Trumpin touhut

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Rutger
Site Admin

Re: Trumpin touhut

Viesti Kirjoittaja Rutger »

On totta, että armahdukset olivat Autopennejä eivätkä allekirjoituksia.
Perustuslaki vaatii presidentin allekirjoittavan itse lait. Näiltä osin Bidenin toimet ovat mitättömiä.
Armahduksista taas riittää presidentin tahto armahtaa eikä allekirjoitusta vaadita.
Näin meinaa USAn kuuluisin perustuslakiprofessori Alan Dershowitz.
Trump kyllä asiasta postasi Truthiin muttei hänellä ole valtaa mitätöidä eikä sitä edes tosissaan yrittänyt vaikka tyylilleen uskollisesti julisti ne mitättömiksi.
Tästäkin tulevat lakimiehet taas tienaamaan uudet Ferrarit talleihinsa koska armahdusten osalta tullaan vääntämään siitä, oliko Biden tietoinen siitä, että hänen nimissään mm. viimeisenä päivänä, samaan aikaan kun Trump oli vannomassa virkavalaa, joku Autopennasi J6 vääryyskomitealle ennakoivat armahdukset, Anthony Faucille ennakoivan armahduksen ja Hunterille armahduksen.
Ennakoiva armahdus itsessään jo on aika syyllisyyttä osoittava teko, eihän näitä ole tänä päivänäkään mistään syytetty.
Ennakoivan armahduksen laillisuudestakin tullaan todennäköisesti näkemään oikeuskeissi.
Biden oli presidentiksi junailtu tyyppi.
Hänet todettiin virkakaudellaan kognitiivisesti liian heikoksi vastaamaan oikeudessa virkarikossyytteisiin mutta sai lomailla Delawaressa mukapresidenttinä kauden loppuun, Jill pyöritti showta Obaman käskyjen mukaan.
Tästäkin nähtäneen oikeuskeissi.
Oikeuskeissi nähtäneen myös siitä, onko oikeuskelvottoman mukapresidentin armahdus validi.
Pahoin pelkään ettei edes KO uskalla mitätöidä koko Bidenin kautta vaan se pyritään unohtamaan aktiivisesti.
Olisi meinaan niin iso vyyhti setvittäväksi ja maanpetoksesta USAssa on käytössä se kovin rankku.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Kannattaa kuunnella tämän autistisen änkyttävän autokauppiaan haastattelu.
Kestää reilut 17 min.
Englanninkielinen.
Vääntää rautalangasta syyn miksi maahan kuskattiin väkeä ja joille maksettiin ja maksetaan jopa edelleen eri järjestöjen kautta pimeästi.
Dokumentit todistavat asian jonka realistit ovat tienneet, että eräs puolue oli järjestämässä itselleen "ikuisen vallan" ostetuilla tuontiäänillä, koska oma kansa ei heidän politiikkaansa niele.

https://youtu.be/T6DiMIJIvYw?si=dueS5FPny9sNtMdc
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Iskeekö Trump Iraniin?
Tuon jutun kirjoittaja kehoittaa ihmisiä käymään bensapumpulla... :idea:

"Kävin tänään bensapumpulla varmuuden vuoksi. Kehotan muitakin tekemään niin seuraavan uutisen johdosta."

https://nokialainen.blogspot.com/2025/0 ... 8559116668

WW3-varoitus! USA iskemäisillään Iranin ydinlaitoksiin kun Iranin Ali Khamenei torjuu edelleen neuvottelut maan ydinohjelmasta eli ei taivu presidentti Trumpin painostuksen alla (VIDEO)
Seuraavalla videolla erittäin hyvä eilisen perjantain (14.3.2025) TV7 Israel News -lähetys Suomen televisiossa, jossa aluksi Israelin Purim-juhlasta, joka oli meneillään, ja sitten presidentti Trumpin ja Iranin ylimmän johtajan Ali Khamenein puheita todennäköisesti pian tapahtuvasta USA:n iskusta Iranin ydinlaitoksia vastaan. Iranin Khamenei torjuu edelleen neuvottelut USA:n kanssa ja Trumpin mukaan viimeiset hetket ovat käsillä. Uraanin rikastamisesta mainitaan ja IAEA ei ole varma Iranin ydinohjelman rauhanomaisuudesta. Video kannattaa katsoa profeetallisin silmin. Valtamedia ei hiisku sanallakaan näinkin tärkeästä asiasta (USA:n odotettavissa oleva isku Iraniin), joka voi johtaa Raamatun Hesekielin kirjassa ennustettuun Googin sotaan vuotten lopulla ja viimeisinä päivinä (Hes. 38-39). Iran, eli muinainen Persia, ja Venäjä (Goog) ovat nykyään liittolaisia, ja myöskin ns. Googin sodassa. Kiina on myös Iranin kumppani ja videon Israel-uutisissa kerrotaan lopussa näiden kolmen maan edustajien kokoontumisesta äskettäin Pekingissä keskustelemassa Iranin ydinohjelmasta. Joten 3. maailmansodan puhkeamista mahdollisen USA:n suorittaman Iran-iskun seurauksena voi pitää aivan realistisena asiana.
Rutger
Site Admin

