Uniani ja näkyjä

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Rebekka

Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Rebekka »

Viimeisin uni..
Putosin kuiluun, pimeään ja ahdistavaan..
Kuulin kauneinta naislaulua ikinä.. en muista kuin lopun ja se kuului:
The stars falled from heaven and i sleep with the angels..

Pelästyin ja mieheni herätti minut kun olin huutanut( saan unihalvauksia ja selkounia)

Putosin saman tien uneen ja kuulin sanat: "Ristille..." suomeksi.

Pelotti..pääsin hereille mutta tunsin kuinka minua veti uni takaisin enkä halunnut tai uskaltanut nukahtaa...Näitä vastaavia on paljon...

Kysyin Herralta asiaa ja hän sanoi: Kerro tästä. Valhevartijat koettavat tunkeutua todellisuuteen ja päästä estämään ylösoton...??
Juhani

Re: Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Juhani »

En usko että minulla olisi unien selittämisen armolahjaa annettu ja kaikki kuuluu aina koetella, mutta sydämelleni tuli tämä Raamatun sana:

"Vartija, mikä hetki yöstä on?"
Vartija vastaa: "Aamu on tullut, mutta silti on yö.
Jos vielä kyselette, niin kyselkää; tulkaa uudelleen."
Jes. 21:11-12.
...................

37 Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä.
38 Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
39 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan.
40 Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee."
Luuk.12:37-40.
Tuula1

Re: Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

:?: Ajattelin laittaa tähän oman näkyni jatkoksi kun en tiennyt minne muuallekkaan.osaako joku tulkita tätä näkyä.koskeeko se minua vai yleensä yhteiskuntaa tao sen tilaa. Näen aika-ajoin vilisevän maantien silmissäni kuin elokuva nauhalta tuleva. Nyt tänään uutena näkynä tuon maantien päällä oli kuin auton mittaristo.katsoin tarkemmin tuota mittaristoa, mutta ei se auton mittari kuitenkaan ollut.eräs merkki jäi hatarasti mieleen tuosta mittarista enkä missään ole maanpäällä ole sellaista nähnyt. Sen kohdalla tuo viiva oli n.puolessavälissä, ehkä vähän alle puolet.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Oliko merkki tiimalasin muotoinen?
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Tuula1

Re: Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ei merkki ollut tiimalasinmuotoinen ainakaan sen minkä hatarasti muistan. tuo merkki muistutti ikäänkuin p kirjaista, jossa oli sellainen kierre sen edessä. ei tainnut olla mikään maallinen merkki. tuon kirjaimen edessä oli kuin ohut rivi.( allekirjoitusrivi tulee mieleen lähinnä) paksumpi rivi kuvasi tuota merkkiä, kuinka paljon tuota ainetta tai aikaa on jäljellä. saakohan tästä selvää?
Tuula1

Re: Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

en tiedä, kuvastiko tuo minun aikaani maanpäällä vai mistä kyse. eihän meidän suku ole mitään pitkäikäistä. molemmat vanhemmat kuoli alle 70 vuotiaina.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Uniani ja näkyjä

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ps 90:10Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta.
ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus; sillä ne kiitävät ohitse, niin kuin me lentäisimme pois

13: Herra, palaja jälleen. Voi, kuinka kauan? Armahda palvelijoitasi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin