Vihollisen vierailu ....?

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Vihollisen vierailu ....?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tänään aamulla olin kotikuntani kirkossa ns. aamurukouksessa, joka on nyt toiminut tasan seitsemän vuotta. Rukoilemme klo.8-10 välisenä aikana.

Meitä on yleensä vain kaksi, tai kolme, joskus harvoin on ollut 4-5. Tänään meitä oli kaksi. Itse olen tottunut näissä hetkissä rukoilemaan ääneen, se on minulle luonnollista, minun on helpompi esittää asiat Jumalalle kun saan sanoa ne ääneen. Ja, koska ei ns. sivullisia korvia kuunteluoppilaina, ei tarvitse paljon "himmailla" sanomisissaan, vaan voi "antaa palaa" vapaasti. No, tänään taas annoin......

Rukoilin tietyllä hetkellä juuri homoutta vastaan, Setaa vastaa, ja luterilaisten pappien ja piispojen, ja kirkolliskokouksen liberaaliutta ja homomyönteisyyttä vastaan.......jonkin aikaa.....

...sitten kirkoon tuli aiemmin tuntematon naishenkilö, ehkä noin 45-60 vuotias, pipo päässä, reppu selässä....

...käveltyään käytävään noin puoliväliin, hän sanoi muistaakseni "entä jos täällä olisi joku homo ? " Vastasin, ja kysyin että oletko sinä homo ?

Nainen vastasi,ja sanoi, " entäpä jos olenkin" Kysyin sitten taas uudestaan, " että oletko sinä homo ?" Nainen vastasi samalla tavalla. Hän oli ilmeisen ärtynyt , ja ehkäpä myös yllättynyt, tämän ääneen rukoilemani asian vuoksi.

Sanoin hänelle, että vastaan täällä sanomisistani Jumalalle, kaikista niistä mitä minä puhun. Nainen sanoi, "etteihän täällä voi olla, kun yksi paasaa täällä tuollaisia" , johon siis vastasin edellä mainitulla tavalla.

Sitten sanoin naiselle, että rukoilisitko puolestani ? En muista vastasiko hän mitään, mutta kysyin tätä asiaa häneltä uudestaan, ja pyysin että nainen rukoilisi puolestani. Tässä vaiheessa nainen kääntyi pois, lähti sitten kirkosta ulos, möläyttäen siinä vielä jotain.

Esirukous-pyyntöni tarkoituksena oli saada käsitys ja varmuus, kenen nimessä nainen olisi rukoillut, ja olisiko hän sydämestään rukoillut minun puolestani, koska olin ilmeisesti naisen mielestä pahasti väärässä, ja varmaankin myös tuomiohenkinen.

Sillä uskova ihminen kyllä huomaa tällaisessa tilanteessa, yleensä, onko rukoilija oikeasti uskova, tai ei ole, tai sitten ehkä vain uskonnollinen, vaikkakin ehkä hyvätahtoinen sellainen.

Tänään, ensimmäisen kerran seitsemään vuoteen, tuli rukoushetkeemme tällainen "synttärivieras".

Tällainen pistää tietenkin aina miettimään, onko itse todella toiminut oikein, vai onko mahdolliseti puhunut, rukoillut tai tehnyt väärin.

Voin sanoa, en kokenut rukoilleeni väärin, enkä väärän asia puolesta, siis homoutta vastaan, ja sen suvaitsemista vastaan. Mutta, naisen aiheuttama vierailu kumminkin hetkeksi keskeytti meidän rukouksemme. Pidimme tämän rukousystäväni kanssa tätä "vierailua" vihollisen aikaansaamana.

Ja, jos kerran vihollinen hyväksi näki yrittää keskeyttää, tai lopettaa kokonaan, meidän rukoustaistelumme, niin silloin voi olla varma, että olemme rukoilleet juuri oikeiden asioiden puolesta, Jumalan tahdon mukaan.

Jeesus sanoi ; Joh.4:23 " Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja Totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Vihollisen vierailu ....?

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Vastustus nousee kun oikeiden asioiden puolesta rukoillaan ja tuo homous on juuri niitä asioita missä on sellainen henkivalta takana joka ajaa tätä Kaikkea loppua kohti , koen että tämän asian puolesta tulisi rukoilla paljon enemmänkin sillä se alkaa ottamaan sijaa jo seurakunnissakin ja jakaa ihmiset eri leireihin ,missään nimessä ei saa antaa minkäänlaista hyväksyntää tähän asiaan ja meidän tulee rukouksessa seistä tätä kaikkea vastaan eikä järkeistää inhimillisen käsityksen mukaan niinkö jo "uskovaiset" tekevät , mutta ilman muuta meidän tulee osoittaa tukemme tämän synnin kanssa kamppaileville ihmisille ja rohkeasti puhua mitä Raamattu sanoo tästä asiasta
Vastaa Viestiin