Eroon saatanan palvonnasta

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Sinettisormus

Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olin saatanan palvoja : http://www.tv7plus.fi/olin-saatananpalvoja/
Olen entinen narkomaani ja saatananpalvoja pahimmasta päästä, kunnes Jeesus pelasti minut ja veti minut takaisin elämään! Kaikki alkoi jo 9-vuotiaana, kun okkultismi, pahuus ja päihteet alkoivat kiinnostamaan minua. Eräänä päivänä koulussa, kun piti mennä kirkkoon, hyppäsin ikkunasta ulos ja paniikissa huusin: ”En varmasti tule! Soittakaa vaikka äidille, ettei minun tarvitse sinne tulla!!!” Äiti antoi luvan olla poissa kirkosta siitä lähtien. Aloin myös piirtelemään kaikenmoisia pahuuden symboleita; pentagrammeja, ristejä väärinpäin, riimuja yms. Luin jotain kirjaa, missä kerrottiin saatananpalvonnasta ja satanismista ja tajusin, että minä olen joutunut mukaan johonkiin, mihin en tiennyt joutuvani ja se tulisi tekemään elämästäni helvetin!
....lue lisää linkistä ...
Sinettisormus

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Hän katsahti ylös taivaaseen, huokasi ja käski: ”Aukene!” Ja välittömästi miehen korvat avautuivat ja hän puhui selkeästi!” (Mark 7:34-35)

Jeesus huokasi. Tätä sanaa käytetään usein kuvaamaan voihkaisua, joka nousee syvältä sisimmästä. Ennen kuin ihme tapahtuu, Pyhän Hengen täytyy voihkaista eli rukoilla meidän sisällämme. Roomalaiskirjeen 8:26 mukaan me emme tiedä, miten rukoilla tulisi, mutta Pyhä Henki rukoilee meidän puolestamme huokauksilla, joita ei voi sanoin ilmaista. Tuo Pyhän Hengen huokailu eli sisältä lähtevä myötätunto edeltää aina tekoina esiin tulevia Jumalan töitä.

Jeesus sanoi: ”Effata!” (Mark 7:34, KJV), joka on arameankieltä ja kuvaa koko persoonan vapauttamista, ei vain jotain osaa. Saatana oli pitänyt tätä miestä kahleissaan, ja Kristus käski häntä tulemaan vapaaksi kahleista! Kielen siteet (tai kreikaksi ”kahleet”) irtautuivat välittömästi. Koko prosessi käsitti huokauksen, käskemisen ja vapauttamisen!

Tämä on seurakunnan työtä. Meidän täytyy olla niin täynnä Pyhää Henkeä, että tunnemme vähäosaisten tarpeet (Ps 41:2) ja käskemme heitä ”vapautumaan kahleistaan!” Pyydä sinussa olevaa Pyhää Henkeä rukoilemaan siteissä olevien pääsemiseksi kahleistaan. Saatanan on pakko päästää heidät irti, koska meillä on voima julistaa ”Effata!

Amen!!!
Sinettisormus

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tähän liittyen, oon sitä mieltä että maailman pahuus on jo niin pitkällä, etttä suurin osa ihmisistä palvoo vihollista osin tietämättään. "Parhaiten" sen näkee nuorille suunnatussa populaarikulttuurissa, joka on nykyisin täynnä sellaista symboliikkaa, jota vielä 10-15 vuotta sitten näki vain suoraan vihollista ylistävissä yhteyksissä, kuten hevimusiikissa ja kauhuelokuvissa.

Pahuus ja synkkyys viehättää ja myy, mutta mun mielestä on hyvä kysymys, että jos suurin osa ihmisistä ei välitä hengenasioista tuon taivaallista, niin miksi esimerkiksi musiikkivideoiden ja tv-ohjelmien pitää olla täynnä herjausta ja antikristillisyyttä. Kysymys kyllä vastaa myös itse itseensä :) Juuri siksi, että ihmisten mielet täyttyisivät sillä eikä Herralla ja Pyhällä Hengellä.

Odottelen kyllä että tämä kääntyisi jo itseään vastaan ja herätys alkaisi. On mielestäni paljon "kovempaa" ja melkein anarkistisempaa uskoa Herraan kuin ottaa itsestäänselvyytenä vastaan se mitä joka tuutista yritetään tuputtaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nousi tuosta mieleeni, että uneni; piiloutuva pahuus, sopii hyvin tämän ketjun alle: viewtopic.php?f=4&t=921
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus. Kuin vastauksena tuli eteeni juttu "millenniaalien" eli tämän ajan nuorisosukupolveen tulevasta herätyksestä:

https://z3news.com/w/complacent-generat ... n-history/

Siellä on myös ensimmäisenä kommenteissa nuoren Markin todistus siitä miten Herra on herättänyt hänet ja hänen tyttöystävänsä "ennätysvauhdilla" ja että tuon Z3Newssin artikkelin tuntuvat puhuvan aina suoraan hänelle. Oon kokenut samaa. Eli toivo ei ole menetetty minkään sukupolven osalta.

Herätys ja Herra ovat tulossa! Valmistautukaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... harmi kun on englanniksi, sitä vain ymmärtää niin vähän, sieltä täältä ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Pääpiirteissään siinä puhutaan sukupolvesta, joka ainakin näyttää olevan unenomaisessa tilassa ja jonka sosiaalinen elämä kulkee vain teknologian kautta. Sitten kerrotaan kirjoittajan omasta unesta tulevaisuuteen, jossa hän on herätyskokouksessa joka on täynnä nuoria ja kännykät (eivät käytössä enää/toimi?) ovat vaihtuneet Herran sanan janoamiseen. Sitten puhutaan toisesta profetiasta, jossa yli miljardi nuorta ihmistä pelastuisi vuonna 2020 sekä vielä kolmannesta, jossa Jumala herättää nämä nukkuvat nuoret voimakkaalla väliintulollaan.

