Enkelikokemuksia

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä en noista enkelikokemuksista oikeen syty, eikä ittellä ole suoranaisesti mitään ihan sellasta. Mutta kerran istuin kuuntelemassa Tuusulassa Sanan ja rukouksen illassa ja siellä oli 4-vuotias kehitysvammainen tyttö, joka katseli pitkin yläviistoon seiniä ja tämä selvästi seurasi katseellaan ja näki jotain. Kiinnitin huomiota asiaan ja tosiaan, tämä tyttö seurasi jotain liikkuvaa asiaa, jota minä en nähnyt. Sitten tyttö sanoi äidilleen, joka istui vieressä, että katso äiti, kirkkoenkeli.
Tähän minä ihmeissään katsoin äitiään ja hän sanoi minulle, että tyttö näkee kirkoissa usein enkeleitä ja hänen on joskus vaikeaa selittää joillekin asiaa. Mä sanoin, että no onpas upea lahja tytöllä. Tyttö jatkoi seuraamista ja äiti oli selvästi onnellinen tyttärestään, joka näki enkeleitä kun me muut emme.
Sinettisormus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen kertonut omani niin monta kertaa ..että jääköön väliin. :D
Tuula1

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen nähnyt ja ihan ihmisen muodossa. ei puhunut mitään ja hävisi äkkiä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla on enemmän henkimaailman kokemuksia ja yliluonnollisia johdatuksia. Niitä riittää aika paljon ku alkaa niitä taas muistelee...
Tuula1

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tämä minun enkelikokemus tapahtui vuosia sitten. olen sen joskus täällä kertonutkin. mutta se tässä uudelleen joulun kunniaksi: Elettiin jotakin 2000 luvun alkua. Minulla oli kesäloma alkanut ja päätin, että nyt kyllä lähden käymään ansaitulla lomalla. Olin tilannut matkan portugaliin. noh. Helsinki vantaalla tapasin 4 hengen porukan. 2 naista, teini-ikäinen tyttö ja mieskin heillä oli mukana.ja kappas vain he olivat menossa samaan paikkaankin kuin minä jopa hotelli oli sama. Minulla oli viikon reissu ja samoin myös tällä samalla seurueella. no ei tästä sen kummempaa.koko sen tulevan viikon näin tuota seuruetta päivittäin hotellin alueella, enkä kiinnittänyt yhtään sen enempää huomioita siihen mitä lähtöpäivänä kokisin.nimittäin kun sitten lähtöpäivä koitti, niin seurue oli tullut hotellin pihalle odottelemaan kuljetusta kentälle. vain mies puuttui, josta heille siitä sitten sanoinkin, mutta he ihmettelivät, mistä miehestä olin puhunut? silloin minulla alkoi lyömään tyhjää, sillä olinhan tuon miehen joka päivä nähnyt, mutta nämä naiset eivät olleet. olen jälkeenpäin miettinyt kuka tuo mies oli ja minulla on vahva tunne, että se oli tuon naisporukan jonkinsortin suojelija taivaasta. yksityiskohtaisesti olen miettinyt tuota miestä ja näöltään hän muistutti Riku Rinnettä. Seisoin samassa hississä tuon miehen kanssa, mutta hän ei puhunut mitään vaikka toivotin hänelle "päivää".ihan outoa se oli kun sitten häntä ei lähtöpäivänä enää ollutkaan.enkeli se taisi olla. muuta selitystä en ole löytänyt. tässä näin lyhykäisesti kertomus tästä kokemuksesta.
Tuula1

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

:shock: :o :roll: :) no jo oli kokemus. Kiitos kun kerroit. Tutkimattomat ovat Herran tiet sanoo sana.
Uusiluomus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Nuo verivalat on sellaisia juttuja joista tulee irtisanoutua Jeesuksen Kristuksen nimessä, ymmärrän toki lapsen tietämättömyyden ja nuo on varsin yleisiä mutta se kuuluu noituuteen ja satanismiin
Uusiluomus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 28 Joulu 2020, 10:16 Polkupyörä juttu muistui mieleen ja nauroin sille. Se on mukava muisto. Lapsena karkasin äidin luota minun verisiskon luo pyöräillen. Äidillä oli taipumus rasismiin ja kielsi tapaamasta romanityttöä. Lapsena valitsin uskon Herraan, koska usko ja rasismi on huono yhdistelmä, siinä on riski tulla "tekopyhäksi jos noudattaa sitä", joten en noudattanut sitä. Meillä oli yhteinen usko romanitytön kanssa joten lähdin salassa tapaamaan verisiskoa.

