Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Täällä voit keskustella muista internet-sivuista ja sivustoista
Veijonen

Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja Veijonen »

HARRI VEIJOSEN PROFEETALLINEN KEHITYS 1-5

HARRI VEIJOSEN PROFEETALLINEN KEHITYS, OSA 1
1955. 8. 1. 1955 syntymänsä päivälleen 20 vuotta Elvis Presleyn jälkeen. Edes Elvis ei syntynyt täysikuulla niinkuin profeetaksi syntynyt Harri Veijonen. HV:n nimen ja päivien ihmeistä puhuttu. Väitetty myös, että Jeesus tuli maailmaan samana päivänä, 8. tammikuuta, sikisten Marian kohtuun. 50-vuotispäiväänsä kuukalenterissa 26. 12. 2004 ja gregoriaanisessa 8. 1. 2005 HV oli ennustanut 13 päivän aallon. Tsunami toteutui päivälleen ulottuen Pietariin, jonne veden tuloa HV oli ennustanut.

1972. 11. 9. 1972 Harri Veijonen heitti säädetysti miesten keihään ennätyksekseen 60.00. 6000 vuotta Aadamista ei ollut kulunut 11. 9. 2000, vaan Keplerin mukaan vasta 2024. Tätä oikeaksi oletettua profetiaa keihäinkin Veijonen pitää parhaimpana profetianaan ja sadanneksi paras, huonoin, liittyy Jeltsiniin, mikä sekin sitten tarkennettiin päivälleen osuvaksi. Internetsivuilla 1996 alkaen olevat vanhat kirjoituksensa olivat aina maailman parasta sen hetkistä profeetallista tietoa, joiden avulla ymmärryksensä saattoi lisääntyä tietämään olennaiset jopa päivälleen Messiaan näkyvään paluuseen saakka.

1978. Syksyllä 1978 kirjoitettu artikkeli, mikä julkaistu Kipinä 2/1979. Jo siinä sanottu, että seurakunnan ylösotto tulevaa valerauhaa ylistettäessä. Yhtyessään siten Daniel 9:27 kuuluu lopun aikaan-oppiin, mikä Daniel 9:27 siitä valerauhan vahvistamisesta kertoo, Harri Veijonen oli tullut "varsinkin helluntailaisten levittämän" oikean lopun profetian opin linjalle, jossa teoriassa kannattajia puoli miljardia. Siitä kirjoittajia kuitenkin alle miljoona. Sittemmin Suomen helluntaiherätyskin luopui tuosta oikeasta linjastaan "Antturi-Viinikkala-Haavisto" harhaoppeihin, kera kirkon Uuras Saarnivaaran minua harhaoppiseksi väittäen. Vuonna 1978 olin maailman tuhanneksi paras profeetta. Mutta tekemättä yhtään mitään, jo vuonna 1985 olin maailman 100. paras profeetta, koska "helluntaiherätys" oli luopio, luopunut oikeasta lopun profetiasta.

HARRI VEIJOSEN PROFEETALLINEN KEHITYS, OSA 2

1986. Edellinen osa päättyi vuoden 1985 loppuun ja katsomani sijoitus maailman 100. paras profeetta, Suomessa 10. elossa olevien osalta. Vuodenvaihteessa 1985/86 tilanne muuttui merkittävästi, sillä valintaani lopun ajan tietävimmäksi profeetaksi tuli kutsu Herralta. Vuoden 1986 alusta siltä sekoamalta sijoitukseni noin 5.

Äitienpäivänä 1986 jaetutin joka kotiin Etelä-Karjalassa traktaattini "Seurakunta lähtee sen jälkeen kun Israel saa rauhan". Raamatulliset laskelmatkin olivat mukana eli 1986 ensimmäinen mahdollinen vuosi, kun seiskoilla mennään vuoden 2000 ollessa käännekohta. Keväällä 1986 vastustus oli ollut kova helluntaikirkon taholta siten, että "vaikene" kirjeitä tuli "helluntaipiispa" Kai Antturilta, helluntailähetysjohtaja Arto Hämäläiseltä, ja sielujen rauhoittelun mestari, helluntaikirkon Mauno Viinikkala toteutti uneni, että hän, ystäväni, antaa minulle helluntaikirkosta kenkää. Varsin vähäisin vammoin ja virhein opetukseeni selvisin siitä rytäkästä, sijoitus parani edelleen.

