Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Uskon Jeesukseen

Re: Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: Tänään, 09:04 Se oli vastaus jo useita kertoja ilmeeseen vaatimukseesi, että Jarmo puuttuisi peliin.
Kai nyt Jarmo osaa itse lukea ja kommentoi jos tarvetta.
Minä en soittele kenellekään.
Vastaan sanoistani niitä jälkeenpäin muuttelematta.
Taas kerran. Jos joku herkkähipiäinen on kokenut sanani väärin sanotuiksi, pyydän anteeksi, olen erehtyväinen ihminen.
Kirjoitit:

Katsotaan kumpi täältä lähtee ja kenen kirjoitukset ja ketjut poistetaan.

Kirjoitit sittemmin tuon kommentin olevan vastaus vaatimukseen että Jarmo puuttuisi peliin:

Se oli vastaus jo useita kertoja ilmeeseen vaatimukseesi, että Jarmo puuttuisi peliin.

No eikös tuo vastaus ole samalla uhkaus siitä että jos Jarmo tulisikin foorumille niin olisi mahdollista että minä joutuisin lähtemään kirjoituksieni ja ketjujeni kera?

Pyydät sanojasi anteeksi, mutta kuitenkin keräät ihmisten viestejä niin että voit niitten avulla todistaa jotain joka on sinua vastaan... silloinhan omalta osaltasi anteeksiantoa ei ole tapahtunut.

Anteeksi kyllä annetaan mutta mietithän toki että onko tämä ketju tarpeellinen juurikin noitten esille tulleitten asioitten tiimoilta...mihin kaikkialle hakusanat johtavatkaan...

Kukin voi tutkia tahollaan mitä vaan mutta muita ei tarvitse vetää noihin tutkimuksiin mukaan edes varoituksin... :roll:
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 17 Maalis 2026, 09:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kertauksena liittyen kaikkiin konflikteihin palstalla eli etusivulta kopioidut palstan säännöt Jarmon kirjoittamana, jotka ovat varsin rauhaa rakentavat ja siihen kehoittavat.

Palstan tarkoitus
Pelastussanoman keskustelupalsta on kristinuskoon ja siihen liittyvien ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn keskittyvä keskustelupalsta, jossa vallitsee sananvapaus raamatullisten sääntöjemme puitteissa.

Jumalan kymmenen käskyä:
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Jeesuksen meille antama kaksoiskäsky:
Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Sen tähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille.

Paavalin toimintaperiaate:
Tit. 3:1-2 Muistuta heitä olemaan hallituksille ja esivalloille alamaiset, kuuliaiset, kaikkiin hyviin tekoihin valmiit, etteivät ketään herjaa, eivät riitele, vaan ovat lempeitä ja osoittavat kaikkea sävyisyyttä kaikkia ihmisiä kohtaan.

Massapostaus palstalla on kiellettyä, elikkä pitkät kopioinnit muilta sivustolta. Sen sijaan käyttäkää linkkejä, jos haluatte lainata pidempiä tekstejä. Palsta ei ole myöskään chattityökalu, vaan keskustelukanava.
Raamatun kohtuullinen kopioiminen ja lainaaminen on sallittua ja toivottavaakin mutta maksimissaan yhden luvun verran kerrallaan.

Ylläpito:
Palstalla toimii valvojia, joiden nimimerkki näkyy sinisellä. Valvojilla on oikeus puuttua kirjoituksiin.
Palstalla on myös punaisella nimimerkillä olevia ”admin” oikeuksilla olevia moderaattoreita, joilla on lisäksi oikeudet tilien suhteen.

Rangaistuskäytäntö ja lähestymistapa:
Neuvoin, kehotuksin ja käskyin. Tämän jälkeen valvojat/admin (vähintään kolme yhdessä) päättävät kaikista toimenpiteistä palstalla.

Matteus 18:15-17
Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.

Palstan valvojat/admin ovat ne yksi tai kaksi todistajaa ja koko palsta on koko seurakunta!

Nimimerkkien määräaikaiseen kirjoituskieltoon asettaminen tai kokonaan poistamiseen palstalta tarvitaan rangaistustoimenpidettä ehdottaneen tueksi aina vähintään kaksi valvojaa/adminia yksimielisesti puoltamaan tätä, ennen rangaistustoimenpiteen täytäntöönpanoa. Sama käytäntö koskee käyttämättömien nimimerkkien suhteen, aina tarvitaan kaksi todistajaa hyväksymään toiminnan.