Se alkoi yhdestä kesäleiristä. Siellä kesäleirillä meille tytöille oli yhteinen iso huone. Kaikki sängyt oli kiinni toisistaan alkaen seinästä melkein toiseen seinään asti. Kysyin tytöiltä, kuka haluaa nukkua seinää päin. Romanityttö vastasi heti ensimmäiseksi että valitsee tuon paikan itselleen. Sitten kysyin tytöiltä, kuka nukkuu hänen vieressään. Ei kukaan halunnut. Olin ihmeissäni. Sitten huomasin että tyttö alkoi masentua. Lohdutin häntä ja sanoin että tulen vierellesi nukkumaan.

Sitten yöllä heräsin ja herätin tyttöä ja kysyin, haluaako hän tulla minun verisiskoksi? Hän nyökkäsi. Sanoin, tule mukaan ja menin etsimään neulan. Etsittyäni löysin sen neulan. Pistin sormeeni ja siitä tuli verta. Tyttö ei uskaltanut pistää itse ja pelkäsi neulaa. Sanoin hänelle, tee se nopeasti. En muista, otinko neulan ja pistin itse hänen sormeen. Ehkä otin sen ja pistin sen hänen sormeen nopeasti.

Sitten hieroimme sormen vasten toista sormea päin ja sanoin että meistä tulee verisiskoja. :lol: Niin sinä päivänä lähdin salassa pyöräilemään hänen luo. Sitten häntä tavattuaan kysyin häneltä leikitäänkö polkupyörällä kun me poljetaan toisella polkimella ja hän toisella polkimella ja samalla ohjaamme ohjaustankoa. Me aloimme polkea ja sitten tuli alamäki. Pohjimme sitä vauhtia ja oli hauskaa polkea sitä vauhtia.

Sitten huomasin että edellä oli oja. Sanoin hänelle; katso, tuolla on oja. Sitten huomasin että ojalla on kapeampi puulauta. Kysyin häneltä, onnistummeko ylittämään puulaudan kautta? Katsoimme sitä puulauttaa, se oli kapeampi lauta. Se näytti mahdottomalta ylittää. Yritin itse jarruttaa mutta en onnistunut. Sanoin hänelle; jarruta. Hän sanoi yrittäneensä jo jarruttaa, eikä onnistunut jarruttamaan. Sanoin että jarrutaan yhdessä. Sanoin hänelle; nyt, jarrutaan yhdessä. Me yritimme jarruttaa mutta emme onnistunut. Me vasten omaa tahtoamme poljimme sitä vauhtia molemmilla polkimilla pitäen ohjaustankoa.

Katsoin sitä ojaa, jota me lähestyimme ja oli lähellä. Sanoin tytölle; jätetään polkupyörää ja hypätään pois. Me hyppäsimme mutta jotain oli outoa tapahtumassa. Me "lensimme". Katsoimme toisiamme kun samalla lensimme ja loitonnuimme toisistamme kauempaan. Lasku oli pehmeä ja hidas kuin filmi. Sitten kysyin häneltä, onko hän kunnossa. Hän vastasi että on kunnossa. Kysyin sattuiko häneen mitään. Hän vastasi ei yhtään. Sanoin hänelle että meillä voi olla "näkymätön" suojelusenkeli mukana. Hän sanoi uskovan sen.

Meillä jokaisella on aina mukana suojelusenkeli. Kiitos Herralle ihmeellisestä varjelusta!
Rakas armonlapsi koska oletan että kirjoitit tästä "tilanteesta" rukouspuolelle ja olet ymmälläsi niin kerron miksi olen itse ymmälläni