Totta. WW3 on täysin varteenotettava skenaario.
Venäjä, Iran ja Kiina juonivat jotain. Ehkä haaveilevat yhteisestä saaliinjaosta.
Mitä tulee IAEA:n rooliin, se tietää vain sen minkä kohdemaa ilmoittaa.
Minä luotan paljon enemmän tämän hetkiseen USAn ja Israelin tiedustelutietoon.
Israelilla on ukkoja sisällä Iranin ydinaseohjelmassa hys hys.
Oletan tänään Putinin suostuvan Trumpin Ukraina esitykseen jolloin Putinilla on yksi rintama vähemmän huolena.
Joko isketään koukut leukaan ja vedetään Venäjä etelää kohti?
Rutger
Site Admin

Meneekin mielenkiintoiseksi. Vuonna 2005 oikeusministeriö on tehnyt linjauksen ettei Autopenniä saa käyttää armahduksiin.
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: 19 Maalis 2025, 03:21 Meneekin mielenkiintoiseksi. Vuonna 2005 oikeusministeriö on tehnyt linjauksen ettei Autopenniä saa käyttää armahduksiin.
Armahduksista taas riittää presidentin tahto armahtaa eikä allekirjoitusta vaadita.

Noin aiemmin laittamassani viestissä... onko ongelma siinä ettei siis ole varmuutta oliko Biden itse tietoinen asiasta ja jos oli ja armahti niin Autopenin käytöllä ei kai olisi merkitystä... eli presidentin tahto ratkaisee...
Rutger
Site Admin

Perustuslaki ei siis vaadi omakätistä allekirjoitusta vaan pelkän tahdon, mutta oikeusministeriö on 2005 linjannut ettei armahduksessa saa käyttää Autopenniä ehkä juurikin siksi ettei jälkeenpäin voida todistaa presidentin armahdusta välttämättä halunneen.
65:stä armahduksesta 60 oli Autopennejä eikä kukaan "tiedä" kuka ne pennasi.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 19 Maalis 2025, 04:45
Rutger kirjoitti: 19 Maalis 2025, 03:21 Meneekin mielenkiintoiseksi. Vuonna 2005 oikeusministeriö on tehnyt linjauksen ettei Autopenniä saa käyttää armahduksiin.

Noin aiemmin laittamassani viestissä... onko ongelma siinä ettei siis ole varmuutta oliko Biden itse tietoinen asiasta ja jos oli ja armahti niin Autopenin käytöllä ei kai olisi merkitystä... eli presidentin tahto ratkaisee...
Unohdin lainata. Vastaus yllä.
Rutger
Site Admin

Huhutaan pennaajan olleen itse Hunter. Mene ja tiedä.
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: 19 Maalis 2025, 05:01 Huhutaan pennaajan olleen itse Hunter. Mene ja tiedä.
Tai Barack Obama.. :shock:
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 19 Maalis 2025, 10:32
Rutger kirjoitti: 19 Maalis 2025, 05:01 Huhutaan pennaajan olleen itse Hunter. Mene ja tiedä.
Tai Barack Obama.. :shock:
Barak Hussein oli maan todellinen vallanpitäjä kolme kautta, se oli yleisessä tiedossa.
"Salaliittoteoreetikot" ovat puhuneet BO:n eka kauden alusta, että tämä ei laillisesti voi olla presidentti.
Nythän dokumentit ovat kaikkien luettavissa, että se oli totta mitä "foliot" puhuivat.
Tyyppi oli nuorena maassa Foreign student statuksella eli ulkomaisena opiskelijana.
Obaman ja "Bidenin" yhteiset kolme kautta olivat DS:n osoitus vallastaan ja siitä, että mikään laki ei heitä pidättele ja kiinnijäätäessä vastuuseen ei joudu kukaan.
Mielenkiinnolla odotan sitä ensimmäistä pidätystä koskien esim. Epsteinin listaa.
Vaikka Trump on vallassa ja kabinettinsa on ensimmäisen kauden oppirahojen jälkeen huolella kasattu, en pidättele hengitystä ensimmäisiä pidätyksiä odotellessa.
Toivon toki, että suo oikeasti kuivattaisiin, mutta mutta..
Rutger
Site Admin