Tuli kännyköistä mieleen, että ainakin iPhonen saa nykyisin auki vain sormenjälkitunnistimen kautta, sitä pitää siis painaa, vaikkei sinne olisi sormenjälkeään tallentanutkaan. Ja nyt tulevassa mallissa selfie-kamera on itse asiassa iirisskanneri. Eli aikamoisen valvontaverkon saa aikaan jos ihmiset pakotettaisiin rekisteröimään silmänsä sinne. Siinä varmaan yksi syy tämän koko selfie-kulttuurin puffaamiseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:P Kiitos veliseni ... :roll:
Olematon

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Saatana rakastaa minua niin kauan, kun minä rakastan maailmaa. Jumala rakastaa maailmaa, mutta jumalan palvelija ei voi koskaan nousta herraansa suuremmaksi. ja niin maailma tulee sinua vihaamaan, koska et ole tästä maailmasta. Käsky kuului näin: Rakastakaa toisianne.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Eikä saatana rakasta edes niin kauaa, ei ollenkaan, sillä hän on narsisti:

"13. Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
15. Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan."
Jesaja 14
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hyvin sanottu HerranNimessä!

Vihulaisen "rakkaus" on pelkkää valhetta. Teeskenneltyä "rakkautta"!
Olematon

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Se on ihan siitä kiinni että mitä sinä rakastat. Saatanan valheita, vai Jumalan totuuksia. Totuudet ei aina ole niin kivoja, kun taas Saatana saa kaiken näyttämään kivalta aikansa ja Saatana rakastaa ihmistä yli kaiken, kun sitä voi houkutella mielin määrin kaikkeen kivaan.

Uskovien juttuja lukiessa tulee usein kysymys mieleeni, että eikö tosiaan Jeesuksen elämäänsä valinneet koskaan joudu saatanan juonittelujen kohteeksi. Tästä seuraa lisäkysymys. Onko sittenkään Jeesuksen tunnustava aina pelastunut.
Juhani

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Hei Olematon. Mun täytyy sun kommenttisi hieman kommentoida omalta osaltani ja yrittää kertoa sinulle mielipiteeni, mitä olen vuoden uskon aikana ymmärtänyt. Olen itse monta kertaa langennut ja lankeamaan varmasti vieläkin, mutta nousen joka kerta uudelleen ylös sekä myös kadun ja haluan katsoa ainoastaan Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen joka sovitti syntimme, emmekä me. Me emme voi lakia täyttää tai yrittää olla täydellisiä. Olemme pelastuneet vain yksin armosta. Emme omien tekojen me kautta.

Me kaikki ihmiset joudumme saatanan juonittelun kohteeksi. Sillä ei ole merkitystä onko kyseessä sitten uskova vai ei. Saatana kiusasi myös Jeesusta ja Hän vastasi "kirjoitettu on.."
Kiusauksen kohteeksi joutuminen ei tee sanomaa rististä ja syntien sovittamista silti mitättömäksi.
Se mitä olen huomannut saatanan yrityksistä tehdä Jeesuksen ristin sovitustyö mitättömäksi on mm:
1. Lumotaan ihmiset nimikristillisyydellä ilman elävää uskoa.
"Ihmisiä opetetaan ainoastaan olemaan kunnon kansalaisia, rakastamaan lähimmäisiään ja elämään moraalisesti hyvää elämää."
2. Sekoitetaan koko seurakunta valheella ja eksytyksellä.
"Pimeyden valtakunta soluttautui kristilliseen seurakuntaan tarkoituksella turmella se julistamalla väärää Jeesusta, väärää henkeä ja väärää evankeliumia."
3.Ylihengellisyys.
"Unohdetaan Jeesuksen veri ja sovitustyö ja aletaan palvomaan vain hurmahenkiä"
näkymätön ninni

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hyvin kommentoitu Juhani! -kiitos-

Tuli eteen tämä Sanan paikka:
Hebr.4:
10 Sillä joka on päässyt hänen lepoonsa, on saanut levon teoistaan, hänkin, niinkuin Jumala omista teoistansa.
11 Ahkeroikaamme siis päästä siihen lepoon, ettei kukaan lankeaisi seuraamaan samaa tottelemattomuuden esimerkkiä.
12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;
13 eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili.
14 Kun meillä siis on suuri ylimmäinen pappi, läpi taivasten kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika, niin pitäkäämme kiinni tunnustuksesta.
15 Sillä ei meillä ole sellainen ylimmäinen pappi, joka ei voi sääliä meidän heikkouksiamme, vaan joka on ollut kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä.
16 Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Juhani ja Ninni, olkaa Siunatut!

Sillä joka on päässyt hänen lepoonsa, on saanut levon teoistaan...

Aamen näille sanoille!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Olematon

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Saatana (Himo) houkuttelee sinua mielihalujen muodossa ja sanoo että sinä määräät ja voit tehdä lähes mitä vaan. Silloin kun olet himojesi vallassa, niin et sinä silloin määrää. Kun sinä hallitset himojasi, niin silloin sinä olet puikoissa. Mielihalujen kanssa pitää olla tarkkana. En minä silti mielihaluja lähtis kieltämään. Kun kiellät Saatanan, niin välittömästi se livauttaa. Saatana kiusaa ihmistä joka suunnasta. Niin, tai näin, niin aina Saatana jostain yrittää livauttaa.

Ihmisen mieli nyt vaan toimii noin. (napsu) - perätön väiitämä poistettu.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuo oli hyvä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
sisar

Re: Eroon saatanan palvonnasta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Aamen. Kerrankin näin päin :)
Vastaa Viestiin