En tekis pahaa kärpäsellekään

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

En tekis pahaa kärpäsellekään

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kerron tähän kummallisen asian jonka olen huomannut. Tää on kyl ihan pöhkö mutta kiusallisen totta.

Minä asun sellasessa teollisuushallin päässä olevassa asunnossa ja pihalla on suuret hiekkapihat, poislukien omaa etupihaa, jossa siinäkin on kapea hiekkatie. No mutta pointti on se että tässä kesällä syntyy kärpäsiä aika paljon ja niitä saa häätää sitten kaikin keinoin.
Kaksi pulloa menee hyönteismyrkky aerosolia kesässä ja varsinki iltasella haluais tappa joka ikisen surisijan ennen ku menee nukkumaan.
Mutta tuossa taas lenteli jättikokoinen kärpänen joka ärsytti minua ja aina kun otan myrkkysuihekpullon käteen, niin se otus katoaa jonnekin ja heti kun lasket suihkeen, niin se ilmestyy jostain kolosta taas surisemaan. Mikä ihmeen juttu siinä on että heti kun sä otat ton spraypullon käteen, niin se kärpänen katoaa?
Olenko minä kehunut joskus itseäni ja sanonut etten tekisi kärpäsellekään pahaa? OLEN SANONUT ja kehunut kiltteyttäni näillä sanoin.
Noh, mitä henkimaailma tekee, se varmaan koittaa suojella minua etten tekisi sanojani vastaan. Niin minä sen ymmärrän.

Tässä on sellainen pointti, että kuten kirjoitin siinä Raamattu osiossa syntisyys VS synnittömyys tsm. jokin sellainen otsikko se oli. Me näemme itsemme usein liian mustavalkoisesti ja Jumala on ehdoton ja hänen kirkkautensa pitää meidät varsin nöyränä oman syntisyytemme kanssa. Liitän kuvan jälleen tästä aiheesta:
Kontarsti.JPG
Me usein luulemme ettemme ole syntisiä mutta nämä ihan pienet asiat paljastavat meidän syntisyytemme. Minä olen valehtelija, kun sanoin etten tekisi kärpäsellekään pahaa mutta jahtaan niitä pullo kädessä pitkin kämppää kirvaten että missä hemmetissä se pahuksen kärpänen on, mä listin sut, senkin surisija. Tää kuulostaa äärettömän naurettavalta mutta siinä on toinen puoli täyttä totta! Jumala on ehdoton näissä asioissa ja me olemme TODELLA HEIKOILLA ilman Jeesusta Kristusta!