kysymys henkien erottelusta

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Pahoittelen jo etukäteen, jos kysymykseni on loukkaava. Se ei ole tarkoitus.
Yritän vain saada ymmärrystä. Olen rukoillut ja rukoilen edelleen itselleni apua henkien erottelukykyyn.
Koen sen äärimmäisen tärkeäksi.
Yritän laittaa linkin satiiri sarjakuvaan, joka puhuttelee minua.

https://www.facebook.com/pupunpalsta/ph ... =3&theater

Siinä jotenkin avautuu hyvin, tämän maailman kahtia jakautuminen. Pupu miettii toisessa kuvassa kultaista keskitietä, jonka Pyhä Henki on meille opettanut, mitä se on. Maallisessa maailmassa se on alkanut näyttäytymään tältä. Mielestäni.
Mutta kysymykseni ja pahoitteluni heti perään, mutta minun pitää kysyä. Tarkoittaako antikristuksen henki tuota henkeä, joka kuvaa henkeä tuossa pupussa ja kissassa eli ensimmäisen kuvan oikeassa laidassa olevaa ryhmää, joka lähentelee mielestäni tekopyhyyden rajoja.
Ja se, mikä tekee siitä niin "pelottavan" ja petollisen, kun tuo henki ilmeneekin tuon possun ja suden päällä ensimmäisen kuvan vasemmassa laidassa. Olenko oikeilla jäljillä.
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä olisi vastausta suoraan Sanasta, joka on totuus:

Ensimmäinen Johanneksen kirje 4
1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4. Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5. He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
7. Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
9. Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
10. Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
11. Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
12. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
13. Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
14. Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
15. Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
16. Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
17. Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
18. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
19. Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
20. Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
21. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eli noilla molemmilla ryhmittymillä voi olla antikristuksen henki, koska he tunnutavat omaa arvommaailmaansa, sateenkaari väreineen, vihapuheineen.
Kun heiltä puuttuu tunnustus Jeesuksesta, eivät he voi olla Jumalasta. Eli hedelmästään heidät tunnetaan, mitä hedelmää he kantavat mukanaan ja mitä julistavat.
näkymätön ninni

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hei Pigeon!

Oikeastaan minä ilahduin tuosta kysymyksestäsi. Sarjakuvakin oli hyvin puhutteleva. Muistan kun itsekkin sain astua tähän uskovien maailmaan kymmenisen vuotta sitten, koin valtavaa hämmennystä tästä Kristityn maailman jakautuneisuudesta eri kirkkooihin ja seurakuntiin. Miksi ihmeessä tarvitaan näin monia eri seurakuntia ja kirkkoja eivätkö kaikki mahdukkaan saman katon alle??? Hämmennys oli melkoinen ja valtava ristiriita siitä mikä näistä nyt on oikea paikka minulle? Kuulun edelleen Luterilaiseen kirkkoon, ystäväni joka ohjasi minua uskontaipaleeni alkupuolella kuuluu adventtikirkkoon, jossa olen muutamia kertoja käynyt. Kasteella olen käynyt vapaakirkossa, jossa olen myös muutaman kerran käynyt. Ja loppupelissään en koe merkitykselliseksi sitä mihin seurakuntaan tai kirkkoon kuuluu, vaan sen mikä on sydämeni suhde Herraan Jeesukseen.

Rukoilin asiaa Herralta ja koin että Hän tuolloin sanoi minulle; Lue Raamatun Sanaa ja Rukoile minä ohjaan sinua. Olen rukoillut myös henkien erottamisen armolahjaa, koen sen hyvin tärkeäksi tässä ajassa! Tosin en tiedä osaanko tuota lahjaa aina oikein käyttää. :? Varmaan olen loukannutkin uskovia sitä käyttäessäni ja opetellesani sitä käyttämään. Olen rukoillut myös uskon, rukouksen ja rakkauden lahjoja.

Uskon että Herra Jeesus on ohjannut minua monessakin paikassa! Täällä pelastussanoma palstalla koen saaneeni samanhenkisiä uskovia veljiä ja sisaria.

Taisin nyt rönsyillä aiheesta, mutta antikristuksen henki on jo vaikuttamassa tässä maailmassa.