Elikkäs kerrot tässä verivalasta ja siitä että teit sen kaverin kanssa hymiön kera niin huolestuttaa että mikä siinä naurattaa ?
Sanot että uskossa lapsena olit kun tämä tapahtui, ymmärsit että rasismi on väärin mutta kuitenkin yöllä herätät kaverisi ja yllytät tähän saatanalliseen rituaaliin niin laittaa miettimään että olitko uskossa oikeasti kun tähän menit mukaan ja vedit toisenkin mukaan siihen ?
Kuitenkin kirjoitus asu on sellainen että päätin varoittaa tästä asiasta sillä en osaa sanoa että ymmärrätkö minkälaisesta asiasta tuossa on kysymys , sillä jos olit uskossa silloin kun noin teit niin en voi tietää että tiedätkö tänäkään päivänä tuota asiaa

Kuitenkin kun sanot tietäväsi niin hyvä niin sillä nuo jutut eivät ole pikkuasioita ja varsinkaan kun siihen on vedetty toinen henkilö mukaan mutta tämänkin synnin saa anteeksi kun tunnustaa sen syntinä Jeesukselle ja sanoutuu irti ( tietääkö tämä kyseinen romaani nainen tätä tänä päivänä että irti sanouduttava on?)

Ja kun tulee hämmennys niin voit rikoilun lisäksi myös kysyä mistä johtuu sillä niin ne asiat parhaiten ratkeavat suoraan kysyttäessä eikä salassa esiin tuodessa
Uusiluomus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Jostakinhan nuo ideat tulevat mielen sopukoihin ja jos varsinkin uskovaiselle ja toteuttaa sen niin luulisi että Pyhä henki varoittaisi ryhtymästä tälläiseen toimintaa sillä henkimaailmassa on omat säännöt ja ne on tekohetkellä hyväksytty vaikka olisi tietämätön , mutta toki Herra voi varjella ja suojella tietämätöntä, mistä tämä idea tuli uskovaisen lapsen mieleen ? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun tämä aihe kerta avattiin
Uusiluomus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 28 Joulu 2020, 12:44
Uusiluomus kirjoitti: 28 Joulu 2020, 12:29 Jostakinhan nuo ideat tulevat mielen sopukoihin ja jos varsinkin uskovaiselle ja toteuttaa sen niin luulisi että Pyhä henki varoittaisi ryhtymästä tälläiseen toimintaa sillä henkimaailmassa on omat säännöt ja ne on tekohetkellä hyväksytty vaikka olisi tietämätön , mutta toki Herra voi varjella ja suojella tietämätöntä, mistä tämä idea tuli uskovaisen lapsen mieleen ? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun tämä aihe kerta avattiin
Veri juttu tuli tv-lännärielokuvista, päivän aikaan. Siinä kerrottiin intiaanitytöstä. En paljon muista mitä siinä muuta oli. Saatana onnistui ohjaamaan ihmisiä elokuvan teon parissa että lapset voi seurata ja oppia sitä ilman vanhempien valvontaa.
Joo niinhän se tekee ja eksyttää valitettavasti, no varoittiko Pyhähenki sinua tästä asiasta? Kysyn uudestaan, nähtävästi varoitti tätä toista tyttöä kun hän pelkäsi ?
Uusiluomus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 28 Joulu 2020, 12:49
Uusiluomus kirjoitti: 28 Joulu 2020, 12:48
armonlapsi kirjoitti: 28 Joulu 2020, 12:44
Uusiluomus kirjoitti: 28 Joulu 2020, 12:29 Jostakinhan nuo ideat tulevat mielen sopukoihin ja jos varsinkin uskovaiselle ja toteuttaa sen niin luulisi että Pyhä henki varoittaisi ryhtymästä tälläiseen toimintaa sillä henkimaailmassa on omat säännöt ja ne on tekohetkellä hyväksytty vaikka olisi tietämätön , mutta toki Herra voi varjella ja suojella tietämätöntä, mistä tämä idea tuli uskovaisen lapsen mieleen ? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun tämä aihe kerta avattiin
Veri juttu tuli tv-lännärielokuvista, päivän aikaan. Siinä kerrottiin intiaanitytöstä. En paljon muista mitä siinä muuta oli. Saatana onnistui ohjaamaan ihmisiä elokuvan teon parissa että lapset voi seurata ja oppia sitä ilman vanhempien valvontaa.
Joo niinhän se tekee ja eksyttää valitettavasti, no varoittiko Pyhähenki sinua tästä asiasta? Kysyn uudestaan
En muista. Valitan. Siitä on aikaa sitten. Yleensä Pyhä Henki paljastaa sen niin sen kautta voi tehdä parannuksen siitä.
Niin paljastaa ja varoittaa ennenkaikkea
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Marie »