Elokuussa 1986 ilmestyi kirjaseni Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen. 500 selitysteoksen yhteenvedoksi sanomani oikeasta opista "Daniel 9:27 meidän ajassamme". Maailman ensimmäinen olennaisen jo otsikossaan kertova kirja. Englanniksi, in English: The Upcoming Peace Pact in the Middle East and the Disappearing of the Believers. Kesällä 1986 Leo Mellerkin puuttui "maassamme leviävään" oppiin Jeesuksen tulosta kaiketi tarkoittaen esittämääni mahdollisuutta, että valerauha ylösottoineen tulisi jo silloin. Sitten kun Gorba/Reagan olivat Reykjavikissa tavanneet, Mellerin Kipinä-lehti kirjoitti: "Onko maailmaa vedetty nenästä pahemman kerran: kun he sanovat nyt on rauha, miten jatkuukaan tämä Paavalin Sana." Minä ehdin julkaista kirjankin oikealla otsikolla ennen kuin Lähi-Idän valerauhaa tuolloin ryhdyttiin suunnittelemaankaan. Suomen parhaat profeetat syksyllä 1986 olivat edesmenneitä, mutta elossa olevista mielestäni Meller ja Veijonen olivat jaetulla ykkössijalla.


HARRI VEIJOSEN PROFEETALLINEN KEHITYS, OSA 3

Seuraava harppaus eteenpäin profeetallisella kentällä tapahtui pääteokseni ilmestymisen myötä 1995. "Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin." Jo toinen kirja oikealla otsikollakin. Mellerin kehitys oli alkanut taantua, mutta minun eteni selväksi ykkösprofeetaksi Suomessa. Uutta oli sekin, että Danielin kirjan lopun 1335 päivää oli ymmärretty oikein eli Karitsan häiden pituudeksi kuten selitti myös Raamatun lukijan käsikirja. Vuonna 1997 Veijonen osui Tykkimäen huvipuiston 2000.000. vieraaksi vahvistaen kutsumustaan ylösotto tulee 2000 vuotta Kristuksen elämästä -profeettana.

HARRI VEIJOSEN PROFEETALLINEN KEHITYS, OSA 4

Uuden vuosituhannen alkaessa ja sen alussa Veijonen profetoi useita oikeaan osuneita tapahtumia aikoineen. Merkittävin on isku maassa ja merkki taivaallakin 2,5 vuotta WTC:n iskun jälkeen. Nyt oli edetty profeettana varmasti koko maailman kärkeen. Eihän muilta ollut tullut selitysteoksia oikealla otsikolla ja tuskin kukaan selittäjä oli pystynyt vastaaviin ihmisprofetioihin.

HARRI VEIJOSEN PROFEETALLINEN KEHITYS, OSA 5

Harri Veijosen profeetallisen kehityksen huippua odotetaan. Veijonen on esittänyt "viimeisen vuoden tapahtumat" jo vuonna 2017. Pian nähdään, miten hyvin sekin osuu kohdalleen. Veijonen olisi ylivoimainen profeetta maailmassa, mikäli tapahtumat toteutuvat jokseenkin esitetyn mukaisena.

http://wwnet.fi/users/veijone
Sinettisormus

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa Veijonen!

