Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
alabasteripullo

Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

riivaajahengen kautta okkultistisia taustoja Hollywoodin elokuvissa.
Monet uskovatkin viettävät aikaansa katsoen Hollywood elokuvia tietämättä näiden monien elokuvien okkultistisia taustoja.

Tiesitkö, että jotkut Hollywood näyttelijät ja näyttelijättäret pyytävät henkiä sisäänsä näytellessään elokuvansa roolejaan?

Näiden elokuvien tarkoitus on manipuloida sinua hyväksymäään okkultististinen maailmankuva.

Älä anna tämän saastan turmella mieltäsi? Videolla on vahva ja voimakas evankeliumi.

Videon kesto 6 min. Suomenkielinen tekstitys.

Petri Paavola


https://www.youtube.com/watch?v=nnABsIA ... DEDWS6pwEQ
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Katsoin videon, eipä tuohon oikein mitään osaa kommentoida, ehkä tuo on totta, joidenkin näyttelijöiden kohdalla.

Omituiselta vaikutti tuo Denztel Washingtonin vanha haastattelu, sillä olen pitänyt häntä uskovana näyttelijänä. Tosin tuo videopätkähänestä oli ainakin 20 vuoden takaa.

:?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Muistui väkisin mieleen se juttu joka oli jokunen vuosi sitten…. No aatelen kertoa siitä. Joku uskova pyysi mua mukaan sinne kirkkoon. En itse kuulu kirkkoon. Muistaakseni esitin kysymyksiä, mitä siellä on, onko siellä mindfulness ja meditaatio. Mulle vastattiin että tule mukaan niin näet mitä siellä on.

Ajattelin; olkoon tällä kertaa. Menin sinne. Siellä veti kirkon naispappi. Näin miten naispappi opetti miten pitää kaikki pahat saada ulospäin sisältä niinkuin meditaatio ja opetti myös tanssimaan. Mulle tuli heti paha aavistus. :? Jätin tanssimatta.

Naispappi puhui Egyptin orjuudesta ja vapaudesta jonka mukaan tanssittiin. Harjoitettiin vapautta tanssimalla. Seurasin koko illan naispappia ja muita uskovia jotka osallistuivat mukaan. :shock: Okkultistinen voima siellä oli. Se ei ollut Herrasta. :?

Se oli mulle ensimmäinen mutta myös viimeinen kerta.



Vähän aikaa sitten, siis tällä viikolla ihan sattumalta avasin tv:n ja jouduin näkemään mitä näyttelijät harjoittelivat. Se oli tuttu harjoitus mitä siellä kirkossa tehtiin. Näyttelijät harjoittelivat tanssimalla ja näyttelemällä. Se oli sama paha okkultistinen voima. Voi eksytystä! :shock: :?

Uskovien ei tule harjoittaa sitä. Koska se on okkultistinen voima joka ei ole Herrasta.
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Entä pieni talo Preerialla? :? Laura piti päiväkirjaa ja siksi osittain siitä otettiin tv-sarjaan mutta osittain keksittiin itse….
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 28 Maalis 2022, 08:51
Siellä veti kirkon naispappi. Näin miten naispappi opetti miten pitää kaikki pahat saada ulospäin sisältä niinkuin meditaatio ja opetti myös tanssimaan. Mulle tuli heti paha aavistus. :? Jätin tanssimatta.

Naispappi puhui Egyptin orjuudesta ja vapaudesta jonka mukaan tanssittiin. Harjoitettiin vapautta tanssimalla. Seurasin koko illan naispappia ja muita uskovia jotka osallistuivat mukaan. :shock: Okkultistinen voima siellä oli. Se ei ollut Herrasta. :?
Missä kaupungissa tämä tapahtui, ja ilmeisesti oli ev.lut.seurakunta ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Siellä Imatralla. Joo, ev.lut.seurakunta. 😊
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Nousi ihan väkisin mieleen ikävä muisto sieltä Imatralta. Kun olin hoitoalalla yhessä firmassa, yhellä työkaverilla oli paha narsismi. Hän sai tietää uskostani ja teki sellaisen tapahtuman tai julisteen johon hän laittoi mun nimeni ja siinä luki että vedän laulua kirkossa missä transsu pappi työskenteli, hän teki sen mun selän takana.