Valitusprosessi
Jos käyttäjä kokee tulleensa rangaistuksi väärillä perusteilla on hän oikeutettu tekemään valituksen osoitteeseen admin@pelastussanoma.fi

(sääntöuudistus tehty 15.11.2023 rukouksen kautta PH:n kehotuksesta)
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rutger kirjoitti: Tänään, 09:13
Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 08:53 Miksi Rutger poistit aloituksesi pyhän hengen koodit, vai mikä se nyt olikaan nimeltään? 🤔
Laitoin sinulle vastausta siihen... Tai yritin laittaa. 🫣
En ole poistanut.
Ok huomasin! Minä mokasin, etsin väärästä ketjusta! 😅
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Nyt on tägätty Jarmo tähän ketjuun noilla säännöillä, niin onpahan asianne saatettu Jarmon tietoon.
Jos olisimme missä tahansa muulla alustalla kuin täällä, niin pelkästään tuo UJ:n vaatimus yhden Adminin oikeuksien rajaamisesta tulkittaisiin suoraksi hyökkäykseksi, josta seuraisi sanktio toisten ylläpitäjien toimesta.
Jos jotain seuraa, se ei ole minun aloitteeni. Annan toisten ylläpitäjien joihin Jarmokin kuuluu, ottaa kantaa ja vastuunsa palstasta.
En ole kostonhimoinen. Kosto kuuluu Jeesukselle.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 09:30
Rutger kirjoitti: Tänään, 09:13
Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 08:53 Miksi Rutger poistit aloituksesi pyhän hengen koodit, vai mikä se nyt olikaan nimeltään? 🤔
Laitoin sinulle vastausta siihen... Tai yritin laittaa. 🫣
En ole poistanut.
Ok huomasin! Minä mokasin, etsin väärästä ketjusta! 😅
Eipä mitään 👍
Eiku joo. Postasin sen Raamattuun ja siirsin hetkoht Raamatun termit alle. Olet juuri siinä välissä kirjoittanut.
Asia ok.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Kyse "konfliktissa" oli esim. tästä lauseesta:

Aihe on erittäin raskas, mutta jos koet olevasi valmis asiaa tutkimaan, niin tästä pimeydestä voi aloittaa tutkimuksen vaikkapa sanoilla e----s, s----r, z---o r---h, b--y r---h.

Aiemmin ko. viestissä oli pimeyden paljastamisia tms. kirjoittajan taholta mutta esim. tämä vinkki pimeyden tutkimiseen ohessa annetuin hakusanoin on sitten jo muitten ihmisten viemistä alueelle, joka on internetin pimeyttä.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 09:26
Rutger kirjoitti: Tänään, 09:04 Se oli vastaus jo useita kertoja ilmeeseen vaatimukseesi, että Jarmo puuttuisi peliin.
Taas kerran. Jos joku herkkähipiäinen on kokenut sanani väärin sanotuiksi, pyydän anteeksi, olen erehtyväinen ihminen.
Kirjoitit:

Kirjoitit sittemmin tuon kommentin olevan vastaus vaatimukseen että Jarmo puuttuisi peliin:

Se oli vastaus jo useita kertoja ilmeeseen vaatimukseesi, että Jarmo puuttuisi peliin.

No eikös tuo vastaus ole samalla uhkaus siitä että jos Jarmo tulisikin foorumille niin olisi mahdollista että minä joutuisin lähtemään kirjoituksieni ja ketjujeni kera?

Pyydät sanojasi anteeksi, mutta kuitenkin keräät ihmisten viestejä niin että voit niitten avulla todistaa jotain joka on sinua vastaan... silloinhan omalta osaltasi anteeksiantoa ei ole tapahtunut.

Anteeksi kyllä annetaan mutta mietithän toki että onko tämä ketju tarpeellinen juurikin noitten esille tulleitten asioitten tiimoilta...mihin kaikkialle hakusanat johtavatkaan...