Kuva

Olenkin jo jonkin aikaa varttunut sinun ensikommenttiasi. Kiitän Jeesusta, että sinäkin tulit näkyväksi ja eläväksi keskuuteemme.
Kerroitko tuossa itsestäsi? Eli onko nyt keskuudessamme juuri Harri Veijonen?
Olet tervetullut keskuuteemme. Ole sinattu veljemme!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, sama täällä... on iloinen asia että Harri on kirjoitellut meillä täällä. Huomasin vaan tuolla Suomi24:llä kävästessäni, että siellä vastakkainasetellaan minua ja Veijosta... kyllä on ihmisillä tekeminen ja oma elämä sisällötöntä kun pitää meitä spekuloida. Nooh, hyvä kun keskustelevat. Ehkä joku saa pienen jyvän sieltä täältä rakennusaineeksi lehentymään Kristusta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis siksi mä olen hengessä saanut ymmärtää, että vanha peristeinen juutalainen häidenviettojuhlaprotokolla toimii tässä esikuvana.
banneri.jpg
Hääseremonia ja hääjuhla ovat siis kaksi eri asiaa. Hääseremoniakin tapahtuu eri paikassa kuin hääjuhla, kuten piirsin tuohon.
Hääjuhla sen sijaan ei kestä kuin 1290 päivää, koska Jeesuksen jalat koskettavat Öljymäkeen tuossa ja sitten Jeesus alkaa sotimaan Jerusalemin piirittäjiä vastaan ja samaan aikaan saatana joukkoineen vangitaan. Voin vaan sanoa ettei se käy sekunnissa tai kahdessa, eikä ees päivässä tai kahdessa, vaan viikoissa, joten 45 päivää menee siihen kaikkeen Jeesuksen paluun jälkeen.
Autua on se joka jaksaa, kestää ja saavuttaa odotuksensa tuhatvuotiskauden alkuun ne 1335 päivää.

Sen mä olen myös Raamatusta saanut ymmärtää, että menemme kaikki vasta sitten Isän eteen kun toinen ylösotto tulee ja hääjuhla alkaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aion tehdä huomenna videon siitä, mitä tapahtuu morsiamelle kun ylösotto tapahtuu. Aion käyttää tietysti sen verran Raamattua, mitä siitä voisin irti saada. Eihän siinä paljon siihen viittaavaa ole, mutta teen johtopäätelmiä. Toisekseen yhdistelen profetioita ja verrataan niitä eräisiin muihin varteenotettaviin seikkoihin.

Olis hienoa jos mr. Veijonenkin kommentoisi. Mutta tietysti palstan "herrasmies tyylillä" = Jumalan lasten harmonialla, josta Paavali on meitä hienosti ohjeistanut, kunnioittamaan profetiaa, halveksumatta sitä ja olemaan toisillemme sävyisiä ja ystävällisiä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nonnih, nyt voitte nähdä mietiskelyni tästä aiheesta: https://youtu.be/9Uqg9HhS5-U
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja Ella »

https://www.tv7.fi/

Ellinor Rascon 6.6.2019 Sanoma Suomelle

Shaukat Anjam 11.4.2019 Sanoma
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Harri Veijosen kerrotaan kuolleen sairaalassa viime keskiviikkona:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1663594 ... ta-uutinen
Chosen

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja Chosen »

En ollut kuullut tätä uutista/huhua. Mutta äsken kun avasin tämän foorumin ja näin ensimmäisenä uusimpana tämän otsikon "Harri Veijosen profetaalinen kehitys", minulle tuli vahva tunne että hän on kuollut.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kävin katsomassa Veijosen fb sivuille ja hän on päivittänyt kuitenkin sivujaan vielä 29.10.
Tuula1

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Minäkin olen viimeaikoina miettinyt Harri Veijosta ja käynyt hänen sivuillaankin. siellä hän sanoo, että keskittyy kirjojen tekoon kun saanut apurahan
Chosen

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja Chosen »

Ei taida olla kuollut. Olipa kumma juttu tuo tunne mikä minulle tuli. Täytyy varmaan rukoilla hänen puolesta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harri Veijosen profeetallinen kehitys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jouko Piho 2.11.2020: "Soitin juuri äsken eli maanantaina 2.11.2020 klo 13.10 Harri Veijoselle, joka vastasi eli on siis elossa. Veijonen pyysi sanomaan, että hän elää ja voi hyvin."
Vastaa Viestiin