Veljen youtube-video

Täällä voit keskustella muista internet-sivuista ja sivustoista
rauhansoturi

Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Tämä on todella vaikea asia, jonka kanssa olen kamppaillut. Yritänkö miellyttää teitä lähimmäisiä vai Jumalaa? Vaikka en halua loukata ketään.

Mutta Jumala ei ole mielistynyt minuun. Ymmärrän Häntä, miksei Hän ole mielistynyt minuun, koska Hän ei tahdo, että kenellekään tapahtuisi jotain vahingollista asiaa. Sitä Jumala ei halua, siksi Jumala rakastaa teitä.

Siskona en haluaisi mitään sitä harmillista välikohtausta kenenkään kanssa. Mieluummin vetäytyisin vastuusta pois ja pysyisin piilossa siltä vastuulliselta tehtävältä. Se on todella vaikea päätös.

Minä pelkään yhtä asiaa. Että jonkulla alkaisi olla sellainen asenne, jonka kanssa olisi minua vastaan, siis asenteellisesti. Pelkään, että se tiedostaminen asenteen kanssa vaikuttaisi siihen, että alkaisi kulkea anteeksiantamattomuudessa minua kohtaan ja se anteeksiantamattomuus on syntiä. Sitä en haluaisi kenellekään mitään.

Toivoisin, että minua alkaisi ymmärtää, että haluaisin noudattaa Jumalaa ja ottaa vastaan rakkautta totuuteen ja elää rakkaudessa Jumalaan kulkien totuudessa! En tietenkään missään tapauksessa (ja missään muodossa) asetu kenenkään yläpuolelle, kun laitan tänne veljen videon.

Muistakaa, että olette minulle tärkeitä ja rakkaita! Ja myös Jumalalle! Kristuksen keskinäistä rauhaa kanssanne!

https://www.youtube.com/watch?v=uRazPWI ... i_6ywUf7GI
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... voithan aina pyytää ylläpitoa poistamaan kuvat foorumilta .... :?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Me emme ole Lain alla vaan Armon alla.

Joka yrittää Lain täyttämällä pelastua on joutunut pois Jumalan Armosta.

Omat teot eivät pelasta.

Ihmisen Poika on sapatinkin Herra. Kristuksessa olevilla on jatkuva lepo, eli sapatti.

Uuden Liiton jäsenet/kansa viettää koko ajan Riemuvuotta aina Jeesuksen Ilmestymiseen saakka, ja jatkuu sitten Taivaassa Täydellisenä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä aloitus oli täydellinen, täsmä vastaus Herralta, jonka esitin Hänelle eilen illalla, selventämään asioita palstalla. Hän vastasi ja avasi nopeasti minulle tämän asian. Kiitos Jeesus, nyt tiedän totuuden. Hän tietää ja minä tiedän. Kiitos Jeesus.
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. Ja minä pyysi, Herralta, Jeesukselta Kristukselta, että jos Hän avaa tämän asian minulle, että Hän avaisi tämän teille muillekkin. Toivon, että olette saaneet tästä Pyhän Hengen viestin.
Kiitos Jeesus.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Eero »

Nään asian niin, että Jeesus on myös historiallinen henkilö, meidän keskellämme lihassa kulkenut ja ihmiset ovat nähneet Hänet ja todistaneet Hänestä, ehkä joku on Hänet kuvannutkin, mutta siitä ei Raamattu kerro. Isä Jumala taas on Raamatun mukaan Henki, jota ei ole kukaan nähnyt, eikä Häntä siis voi yrittää kuvata ja Kymmenessä Käskyssä tämä kielletäänkin.

Joka tapauksessa emmehän me palvo kuvaa Jeesuksesta, vaan Häntä itseään, aivan samoin kuin Raamattu sanoo taivaankappaleista, että ne ovat meille merkeiksi, mutta varottaa palvomasta niitä, vaan palvomaan niiden Luojaa.

