Veljen youtube-video

Täällä voit keskustella muista internet-sivuista ja sivustoista
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siis tarkoitin tuota kuva asiaa josta itse teit aloituksen kera videon.

Nyt hiljenen....
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti, sinun olisi hyvä selvittää asiat kuntoon kanssani. Ettei se asia jäisi kalvamaan sisimmässäsi.
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti kirjoitti: 13 Loka 2019, 22:57 Siis tarkoitin tuota kuva asiaa josta itse teit aloituksen kera videon.

Nyt hiljenen....
Nyt ymmärrän. En väittänyt näin, että sinä olisit palvonnut kuvia. Niin varmaan olet lukenut aiemmin kirjoitustani siitä. Lainaan nyt sen tänne.

Järjellä katsotaan kuvia ja tiedetään, että se kuvaa Herraa, se on se järkeisusko - pään tasolla, joka tietää ja uskoo sen kuvaavan Herraa.
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Öitä ...
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti kirjoitti: 13 Loka 2019, 23:05Öitä ...
Yksi juttu vielä... Mitä sinun naiseuteesi tulee, en tarkasti muista, mitä olen sanonut siitä. Jos olen loukannut sinua, niin pyydän anteeksi.
Hyvää yötä!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin, jokainen meistä tietää mikä seisoo Herran ja itsen välissä ja siitä Pyhä Henki ohjaa meitä pois päin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Niin, Eero. Kuinka tunnistetaan Pyhän Hengen? Että Hän toimii Jumalan Kirjoitusten mukaan. Ei mitään uutta Kirjoitusten ulkopuolelta, koska Jumala on kirjoituttanut nämä Pyhät Kirjoitukset uuden liiton uskoville elämän ohjeiksi, joiden avulla pysytään totuudessa Jeesuksen tulemukseen asti. :)

Raamatussa kerrotaan, että kaikkia eli opetuksia, profetioita ja unia jne tulee koetella Sanalla - hengen sävyssä katsomatta henkilöön, kun rakkauden ensisijainen kohde on Jumalan totuus, niin tällä tavalla koetellaan kaikki Sanalla rakkaudesta totuuteen ja siten pidetään se, mikä on hyvää.

1Tess. 5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

Vajavaisuus ei ole negatiivinen asia, vaan hyvä ja positiivinen asia, että vajavaisuuden vuoksi riiputaan yksin Herrassa kiinni koetellen kaikki Sanalla, se osoittaa, että pysyy totudessa, koska rakastaa Jumalaa, kuten sinä jo tiedät tämän asian. :)
Vastaa Viestiin