Ajatuksia

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rauhaa ja rakkautta tähän päivään 🙏

Pidin ja tuosta sanonnasta, ikuinen immuniteetti. Jos pysymme Herrassa, niin meillä on Jeesuksessa Kristuksessa täydellinen immuniteetti.
Jos me pysymme Hänessä, niin me tulemme tuntemaan totuuden kokonaan. Totuus tekee meidät vapaaksi synnistä, ja me alamme katsoa eteenpäin uskon silmin. Etenemme luottaen ja voitamme esteet Jumalan antamalla rakkaudella, joka ilmestyi Jeesuksen Kristuksen kautta meillekin. 💕
Ja hänen mentyänsä huoneeseen sokeat tulivat hänen tykönsä; ja Jeesus sanoi heille: "Uskotteko, että minä voin sen tehdä?" He sanoivat hänelle: "Uskomme, Herra".

Matt. 9:28

Silloin Hän koskettaa meidän silmiämme, kun me sanomme sen Hänellekin ääneen: Uskomme, Herra! ja Jeesus vastaa meillekin: "Tapahtukoon teille uskonne mukaan".
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Aamen Maria, se on valtava totuus silloin kun vaellamme Jeesuksen täyttämän työn perustalla, siinä vapaudessa ja pyhityksessä jonka Herra verellänsä meille ansaitsi 🙏
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mutta asia ei ole "mustavalkoista". Voi sekaantua henkivaltoihin tietämättä ja epätietoisena eikä tarkoituksella luopua uskosta Herraan.

Ajat sitten Herra puhui mulle pienellä varoittavalla äänellä kun vanhimmat olivat sekaantuneet henkivaltoihin ja he laittoivat pyhitettyä öljyä liinaan sairaan ihmisen parantumiseksi ja he rukoilivat ja siunasivat sen, sinä hetkellä kuulin ihan selkeästi varoittavan sanan "okkultismi". He vanhimmat eivät tarkoituksella luopuneet uskosta Herraan. Se osoittaa että aina ei ole noin vaan "mustavalkoista".

Olen maistanut ulkomaalaista teetä niin olen kaivannut sen hedelmällistä makua. Olen etsinyt ruokakaupoista sen teepakkauksen löytämättä. Sitten yhtenä päivänä menin luontaiskauppaan ja löysin sen. Sitten kotona join muutamaa teekuppia. Pieni ja hienovarainen ääni jatkui ja jatkui. Päätin ottaa selvää mitä takaohjeessa luetaan. Luin ja hämmästyin että siinä sanottiin "yoga kundalin". :o :shock: :?

Herra varoitti mua siitä teepakkauksesta vaikka ei ollut tarkoitus luopua uskosta Herraan. Eräs vanhin asetti mua raamattupiirin vetäjän tehtävään, myöhemmin mulle tuli jatkuvasti sisäinen näky eräästä raamattupiiriläisestä. Luulin sen mielikuvitustuotteeksi enkä kiinnittänyt siihen. Se jatkui lähes viikon, pari.

Sitten se eräs raamattupiiriläinen tuli ja kertoi mitä hänelle tapahtui. Sen kertomus täsmäsi saamani sisäisen näyn mukaan ja tajusin että sisäinen näky oli Herralta varoitukseksi. :o :shock: :? Raamattupiiriläisen ei ollut tarkoitus sekaantua henkivaltoihin mutta se tuli itse sinä yöllä ja se oli karmiva kokemus minkä se eräs raamattupiiriläinen koskaan koki.

Ensin sisäinen näky tuli ja kertoi että ruskea kaapu hahmo seisoo silmieni edessä. Se jatkui ja jatkui kunnes se tuli konkreettisesti erään raamattupiiriläisen eteen sinä yöllä. Sillä oli viikate mukanaan. Se oli ruskea kaapu ja herätti raamattupiiriläistä. Se heräsi ja huomasi ruskean kaavun ja viikatteen ja huusi täyttä kurkkua.

Luulin mielikuvitustuotteeksi mutta se oli Herralta näky. Raamattupiiriläinen oli vauvakristittynä kokematon. Sielunvihollinen käyttää tietämättömyyttä hyväksi.

Siksi asia ei ole aina "mustavalkoista". Eräs uskova jolla on armolahjat, sekaantui henkivaltoihin ja puhui Jumalan rakkaudesta mutta koin heti konkreettisen manifestaation ja torjuin heti sen koska se matki Pyhää Henkeä. Se eräs uskova ei tarkoituksella luopunut uskosta Herraan.

On muutamia konkreettisia asioita joista en kirjoita tänne. Ne osoittaa että ei ole "mustavalkoista" uskovien keskellä. Mulla on henkien erottamisen armolahja.