Sitten voi myös kysyä, lähentääkö kuva Jeesuksesta meitä Häneen vai loitontaako. Luoja on antanut meille taidon kuvata asioita, sitäkin taitoa voi käyttää joko hyvään tai pahaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Eero, noin sitä moni ajattelee samalla tavalla, kuin sinä. Minä haluaisin kertoa sinulle siitä Raamatun tutkimuksesta. Että usko on Jumalan lahja ja teko ihmisessä - vain Jumalan Sanan kautta. Niin silloin usko perustuu Jumalan voimaan. Samoin evankeliumi on Jumalan voima, niin sen kautta usko syntyy ihmisessä, niin silloin se on Jumalan lahja ja teko. Se on kapea tie Isä Taivaallisen luokse.

Olen tutkinut toiselta puolelta siitä, mitä olisi tapahtunut, jos kuvan kautta usko syntyisi. Silloin tie olisi leveämpi taivaaseen, jos Jumala olisi säätänyt, että pelastuminen tapahtuisi uskosta Jeesukseen kuvan kautta.

Jos usko perustuu ihmisten viisauteen, niin ihmisten viisauden varassa ihmiset ohjailisivat kuvan kautta uskomaan ilman Jumalan voimaa. Raamatun mukaan he viittaavat ylpeisiin, joita Jumala on vastaan, koska se tapahtuisi ilman Jumalan voimaa. Koska Jumalan voima synnyttää ihmisessä uskoa. Se on Jumalan lahja ja teko hänessä.

Siksi Jumala on säätänyt, että pelastuminen tapahtuu vain yksin uskosta Jeesukseen Jumalan Sanan kautta. Niin silloin se on Jumalan lahja ja teko, ja ihminen on Jumalan armon sisäpuolella, siis armosta hän on pelastunut uskon kautta, ei itsensä kautta - se on Jumalan lahja - ei tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

Niin sen jälkeen aloin ymmärtää Jumalaa, miksi Hän kieltää tekemästä kuvat, jotka voivat synnyttää järkeisuskoa. Mitä järkeisuskoon tulee, Raamattuhan kertoo päivänselvästi, että se tulee inhimillisestä, siis sielullisesta viisaudesta. Tätä olisi tärkeintä ymmärtää.

Jaak. 3:15 Sillä ei se ole viisaus, joka ylhäältä tullut on, vaan maallinen, inhimillinen ja perkeleellinen. Biblia

Eero, sinun vuoksesi minä katson hyväksi kertoa tekemästäni tutkimuksestani sinulle, koska olet tämän foorumin ylläpitäjä. Ja sanon tämän sinulle vain kerran, niin silloin olen vapaa vastuusta kertoa sen. :)
Viimeksi muokannut rauhansoturi, 13 Loka 2019, 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. ja minä olen tuo, jota sinun on määrä ojentaa. Siitä olet kertonut jo useamman kerran ja tästä rukoilin eilen illalla. Tämä on viesti Herralta.
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Kaikki tulisi koetella vain Jumalan Kirjoitusten mukaan, ettei eksyisi totuudesta valhehenkiin. Raamatun mukaan Jumalan Kirjoitusten ja Jumalan voiman (Pyhän Hengen) sisäpuolella ei voi eksyä pois totuudesta esimerkiksi valhehenkiin, joka osaa tekeytyä Pyhää Henkeä.

Pyhä Henki ei ole sellainen, joka ohittaa Jumalan Kirjoitukset.

Pyhän Hengen tehtävä on joka kerta viedä Sanan yhteyteen. Sana on lihaan tullut Jeesus. Tätä olisi tärkeintä ymmärtää.
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin. Olen yksi eksyttäjä lisää sinun listassasi. Olet heitä listannut eteemme.
Pyysin Herraa että jos sinun ajatus on näin minustakin, anna tapahtua että tuot sellaisen tekstin / aloituksen , jossa tulet leimaamaan minut ja sen teit ja yllättävän pian ja Herra tuon avasi.
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Älä, Sinetti, laita nuo sanat minun suuhuni! En ajattele näin sinua kohtaan. Nuo on Eerolle, kun minun piti sanoa ja unohdin laittaa Raamatun kohdan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luulen, että ollaan aivan samalla linjalla, ei usko synny minkään kuvan perusteella, vaan Herran Sanan kuulemisen kautta.