Sinettisormus laittoikin tärkeän Sanan paikan mistä tunnistaa antikristuksen hengen.
Viimeksi muokannut näkymätön ninni, 07 Loka 2016, 09:50. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen. Kiitos Sinetti, kun toit tuon Sanan paikan. En tarkoittanutkaan, että molemmat ryhmät ovat. Asiat ovat vain niin vaikeita pukea sanoiksi.
Jeesus Kristus on se AVAIN, minkä vuoksi vihankin läpi voi tuntea rakkauden ja inhimillisyyden ja taas kaunopuheisuuden läpi kylmyyden ja vihan. Kiitos tuosta Sanan paikasta Sinetti.
Mutta, miten tunnistaa henki, jos ei tiedä toisen vakaumusta. Pohdiskelen ääneen ja jatkan rukousta. :P
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, ninni, näen itseni tuossa vastauksessasi! Olkaa Siunatut, te rakkaat siskot ja veljeni ja Herran Rauhaa! Jumalan Sanasta löytyy aina totuus.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Ja kiitos sinulle Ninni!
Ihana saada miettiä näitä asioita samanhenkisten kanssa!
Ei tosiaan ole tarkoitus tuomita ja jakaa ihmisiä ryhmiin. Ei missään nimessä. Asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Joskus vain on helpompi saada käsitys ja ymmärrys, kun yksinkertaistaa asiat, mutta siinä on vaaransa..
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Itse kuuntelen ja tarkkailen hetken tuota ihmistä tai ryhmää, heidän tekojaan ja sanojaan, onko hedelmä hyvää, onko ne Jumalalle sopivaa? Vai onko ne vääränlaista hedelmää, kitkeriä vihasta, ahneudesta, himoista ja haluista? Tuo HEDELMÄ on se mistä tämän tunnistaa.
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pigeon, tämä oli tärkeä kysymys. Herätellä meitä kaikkia uskovia, sillä nämä ovat asioita, jotka tässä matkan varella, uskon kasvaessa, moneltakin pääsee unohtumaan. Aloituksesi oli mitä ajankohtaisin.
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä Sanaa Hengen hedelmistä:

Kirje galatalaisille 5
1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
2. Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
3. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
5. Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
6. Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
7. Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?
8. Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.
9. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
10. Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.
11. Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi ristin pahennus poistettu.
12. Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!
13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
15. Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
16. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18. Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.
24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä vielä tärkeä Sanan totuus, RAKKAUDESTA:

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
näkymätön ninni

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen! :)
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! :)
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Galatalais 5, kertoo samaa sanomaa, kuin tuo 1 Korint. 13.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sen verran vielä pohdintaani, että miksi meitä varotettaisiin Raamatussa niin paljon. Ellei uskovatkin olisi vaarassa.
Jos asiat näyttäytyvät meille pahoina, meidän on helppo väistyä, mutta jos ne esiintyvät meille hyvinä..
Itse olen liian hätäinen toimija. Minun pitäisi malttaa tarkkailla tilannetta paljon, paljon enemmän ja pitempään, niin kuin Sinettikin sanoi, jotta
voisi tunnistaa HEDELMÄN.
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Paholainen yrittää jatkuvasti eksyttää uskovia ja se mokoma osaa valepukeutua valkeuden vaatteisiin, joihin sitten uskovakin voi kompastua. Nuo Raamatun varoitukset kannattaa ottaa tosissaan, sillä moni uskova on kompastunut tieltä. Tuo vaatii aikaa opetella näkemään asioita ja tuo hedelmä on todella se mistä tunnistaa. Job, oli hyvä esimerkki, kuinka saatana ahdisteli tämän elämässä ja Jumala salli sen. Jumala voi joskus koetella uskoamme, kun kerskailemme "Vahvassa uskossamme". Olemmeko sanamme ja uskomme mittaisia, voiko meihin luottaa?
Efes.6, kehoittaakin meitä joka päivä pukeutumaan Taivaalliseen sota asuun ja pyytämään Kristuksen verensuojaa.
näkymätön ninni

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ei ole muuta tietä kuin Jeesus Kristus meidän Herramme!

Rukoile ja tutki Raamatun Sanaa! Itse aina rukoilen ennen Raamatun lukemista: Rakas Jeesus anna minulle minun syntini anteeksi ja lähetä Pyhä Henkesi johtamaan ja ohjaamaan minua, anna ymmärrystä ja viisautta!

Herra avaa sinulle asioita vähitellen, sen mukaan kun olet valmis niitä vastaanottamaan. Rukoile myös kärsivällisyyttä ja itsehillintää.
Kaikkia näitä hengen hedelmiä meidän olisi syytä rukoilla:
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.

Jos on asia jota et ymmärrä heti jätä se Herralle! Älä lähde omassa voimassasi pyristlemään!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Jos on asia jota et ymmärrä heti jätä se Herralle! Älä lähde omassa voimassasi pyristlemään! Kiitos Ninni.
Tuo pitää laittaa muistilappuna jääkaapin oveen, kaikkien näiden muiden kera.