Mutta ei kannata perehtyä asiaan koska siitä voi tulla riivaajien opiksi jonka tarkoitus on saada luopumaan uskosta terveeseen oppiin joka on Raamatun pohjalla. Sukukirousoppi on yksi riivaajien opeista. Mutta mua vähän ärsyttää uskovien kommentti joka näyttää mustavalkoiselta vaikka heillä ei ollut minkäänlaista konkreettista kokemusta. :)

Herran rauhaa ja siunausta!
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Noin viikko sitten yksi aamu oli outoa. Oli raskas ja syvä uni. Yleensä nukun hyvin mutta tää oli poikkeuksellinen. Se oli raskas ja syvä uni.

Olin hereillä pois raskaasta ja syvästä unesta, juuri sinä hetkellä makasin melkein vatsalla ja tunsin jotain mun jaloistani. Koin hengessäni että se nousi ylös ja esittäytyi Pyhää Henkeä ja tuli mun selän taa. Se meinasi valloittaa ikään kuin olisi meinannut halata mua.

Tunsin jotain outoa vatsassani ikäänkuin olisin saanut sähköä. Torjuin heti sen. Se heti lakkasi. Mutta se meni mun hallinnan alle. Olin hämmentynyt. Koska yleensä väärä henki ei mene uskovan hallinnan alle. Herättyäni mietin ihmetellen mitä se oli. :roll:

Mietin voiko se yrittää hämätä mua että muka oikea henki joka menee hallinnan alle. Tutkin miettien että kun tuli raskas ja syvä uni, sitten se outo juttu alkoi. Mietin ihmetellen mitä se raskas ja syvä uni voi liittyä henkimaailmaan?! Mutta ei kannata mennä liian pitkälle pohtiakseen.

Nousi mieleeni erään uskonsiskon varoitus. Hän sanoi että tulee outoja ilmiöitä, älä eksy. Mietin ihmetellen, tarkoittaako hän tätä mitä mulle tapahtui.

Sitten tuli outo vaihe. Väsymys. Olin hämmentynyt ja mietin ihmetellen mistä väsymys johtui. Hiljensin ja tutkin itseäni rukoillen olinko eksynyt pois totuuden tieltä. Mietin voiko väsymys johtua raskaasta ja syvästä unesta.

Sitten 'Isän sydän' -koulu zoomilla alkoi. Yhdyin laulamaan muitten uskovien kaa. Lauloin juuri sitä laulusanaa "kohdatessaan", yhtäkkiä tunsin Herran kosketuksen. Mietin ihmetellen mitä tarkoittaa. Sitten tunsin miten Herra kohtasi mua. Vasta tajusin että Herra ilmoitti että tulee kohtaamaan mua.

Sitten koin hengessä että Herra täytti mua ja tunsin miten uudistuin uskossa. Voimistuin. Hiljensin. Mutta huomasin että hiljentymällä voimistuin ja vahvistuin kuitenkin.

Tajusin että Herra voi toimia jos uskova hiljenee Herran edessä. Henkien erottamisen armolahja opetti mulle miten osata erottaa henkiä.

Harmi, en voi jakaa kokemuksia henkien erottamisen armolahjaa omistavien uskovien kaa kun en ole tavannut heitä vielä. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia heidän kaa.

Semmosta juttua... :)
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Haluaisin kysyä henkien erottamisen armolahjaa omistavilta uskovilta. Tarkoittaako henkien erottamisen armolahja sitä että kaikki väärät henget menee heti henkien erottamisen armolahjaa omistavan uskovan hallinnan alle?
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

alabasteripullo kirjoitti: 24 Touko 2022, 17:55
Nousi mieleeni erään uskonsiskon varoitus. Hän sanoi että tulee outoja ilmiöitä, älä eksy.
Huomasin että sana 'jos' jäi pois joten muokkaan. :) Hän sanoi mulle näin; jos tulee outoja ilmiöitä, älä eksy.
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuli äsken mieleen tää Raamatun kohta. :roll:
Room. 16:20 Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Sanna »

alabasteripullo kirjoitti: Tunsin jotain outoa vatsassani ikäänkuin olisin saanut sähköä. Torjuin heti sen. Se heti lakkasi. Mutta se meni mun hallinnan alle. Olin hämmentynyt. Koska yleensä väärä henki ei mene uskovan hallinnan alle. Herättyäni mietin ihmetellen mitä se oli. :roll:
En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat mennä hallinnan alle mutta Jeesuksen nimessähän pahojen henkien on väistyttävä.

Ja hiljentymistähän armolahjat vaatii niin kuin kirjoitit, me emme voi käyttää armolahjoja "näytösluontoisesti" vaan Jumala käyttää meitä niiden kautta.

Henkien erottamisen piirissä ymmärtääkseni liikkuu paljon niitä jotka toimivat omalla luvallaan, luulisin että Herra on näissä asioissa paras opettaja jos et vertaistukea löydä.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Rosita, tarkoitan hallinnalla että käskemme niitä väistymään.

Mitä tarkoitat näytösluonnollisuudella?
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Rosita, taisin lukea väärin. :D Joo näytösluontoisesti.
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Se meni heti mun jalkojen alle, sitä sanotaan "hallinnan alle". Hyvää yötä Jeesus myötä. 🥱😴
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Olen saanut näkyjä ja sisäisiä näkyjä mutta olen kerran saanut nähdä "sivusilmällä". Jokunen aika sitten sivusilmällä sain nähdä että joulukuusi esittäytyi kullanväristä buddhaa. :shock: :?