Kukin voi tutkia tahollaan mitä vaan mutta muita ei tarvitse vetää noihin tutkimuksiin mukaan edes varoituksin... :roll:
Yritit saada Jarmon rajaamaan Admin-oikeuksiani keksityin perustein kostona jostakin.
Viestit ovat tallessa ja tulevat olemaan jatkossakin, se ei anteeksiantoon vaikuta.
Uutta atakkiasi odotellessa. Tämän annan taas kerran anteeksi.
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Tänään, 09:33 Nyt on tägätty Jarmo tähän ketjuun noilla säännöillä, niin onpahan asianne saatettu Jarmon tietoon.
Jos olisimme missä tahansa muulla alustalla kuin täällä, niin pelkästään tuo UJ:n vaatimus yhden Adminin oikeuksien rajaamisesta tulkittaisiin suoraksi hyökkäykseksi, josta seuraisi sanktio toisten ylläpitäjien toimesta.
Jos jotain seuraa, se ei ole minun aloitteeni. Annan toisten ylläpitäjien joihin Jarmokin kuuluu, ottaa kantaa ja vastuunsa palstasta.
En ole kostonhimoinen. Kosto kuuluu Jeesukselle.
Minua ei haittaa yhtään jos minut poistetaan foorumilta, mutta seison sanojeni takana että nuo kiistanalaiset hakusanat eivät kuulu foorumille.

Erikoinen loppukaneetti: Rutger ei ole kostonhimoinen... no miksi hän sitten haluaa Jeesuksen kostavan?
Rutger
Site Admin

Room 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Tänään, 09:40
Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 09:26
Kirjoitit:

Yritit saada Jarmon rajaamaan Admin-oikeuksiani keksityin perustein kostona jostakin.
Viestit ovat tallessa ja tulevat olemaan jatkossakin, se ei anteeksiantoon vaikuta.
Uutta atakkiasi odotellessa. Tämän annan taas kerran anteeksi.
Itsehän sinä lopulta vedit Jarmon mukaan tähän keskusteluun ja jos hän päättää että tuo pimeys-ketju on Ok ja hakusanat turvallisia niin silloinhan minut erotetaan foorumilta ja pääsen vapaaksi

Oletko muuten kerännyt muitten ihmisten viestejä talteen?

Haluat Jeesuksen kostavan minulle? Jos poistat minut kirjoituksineni ja ketjuineni foorumilta niin sekö on Jeesuksen kosto?

Mitä haluat Herran kostavan minulle? Onko palstalta poistaminen riittävä kosto vai haluatko jotain muutakin kostoa elämääni.

Mikä asia on loppujen lopuksi se jonka Herran pitää kostaa minulle?
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Tänään, 09:51 Room 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
Pikemminkin:
Roomalaiskirje:
12:17 Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä on hyvää kaikkien ihmisten edessä.
1.Tessalonikalaiskirje:
5:15 Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.
1.Pietarin kirje:
3:9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
:D
Rutger
Site Admin

"Aihe on erittäin raskas, mutta jos koet olevasi valmis asiaa tutkimaan, niin tästä pimeydestä voi aloittaa tutkimuksen vaikkapa sanoilla eugenics, sanger, zorro ranch, baby ranch."

Hakusana eugenics antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi Wikipedian artikkelin eugeniikasta.

Hakusana sanger antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi Wikipedian listan henkilöistä nimeltään Sanger.
Sanger on seuraavien henkilöiden sukunimi:

Frederick Sanger (1918–2013) englantilainen biokemisti, kahden Nobelin lääketieteen palkinnon saaja
Larry Sanger (1968) yhdysvaltalainen Internet-projektien kehittäjä, toinen Wikipedian perustajista
Margaret Sanger (1879–1966) yhdysvaltalainen sairaanhoitaja, ehkäisypillerin ideoija, perhesuunnittelun uranuurtaja ja feministi.

Hakusana Zorro ranch antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi Uuden Meksikon oikeusministeriön viralliset sivut.

Hakusana baby ranch antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi italialaisen ratsastuskoulun kotisivut.

Kuten huomaatte henkilökohtainen hyökkäys minua vastaan oli naamioitu närkästykseksi vääristä hakusanoista ja huoleksi muista uskovista.
Yksikään ei joudu pimeyden valtaan tutkiessaan italialaisen ratsastuskoulun kotisivuja.

Minun puolestani tämän hyökkäyksen voi unohtaa taas kerran ellei sitä jatketa muualla ja ihan kristittynä pyydän ettet enempää asettaisi kristittyjä huonoon valoon toimillasi kun kostomielellä etsimällä etsit kirjoituksistani vikaa.
Vikaa niissä varmasti on, mutta niin kaikkien kirjoituksissa.
Rakasta, kärsi ja unhoita.
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Tänään, 10:11 "Aihe on erittäin raskas, mutta jos koet olevasi valmis asiaa tutkimaan, niin tästä pimeydestä voi aloittaa tutkimuksen vaikkapa sanoilla eugenics, sanger, zorro ranch, baby ranch."

Hakusana eugenics antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi Wikipedian artikkelin eugeniikasta.