Joka tapauksessa tämä ei minun mielestäni ole se merkittävin kysymys, kaikki lähtee omasta sydämestä ja siitä Hengestä, joka siellä vaikuttaa, onko jokin asia kiistelemisen arvoinen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Anteeksi, minun kömpelö moka, unohdin kirjoittaa nimen, kenelle kirjoitus menee. Oli tarkoitus kirjoittaa Eerolle. Anteeksi, Sinetti, ei tarkoitus suututtaa sinua!

Joh. 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jeesus on täynnä armoa ja totuutta, sanoo Raamattu.

Armo on niinkuin suojamekanismi pois kolhaisulta ja armo johtaa totuuteen, niin se tuo tasapainottavaa uskonkasvua, sillä armo kasvattaa siveästi, vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa. Ennen taivaaseen astumista Jeesus rukoili totuudessa pyhittämistä.

Totuus ja rakkaus kulkevat aina käsi kädessä, se on tasapainottava uskonelämä. Ilman rakkautta totuus on niinkuin kova kolhaisu. Ilman totuutta rakkaus on sielullinen ja uskonnollinen.
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Eero kirjoitti: 13 Loka 2019, 22:43 Luulen, että ollaan aivan samalla linjalla, ei usko synny minkään kuvan perusteella, vaan Herran Sanan kuulemisen kautta.

Joka tapauksessa tämä ei minun mielestäni ole se merkittävin kysymys, kaikki lähtee omasta sydämestä ja siitä Hengestä, joka siellä vaikuttaa, onko jokin asia kiistelemisen arvoinen.
Eero, kerran sanoin tämän sinulle, se riittää. :) No haluaisin kysyä, oletko lukenut kirjoitustani, jonka mukaan sain profeetallisen kehotuksen tekemään parannuksen kuvista ja siitä, että kun päätin tehdä parannuksen ja revin taulun, niin samalla aggressiivinen ääni huusi syyllistävin sanoin ja sanoi; 'Sinähän kiellät Jeesuksen'?
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos tuo asia ei ole kenellekkään täällä, niin siitä on turha täällä keskustella koska se todella tuo hajaannusta. Olemmehan tuosta keskustelleet jo ennen sinun tänne tuloa tuolla suomi24:llä.
Koit silloin foorumimme ahdistavaksi noiden kuvien takia ja myös sen naiseuteni takia. Ilmoitit silloin että kommenttini ahdistaa sinua? Onko siis ihme miksi tämä tuo hajaannusta ja ihmetystä?
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti, olenko loukannut sinua tietämättäni? Voisitko kertoa, mitä asiaa olen loukannut sinua?
Sinettisormus

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo kuva asia on täällä varmaan kaikille selvää ja tiedostamme mikä on epäjumalan palvelusta ja kuvien palvontaa.
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti kirjoitti: 13 Loka 2019, 22:53 Tuo kuva asia on täällä varmaan kaikille selvää ja tiedostamme mikä on epäjumalan palvelusta ja kuvien palvontaa.
Mikä kuva? Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat? Siis laittamani video?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom Rauhansoturi, olen lukenut, teit varmasti ihan oikein jos niissä tauluissa oli jotakin sellaista, joka seisoi Herran ja sinun välissä, mutta muuten en osaa tietenkään sen tarkemmin sanoa.

Ja siis oon todella sinun kanssasi samaa mieltä asioista, kuljetaan Herraamme kohti, Hänessä katseemme kiinni pitäen ja Hengen johdatuksessa, joka kuorii meistä pois kaiken turhan ja maallisen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
rauhansoturi

Re: Veljen youtube-video

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Eero kirjoitti: 13 Loka 2019, 22:56 Shalom Rauhansoturi, olen lukenut, teit varmasti ihan oikein jos niissä tauluissa oli jotakin sellaista, joka seisoi Herran ja sinun välissä, mutta muuten en osaa tietenkään sen tarkemmin sanoa.

Ja siis oon todella sinun kanssasi samaa mieltä asioista, kuljetaan Herraamme kohti, Hänessä katseemme kiinni pitäen ja Hengen johdatuksessa, joka kuorii meistä pois kaiken turhan ja maallisen.
Ok, selvä. Kiitos! :)
Vastaa Viestiin