USA:n uusi "ylivoimainen" hävittäjä F-47.
Tällä on koelennetty salaa nyt viisi vuotta, joten pitäisi olla sangen testattua tekniikkaa.
https://youtu.be/B80QbkhcG6Y?si=-58KFBGy8eUFTJ-_
Uskon Jeesukseen

Tämä ilm. tosiuutinen...?

Trump on hämmästyttävän samaa mieltä siitä, että Yhdysvalloista tulee Kansainyhteisön "liitännäisjäsen": "Rakastan kuningas Charlesia"

Trump vastasi, että kuningas tekisi presidentille "salaisen" tarjouksen Yhdysvalloista tulla Commonwealthin seuraavaksi "liitännäisjäseneksi".

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... rlfes.html

Trump stunningly agrees U.S. will become 'associate member' of the Commonwealth: 'I love King Charles'

Trump was responding that the King would make a 'secret' offer to the president for the U.S. to become the next 'associate member' of the Commonwealth.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... arles.html
Rutger
Site Admin

Tietääkseni on totta.
Sitä kutsutaan suhteiden ylläpidoksi.
Trump tuli hyvin toimeen Ellun kanssa, miksei tulisi toimeen edes jotenkin Kallenkin.
Jos joku miettii, että Kallesta tulisi USA:n valtionpäämies tällä seremonialla, niin ei tule.
USA:n perustuslaki kieltää monarkian.
Uskon Jeesukseen

Entä milloinTrump haluaa Ahvenanmaan Usan yhdeksi osavaltioksi... :roll:

...olisi jopa looginen jatkumo esim. Grönlannin liittämiseksi Usaan... Ruotsilta Gotlanti... Islannilta... hmm. Islanti itse... Norjalta Fär-saaret... paitsi että Fär-saaret kuuluukin Tanskalle... kun nyt juuri tarkistin... :D

Norjalta Karhusaari... :?:
LocationFaroeIslands.png
Kuvassa Fär-saaret... :roll:

Gotlanti näemmä Baltian korkeudella .... Ahvenanmaa taasen näemmä enemmänkin Ruotsin puolella ... :idea:

Shokkikysymys: Ellei Suomi olisi siirtynyt osaksi Venäjää vuonna 1809 ja Suomi olisi kenties itsenäistynyt suoraan Ruotsista, niin olisiko Suomemme Suomi mahdollisesti ilman Ahvenanmaata?

...kunnes Usa nappaa Ahvenanmaan ja sekä Suomi ja Ruotsi jäävät nuolemaan näppejään :shock:
Uskon Jeesukseen

Jossain oli että Musk jäämässä pois DOGE:sta... kuinka DOGE:n tilanteet jatkossa... maininta että sovitusti palaa omiin touhuisinsa, mutta onko sittenkin savustettu ulos tms.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 03 Huhti 2025, 09:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 03 Huhti 2025, 09:04 Jossain oli että Musk jäämässä pois DOGE:sta... kuinka DOGE:n tilanteet jatkossa... maininta että sovitusti palaa omiin touhuisinsa, mutta on sittenkin savustettu ulos tms.
Kuulin tuosta eilen tai toissapäivänä, mutta en ole kuullut vahvistusta mistään luotettavasta lähteestä.
Tässä vaiheessa epäilen suunnitelmallista sekaannuksen aiheuttamista DS:n toimesta.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 03 Huhti 2025, 09:04 Jossain oli että Musk jäämässä pois DOGE:sta... kuinka DOGE:n tilanteet jatkossa... maininta että sovitusti palaa omiin touhuisinsa, mutta onko sittenkin savustettu ulos tms.
Nyt se selvisi.
18 U.S.C. § 202, Musk’s “Special Government Employee” status caps him at 130 days.