Hakusana sanger antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi Wikipedian listan henkilöistä nimeltään Sanger.
Sanger on seuraavien henkilöiden sukunimi:

Frederick Sanger (1918–2013) englantilainen biokemisti, kahden Nobelin lääketieteen palkinnon saaja
Larry Sanger (1968) yhdysvaltalainen Internet-projektien kehittäjä, toinen Wikipedian perustajista
Margaret Sanger (1879–1966) yhdysvaltalainen sairaanhoitaja, ehkäisypillerin ideoija, perhesuunnittelun uranuurtaja ja feministi.

Hakusana Zorro ranch antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi Uuden Meksikon oikeusministeriön viralliset sivut.

Hakusana baby ranch antaa ensimmäiseksi hakutulokseksi italialaisen ratsastuskoulun kotisivut.

Kuten huomaatte henkilökohtainen hyökkäys minua vastaan oli naamioitu närkästykseksi vääristä hakusanoista ja huoleksi muista uskovista.
Yksikään ei joudu pimeyden valtaan tutkiessaan italialaisen ratsastuskoulun kotisivuja.

Minun puolestani tämän hyökkäyksen voi unohtaa taas kerran ellei sitä jatketa muualla ja ihan kristittynä pyydän ettet enempää asettaisi kristittyjä huonoon valoon toimillasi kun kostomielellä etsimällä etsit kirjoituksistani vikaa.
Vikaa niissä varmasti on, mutta niin kaikkien kirjoituksissa.
Rakasta, kärsi ja unhoita.
No nyt laitoit linkitkin... :D Kosto mielessäkö sinä keräät ihmisten viestejä ja niitten muokkauksia talteen...

No, pointtihan oli tuo pimeyden tutkiminen.... ja tuossa ko viestissä kirjoitin Ep*steinista ja hänen saarestaan...

Aihe on erittäin raskas... miksi kenellekään pitäisi vinkittää tutkimusaihe joka on... e r i t t ä i n... r a s k a s?

Vaikka laitoit jotain linkkejä mihin nuo hakusanat johtavat niin viestisi pimeyttä oli juurikin mm. alla mainitun ranchin karu toiminta - jos nuo hakusana-linkkisi eivät liity tuohon toimintaan niin miksi niitä alunperin viestiin laitoitkaan...

Tästähän oli kysymys... erittäin raskas aihe???

"...New Mexicon ranchiin.
Tämä ranchi oli eugeniikkaprojektin tukikohta. Sinne kuljetettiin nuoria t*tt*jä ja jo sukukypsiä nuoria n*isia."

Jos sinua itseäsi kiinnostaa E*steinin tekemiset niin ihan maalaisjärkinen ja ystävällinen pyyntö - pidäthän foorumin puhtaana ko. aihealueesta.

Kiitos
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 17 Maalis 2026, 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rutger
Site Admin