Viime yö oli todella erikoinen. Kävin nukkumaan normaalisti lukien raamattua ensin. Yöllä heräsin siihen että joku tumma hahmo oli sänkyni yllä. Pelästyin ja aloin huutamaan että häivy Jeesuksen nimessä. Se lähti. Rukoilin vähän ja jatkoin nukkumista. Sama tapahtui uudestaan, heräsin siihen että tumma hahmo oli sänkyni yläpuolella ja taas huuusin häivy Jeesuksen nimessä. Se häipyi.
Tämä vaikutti minuun niin että laitoin valot päälle ja ajttelin että nukun loppuyön valot päällä. Rukoilin taas Jeesusta ja sammutin kuitenkin valot kun on vaikea valossa nukkua. Olin vähän peloissani että tuleeko se paha vielä kolmannen kerran ja sitten tunsin kuinka suuri käsi tarttui käteeni samalla tavalla kun sanotaan kädestä päivää. Kädestä lähti niin suuri turva että en pelännyt. Seuraavaksi minut nostettiin syliin ja heijattiin sylissä niinkuin vauvaa. Minulla oli niin syvä rauha ja hyvä olla että nukahdin välittömästi ja nukuin loppuyön hyvin.
En tiedä oliko enkeli vai Jeesus auttamassa yöllä.

Olen täällä hiljaiselossa kotona hakeutuen koko ajan lähemmäksi Jeesusta. Viime kuukaudet olen rukoillut Trumpin voittoa koska tilanne USA:ssa vaikuttaa koko maailmaan. Ja olen rukoillut myös että Jeesus estäisi "pahojen" ihmisten pahat suunnitelmat ihmiskuntaa kohtaan ja kostaisi heille tekemänsä. Voisiko olla että joku pahasta henkimaailmasta halusi tulla katsomaan kuka täällä häiritsee heidän työtään ja hiljentämään minut.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Marie kirjoitti: 30 Joulu 2020, 06:35 Voisiko olla että joku pahasta henkimaailmasta halusi tulla katsomaan kuka täällä häiritsee heidän työtään ja hiljentämään minut.
Aamen. Totta turiset. Paha vieraili juuri sen takia koska oli rukoillut mainitsemiesi asioiden puolesta, se halusi keskeyttää sinun rukouksesi. Itselläni on myös ainakin kolme eri kertaa, jolloin rukouksiini yritettiin vaikuttaa, tai siis etten rukoilisi, tai en edes aloittaisi rukousta jonkun asian puolesta.

Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa ei ole kysymys Trumpista tai Bidenistä, vaan arvoista, joita he edustavat.

Jotkut rukousaiheet ovat herkempiä kuin toiset, ja ajankohtakin vaikuttaa. Paha ei halua että sen suunnitelmiin puututaan.

Jatka Marie rukouksiasi :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Marie. Eräs uskon sisar kertoi juuri toissa yöltä samanmoisen kokemuksen, jossa tumma hahmo tuli ja sanoi että nyt on sinun vuorosi.
Hän rukoili heti Jeesuksen Kristuksen nimeen ja tuo tumma hahmo poistui.
Hyökkäystä nyt meidän uskovien kimppuun henkivalloista ...
Tuula1

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Joo. tuttuja kokemuksia minullekkin. Useasti olen nähnyt tumman hahmon huoneessa, mutta sanon, että häivy Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja se on häipynyt.
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1114
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Enkelikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Valitettavasti tiedän itsekin tuon tumman hahmon. Seisoa komotti pirtissä yksi yö, kun havahduin unesta ylös. Taisi olla aikaa, kun oli eräs pitkäkestoinen Prayer Warrior maratoni tärkeästä aiheesta meneillään. Onneksi kymmenien vuosien treenin johdosta Jeesus Kristus irtoaa huulilta nykyään aika nopeasti.
Mitä tulee enkelikokemuksiin, kyllä, olen nähnyt enkelin. Kyllä olen tiedostanut enkelit ympärilläni ja kuten toisessa ketjussa kirjoitin, aistin heidän läsnäolonsa ja jopa sijaintinsa tilassa.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Vastaa Viestiin