Musk saa olla SGE:nä maksimissaan 130 päivää vuodessa, muutoin hänestä pitää tehdä vakituinen hallituksen työntekijä.
Se taas vaatisi senaatin hyväksynnän.
Tuo 130 päivää täyttyy 29.05.2025 eli vastoin lähiaikoina nähtävää ilakointia miten autonpolttajat pelottelivat Muskin ulos tai "Musk tajusi kuuluvansa väärään porukkaan", niin Muskin hommana oli tehdä dogen käynnistys ja sillä selvä.
Uskon Jeesukseen

:roll: :?: Tälläisenaan oli Telegramissa:

Olivatko Bidenin nimittämiä...?

Kenraali Timothy D. Haugh, US Cyber ​​Commandin (CYBERCOM) komentaja, kansallisen turvallisuusviraston (NSA) johtaja ja keskusturvallisuuspalvelun (CSS) päällikkö, on erotettu tänä iltana kaikista sotilaallisista ja siviilitehtävistään välittömästi.

Myös hänen NSA:n apulaisjohtaja Wendy Noble syrjäytettiin, ja hänet on siirretty tiedustelupalvelun alisihteerin toimistoon.

Molempien poistamisen syytä ei tällä hetkellä tunneta, ja kenraali Haugh isännöi Trumpin neuvonantajaa Elon Muskia viime kuussa NSA:n päämajassa Fort Meadessa, Marylandissa.

Kukaan ei ole varma, onko presidentti Trumpin tänä iltana esittämillä huomautuksilla "jotain kauheaa" mitään tekemistä tämänillan merkittävien kansallisen turvallisuuden henkilöiden potkut.

Presidentti Trump DOGEssa:

"He löysivät tänään jotain, mikä on kauheaa. Se on kauheaa. Saat selville hyvin pian. Se, mitä he löysivät, on uskomatonta."
Uskon Jeesukseen

Kiina:

Dow-futuurit putoavat 350 pistettä; 104 prosentin tullit Kiinalle astuvat voimaan keskiyöllä.

Trumpin Kiinan tullit ovat "luokan 5 hintamyrsky" yhdysvaltalaisille kuluttajille, varoittaa analyytikko Dan Ives.

USA:n osakemarkkinoiden romahdus jatkuu, kun uutiset kiinalaisten tuotteiden 104 % tulleista saapuvat.

Panama:

BREAKING: Yhdysvallat hankkii Panaman kanavan
Kiinalta. Yhdysvaltain puolustusministeri sanoo, että Yhdysvaltain sota-alukset ovat matkalla välittömästi Panamaan

"Kiina ei rakentanut eikä tule käyttämään Panaman kanavaa aseena."

Elon Musk:

Elon Musk kehottaa Trumpia perumaan keskinäiset tullit

"Presidentin ja yhden hänen vaikutusvaltaisimman neuvonantajansa välinen kiista syntyy vain viikkoja ennen kuin Muskin, maailman rikkaimman miehen, odotetaan jättävän tehtävänsä hallinnossa",

Hän on myös julkisesti vaatinut "nollatulleja" Yhdysvaltojen ja Euroopan välille "vapaakauppa-alueen" luomiseksi.

"Toivon, että sovitaan siitä, että sekä Euroopan että Yhdysvaltojen pitäisi mielestäni ihannetapauksessa siirtyä nollatariffitilanteeseen ja luoda tehokkaasti vapaakauppa-alue Euroopan ja Pohjois-Amerikan välille", Musk sanoi.

Bloomberg kirjoittaa, että Teslan toimitusjohtajan omaisuus on pudonnut alle 300 miljardin dollarin ensimmäistä kertaa marraskuun jälkeen tariffien takia.

Tullisota:

"Donald Trumpin sota pankkiireja vastaan on nyt muuttunut kansainväliseksi" - Miller

Presidentti Trump kaksinkertaistaa maailmanlaajuisen tullisotansa ja tekee selväksi, ettei hän peräänny ennen kuin Amerikan kauppavaje on korjattu.

Telegram

:roll: :?: :shock:
Vastaa Viestiin