Missä näet linkin äskeisessä viestissäni?
Kristityn tulee tuoda julki pimeyden teot.
Hyökkäyksesi on tuotu julki.
Lopeta.
Jokaisella viestilläsi tästä eteenpäin vain vahvistat käsitystäni ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä muidenkin lukijoiden käsitystä, että sinussa on kosto sydämessäsi siitä, että postasit "profetian" lopunajat palstalle, jonne ne eivät kuulu ja minä koettelin "profetiasi" ja tulin tulokseen joka ei sinua miellyttänyt.
Postaa niitä "profetioitasi" ihan rauhassa profetiat alueelle, kuten olen ennenkin kehottanut sanoin, että siellä käyn erittäin harvoin koska se on täynnä koettelemattomia "profetioita".
Lainausmerkit siksi, että sanoman tulkinta oikeaksi profetiaksi vaatii koettelun.
Sanamuodot minulla varmaankin monesti joidenkin mielestä vääriä, mutta meidän tulisi kärsiä toisiamme.
Minä olin nyt rauhantekijä konfliktissa jota en aloittanut.
Nyt punnitaan UJ:n ymmärrys kristityn elämästä. Osaako vaieta ja antaa anteeksi.
Pyydän anteeksi mahdollisesti vääriä sanavalintojani.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Saatanan töiden tutkiminen on erittäin raskasta!
Eikä sitä voi kenellekään suositella. On kuitenkin hyvä tiedostaa että tässä ajassa ja maailmassa, jossa nyt valitettavasti joudumme vielä vähän aikaa taapertamaan, saa saatana vielä temmeltää aikansa. Näitä asioita on myös uskallettava tuoda esille niiden joilla siihen on voimia ja taitoa ja suojavarutus kunnossa.
Rutgerilla on kypärä varustettuna sarvilla! 🪖👍🙏✝️🙏
Laitetaan kaikki varustus kuntoon!
Alttiuden kengät rauhan evankeliumille, uskon kilpi, pelastuksen kypärä ja Jumalan Sanan miekka!
🙏✝️🙏
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Tänään, 10:45 Missä näet linkin äskeisessä viestissäni?
Lopeta.
Jokaisella viestilläsi tästä eteenpäin vain vahvistat käsitystäni ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä muidenkin lukijoiden käsitystä, että sinussa on kosto sydämessäsi siitä, että postasit "profetian" lopunajat palstalle, jonne ne eivät kuulu ja minä koettelin "profetiasi" ja tulin tulokseen joka ei sinua miellyttänyt.
Postaa niitä "profetioitasi" ihan rauhassa profetiat alueelle, kuten olen ennenkin kehottanut sanoin, että siellä käyn erittäin harvoin koska se on täynnä koettelemattomia "profetioita".
Lainausmerkit siksi, että sanoman tulkinta oikeaksi profetiaksi vaatii koettelun.
Sanamuodot minulla varmaankin monesti joidenkin mielestä vääriä, mutta meidän tulisi kärsiä toisiamme.
Nyt punnitaan UJ:n ymmärrys kristityn elämästä. Osaako vaieta ja antaa anteeksi.
No mutta Rutger hyvä... eikös näitä "saarimiehen" toimiin liittyviä viestejä saa koetella... siihen liittyvä viesti oli pimeyttä foorumilla ja paljastin sen - eikö siihen ole oikeus ...

Jos nyt edelleen keräät ihmisten viestejä ja näin yrität saada heidät sanoistaan kiinni ja pyydät että Jumala kostaa niin silloin ei ole anteeksiannosta kyse... ja niin mitä Jumalan pitikään kostaa...

Koko ajanhan minä annan anteeksi mutta hiukka överiksi menee nämä Jumalan kostolla uhkailut.

Vielä kerran - ei E*stein-aiheisia juttuja foorumille.

Onnistuuko tämä?
Uskon Jeesukseen

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 10:52 Saatanan töiden tutkiminen on erittäin raskasta!
Eikä sitä voi kenellekään suositella. On kuitenkin hyvä tiedostaa että tässä ajassa ja maailmassa, jossa nyt valitettavasti joudumme vielä vähän aikaa taapertamaan, saa saatana vielä temmeltää aikansa. Näitä asioita on myös uskallettava tuoda esille niiden joilla siihen on voimia ja taitoa ja suojavarutus kunnossa.
Rutgerilla on kypärä varustettuna sarvilla! 🪖👍🙏✝️🙏
Laitetaan kaikki varustus kuntoon!
Alttiuden kengät rauhan evankeliumille, uskon kilpi, pelastuksen kypärä ja Jumalan Sanan miekka!
🙏✝️🙏
Ymmärrän alla olevien jakeitten.perusteella, että vihollisen tekoja ei tule lähteä tutkimaan vaan on kaiken aikaa ajateltava sitä mikä on puhdasta jne...

Ef. 5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

Rinnakkaisviite
Room. 13:12 Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin.

Filippiläiskirje:
4:8 Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 10:56
Rutger kirjoitti: Tänään, 10:45 Missä näet linkin äskeisessä viestissäni?
Lopeta.
No mutta Rutger hyvä... eikös näitä "saarimiehen" toimiin liittyviä viestejä saa koetella... siihen liittyvä viesti oli pimeyttä foorumilla ja paljastin sen - eikö siihen ole oikeus ...

Jos nyt edelleen keräät ihmisten viestejä ja näin yrität saada heidät sanoistaan kiinni ja pyydät että Jumala kostaa niin silloin ei ole anteeksiannosta kyse... ja niin mitä Jumalan pitikään kostaa...

Koko ajanhan minä annan anteeksi mutta hiukka överiksi menee nämä Jumalan kostolla uhkailut.

Vielä kerran - ei E*stein-aiheisia juttuja foorumille.

Onnistuuko tämä?
En ole uhkaillut kostolla. Älä valehtele. Jokainen voi lukea ketjusta.
Rutger
Site Admin

Sinä et määrittele mitä kukakin saa kirjoittaa.
Rutger
Site Admin

Kokoajan vaan syvenee kuoppa ja siitähän sielunvihollinen tykkää.
Vastaa Viestiin