Myöhemmin hän halusi näyttää mulle julisteen jossa mun nimi oli. Mä katsoin nimeni ja kauhistuin.  :shock: Kysyin miksi. Hän teki ihan selvästi tahallaan. Sanoin hänelle etten ole sopinut asiaa mitään. Se ei kuitenkin mennyt perille. Yritin käännyttää hänen päänsä etten mene sinne laulamaan. Mulle tuli sellainen… se voi olla tiedon sana tai Jumalan ääni mutta en ole varma, se sanoi mulle että pyydä nätisti.

Sanoin hänelle; kaikella kunnioituksella kiellän sen. Se meni heti perille hänelle. Hän soitti ja ilmoitti että se peruuntuu. Olin todella helpottunut. Se ikävä muisto kävi ihan äsken mielessäni.
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Siellä Imatralla, Tainionkosken kirkossa työntentelevä kirkkoherra Olli Aalto vaihtoi sukupuolta, ja hänestä tuli Marja-Sisko Aalto, se oli järkyttävä shokki.

Sitten eräs hoitaja järjesti minut sinne laulamaan joulupäivänä mun tietämättä. Onnistuin perumaan sen kohteliaasti.

Sitten eräs vanhoillinen pastori Eero Jaakkola jota sanottiin koko Imatran kohupapiksi, saarnasi synnintuntoa Tainionkosken kirkossa. Hän sai potkut.

Eräs uskonsisko kertoi saaneensa näkyä, että valtava sysipimeä musta peitto mikä lienee, peittää koko Imatraa. Pyydän rukoilemaan että se musta peitto otetaan pois ja annetaan herätys Imatralle. 🙏🏻
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mä myös sain näyn, ihan ilmielävästi. Kun nousin autosta ja käännyin, yhtäkkiä näin pirun. Se oli suuri lepakon näköinen piru joka peitti koko ajan levottomasti siiveksillä. Näky oli karmivaa. Sen pää muistuttaa rotan päätä. Siivekset muistuttaa kiiltäviä ja mustia niinkuin kiiltävät kumisaappaat.

Tuijotin sitä tajuamatta mitään. :shock: Siten se lensi ohi mun kaulaa, oli lähellä lentää ohi mun kaulaa ja käännyin ja juoksin sen perään. Se meni tiheän piikkipensasaidan läpi mutta oli oudointa että suuri lepakko mahtui läpi tiheää piikkipensasaitaa ja se ei liikkunut mitään.

Mä etsin piikkipensasaidasta ja näytin ihan niinkuin tirkistelijä, en tarkoittanut tirkistellä naapurin taloa vaan sitä pirua. Myöhemmin menin kotiin ja tapasin miestäni keittiössä. Hän kokkasi jotain iltaruokaa.

Kysyin häneltä, onko täällä Suomessa oikeasti suuri ja iso lepakko. Hän katsoi mua ihmetellen ja kokkasi ruokaa. Hetken kuluttua hän näytti mulle tämän koon etusormilla ja sanoi mulle että lepakko on tämän hiiren kokoinen.

Mietin ihmetellen mitä näkemäni tarkoittaa. 🙄 🤔 Siten tajusin että se on demoni.

Sain myös toisen näyn. Jumala halusi avata hengen silmän niin näin miten karmiva ja hidas filmaallinen sysimusta alue on. Tuntui että se olisi pimeyden valtakunta. En osaa selittää omin sanoin mutta katsoin hengen silmin ja tajusin että se on pimeyden valtakunta joka hallitsee Imatraa.

Rukoillaan Imatran puolesta että se väistyy kokonaan pois Kristuksen nimessä! 🙏🏻
alabasteripullo

Re: Hollywoodin näyttelijät ja näyttelijättäret riivaajahengen alaisina ja

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Muistan vielä että kun ajoin siltaa, niin siellä joku poliisi pysäytti meitä autoilijoita koska siellä oli paloauto ja palomiehet, he puhdistivat ihmisruumiin osia vesiletkulla. Aatelin; ei voi taas että joku hyppäsi sillalta. Siellä joka vuosi ihmiset hyppäsivät sillalta. Joka vuosi!! Olen rukoillut tämän asian puolesta että itsarit loppuisi mutta jatkuu silti koska silta on itsarin paikka. Teini-ikäiset ja joskus kaikenikäiset mutta enemmän teini-ikäiset ja nuoret hyppäsivät sillalta. 🥺😢😭 Tuntuu että Imatralla ei ole mitään tarjolla apua hätääntyneille ihmisille jotka tarvitsevat apua.

Voisitteko rukoilla tämän asian puolesta? Kiitos etukäteen! 🙏🏻
Vastaa Viestiin