

Pimeyden töitä.

https://x.com/i/status/2035438720631922710
Vastaa Viestiin