Kiitos Sinetti, kun nostit tuon lauseen "Olen Uskossani vahva". Se jäi kaikumaan. Olen sanonut niin.
Se ei oikeastaan ole ollenkaan "nöyrä lause". Se suorastaan kutsuu lisää koettelemuksia luokseen.
En ajatellut asiaa taas loppuun asti.

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle Armostasi kaikesta!
Viimeksi muokannut Pigeon, 07 Loka 2016, 12:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
näkymätön ninni

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Käy lukemassa seuraava kirjoitus, jossa selitetään tuota Paavalin kirjettä Efesolaisille lukua 6.

Tässä linkki: http://rovasti.fi/node/178

Pieni ote kirjoituksesta:
Saatana kykenee pukeutumaan valkeuden enkelin hahmoon (2 Kor 11:14, KR 38) ja siksi tämän voiman näkeminen pahana vaatii henkien erottamisen lahjaa. .Saatana osaa myös viekoittelun taidon kuten näemme paratiisissa ja Daavidin elämässä (1 Aik 21:1). Ihmiset ilomielin suostuvat viekoiteltavaksi ja ottavat vastaan ihmeteot ja antautuvat niissä olevan saatanallisen vaikutuksen alaisiksi. He kokevat saavansa siitä itselleen jotain suurta. Näin Saatana villitsee kansat (Ilm 20:7, KR 38).

Jeesus näki kuinka tämä voima pyrki vaikuttamaan myös häneen uskovissa. Siksi hän sanoi Pietarille äärimmäisen jyrkästi, kun Pietari nuhteli Jeesusta kärsimysten tien valinnasta: "Väisty tieltäni Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan" (Matt 16:23). Jumalan Pojan ja hänen seuraajansa tie ei ole voiman vaan heikkouden tie.

Ehkä kaikkein häkellyttävimpiä kohtia on Paavalin nöyrä tunnustus: "Etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi" (2 Kor 12:7). Ylpeys oli juuri Saatanan lankeemuksen syy (Jes 14:12-14).

Saatana ei asu uskovassa, mutta voi kiusata syntisen lihan tähden (1 Kor 7:5). Pietari kehotti: "Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä" (1 Piet 5:8). Jaakob rohkaisee: "Vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee" (Jaak 4:7). Vain totuuden tunteminen varjelee Perkeleen pauloista (2 Tim 2:25-26).
Sinettisormus

Re: kysymys henkien erottelusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä asia vielä nousi pintaan. Sinua, Pigeon, puhuttelee nyt kovin tuo erottelemisen lahja. Miksi? Siksi, että olet nyt tuosta asiasta Jumalan koulussa, sinulle tuodaan eteen asioita kyseisestä asiasta ja sinä voit ottaa vastaan.
Tiedän tämän, sillä itselläni oli aikanaan esim. pelko koulu, jota Jumala piti minulle ja se kesti n.1vuosi. Minun eteeni tuli noina päivinä paljon asiaa pelosta, tv:n kautta, lehdistä, netistä ja jne. Ymmärsin että Herra oli laittanut minut pelko kouluun ja se oli mielenkiintoista aikaa. Pitää olla vain kovin avoin.
Paholainenkin yritti tuolloin pelotella minua, erinäisin tempuin, mutta opin sanomaan sille: että se oli huomattu, häipyköön! Alussa pelotti pimeässä yöllä mennä vessaan, mutta sekin pelko hävisi, kun koulutus oli loppu suorallaan.
Pelkäsin myös ukkosta, mutta Jumala näytti minulle senkin pelon turhaksi, kerran mökillä olessamme. Siellä nuo ukonilmat on rajuja. Kerran sitten siinä ukkosen keskellä rukoilin Isä Meidän rukousta ja kun pääsin melkein loppuun, näin kuinka ukkonen alkoi tyyntyä. Vain hiljaisia pieniä murahduksia jotka koin Jumalan hyväksyväksi murahteluksi.
Taivas muuttui ja ympäristö kauniin oranssiksi ja oli ihana hiljaisuus. Ymmärsin, että jos Jumala haluaa päiväni päättyvän, se tapahtuu vaikka olisin piilossa kuinka pimeässä komerossa. Mutta jos Jumalan suunnitelma on elää täällä pitempään, voin vaikka tanssia tuolla ukkosen keskellä, sillä ei minulla ole muuta pelättävää, kuin Jumala, etten Hänen vihaansa saa ylle.
Saan elää Hänen ihanassa rakkaudessaan, eikä mitkään demonit voi minua enää peloitella, mutta kyllähän se aika ajoin yrittää. Mutta ninulla on vakaa alusta, KRISTUS KALLIO, jolla saan pelotta seistä!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!

(saikohan tuosta mitään tolkkua?) :o
Vastaa Viestiin