Kerron nyt mitä sinä iltana tapahtui. Surffaillessani nettisivustoa jokin sivusilmäni alkoi häiritä. Näin jotain enemmän kullanväristä. Sain hahmottua ja erottaa ihan selkeästi että se oli buddha.

Katsoin sitä suoraan ja se oli ihan tavallinen vihreä joulukuusi, siinä ei ollut paljon joulukoristeita kuin vähän. Sitten surffailin nettisivustoa mutta taas häiritsi sivusilmäni ja se näytti enemmän kullanväriseltä.

Katsoin uudelleen joulukuusia suoraan ja tarkistin mutta se oli taas vihreä ja tavallinen joulukuusi. Olin hämilläni. Ajattelin että taisin nähdä väärin. Sitten palasin nettisivuston pariin ja surffailin nettisivustoa.

Alkoi taas häiritä sivusilmäni ja se näytti enemmän kullanväriseltä. Katsoin nopeasti sitä mutta se oli vihreä ja tavallinen joulukuusi. Olin hämilläni. Sitten tajusin että sivusilmälläni näin kullanvärisen buddhan. Jumala taisi avata silmiäni. Niin sain nähdä sen "hengen silmin".

En ole koskaan saanut "nähdä sivusilmällä". Se oli eka kerta että sain nähdä sivusilmällä että joulukuusi vaihtui nopeasti kullanväriseksi buddhaksi.


Uskovien keskellä olemme vaihtaneet näkyjä ja sisäisiä näkyjä mutta emme ole koskaan vaihtaneet kokemuksia joiden kanssa olemme nähneet sivusilmällä. Se mua mietityttää miksemme voi vaihtaa ajatuksia siitä että olemme saaneet nähdä sivusilmällä.


Sinä iltana sain serkulta hätäviestin ja sitten menin heti ajamaan serkun luo. Sitten nousin autosta ja käännyin pensasta päin ja yhtäkkiä näin että pensaan päällä istui karmivan näköinen suuri lepakko.

Se peitti kiiltävillä ja sysimustilla siiveksillä naamansa ja pää näytti ihan suurelta rotan pään muodolta. Se oli demoni jonka Jumala avasi silmiäni näkemään hengen silmin. :twisted:

Aluksi en ymmärtänyt näkemänsä ja luulin oikeaksi lepakoksi. Se lensi ohi lähellä kaulaa ja käännyin ja juoksin sen perään tajuamatta mitään että se oli demoni.

Serkku tuli ulos ja käski mua nopeasti sisälle. Menin sisälle ja tapasin toista serkkua. Hän istui ja tuijotti viinapulloa vihaisesti. Katsoin ihmetellen ja kysyin mitä nyt?

Hän kertoi vihaavansa sitä pulloa koska ei pysty omin avuin lopettamaan juomisen siksi vihaa sitä pulloa. Katsoin häntä ihmetellen. Sanoin hänelle että menen takas kotiin.

Sitten tapasin miestäni keittiössä kun silloin hän kokkasi itselleen ruokaa. Kysyin mieheltäni onko täällä Suomessa oikeasti suuria lepakkoa. Hän katsoi mua ihmetellen ja sanoi mulle että täällä Suomessa on tämän hiiren kokoinen lepakko.

Mietin ihmetellen mitä näkemäni tarkoittaa ja sitten muistin serkkuni joka kamppaili alkoholiongelman kanssa ja tuijotti vihaisesti viinapulloa. Tajusin että se oli demoni jonka Herra avasi silmiäni näkemään hengen silmin.

Sitten sivusilmällä näin kullanvärisen buddhan joulukuusesta hengen silmin.

Ajatuksia?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 27 Touko 2022, 16:49

Se peitti kiiltävillä ja sysimustilla siiveksillä naamansa ja pää näytti ihan suurelta rotan pään muodolta. Se oli demoni jonka Jumala avasi silmiäni näkemään hengen silmin. :twisted:

Aluksi en ymmärtänyt näkemänsä ja luulin oikeaksi lepakoksi. Se lensi ohi lähellä kaulaa ja käännyin ja juoksin sen perään tajuamatta mitään että se oli demoni.

Ajatuksia ?
No, sellaisia ajatuksia tuli, että ikään kuin olisin lukenut kertomasi tarinan loppuosan joskus aiemminkin, en nyt muista missä, mutta tutulta kuulosti.

Onko tuo "lepakko-tarina" todella sinun omaa kokemustasi, vai oletko kuullut tai lukenut tuollaisesta jostakin ?

Oletko kertonut tuon tarinasi jossain muualla netissä aikaisemmin ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Ajatuksia

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Olen. Ja myös täällä Henkimaailma -osiossa, oma kokemukseni.
Vastaa Viestiin